Peršokti prie turinio


electro

Užsiregistravo 2012 Bir 08
Neprisijungęs Lankėsi 2013 Sau 21 04:03
-----

Mano sukurtos temos

P605 2.5TD trūkus galva

2012 birželio 10 - 14:16

Sveiki, forume radau ir panašių temų, tačiau nusprendžiau pradėti naują. Visų pirma galbūt pradėsiu nuo to, jog užlipau ant grėblio. Žodžiu, nutariau nusipirkt 605 dyzelį. Radau skelbimuose '96 2.5TD padoria kaina, gero techninio, kosmetinio stovio. Pavyko gerokai nuderėti, na bet čia nesiplėsiu. Šiaip iš pažiūros viskas ok atrodė, variklis dirba puikiai, traukia super, jokio balto, melsvo ar kitokio dūmo. Nebent jau gerai užspaudus šiek tiek suodžių (natūralu). Šlangos minkštos - viskas lyg ir gerai atrodė. Žmogus pasirodė toks labai normalus, papasakojo įtikinamai dėl ko parduoda - nepasakysi, kad išdurt galėtų. Žodžiu paėmiau iš žmogaus tą mašiną, kaip ir patenkintas, viskas ok. Susirašėm pirkimą/pardavimą, kitą dieną persirašiau ir kurį laiką važiavau nieko neįtardamas. Po kelių dienų užsidegė aušinimo skysčio lemputė. Tada pamačiau, kad į aušinimo sistemą vanduo supiltas. Dar dabar netelpa galvoj, kaip to nepažiūrėjau pirkdamas. Paskambinau pardavėjui aiškintis kame replės dėl vandens aušinimo sistemoj (galvoje jau sukosi trūkus galva). Tai numuilino, kad nieko nežino ir vasarą į visas savo mašinas supila vandenį - geriau varikliui (topinė frazė, galvojau įsirėminsiu, pasikabinsiu ant sienos). Buvo pikta, kai pardavėjas pradėjo "muilint". Nesu iš tų, kurie nuvažiuoja su chebra ir duoda į akį už tokius išsipisinėjimus, ar po teismus užtampo. Nors teismuose manau sunku įrodyt būtų. Gaila nepasidariau audio įrašo, kuomet aptarinėjom viską perkant. Daug klausinėjau apie variklį. Na anyways mašina važiuot važiuoja - viskas lyg gerai, tik kad vandens dapilinėt reik. Atkreipiau dėmesį, kad išleidžia per išsiplėtimo bakelio dangtelį. Čia aušinimo sistemą kaltinau, nes variklis kaista 90->100, kuomet daugiau 110 važiuoji. Daugiau 140 ir nemėginau "gręžt", nes bijojau perkaitint. Na bet po kelių šimtų km 1/3 bakelio visviena lieka. Dapilu ir toliau. Nekeičiau vandens į antifrizą, nes galvoju pirma reik tvarkyt aušinimą, o trūkusios galvos idėją (vardan psichologinio palengvėjimo) stūmiau į šoną, nes šlangos nekietos ir blyn daugiau lyg viskas, kaip nekeista, su tuo varikliu tvarkoj. (na ok, prisipažinsiu, kad šaltą užkūrus pirmą sekundę šiek tiek dūmelio išmeta, bet minimaliai - galima bet ką kitą kaltinti dėl to) Šiandien atidžiau pažiūrėjau išsiplėtimo bakelio dangtelį. Pasirodo - jis "kiauras" - jame buvo įdėtas plastiko gabalas paspaust spyruoklei, kuri slėgį reguliuoja. Šitas punktas realiai irgi turėjo būt vienas pirmųjų, kurį reikėjo patikrint, atvažiavus apžiūrėt auto su 2.5. Na tada jau nebebandžiau savęs įtikinėt niekuom. Viskas buvo aišku. Įsitikinimui sutvarkiau dangtelį, kaip turi būt, uždėjau, užkūriau, pagazavau. Šlangos žinoma kietos ir kaip tik paspaudinėjau tai kai pūtė per tą dangtelį karštą vandenį :) aptaškė, bet laimei ant rūbų. Realiai tikėjaus, kad kažkur pramuš. Dar desertui prieš kelias dienas atsirado bėdų su pakaitinimo žvakėm (dalinai išsprendžiau bėdą), starteris pradėjo streikuot. Atrodo toks bėdų maišelis po kapotu dabar. Na starteriui greičiausiai nepatinka, kad būtent virš jo yra išsiplėtimo bakelis, iš kurio varva vanduo. Prieš pirkdamas svarbiausia šiek tiek domėjausi forumuose, kad 2.5 nepatvarūs, galvos bijo perkaitimo ir pan. Na bet maniau bus ok - nesmaugsiu ir nesutrūks ta galva. Neišdegė. Atrodytų, reiktų spjaut ir parduot maža kaina kaip su"su variklio defektu", bet, turint galvoj jos kosmetinę bei visų kitų agregatų būklę, sumokėti 3000lt neatrodo labai daug ir kokio 1000lt įdėjimas į variklį (čia neskaičiuojant įdėto darbo), sėkmės atvėju, suteiks malonumą toliau mėgautis 2.5. Bus aiškiau, kas po kapotu. Čia gal dar daug lemia noras šiek tiek pasikrapštyt garaže prie auto. Dabar atostogų pradžia nusimato garaže. Šiaip rankos ne kreivos, turiu garažą su šalia dirbančiu pažįstamu geru meistru ir visais įrankiais, kuris galės pridėt ranką kai reiks bei idėjinį draugą. Planuose yra savo jėgom, prieš tai gerai viską išanalizavus, pakeisti šitai "bėdai" galvą, sutvarkyt aušinimą. Mėginsiu ieškoti geros galvos, tikrint, šlifuot ir sodint į vietą. Kažkaip iškart atmetu variantą, kad bus bėda dėl tarpinės. Nors, aišku savaime, kad pirma nukelt galvą ir pamatyt situaciją... Dar gerai neišanršiau forumų (užsienio pvz), šiek tiek skaitinėjau pas citrinas - ten dauguma sako, kad virint nėra geras sprendimas. Kaip suprantu toli gražu ne man pirmam yra pasitaikiusi bėda su trūkusia 2.5 galva. Galbūt turit kas kaip nors aprašę šią procedūrą, ar kokia nors specifine info galbūt galėtumėt pasidalinti. Žinau, kad bus daug siūlančių ieškot kitos mašinos, bet noriu sunkiuoju keliu eit - dar nespėjo man šitas :pug: atsibost. Kuomet prisiversiu pradėt šitą garažinį "tūsą", planuoju darbus aprašyti ir publikuoti forume - manau atsiras, kam tai bus įdomu ir naudinga. Bet, kaip ir minėjau, prieš tai noriu sukaupt kiek įmanoma daugiau informacijos, o jūsų, kolegos, bet kokia informacija, susijusi su 2.5 galvos kėlimu ar keitimu, yra aukso vertės! P.S. aušinimo skysty tepalo neatsiranda ir pačio tepalo lygis stabilus. Taigi, deja, tenka atmest brizo idėją dėl kiauro tepalo aušintuvo.

P605 2.5TD neveikia žvakės

2012 birželio 08 - 01:40

Sveiki, klubiečiai, visai nesenai įstojau į Peugeot turėtojų gretas. Forume irgi naujokas, tad iš anksto atsiprašau, jei panaši tema jau yra. Automobilis: 605 2.5TD '96 manual Problema: Nesikuria. Mano sprendimas: Multimetru patikrinau, jog į pakaitinimo žvakes neateina įtampa. Po to patikrinau, kad į žvakių rėlę +12V taip pat neateina. Kadangi skubiai reikėjo važiuot tai rėlę pamaitinau tiesiai nuo akumuliatoriaus + klemos. Dabar problema "išspręsta". Klausimas #1: Ar yra pakaitinimo žvakėms saugiklis ir jei taip tai kur jo ieškoti? Variklio skyriuj nepasisekė užmatyt saugiklių bloko. Pagrindiniame saugiklių bloke salone neradau tokio, tame tarpe ir tokių kaip ABS, aušinimo ventiliatorių saugiklių ten neradau. Paslėpė kažkur prancūzai. Jei degė saugiklis - vadinasi kažkas negerai (galbūt su žvakėm). Noriu rasti, kur tie saugikliai padėti. Klausimas #2: Kur galima būtų galima rasti repair manualą šitam mašinui? :) Anglų kalba geriausiai. Domina ir salono saugiklių bloko lentelė, o taip pat nežinau kur rėlės randasi. Buvau radęs manualą 605 iki restailo, bet tie nėjo su 2.5. p.s. Klausimas #3 (off-topic): Galbūt kas galėtumėt parekomenduot kur įsigyti tepalo normaliom kainom Kaune? Ieškau 5W40. 8l. Labiau noriu žinomų gamintojų, kaip Shell, Neste ar pan. Iš anksto dėkoju už sugaištą laiką atsakant į mano klausimą. :good: