Peršokti prie turinio


gmarko

Užsiregistravo 2012 Bir 20
Neprisijungęs Lankėsi 2014 Grd 04 00:22
-----

Mano sukurtos temos

P307 Valytuvo Mechanizmas

2014 lapkričio 24 - 18:39

Sveiki.

Išlindo tokia problema, kad pradėjo strigt valytuvai priekiniai. Beardydamas išsiaikinau, kad viena valytuvo kojelė vos juda - visiškai užkirmijus ir stringa. Nuo dregmės matyt. Vienu žodžiu prireikė išimt visą mechanizmą. Gal kas gali paaiškint kaip tai padaryt? Nes nelabai sumastau. Nu nusiima pačios trauklės ir viskas - daugiau kaip ir vientisas metalo šlunkas per visą plotį. Niekas nesiardo. Pats varikliukas po stiklu pakištas. Suprantu, kad reikia biški kai ką nuardyti, išimt akumuliatorių dar kelis kronšteinus. Bet ar gali būti norint pakeist varikliuka ar visą mazgą - reikia nuimt įsiurbimo kolektorių ir dar ką nors, nes jis akivaizdžiai nepralenda.

Finiše,  beardydamas ir bandydamas ištraukti tą daiktą netyčia perlaužiau jungiamą vazdį ir viskas pasidalino į maždaug lygias dalis. Tada pavyko išimt. Tik vėliai pastebėjau, kad besistengdamas dar ir stiklą įskėliai :doh: :( . Taigi vėliau tą vamzdžio galiuką iš vis pripjoviau nes suvirinti ten nelabai - duraliuminis. Išėmiau strypelius, įvorikes sutepiau ir vėl viską surinkau. Iš bėdos lyg ir gerai, tik ta viena kur buvo pastrigus, po išvalymo ir sutepimo jau stiprokai kliba. Gal reiks pas kokį tekintoją nunešt - gal pdės kuo nors.

 

Žodžiu galvoju jei rasčiau papigiają visą mechanizmą pirkt - tai nupirkt. Ale kas man patars kaip jį ten į vietą įstatyt. Kiba variklį nuardyt ar peleist kokiu tai būdu. Neisivaiduoju. Tai bent priėjimas.


tepalo spaudimo daviklis

2014 rugpjūčio 16 - 21:48

Sveiki forumiečiai. Viena kart išbandant draugo pezuka pastebejau, kad pas jį prieš užkuriant užsidega tepalo lemputė. Pas mane ji niekada nedega. Taigi galvojau susitvarkyt, nes kaip suprantu ji turėtų užsidegti prieš užkuriant įsitikinti, jog daviklis geras. Pradėjau ieškot kame replės. Esmė tame, kad į daviklį ateina 1 laidas, schema iš principo turėtų būti paprasta -> pliusas->lemputė->daviklis->masė. Taigi į laidą ateina pliusas (iki fyškes). Bet atjungus fiške lempike nedega (tuo atveju jei daviklis grybauja ar laidas nutrukes apie gedima nieko ir nesužinosi). Toliau nuo daviklio fyskes užmetus peremycke i minusa lempike neuzsidega, bet jei užkuri motora, tai po kokiu 5 sek. užsidega insufisient oil pressure ir tepalo lempike plius STOP ženklas. Vadinasi tai lempikei uždegt yra dar kokia schemike. Tai vat įdomu ar čia pas mane viena taip? ar čia taip turi veikt? Nes realiai tai neina patikrint ar daviklis geras, priejimas gan sunkokas.