- Peugeot klubas
- → Peržiūrimas profilis: Pranešimai: Sky
Statistika
- Grupė Forumo naujokai
- Aktyvūs pranešimai 7
- Profilio peržiūros 5.614
- Amžius 34 metų
- Gimtadienis Balandis 12, 1990
-
Lytis
Lytis nenustatyta
-
Vieta
Šakiai
Kita informacija
-
Automobilis
Peugeot 406 HDI 2.0l 99m.
0
Neutralus
Vartotojo nustatymai
Draugai
Sky dar nepriskyrė jokių draugų
Paskutiniai lankytojai
Lankytojų nėra
Mano parašyti pranešimai
Temoje:2.0 hdi bendros problemos
2013 rugpjūčio 05 - 07:06
Aš dar kartą kartoju, kad nesinori važinėt pas kiekvieną, mokėt pinigus už nieką ir žiūrėt gal padarys gal ne. Pasakyt "pasidaryk normalią diagnostiką" kiekvienas sugeba, o ją padaryt ir surast gedimą toli gražu ne kiekvienas:) Pasiūlymų bus?
Temoje:2.0 hdi bendros problemos
2013 rugpjūčio 05 - 06:27
Šakiai, bet iki Kauno ar kažkur aplinkui be problemų galiu nulėkt:)
Temoje:2.0 hdi bendros problemos
2013 rugpjūčio 04 - 19:57
Matai aš ją mielai pasidaryčiau vėl, jei rasčiau žmogų, kuris kaip sakai suprastų ką ta diagnostika rodo:)
Temoje:2.0 hdi bendros problemos
2013 rugpjūčio 04 - 18:06
Sveiki kolegos. Žinau, kad apie tą trauką šnekėta labai daug, bet viską bandyt ir keist nesinori:)
Automobilis: Peugeot 406 2.0 HDI 66kW 99m.
Turbina valdoma mechaniškai.
Simptomai: Mašina "gluša" , nėra traukos, max. greitis ~130-140, įsibėjant nesijaučia, kad turbina pradėtų pūst, kaip kyla nuo 1000 apsukų taip vienodai ir kylą. Kuriasi gerai, ant laisvų idealiai dirba, negesta. Kartais būna, kad važiuojant kokia 120 km/h mašina gavus daugiau apkrovos (kylant į kalniuką) pereina į avarinį režimą, t.y. užsidega "check engine" lemputė ir automobilio greitis sumažėja lygiai lygiai iki 100 km/h, ir taip kokia 10 sec neleidzia kilt greiciui, o po to vel atsigauna. Diagnostikos darytos du kart, vieni išvis nieko nerado, kitas nuspėjo kad arba turbinos vakuumo kojelė nevaikšto arba pačiai turbinai "xana". Kadangi turbinos sparnuotė jau klibeno, turbina buvo pakeista - niekas nepasikeitė. Išvalytas kuro siurbliukas bake - nieko nepasikeitė. Pabandymui dėti keli kiti aukšto slėgio kuro reguliatoriai - niekas nepasikeitė. Sekantys siūlymai keist kuro siurblį aukšto slėgio.
Ką dar paminėjus... EGR neveikiantis, bandžiau atjungtu ir prijungtu visaip, niekas nesikeičia, nežinau ar jis turi įtakos traukai bet sakė, kad lyg ne. TIkrinau i EGR valdymo vožtuvėlio fyške neateina 12 V o tik apie ~3 V, nors pagal AutoData turetu 12 V but. (nežinau ar tai turėtų turėt įtakos traukai). Turbinos švilpimas lyg ir girdisi. Kitas įtartinas dalykas, bandžiau iki 4000 apsuku užgazuot - jokio dumo iš dusliaus, per TA irgi beveik jokio dumingumo, gal duslius uzsikises, bet manau tuos 4000 užgazavus turėtu pramust ta kamsti jei yra.
Kaip ir viska paminejau. Draugas turi toky paty puga, tai traukia ispudingai, nuo 2k iskart jauciasi lupimas. Dideliu bedu jis man nesukelia, kaip sakiau ir negesta ir nepulsuoja ir ryja nedaug, bet noretusi saugiau jaustis isejus ant lenkimo:)
laukiu nuomoniu
Temoje:kur gaut zenkliuka ant bagazines
2013 kovo 01 - 14:45
Sveiki. Anadien nuvariau nusiplaut savo 406 ir taip nutiko kad puciant pradzioje su kerseriu gale esantis lipdukas ant bagazines dangcio antidarymo rankenos nusinere ( jau buvo ir taip apsepes). Gal butu imanoma kur nors tokiu dalyku nusipirkt ar uzsisakyt kad padarytu? kazkaip nelabai dabar ziurisi be to vasarai nusipirkau ratus, ant kuriu dangteliu parasytos kazkokios nesmaones, ant ju tai pat butu grazu susidet peogeot zenkliuka. Laukiu jusu pasiulymu.
- Peugeot klubas
- → Peržiūrimas profilis: Pranešimai: Sky
- Privatumo politika