Peršokti prie turinio


S.Vilius

Užsiregistravo 2012 Rgp 06
Neprisijungęs Lankėsi Šiandien, 22:14
-----

Mano parašyti pranešimai

Temoje:Peugeot 3008 SUV

2021 birželio 08 - 21:10

Peugeot 3008 nepraėjo technikinės, vienas rūko žibintas šviečia per aukštai:) nustebino, kad matavo duminguma, o Meganą, kai variau sakė su euro6 varikliais neatliekam.


norejo palauzyt, visokiu yra

Temoje:Apie Peugeot 508

2021 gegužės 13 - 21:19

imesk du skelbimus apie kuriuos kalbama ir bus aisku

Temoje:Peugeot 3008 SUV

2021 gegužės 02 - 17:45

Dacia ;]

Kuo sitie neitinka?
https://autovici.lt/...m-peugeot-3008/
https://autovici.lt/...m-peugeot-5008/
https://autovici.lt/...8-2017m-gtline/


o ka irgi masina😁

Temoje:Peugeot 3008 SUV

2021 gegužės 02 - 15:06

Rinkos kaina, rinkos, kuri tikrai nėra maža.


a ka poto? skoda?

Temoje:AM6 tepalų keitimas

2021 balandžio 26 - 20:37

Aš tai to mito neskleidžiu, bet kai žmonės klausia, tai sakau, kaip yra iš praktikos. Faktas, kad keisti reiktų. Variklio tepalo nekeičiant, irgi su tuo pačiu nuvažiuoja be didesnių problemų ir kokius 50-60kkm, bet paskui variklio viduje būna toks tvartas, kad baisu visa tai valyti. O jei dar ilgiau užleidi, galiausiai kažkas užstringa visiškai nebegrįžtamai.
Savo nuosavo automato niekada neturėjau, bet mechaninėm dėžėm, kiek turėjau mašinų, tiek tepalas buvo pakeistas, vienai net tris kartus, kol pasidarė švarus ir gražus. Paskui keisčiau kas kokius 60-80kkm, arba tarkim kartu su diržu.
Automatui keisčiau kas antrą variklio tepalo keitimą.
Bet dabar tokie laikai atėjo, kad visur reikia "diskleimerį" pateikti, jeigu savo nuomonę nori drąsiai reikšti ir nebūti nuteistas.

Esu likęs kaltas kad supisau dėžę, nes supyliau į ją netinkamą pagal specifikaciją alyvą. Kai žmogui vidury nakties Kavarske trūko dėžės aušintuvo žarna, išbėgo važiuojant tepalas ir pradžioj tasėsi ir padrikai junginėjosi bėgiai, galiausiai tiesiog pasigirdo negeri garsai ir nustojo važiuoti mašina. Draugas suorganizavo iš Anykščių pagalbą, privažiavo žmogus su įrankiais, Lukoile, vienintelėj įmanomoj vietoj tokiu metu tokioj vietoj, gavo ir atsivežė kažkokios universalios ATF alyvos. Kažkaip sugrubusiom rankom sugebėjom sujungti tą žarną ar gal su likusia viena sveika apeiti išvis tą aušintuvą. Tai per likusią lašėjo, bet nebėgo, ir pripylus to tepalo išėjo parvažiuoti į Kauną, o paskui jis dar iki Vilkaviškio parvažiavo namo. Paskui viską sutvarkius man atrodė viskas ok kaip iš 20+metų senumo pilnai mechaninės ATF dėžės, bet jam ten kažkas netiko. O apie kad ačiū pasakyti...

O 500kkm nuvažiuoja keičiantiems tikrai. Yra kaip tik kieme vienas senas C5 dar su 4HP20. Žmogus nuo mašinos nusipirkimo keičia automato tepalą kas antrą variklio alyvos keitimą. Rida gerokai virš 400k. Dėžė veikia ne idealiai, bet jokio stipraus diskomforto nekelia, tiesiog veikia kaip senas nudėvėtas tvarkingas automatas.


tai as tik bendrai kalbu, as manau, kad uz mane geriau zinai kada keist kada ne, va kaip ir sako jeigu sviesus grazus kam ji keist ;)