Teko važiuot su naujom VW Tiguan ir Skoda Kodiaq. Abi su DSG dėžėm ir abi važiuoja puikiai. Tai savo elektrinę gali lyginti su troleibusu, o ne su normaliom mašinom
Kas konkreciai ten puiku? Kieta tiguano vaziuokle, nors salone daugiau ekranu ir kitu "privalumo" nei pries 15m buvo, bet jausmas ir idealogija islikus ta pati - deze su 4 ratais, o kai idejo i naujausius blizgius lieciamus "mygtukus" vietoj fiziniu, tai dar nepatogesnis automobilis patapo. Jeigu imti R-line ir vos ne max komplektacija, tai tiek isoreje tiek viduje vaizdas kur kas geresnis, bet dsg viska gadina. Kodiaq ta pati istorija, pravaziavus ir persedus i superb (lyginant abi, auksciausiu komplektaciju L&k), kaip diena ir naktis ir ta karta buvo pasirinkta superb. Po 3m nuvertejo nezmoniskai (+10k..). Kad nepasirodyciau visiskas hateris - tai, naujausias golfas gan maloniai nustebino ir paliko gera ispudi, net ta dsg kazkaip pasimirso na ir aisku tie lieciami mygtuai, liudesys. Skoda - ne viena mane nustebino su tuo kiek vietos yra keleiviams gale ir bagazineje, o superb hecbekas automobilis, kuris drasiai gali pakeisti universalus, nes kostmosas ant kiek jis talpus ir patogus (L&K komplektacijos)
Kas del elektrines ir lyginimo su normaliom masinom, tai butent kad vw ir skoda yra geros skalbimo masinos, bet nera normalus automobiliai, turi savo vieta po saule ir gan didele, bet cia atskira tema apie tai ka kaimynas ir gimine pagalvos jeigu ne vw ar audi nusipirksiu (ne taisykle, bet negalima atmesti). Elektriniu automobiliu trukumas, krovimas ir nuvaziuojamas atstumas, aisku siai dienai yra puikiu variantu ir tie variantai yra ne tik normalios masinos, bet ir puikus automobiliai, deja ju kainos yra kaip 3-4 tiguanai/2008 ir tt. EV Peugeot variantai, nuliudino is traukos puses, nes isokus i EV tikiesi to isreklamuoto Tesla traukimo, tai toli grazu ten iki traukos Na ir kad dar pamazinti vw darze akmenu, tai ID4 - patiko, nezinau kodel kai kurie apzvalgininkai uz atlanto vertino isvis kaip blogiausia automobili ever, bet mieste man pasirode kiek kitaip
Smagesnes dezes nei pas Passata B7 2.0 tdi DSG 6 pavaru, nesu turejes. Masinai buvo pasalintas DPF, EGR, ir atsukta iki 150kw. Tai gal juokingai nuskambes bet pasakysiu jog pagal tiek kw tai raketa jin buvo ir is vietos ciut gaza spustelejus jau rauna i prieki, jokiu velavimu is vietos, pavaros belekaip greit perjungiamos. Aisku budavo momentais, kad norint aplenkti mieste automobili, o pats vaziuoji ant kokiu 1.5k rpm ir staigiai spusteli pedala tai jin pagalvodavo siektiek ir tada numesdavo pavara, bet vairuojant prie jos pradedi taikytis ir zinai kada ka daryti, tam yra lapkes ant vairo, kickdown knopkike numynus dugna stipriau ir t.t.
O dabar bandau priprasti prie Audi MULTITRONIC (CVT, VARIATORIAUS). Priesingybe DSG. Is vietos kas megsta staigu prikabinima prie sedynes tai to nesulauksi pas CVT
Taip kad gerai reikia apgalvoti su ja ar spesi is sankryzos isvaziuot neperpis*as per sona
o tik pajudejus is vietos, vaziavimas sklandus belekaip, jokiu pavaru
O baisiausia deze kiek bandes, tai pas P508 2.2HDI GT, ten toks slunkius kad baisu
tai todel, kad tas lagas padarytas del emisijos apejimo, kadangi pas tave viska isoperavo ir 100proc supute programa kuri deda skersa ant emisiju, panaikino ta debiliska ir net pavojinga laga arba nesupranti apie kalba eina, nes dsgistai ne visi supranta, jiems viskas gerai, nors nera o taip gali buti del to, nes kai vairuoji, nebutinai pajunti ta diskomforta, pabandykit sedet keleivio vietoje su kava ir paprasykti, kad paveziotu
. Dar galite fb pasiziureti kaip L. Andriulis nusipirko audi uz 100k ir kaip bande grazinti automobili, atgauti pinigus, nes ji apgavo vadyb., kad nebus to lago. Deja
Vazinejau su audi a4 ctv, tai viskas ten gerai, kiek spaudi tiek vaziuoja, o dsg yra veju veju vejas, veiksmas su superb 2018: su kolegom vaziavom pasiimti pietu, grizinejant i ofisa su sriubom. reikejo apvaziuoti kliuti pirmoje juostoje ir truputi reikejo paspausti, kad isilieti i antros juostos srauta, paspaudus gaza ir po 3s tylos, buvau praktiskai tikras, kad chebra maudosi gale su sriubom, bet visa laime, gryzom sausi, bet as likau "nemoki vaziuot" pozicijoje, tai teko duot prasivaziuoti ir kitiems, kad suprastu koks sh yra dsg ir cia tik viena is n istoriju, parkuotis su dsg ta pati tragedija, atleidi stabdi, niekas nevyksta, bijai gaza paspaust, nes automobilis elgiasi kaip pasibaides arklys ir tas yra su visais dsg, ar tai tiguanas, ar troc, golfai.... ar 6 begiu ar 8 ar sausa ar slapia. Ka dsg turi ir nenuneigsi tai jau pradejus vaziuot - begiu sumetymo greiti, bet iki tol kol nepabandai ZF
. Kas del 508 automato, tai jokio skirtimo nuo 407, 607, ten tas pats letas aisinas, bet jis letas tik begiu perjungime, uztat visada zinai kaip ir kiek automobilis pajudes, didins greiti - zmoniu kalba kalbant, prognozuojamas elgesys.