- Peugeot klubas
- → Peržiūrimas profilis: Reputacija: Vilbcv
Statistika
- Grupė Nariai
- Aktyvūs pranešimai 187
- Profilio peržiūros 10.700
- Amžius 33 metų
- Gimtadienis Liepa 19, 1991
-
Lytis
Vyras
-
Vieta
Vilnius
-
Pomėgiai
Masinos, masinos, masinos ir ju remontas. As jomis gyvenu :-)
Kita informacija
-
Automobilis
Peugeot 106 GTi, XSI ; Audi 80; Moskvich 412
#733516 RobertNMC Peugeot 306 S16
Parašė Vilbcv 2016 liepos 16 - 07:22
#713649 Vilbcv P106 Rallye S2
Parašė Vilbcv 2015 rugsėjo 27 - 11:26
O aš turiu teisę redaguot senesnius pranešimus? Nes neradau mygtuko "edit" .
Tesiam toliau, dar keli kadrai iš pasivažinėjimo kačerginėj
Rugpjūtis
Pežukui patikrinta/ nušlifuota galva, nupirkta erling tarpine ir varžtai, praeitą kartą palikau senus varžtus ir priveržinėjant galvą neturėjau "laipnsiu matavimo" prietaisiuko, tai laipsnius iš akies dasukinėjau + tarpine buvo viktor reins, kuri šeip man nelabai patiko, nes gamykline sena atrode patikimesnė, galbūt šiti visi faktoriai susidėjo ir prapute. Tad dabar viskas buvo padaryta "pagal taisykles" su teisingais įrankiais pakeičiant regis viską ką reikia. Po dabartinio surinkimo buvau nevienam rimtesniam pasilaktyme kur pežukas patyrė tikrai nemažą kruvį ir kolkas viskas tvarkoj.
Surinkau jei gerai atsimenu Ketvirtadienį, o penktadienį jau lėkiau i Peugeot 205 meetą Buvo kiek neramu, bet viskas buvo tiesiog puiku
Ketvirtadienio išvakarės prieš mytą.
Pežuką prabandyt daviau Skierkai ir Giedriui, tai atpjovėm kaip priklauso, Viskas buvo gerai, išskyrus smulkmenėlę- ties paskutiniu važiavimu išplyšo bėgių traukė ir liko mašina be pavarų perjungimo iš salono, bet nebėda. Dėkui chebrytei, kuri kol aš paryčiais gatavas miegojau, sutvarkė šią problemėlę. Tas varžtas vis dar laiko, taip ir nekeičiau tos traukutės, nors yra garaže kita, puikiai laikosi ir nekrenta. Nevieną aerodromą atlaksčiau jau su tuo varžtu
Kažkokie nedideli techniniai trugžiai.
Dewgonas išvis "parodė klasę" nuo Cheiniko atsilko vos sekunde kiek pamenu, kas dar kartą įrodė, kad mašina turi daug potencialo, tik reikia išmokt ją pažabot.
Padangas suvažinėjom į nulį
Gavau dar vieną pežuką, kuris papildė dalių atsargas. Aišku nemaža šio kenwoodo dalis jau senai sudėta į mano visus pežukus. Ačiū Taraklonui.
Ačiū MantasLT už torcionus, dar 2 garaže guli, manau iš šitos gausybės tiltų išeis surinkt kažką padoraus su naujais guoliais.
Rugsėjį užsiėmiau senu nebaigtu projektu AUDi 80 ir pasibaigiau, tai prie pežuko rankų neprikišau, buvom pasidarę treniruotę, palakstėm. Dabar stovi garaže, laukia kol aš atsigausiu su finansais ir užsiimsiu darymu toliau. Nes visvien yra dar visokiu nedadelku ir remontu ką reikia perdaryt arba pakeist.
Aš ir mano nepaprastai puikus automobilis!
- 2
#713628 Vilbcv P106 Rallye S2
Parašė Vilbcv 2015 rugsėjo 26 - 19:02
Sveiki, Senai neatnaujinau temos, tad atradęs šiek tiek laiko, pasistengsiu atgaivint atmintį ir bent jau parodyt kas buvo nuveikta. Greičiausiai šendien visko nespėsiu sukelt.
Atejo laikas laidynui, 106/saxo turėjo 6 skirtingus laidynus ir pajungimus, berods 3 variantai ecu fyskiu ir keli pajungimo variklio laidyno prie bendro automobilio laidyno. Fyųkės gali būtt vienodos, tačiau laidų išdėstymas fyškėse skirtingas. Taip buvo mano atveju. Kiekvienas laidas turi savo numerį, pasižymit kiekvieną laidą ant originalaus variklio laidyno ir kiekvieną ant swapinto laidyno. Tada kerpas fyskes (gėlytem aš jas vadinu) ir pajungiam visus laidus prie tos fyškės, kuri buvo gamyklinė, kad sutaptų visi kontaktai.
Man teko daug žaistis ir varkt, nes niekaip nepavyko pakurti, kol nepabandžiau Balto ecu, ir viskas suveikė, mat dėl neaiškių priežasčių užsirakinto swapinio motoro ecu.
Dar patarimas, prieš pirkdami swapą betkuriam pežukui arba ardydami modelį su teisingu varikliu, užveskite ir atjunkite imobilaizerio/kalkuliatoriaus fyškę, taip atjungsite ir atrakinsite ECU ir neturėsit jokių problemų ateityje.
2015 04 26 Su Pežistais uždalyvauta Subaru klubo rengiamam track day
Pirmasis užvedimas
https://www.facebook...?type=3
Šiek tiek papoliravau, prieš ir po.
Žaislai
Nusipirkau vamzdžio ir paisgaminau viršutinę ir amaptinę rasporkes. Skaitau, kad 106 jos yra būtinos, ypatingai apatinė. Aišku vamzdis paprastas, ganėtinai storos sienelėsm tad sveria palyginus su OMP nemažai, bet savo funkciją puikiai atlieka.
Ruošiamės technikinei, laikinai sudėtas salonas.
Pagaliau atvyko Koni Sport reguliuojamo kietumo amortizatoriai priekiui. Nepirkit iš TRT šopo, kaina nors ir gera, bet prekės lauksit 3 mėnesius ir daugiau, jums jie pasakos pasakas kad mat Koni turi daug užsakymu ir neksuba daryt pavieniu užsakymu... Gavus amortizatorius, ju pagaminimo data buvo po 5 dienu kiap kad aš juos užsakiau. Tad jei skubat, greičiau bus gaut iš bet kur kitur.
Nudažytos rasporkės
Pirmasis test drive ir sudalyvavimas SVC slalomo treniruotėj. Paaiškėjo dar kažkokios problemėlės, Kaito variklis. Kaitimo problema dingo kai uždėjau išmetimo kolektoriaus apsaugą (kolektorius beveik remiasi į radiatorių) Galbūt dar nebuvo sistema gerai nusiorinus, nes vėliau jokių problemų su tuo nebekilo.
Padarytos aušinimo angos po numeriu
Birželis
Svečiuose
Sudėtos lengvintos abšyfkės iš stiklo pluošto aptrauktos karbono plėvele, kurias buvau pasidaręs Juodam Rallye. Taip pat uždėtas RRS verstos odos vairas.
Sudėti kapoto užraktai
Dar viena slalomo treniruotė, viska sbuvo gerai, bet pradėjo barškėt torcionas.
Labai judėjo tik viena pusė, išardžiau, radau susidėvėjusias įvores, ištekino man kitas, bet iš pvc. ištikro tai nesitikėjau kad jos gali laikyt, bet tekintojas labai buvo užsiemes, neturėjo laiko, o aš turėjau kažkur dalyvaut, tad surinkau taip. Atleikė nevieną pasilaktymą, bet dabar vėl barška. priejau išvados kad įvorės yra totali nesamonė, reikia dėti guolius. Su įvorem tiltas pastovėjęs sukieteja, tik daugiau pavažavus vėl pradeda vaikščiot, pastovi mašina garaže, išvažiuoji- vėl taburete pirmus kelis km. Ir ilgiau važiuojant trasoj pradeda čirškaut, cypaut. Žinoma prie to dar dasidėjo kad PVC šitam reikalui visia netinka, bet jei reikėtų rinktis, rinkčiaus guolius.
Hidraulinio rankinio gamyba. cilindriukas sankabos nuo 5 civiko 7e, korpusas iš senukų "balkio kronšteinas" ~1-2e, tad viskas atsiėjo iki 15e. Veikia puikiai, tik tvirtinima prie kėbulo reikia normalų pasidaryt, čia buvo laikinai, pažiurėjimui ar patogi vieta, tai tas laikinai po šiai dienai tesiasi
Liepa
Nupirkti diržai
Dabar šiek tiek apie GTI'škę . Ji vis dar mano daily car'as, džiugina kasdieną. Keli jo kadrai
Litras. Vis dar kuo puikaisuiai rieda, Davęs jį broliui, tai taip pat naudoajamas kiekvieną dieną, taupiai vežioja braluką į darbus ir mokslus
Lekiam į slalomą Pavevėžy. Normalu.
Teko pasikeist garnatos gumą, išardžiau granatą, bet nepajėgiau surinkt, tada sužinojau kad jos skaitosi neardomos Nuotraukoje GTI ir XSI pusašiai.
Nupirktas sausas akumuliatorius ir pagamintas jam tvirtinimas
Modifikuojam panelę.
Šį kart panaudotas tikras karbonas.
per porą valandų iškeptas oro paėmimas
Ir savo gimimo dieną lakstom Kačerginėj per subaru Track day.
Nuotrauku papildysim.
Per kiekvieną track day kačerginėj sudūžta bent po viena automobilį, pavojinga važiuoti be lankų, Šiuo atveju viskas baigėsi laimingai.
Amžina problema, visalaiką smaugiant greičių dėžė apibėga tepalais ir pežukas palieka žymes. Pakeičiau visus salnikus išskyrus pavarų svirties. Kažkaip nesitiki kad pro jį leidžia, bet daugiau nėra pro kur. Jeigu kas ieškos šio salniko, tai jokia guoliu/ salniku parduotuvė jo neturi, nestandartiniai matmenys. apvažioavau visas parduotuves. Padėjo peugeot centras, už 7e originalus salnikas mano rankose. Bet kad jį pakeist, reikia nuimt greičių dėžę, tad iki šio darbo dar nedaėjo rankos.
Atvažiavau pasiimt pežuko kad važiuot į slalomą, ir pamačiau kad kapsi antifryzas pro šlangos sujungimą, ėmiausi tvarkyt ir
Pasirodo kaėerginėj prapūtė tarpinę. Keista, nes mašina nei kiek nekaito, visalaik rodė darbinę temnperatūrą, dar kelia sdienas į darbą pavažinėjau ir jokių simtomų nepastebėta buvo. Tepalas švarus, gaunasi kad išmetamosios dujos pateko į aušinimą
Atsiprašau už gramatines klaidas, turiu pabėgt ir postinu neperskaitęs ką prirašiau, ištaisysiu.
- 1
#707356 406 Projektas
Parašė Vilbcv 2015 birželio 05 - 16:38
- 1
#704255 Vilbcv P106 Rallye S2
Parašė Vilbcv 2015 balandžio 21 - 19:50
- 2
#703447 Vilbcv P106 Rallye S2
Parašė Vilbcv 2015 balandžio 12 - 21:18
Išdažytas variklio skyrius
Variklio swapas buvo beveik pasiruošęs, beliko pasikeist velenėlius į gti ir uždėt diržą
JP4 (P307) velenu žvaigždės
J4 (106 Gti) žvaigždės
Bet..... Bet nuėmus dangtelį, sužinojau, kad visdėlto labai prašoviau kai išgręžiau galvoj skyles kolektoriuj ir ju nepataikiau iš 1 karto. Radau drožlių krūvelę galvoje Neliko kitos išeities kaip tik lupt galvą, vežt plaut/šlifuot/ tikrint.... Gera žinia kad dabar bent žinau kad galva tikrai gera ir vožtuvai sandarūs. Laukiu atvykstančios tarpinės.
Skyles užsandarinau įsukęs špilkas, tik vėlgi blogai padariau nepasodinęs ant jokių klijų, Sako kad gali leist. uždėjus kolektorių meginsiu užtepti tas vietas poliuretano klijais ir tikėsiuos kad pro ten tepalas nesisunks.
Šiem momentui galva surinkta, beliko gaut tarpine ir uždėt.
Per savaitgalį nuveikta daugybė smulkių darbelių: padaryti benzo bako tvirtinimai (nulužo varžtai atsukinėjant, tai privirinau/ padariau špilkas), išvedžiojau stabdžių vamzdelius, pakeičiau torciono sailenblokus, nes jiems buvo ragas, uždėjau torcioną., patepliojau suportus raudonai.
Vaizdelis labai malonus akiai
Skirtumas tarp APEX žeminančios/kietinančios spyruoklės ir originalios
Priekinės stupicos atiduotos "servizui" kad perpresuotų priekinius guolius.
Laukiu nesulaukiu kada atvažiuos Mano Koni amortizatoriai, būtų galima jau pastatyt mašiniuką ant ratų, pagal terminus turėtų iki 16d atsisust, viliuos kad taip ir bus.
- 2
#701599 Vilbcv P106 Rallye S2
Parašė Vilbcv 2015 kovo 18 - 12:55
Metas temai atsinaujint.
Baisu
Pirmieji pasivazinžjimai ir blogos žinios. Žiauriai tampo vaira, nuvarius daryt suvedimo, paaiškėjo kad vairuotojo ratas stovi -3.22 laipsnio (priekiniia ratai stovėjo / / )
Tuomet tikėjausi kad bus linkęs amortizatorius, labai apsidžiaugiau kai radau visiškai kreivą štoko galiuką. Deja problema nedingo, ratas visvien iš akies matės kad stovėjo kreivai. Bet važiuot pasidarė įmanoma, važiuojant ramiai diskomforto beveik nesijautė, tik numygus gaza dugna arba staigiai užstabdžius reikdavo stipriai laikyt vairą. Maniau kad vistiktai linko kėbulas. Susiradau pagal rekomendacijas "talkovą" garažinį kėbulistą, turintį stakles, nuvariau ir palikau jam mašiną, po pusvalandžio sulaukiau skambučio ir liepimo pasiimt mašiną atgal. Sakė, kad viskas pas tave gerai ir keisk stupicą. Niekad nemaniau, kad stupica taip gali susikraipyt, atrodytu toks storas ir gan tvirtas metalas, bet išėmus ir sulyginus su sveika nstupica, pasirodo, kad ji tikrai kreiva, pakeičiau ir VALIOOOO!!!! Ratas iš akies nebestovi kreivai, pasidariau iš akies ratu suvedima ir išvažiavau prasibandyt, Viskas OK, vairo nebetampo nei kiek, vėl mašina stabili kokia buvo, tik į šoną truputėlį traukė, tai nuvartiau į suvedimą, staklės parodys ar tikrai viskas tvarkoje. Čia palyginimui kairėje peugeot 106 amortizatorius ir stupica, po dešine Audi 80 b2 (ubagės) stupica ir amortizatorius. Jau žinau kieno amortizatorius dėsiu į Audi jeigu nerasiu dar trumpesnių
Kycius matyt jaučia giminystės ryšius
Na o dabar prasideda kitas projektas ilgai lauktas ir išsvajotas projektas. Visada svajojau turėt sportinį automobilį, nuo naujų metų daug svarsčiau ar tikrai noriu 106, gal 205? Gal 309? O gal geriau nevarkt, pasiimt BMW e36 kompakta. Kaip tik pora paruoštų sportui dabar yra parduodamų už prieinamą kainą, Tačiau pasvėrus visus o, bet, tačiau, apsispredžiau, kad noriu 106. Nekalbant kad detaliu turiu daugybe, žinau visą jį mintinai, bet dar daug visko turiu prisiskaitęs ir norisi padaryt, išbandyt. Tai vat, daugelis dabar vėl išpūs akis, kodėl neieškojau dar geresnio kėbulo, gi šitam "ragas" daugelio akim. Paaiškinu. Mano akim žiūrint nematau jokios rimtos problemos, slenksčiai, dugnas, lanzeronai- viskas švaru arba su minimaliom paviršutinėm rudelėm, pakėlus mašiną domkratu, durys visvien darinėjasi normaliai, kėbulas nesusikraipęs, tik viena problemėlė, atplyšęs tiltas. Bet realiai jis niekur negalėjo pabėgt, sukasi prie "lanzeroniukų", ir atplyšę tik du galiniai taškai, kurie buvo suėję į saloną, bet į šonus nelabai turėjo kaip pabėgt. Darant, matavausi įstrižaines ir aukščius. Dar vienas faktorius kad tiltas stovi nenukrypęs, tai kad važiuojant tiesiojoj, gali paleist vairą ir eit mioegot, nei kiek nevedė į šoną.
Prieš einant TA pasižiūrėjau kaip ten reikalai su tepalo lygiu įdomumo dėlei, pasirodo minimumas, nusprendžius dapilt- supratau kad prapusta tarpinė
Praeita TA.
Biškeli sukilo
Kogero pakutini karta atrodo kaip mk1
Dabar keli kadrai, Kaikas sakė kad netiks MK2 dalys ant jo, tai viskas tinka, su saxo kiek zinau situacija ta pati. Galui, norint sudėti mk2 išvaizdą reikia pakiest, buferi, zibintus, bagazines dangti, vieninteli dalyka kuri reikės perdaryt tai žibintu fyskes skiriasi. Mano atveju desis visa pravodke gti, tai nieko perdarinėt nereikės. Priekio dar nedejau, bet viskas tarodo taip pat, mačiau angluose projektą kad nesunkiai perdėjo viską. Turėtų keistis: Sparnai, žbintai, kapotas, bamperis, ir televizorius.
Dalis žaisliukų
Taip pat laukiu atvykstant Naujų Koni sport amortizatorių į priekį, poliuretano variklio pagalvės ir kitų smulkmenų.
Šiam kartui tiek.
- 2
- Peugeot klubas
- → Peržiūrimas profilis: Reputacija: Vilbcv
- Privatumo politika