Peršokti prie turinio


Vilbcv

Užsiregistravo 2012 Lap 15
Neprisijungęs Lankėsi 2020 Lie 29 19:06
-----

#733516 RobertNMC Peugeot 306 S16

Parašė Vilbcv 2016 liepos 16 - 07:22

Jei nepadengei jokiu normaliu gruntu, tai greit surudis ir bus baisus. Kad ir ka tu skardom bedarysi, lieti ratai atrodys geriau, bet jei lygint pries ir po variantus, tai man asmeniskai taip nudazytos skardos graziau :-) Tik nesuprantu, kam reikejo tokius brangius dazus naudot.
  • 1


#713649 Vilbcv P106 Rallye S2

Parašė Vilbcv 2015 rugsėjo 27 - 11:26

O aš turiu teisę redaguot senesnius pranešimus? Nes neradau mygtuko "edit" .

 

Tesiam toliau, dar keli kadrai iš pasivažinėjimo kačerginėj

11731738_10204690558891701_7768181557029

11117731_10204690559771723_2475564560705

11227955_384344105098552_491012812317641

10947428_384343355098627_193350271224596

 

Rugpjūtis

 

Pežukui  patikrinta/ nušlifuota galva, nupirkta erling tarpine ir varžtai, praeitą kartą palikau senus varžtus ir priveržinėjant galvą neturėjau "laipnsiu matavimo" prietaisiuko, tai laipsnius iš akies dasukinėjau + tarpine buvo viktor reins, kuri šeip man nelabai patiko, nes gamykline sena atrode patikimesnė, galbūt šiti visi faktoriai susidėjo ir prapute. Tad dabar viskas buvo padaryta "pagal taisykles" su teisingais įrankiais pakeičiant regis viską ką reikia. Po dabartinio surinkimo buvau nevienam rimtesniam pasilaktyme kur pežukas patyrė tikrai nemažą kruvį ir kolkas viskas tvarkoj.

Surinkau jei gerai atsimenu Ketvirtadienį, o penktadienį jau lėkiau i Peugeot 205 meetą :) Buvo kiek neramu, bet viskas buvo tiesiog puiku :)

20150810_194216_zpsz6mdkwgu.jpg

Ketvirtadienio išvakarės prieš mytą.

20150813_202209_zps1pjouuok.jpg

 

20150814_184950_zpsqpym5tz0.jpg

20150814_185002_zpscvsnxal0.jpg

20150815_161149_zpsdokdsbju.jpg

11058631_871518006218144_552626153369692

11027495_871518322884779_297369058918703

 

Pežuką prabandyt daviau Skierkai ir Giedriui, tai atpjovėm kaip priklauso, Viskas buvo gerai, išskyrus smulkmenėlę- ties paskutiniu važiavimu išplyšo bėgių traukė ir liko mašina be pavarų perjungimo iš salono, bet nebėda. Dėkui chebrytei, kuri kol aš paryčiais gatavas miegojau, sutvarkė šią problemėlę. Tas varžtas vis dar laiko, taip ir nekeičiau tos traukutės, nors yra garaže kita, puikiai laikosi ir nekrenta. Nevieną aerodromą atlaksčiau jau su tuo varžtu :D

11879284_10204721722183068_7297332383262

11879037_10204721728743232_8622254174059

11900107_10204721720383023_3363991472802

Kažkokie nedideli techniniai trugžiai.

11838649_871521119551166_373176995173626

11864992_10204721718502976_9163853906653

11850698_10204721723223094_7404472330039

11838577_10204721722503076_1020029828964

IMG_8343_zpstnvyhhi2.jpg

IMG_8361_zpslucjqqit.jpg

Dewgonas išvis "parodė klasę" nuo Cheiniko atsilko vos sekunde kiek pamenu, kas dar kartą įrodė, kad mašina turi daug potencialo, tik reikia išmokt ją pažabot.

IMG_8374_zpsdkysaexi.jpg

 

Padangas suvažinėjom į nulį

20150817_200917_zpssetig9wo.jpg

 

Gavau dar vieną pežuką, kuris papildė dalių atsargas. Aišku nemaža šio kenwoodo dalis jau senai sudėta į mano visus pežukus. Ačiū Taraklonui.

20150820_173447_zpsti9cfawv.jpg

20150820_173508_zpscc71tnix.jpg

20150820_204228_zpsjo1vzk4n.jpg

 

Ačiū MantasLT už torcionus, dar 2 garaže guli, manau iš šitos gausybės tiltų išeis surinkt kažką padoraus su naujais guoliais.

20150820_204218_zpshhf1pber.jpg

 

Rugsėjį užsiėmiau senu nebaigtu projektu AUDi 80 ir pasibaigiau, tai prie pežuko rankų neprikišau, buvom pasidarę treniruotę, palakstėm. Dabar stovi garaže, laukia kol aš atsigausiu su finansais ir užsiimsiu darymu toliau. Nes visvien yra dar visokiu nedadelku ir remontu ką reikia perdaryt arba pakeist.

Aš ir mano nepaprastai puikus automobilis!
12029157_929303903804126_1801359805_n_zp


  • 2


#713628 Vilbcv P106 Rallye S2

Parašė Vilbcv 2015 rugsėjo 26 - 19:02

Sveiki, Senai neatnaujinau temos, tad atradęs šiek tiek laiko, pasistengsiu atgaivint atmintį ir bent jau parodyt kas buvo nuveikta. Greičiausiai šendien visko nespėsiu sukelt.

 

Atejo laikas laidynui, 106/saxo turėjo 6 skirtingus laidynus ir pajungimus, berods 3 variantai ecu fyskiu ir keli pajungimo variklio laidyno prie bendro automobilio laidyno. Fyųkės gali būtt vienodos, tačiau laidų išdėstymas fyškėse skirtingas. Taip buvo mano atveju. Kiekvienas laidas turi savo numerį, pasižymit kiekvieną laidą ant originalaus variklio laidyno ir kiekvieną ant swapinto laidyno. Tada kerpas fyskes (gėlytem aš jas vadinu) ir pajungiam visus laidus prie tos fyškės, kuri buvo gamyklinė, kad sutaptų visi kontaktai.
Man teko daug žaistis ir varkt, nes niekaip nepavyko pakurti, kol nepabandžiau Balto ecu, ir viskas suveikė, mat dėl neaiškių priežasčių užsirakinto swapinio motoro ecu.

Dar patarimas, prieš pirkdami swapą betkuriam pežukui arba ardydami modelį su teisingu varikliu, užveskite ir atjunkite imobilaizerio/kalkuliatoriaus fyškę, taip atjungsite ir atrakinsite ECU ir neturėsit jokių problemų ateityje.

 

20150422_194415_zpsuv4pp2fp.jpg

 

20150422_194421_zpsx1inx2ek.jpg

20150425_164729_zpstlahulxs.jpg

 

2015 04 26 Su Pežistais uždalyvauta Subaru klubo rengiamam track day :)
20150426_123750_zpso4p7ktj5.jpg

20150426_113834_zpsyfdmtxuy.jpg

10530488_10203999106209315_3810382312124

11009881_10203999106329318_6215041571319

 

Pirmasis užvedimas

https://www.facebook...?type=3

 

Šiek tiek papoliravau, prieš ir po.

20150503_184705_zpsqdmkq2me.jpg

20150503_194438_zpssqajyert.jpg

20150510_183506_zpsqgrsp0nb.jpg

Žaislai

20150510_183546_zpsves2ave9.jpg

20150510_185510_zps5ileb8yn.jpg

Nusipirkau vamzdžio ir paisgaminau viršutinę ir amaptinę rasporkes. Skaitau, kad 106 jos yra būtinos, ypatingai apatinė. Aišku vamzdis paprastas, ganėtinai storos sienelėsm tad sveria palyginus su OMP nemažai, bet savo funkciją puikiai atlieka.

20150515_202600_zpsllfj8fqr.jpg

20150517_165113_zpsdeomk4hn.jpg

20150524_151230_zpsvrhzpkum.jpg

20150524_154529_zpshj1xza3a.jpg

20150517_192257_zpswktzrbeb.jpg

Ruošiamės technikinei, laikinai sudėtas salonas.

20150517_192310_zpsl0q9q6dn.jpg

20150517_192334_zpsgvwvy2ec.jpg

20150525_211227_zpsgofv0hly.jpg

20150525_211239_zps0tiyvrku.jpg

20150525_211258_zpss9tw3xdb.jpg

20150525_211322_zpsrfskykwn.jpg

20150525_211507_zpshzjw62ug.jpg

Pagaliau atvyko Koni Sport reguliuojamo kietumo amortizatoriai priekiui. Nepirkit iš TRT šopo, kaina nors ir gera, bet prekės lauksit 3 mėnesius ir daugiau, jums jie pasakos pasakas kad mat Koni turi daug užsakymu ir neksuba daryt pavieniu užsakymu... Gavus amortizatorius, ju pagaminimo data buvo po 5 dienu kiap kad aš juos užsakiau. Tad jei skubat, greičiau bus gaut iš bet kur kitur.

20150526_171449_zpsmpcsemls.jpg

Nudažytos rasporkės

20150526_175424_zpsyzv4yjiu.jpg

20150527_165744_zpswqz6mnkn.jpg

Pirmasis test drive ir sudalyvavimas SVC slalomo treniruotėj. Paaiškėjo dar kažkokios problemėlės, Kaito variklis. Kaitimo problema dingo kai uždėjau išmetimo kolektoriaus apsaugą (kolektorius beveik remiasi į radiatorių) Galbūt dar nebuvo sistema gerai nusiorinus, nes vėliau jokių problemų su tuo nebekilo.

20150528_164956_zps3wzoeo0q.jpg

20150528_185538_zpsnl5vvpih.jpg

20150528_192724_zpss1i6m96d.jpg

20150528_192736_zpswvmrxtzs.jpg

Padarytos aušinimo angos po numeriu

20150531_155614_zpsoeobdaws.jpg

20150531_191558_zpsy8rhv2im.jpg

 

Birželis

 

Svečiuose

20150605_203426_zpsaeu0cieu.jpg

20150605_203441_zpsqbekosgt.jpg

 

Sudėtos lengvintos abšyfkės iš stiklo pluošto aptrauktos karbono plėvele, kurias buvau pasidaręs Juodam Rallye. Taip pat uždėtas RRS verstos odos vairas.

20150606_165745_zpsudfc1gqg.jpg

20150606_165754_zpsj16oqpia.jpg

20150607_184217_zpstsxn8xgd.jpg

20150607_184225_zpstmq88isa.jpg

20150607_184235_zps4hyqurdb.jpg

Sudėti kapoto užraktai

20150607_153944_zpsq9z7b8tn.jpg

20150607_184250_zpsq0lozpdh.jpg

Dar viena slalomo treniruotė, viska sbuvo gerai, bet pradėjo barškėt torcionas.

20150611_184409_zpsubbthwsp.jpg

Labai judėjo tik viena pusė, išardžiau, radau susidėvėjusias įvores, ištekino man kitas, bet iš pvc. ištikro tai nesitikėjau kad jos gali laikyt, bet tekintojas labai buvo užsiemes, neturėjo laiko, o aš turėjau kažkur dalyvaut, tad surinkau taip. Atleikė nevieną pasilaktymą, bet dabar vėl barška. priejau išvados kad įvorės yra totali nesamonė, reikia dėti guolius. Su įvorem tiltas pastovėjęs sukieteja, tik daugiau pavažavus vėl pradeda vaikščiot, pastovi mašina garaže, išvažiuoji- vėl taburete pirmus kelis km. Ir ilgiau važiuojant trasoj pradeda čirškaut, cypaut. Žinoma prie to dar dasidėjo kad PVC šitam reikalui visia netinka, bet jei reikėtų rinktis, rinkčiaus guolius.

20150613_171855_zpsl3mhgb4e.jpg

20150613_171928_zpsrkwh0bof.jpg

20150613_171938_zpszun4vhje.jpg

20150613_174550_zps1drpczl3.jpg

20150617_202215_zpsjd6iydyr.jpg

20150617_202242_zpscrxhtjzz.jpg

20150621_123857_zpsgirwymov.jpg

Hidraulinio rankinio gamyba. cilindriukas sankabos nuo 5 civiko 7e, korpusas iš senukų "balkio kronšteinas" ~1-2e, tad viskas atsiėjo iki 15e. Veikia puikiai, tik tvirtinima prie kėbulo reikia normalų pasidaryt, čia buvo laikinai, pažiurėjimui ar patogi vieta, tai tas laikinai po šiai dienai tesiasi :D

20150627_152301_zpstcmyiz40.jpg

20150627_164054_zps9jlpe82m.jpg

20150627_190625_zpsndl5zcnh.jpg

20150628_130152_zpsaprl0oei.jpg

20150628_171723_zpsx21uynqt.jpg

 

Liepa

 

Nupirkti diržai

20150702_165148_zpskccgbrbd.jpg

20150702_165541_zpsnv3qls2w.jpg

 

Dabar šiek tiek apie GTI'škę . Ji vis dar mano daily car'as, džiugina kasdieną. Keli jo kadrai

20150704_175823_zpskfw8gcpo.jpg

20150704_175841_zpsu2s77wwx.jpg

20150704_175925_zpss0xl3ola.jpg

20150704_175937_zpsyorfjfcr.jpg

20150704_175948_zpsc9rms5h9.jpg

20150704_180204_zpsxzseltpa.jpg

 

Litras. Vis dar kuo puikaisuiai rieda, Davęs jį broliui, tai taip pat naudoajamas kiekvieną dieną, taupiai vežioja braluką į darbus ir mokslus :)
20150704_215917_zpsdz7ed5qz.jpg

20150704_215955_zpsdzigkohw.jpg

 

Lekiam į slalomą Pavevėžy. Normalu.

20150711_214337_zpsnybfv2fl.jpg

11221487_1596453980622045_70979968825500

11728736_1596453983955378_17139025594045

11717539_949770298402248_898428307596014

Teko pasikeist garnatos gumą, išardžiau granatą, bet nepajėgiau surinkt, tada sužinojau kad jos skaitosi neardomos :D Nuotraukoje GTI ir XSI pusašiai.

20150713_210222_zpsvjsvgbqd.jpg

Nupirktas sausas akumuliatorius ir pagamintas jam tvirtinimas

20150715_210540_zpsdd5ho7ms.jpg

Modifikuojam panelę.

20150715_213118_zps86bdfl28.jpg

Šį kart panaudotas tikras karbonas.

20150718_123327_zpskxizvsy4.jpg

20150718_162413_zpszyqqfva5.jpg

20150718_162421_zpsktid2xec.jpg

per porą valandų iškeptas oro paėmimas

20150718_173153_zpsdszvei0t.jpg

20150718_173425_zpszxgwmhjn.jpg

20150718_184443_zpsmxwgeu56.jpg

20150718_185514_zpsgc1hk5do.jpg

20150718_193330_zpsnlr3l3yf.jpg

 

Ir savo gimimo dieną lakstom Kačerginėj per subaru Track day.

20150719_100131_zpsxmsw3fw0.jpg

Nuotrauku papildysim.

Per kiekvieną track day kačerginėj sudūžta bent po viena automobilį, pavojinga važiuoti be lankų, Šiuo atveju viskas baigėsi laimingai.

20150719_132204_zps1wcubdzn.jpg

20150719_150513_zpsop2dcwme.jpg

 

Amžina problema, visalaiką smaugiant greičių dėžė apibėga tepalais ir pežukas palieka žymes. Pakeičiau visus salnikus išskyrus pavarų svirties. Kažkaip nesitiki kad pro jį leidžia, bet daugiau nėra pro kur. Jeigu kas ieškos šio salniko, tai jokia guoliu/ salniku parduotuvė jo neturi, nestandartiniai matmenys. apvažioavau visas parduotuves. Padėjo peugeot centras, už 7e originalus salnikas mano rankose. Bet kad jį pakeist, reikia nuimt greičių dėžę, tad iki šio darbo dar nedaėjo rankos.

20150721_190008_zpsyfj8qtbu.jpg

20150721_191119_zpsl8kf9mxa.jpg

 

Atvažiavau pasiimt pežuko kad važiuot į slalomą, ir pamačiau kad kapsi antifryzas pro šlangos sujungimą, ėmiausi tvarkyt ir

20150721_191119_zpsl8kf9mxa.jpg

20150722_184308_zpsahbiqqti.jpg

 

Pasirodo kaėerginėj prapūtė tarpinę. Keista, nes mašina nei kiek nekaito, visalaik rodė darbinę temnperatūrą, dar kelia sdienas į darbą pavažinėjau ir jokių simtomų nepastebėta buvo. Tepalas švarus, gaunasi kad išmetamosios dujos pateko į aušinimą

20150722_212820_zpskzfrqhqq.jpg

20150722_212840_zpsyxxbcxwi.jpg

20150722_212849_zps89ueqz4i.jpg

20150722_215200_zps8ot5fvcg.jpg

 

Atsiprašau už gramatines klaidas, turiu pabėgt ir postinu neperskaitęs ką prirašiau, ištaisysiu.

 


  • 1


#707356 406 Projektas

Parašė Vilbcv 2015 birželio 05 - 16:38

Rašot bile rašyt, taigi temos autorius aiškiai paraše kodel taip dare, tas geresnis pežas buvo nurasytas kaip nepataisomas, jis dokumentaliai niekada negalejo grizt I gatves.
  • 1


#704255 Vilbcv P106 Rallye S2

Parašė Vilbcv 2015 balandžio 21 - 19:50

Ačiū už gerus žodžius :)
Judam toliau. Surinktas variklis
20150413_141635_zpsla5gapbc.jpg
20150414_131613_zps6smhirmx.jpg
20150414_131625_zpsnf3ra3rc.jpg
20150414_132051_zps7wdgijwc.jpg
Išlyginti senai tureti ratai, nupirktos devetos padangos, dar minkstos, 2010m, Toyo proxes 205/45. Kadangi nelemti ilgapirsčiai pavoge mano "naujus" (pora menesiu vazinetus) Nankang ns2R semislikus su pežiniais ratais, o pinigu naujam komplektui semi sliku dar nera, teks pasidziaugt senesnem padangom :\
20150415_114849_zpsq1btrnym.jpg
20150415_114855_zpskjkmmjk4.jpg
Toliau seke dar keli pakeitimai. Variklio pagalves kronsteina teko apipjaustyt, tuo žinoma nesididžiuoju, bet ka padarysi, tikiuosi tai nera aliuminis su gausybe priemaišu kuris nenores virintis, planuoju nuvežt svarščikam sutvirtint. Senasis kėbulas turi kitoki pagalves tvirtinima prie kėbulo, tad nei s2 Rallye, nei GTi pagalvės netiko, todėl reikėjo arba išpjaut visa ta skardyna ir virint nuo rallye donoro, arba daryt kaip padariau dabar aš.
20150415_133826_zpsjxdqhqcu.jpg
20150415_133834_zpsbsjzjhn8.jpg
20150415_134320_zpsp8iqacid.jpg
Toliau seke Karterio pakeitimas, tepalo filtyro sistemos keitimas, lyšnų skylių glušinimas. TU5JP4 karteris yra aliumininis, be tepalo temperatūros daviklio, ir 106 pezo išmetimo kelnės netelpa pro jį praeit, todel perdėtas nuo XSI. Karterio radiniai smagūs, primenu, jog tas variklis dar važiavo :D
20150417_120221_zps8esxqj3y.jpg
20150417_120227_zpsvhnyduig.jpg
20150415_140857_zpsubnt3ns9.jpg
Nuemus senaja tepalo filtro sistemą, lieka anga į variklį kuri mums nebebus reikalinga, tad reikia ją užglušint. Anglai rašo kad reikia sriegti M9 sriegį (nesuprantu kokio velnio) Aš be jokio vargo sėkmingai išsriegiau M10 1,5. Skylės diametras buvo 8mm (kaip M10 keliom dešimtosiuom permažas, bet problemu nekilo).
20150418_114353_zps6vmrtwjy.jpg
Persuktas tepalo filtro sriegis iš XSI variklio. Jam išsukti puikiai tiko pežines granatų veržlės.
20150418_122333_zpsxvjzqfqw.jpg
20150418_131125_zpsobe2qybv.jpg
20150418_132804_zps6djruxfm.jpg
20150418_170834_zpsvsklndkr.jpg
Supilti tepalai su molibdenu. Pirmą kartą teko tokius laikyt rankose, tai nei nebūčiau pesrkaitęs etiketės, būčiau išsigandęs :D
20150418_132553_zpssjd8ra1d.jpg
Gavau stabilizatoriaus įvores, labai apsidžiaugiau kai jas gavau, kainavo ganėtinai pigiai, o  kietumas ju tai neišpasakytas, į GTi turiu susidėjės poliuretanines, tai šios atrodo daug kietesnės, medžiaga panaši į kraploną. Deja, bet pasirodo jos peraukštos, kitokios nei originalios, dvi valandas pravargau ir niekiap nesurinkau, misija neįmanoma, tad sudėjau senas originalias, kurią dieną teks biški jas modifikuot, viliuosi vistiek jas ten sukišt. Beje stabilizatoriu ędėjau iš rallye 22mm. (standartas XSI 20mm).
20150418_132520_zpsstzuovjw.jpg
Nutekinti visi stabdžių diskai. Stabdžiai kiek man žinoma yra nuo P307 1.6 HDI.
20150418_201617_zps9pp4veyn.jpg
20150418_202026_zpskf5ffyl6.jpg
Gal kam bus įdiomu, šakės iš arčiau.
20150419_153725_zpssodtcqx8.jpg
20150419_153714_zpshgb1fwx8.jpg
Aukščiai gavosi klaikūs, galas tai gerulis, bet APEX žeminančios spyruoklės vargu ar apskritai ką pažemino, bet bent jau priekis tapo kietas (kolkas sudėti leisgyviai standartiniai amortizatoriai)
20150418_205501_zpsynkpa5q1.jpg
20150418_205511_zps3fjgrb8p.jpg
20150418_205821_zpsnmvaif2e.jpg
20150418_205836_zpsccv0pjui.jpg
20150418_211535_zpswndvguya.jpg
20150419_165838_zpsucq3k4ms.jpg
20150419_204538_zpsgva2vqnd.jpg
Tarpas tarp arku akivaiždžiai skiriasi, tačiau matuojant nuo žemės iki slenksčio, priekis tik 2cm aukštesnis. Kolkas noriu sulaukti Koni amortizatorių, tuomet žūrėsim, prieky galima dar apie 1cm nuleisti žemiau, o galą mastau per pora cm sukelti, bet kelti ne prasukant torciono šlicus, o pakišant metalo "tarpines" 4 vienodas po tilto tvirtinimo vietomis, siekiant neprarast tilto kietumo. Kaip manot?
 
Užkurti dar nepavyko, pasirodo ne toks aš laimingas, kad "gėlyte" (variklio laidyno pajungimas i bendrą laidyną) tiko, tai dar nieko nereiškė. P106 s1/s2/saxo mk1/mk2 pagal metus turėjo 6 skirtingas laidų pajungimo konfiguracijas. Tad teks biškeli pakarpyt ir perjungt kitaip laidus, nes nors ir fyškės vienodos, bet laidu išdėstymo vietos skiriasi. Žinoma jeigu darant S2 įvaizdį, būtų galima permest visą bendra saxo laidyną kuris buvo su varikliu, bet kadangi aš kokas noriu likti prie s1 ivaizdžio, tas variantas atkrenta, nes tektų karpyt ir perdarinėt visas žibintų fyškes, tai papraščiau bus atsirinkt variklio laidus. Užkaupiau nemažai info kaip ką reikia daryti, jeigu kam reikės tokios informacijos, galėsiu atsiust.

  • 2


#703447 Vilbcv P106 Rallye S2

Parašė Vilbcv 2015 balandžio 12 - 21:18

Išdažytas variklio skyrius

20150406_154512_zps6f3xnhz9.jpg

20150408_203240_zpscknkoamo.jpg

20150408_203257_zpsno7ag5ot.jpg

Variklio swapas buvo beveik pasiruošęs, beliko pasikeist velenėlius į gti ir uždėt diržą

20150407_201016_zpso3sriolo.jpg

JP4 (P307) velenu žvaigždės

20150408_203718_zpsegftzxzk.jpg

J4 (106 Gti) žvaigždės

20150408_203735_zpsz4j3fmnt.jpg

Bet..... Bet nuėmus dangtelį, sužinojau, kad visdėlto labai prašoviau kai išgręžiau galvoj skyles kolektoriuj ir ju nepataikiau iš 1 karto. Radau drožlių krūvelę galvoje :( Neliko kitos išeities kaip tik lupt galvą, vežt plaut/šlifuot/ tikrint.... Gera žinia kad dabar bent žinau kad galva tikrai gera ir vožtuvai sandarūs. Laukiu atvykstančios tarpinės.

20150408_212241_zpslpdxn88r.jpg

20150409_191943_zpshkpd0pis.jpg

20150409_191933_zpsa4eyvrlu.jpg

Skyles užsandarinau įsukęs špilkas, tik vėlgi blogai padariau nepasodinęs ant jokių klijų, Sako kad gali leist. uždėjus kolektorių meginsiu užtepti tas vietas poliuretano klijais ir tikėsiuos kad pro ten tepalas nesisunks.

20150410_202944_zpsmve7ooqg.jpg

20150410_185149_zpstrkyehww.jpg

Šiem momentui galva surinkta, beliko gaut tarpine ir uždėt.

Per savaitgalį nuveikta daugybė smulkių darbelių: padaryti benzo bako tvirtinimai (nulužo varžtai atsukinėjant, tai privirinau/ padariau špilkas), išvedžiojau stabdžių vamzdelius, pakeičiau torciono sailenblokus, nes jiems buvo ragas, uždėjau torcioną., patepliojau suportus raudonai.

20150411_144917_zpsewkskxvt.jpg

Vaizdelis labai malonus akiai  :)~

20150411_185336_zpseeyq9jai.jpg

20150411_185416_zpsrgsujyk8.jpg

Skirtumas tarp APEX žeminančios/kietinančios spyruoklės ir originalios

20150411_193155_zpsaqriotaa.jpg

Priekinės stupicos atiduotos "servizui" kad perpresuotų priekinius guolius.

Laukiu nesulaukiu kada atvažiuos Mano Koni amortizatoriai, būtų galima jau pastatyt mašiniuką ant ratų, pagal terminus turėtų iki 16d atsisust, viliuos kad taip ir bus.

 


  • 2


#701599 Vilbcv P106 Rallye S2

Parašė Vilbcv 2015 kovo 18 - 12:55

Metas temai atsinaujint.

20150221_190930_zpsverv5cmc.jpg

20150222_173034_zpsmcboc4jb.jpg

20150222_173536_zpss63vjjmn.jpg

20150222_173550_zpsu7jy8xui.jpg

:D Baisu

20150222_153742_zpsjxbje6mj.jpg

20150222_175100_zps3l2oroig.jpg

Pirmieji pasivazinžjimai ir blogos žinios. Žiauriai tampo vaira, nuvarius daryt suvedimo, paaiškėjo kad vairuotojo ratas stovi  -3.22 laipsnio (priekiniia ratai stovėjo  /     / )

20150224_203132_zpsg0fs1k5s.jpg

20150224_203142_zpsf1doqahg.jpg

20150224_203154_zpsf6fotq3o.jpg

20150224_203212_zpsmzw7u12r.jpg

 

Tuomet tikėjausi kad bus linkęs amortizatorius, labai apsidžiaugiau kai radau visiškai kreivą štoko galiuką. Deja problema nedingo, ratas visvien iš akies matės kad stovėjo kreivai. Bet važiuot pasidarė įmanoma, važiuojant ramiai diskomforto beveik nesijautė, tik numygus gaza dugna arba staigiai užstabdžius reikdavo stipriai laikyt vairą. Maniau kad vistiktai linko kėbulas. Susiradau pagal rekomendacijas "talkovą" garažinį kėbulistą, turintį stakles, nuvariau ir palikau jam mašiną, po pusvalandžio sulaukiau skambučio ir liepimo pasiimt mašiną atgal. Sakė, kad viskas pas tave gerai ir keisk stupicą. Niekad nemaniau, kad stupica taip gali susikraipyt, atrodytu toks storas ir gan tvirtas metalas, bet išėmus ir sulyginus su sveika nstupica, pasirodo, kad ji tikrai kreiva, pakeičiau ir VALIOOOO!!!! Ratas iš akies nebestovi kreivai, pasidariau iš akies ratu suvedima ir išvažiavau prasibandyt, Viskas OK, vairo nebetampo nei kiek, vėl mašina stabili kokia buvo, tik į šoną truputėlį traukė, tai nuvartiau į suvedimą, staklės parodys ar tikrai viskas tvarkoje. Čia palyginimui kairėje peugeot 106 amortizatorius ir stupica, po dešine Audi 80 b2 (ubagės) stupica ir amortizatorius. Jau žinau kieno amortizatorius dėsiu į Audi jeigu nerasiu dar trumpesnių :D

20150225_174142_zpsjkiynuph.jpg

20150315_144440_zpskxkzo8ul.jpg

20150315_144405_zpsy70hnqsq.jpg

Kycius matyt jaučia giminystės ryšius :D

20150315_150359_zpsmvcvggrd.jpg

 

Na o dabar prasideda kitas projektas ilgai lauktas ir išsvajotas projektas. Visada svajojau turėt sportinį automobilį, nuo naujų metų daug svarsčiau ar tikrai noriu 106, gal 205? Gal 309? O gal geriau nevarkt, pasiimt BMW e36 kompakta. Kaip tik pora paruoštų sportui dabar yra parduodamų už prieinamą kainą, Tačiau pasvėrus visus o, bet, tačiau, apsispredžiau, kad noriu 106. Nekalbant kad detaliu turiu daugybe, žinau visą jį mintinai, bet dar daug visko turiu prisiskaitęs ir norisi padaryt, išbandyt. Tai vat, daugelis dabar vėl išpūs akis, kodėl neieškojau dar geresnio kėbulo, gi šitam "ragas" daugelio akim. Paaiškinu. Mano akim žiūrint nematau jokios rimtos problemos, slenksčiai, dugnas, lanzeronai- viskas švaru arba su minimaliom paviršutinėm rudelėm, pakėlus mašiną domkratu, durys visvien darinėjasi normaliai, kėbulas nesusikraipęs, tik viena problemėlė, atplyšęs tiltas. Bet realiai jis niekur negalėjo pabėgt, sukasi prie "lanzeroniukų", ir atplyšę tik du galiniai taškai, kurie buvo suėję į saloną, bet į šonus nelabai turėjo kaip pabėgt. Darant, matavausi įstrižaines ir aukščius. Dar vienas faktorius kad tiltas stovi nenukrypęs, tai kad važiuojant tiesiojoj, gali paleist vairą ir eit mioegot, nei kiek nevedė į šoną.

Prieš einant TA pasižiūrėjau kaip ten reikalai su tepalo lygiu įdomumo dėlei, pasirodo minimumas, nusprendžius dapilt- supratau kad prapusta tarpinė

20150224_183337_zpshhkokzr3.jpg

Praeita TA.

20150312_160132_zpsyifivzma.jpg

20150313_161705_zpsmj1w22c9.jpg

20150313_161724_zpsj7ncx5zy.jpg

20150313_161738_zpsvcs8nfwf.jpg

20150313_161752_zpszfqrthec.jpg

20150313_161738_zpsvcs8nfwf.jpg

20150313_161812_zpsmpzzdpos.jpg

20150313_161825_zps30htts9k.jpg

20150313_170508_zpsyihap73f.jpg

20150313_173632_zpsorv6mc0n.jpg

20150313_170521_zpsn5olkq29.jpg

20150313_170525_zpsfcffrk72.jpg

20150313_173640_zps4h9aiqmi.jpg

20150313_173654_zpsugsptysk.jpg

20150313_173700_zpsezemftaf.jpg

20150313_180115_zpsnzgf9rsl.jpg

20150313_181152_zpsnaxqxi1t.jpg

20150313_193440_zpsnq60s6sv.jpg

20150313_193446_zpscsjtr6xa.jpg

20150313_193526_zpsvntdvbej.jpg

20150313_200851_zps9bfvukrs.jpg

20150313_200911_zpsl0opzpss.jpg

20150313_200923_zpsr5yn0c8t.jpg

20150315_191516_zpsggqqgcgp.jpg

20150315_191528_zpsmcqjdmrl.jpg

20150315_192657_zpsywlcrtpr.jpg

20150315_192709_zpsmzxx7gb6.jpg

20150313_201823_zpsxpu9qooz.jpg

20150315_184148_zpsemx6fb7y.jpg

20150316_134109_zps4bwnggjs.jpg

20150317_130952_zps5w8dkzgt.jpg

20150317_130942_zpssjte5d8w.jpg

20150316_141908_zpsxuxopgnq.jpg

20150317_130958_zpsdzrxwvik.jpg

20150317_131014_zps6mwrazbo.jpg

20150317_131005_zpsige8sphz.jpg

20150317_133726_zpsq0ywn3uk.jpg

 

Biškeli sukilo :D

20150317_133709_zpsxtuztwma.jpg

20150317_133718_zpsph8iqtge.jpg

20150317_134616_zpshpnr40ll.jpg

20150317_134624_zpsmg6luh7a.jpg

Kogero pakutini karta atrodo kaip mk1

20150317_134634_zpsgjfewnzg.jpg

20150317_142323_zpsxgvbdeeb.jpg

20150317_142330_zpskgg07qaq.jpg

20150317_142335_zpssbd48xi8.jpg

20150317_142343_zpswoglubee.jpg

20150317_142349_zpssdw3tbmz.jpg

20150317_142625_zpsa5cp9iiv.jpg

Dabar keli kadrai, Kaikas sakė kad netiks MK2 dalys ant jo, tai viskas tinka, su saxo kiek zinau situacija ta pati. Galui, norint sudėti mk2 išvaizdą reikia pakiest, buferi, zibintus, bagazines dangti, vieninteli dalyka kuri reikės perdaryt tai žibintu fyskes skiriasi. Mano atveju desis visa pravodke gti, tai nieko perdarinėt nereikės. Priekio dar nedejau, bet viskas tarodo taip pat, mačiau angluose projektą kad nesunkiai perdėjo viską. Turėtų keistis: Sparnai, žbintai, kapotas, bamperis, ir televizorius.

20150313_170944_zpsa5au4bxc.jpg

20150313_170950_zpsdbkvddto.jpg

20150313_171001_zpssac1iafh.jpg

Dalis žaisliukų

20150315_160246_zps0ba6kare.jpg

20150129_201713_zpslr9rbu0z.jpg

20150129_202121_zpspii4z8do.jpg

Taip pat laukiu atvykstant Naujų Koni sport amortizatorių į priekį, poliuretano variklio pagalvės ir kitų smulkmenų.

Šiam kartui tiek.


  • 2