Peršokti prie turinio


asgvidas

Užsiregistravo 2013 Bal 20
Neprisijungęs Lankėsi 2013 Lie 22 20:30
-----

Mano sukurtos temos

Del visada veikiancio ausinimo ventiliatoriaus 406

2013 birželio 10 - 00:46

Sveiki kolegos! :) Nerandu konkrecios info siuo klausimu, todel kuriu nauja tema. Stengsiuos kiek imanoma issamiau viska paaiskint (sorry jei per daug prirasiau, bet reikia gi viska isdestyt :rolleyes: ) , gal dar kazkam (be manes) ateity si tema pades.
Taigi, :pug: 406 98metu 2.1TD su A/C. Ijungus degima (variklis saltas, neuzvestas, su uzvestu tas pats) po mazdaug 2-3 sekundziu pasileidzia ausinimo ventiliatorius pirmu greiciu. Dar po 4-5 sek. pradeda suktis maksimaliom apsukom. Forumuose radau info kad gali buti kaltas variklio temperaturos daviklis.
Pirmas klausimas kaip tas daviklis veikia. Ar jis pasiekes reikiama temperatura sujungia el. grandine, taip duodamas signala valdymo blokui paleisti ventiliatoriu ar atvirksciai, tik nutraukia el. grandine? Klausiu del to kad atjungus fiskes nuo davikliu ventiliatorius vistiek veikia.
Antras klausimas: kur tas velnias randasi??? :dntknw: Padariau dvi foto, sitoje jungiasi vieno kontakto laidas. Fiske nuotraukoj atjungta, daviklis (baltas, mazdaug nuotraukos centre) randasi virs tepalo filtro ir po kuro siurbliu, isuktas i variklio bloka. O sitoje foto du davikliai (melynas kairiau, vieno kontakto ir raudonas desiniau, dvieju kontaktu) atjungus nuo ju fiskes ventiliatorius vis tiek veikia (nuotraukoje nuimtas oro filtras, jis turetu buti apacioje, desinej pusej). Kieno ten davikliai? :dntknw: Tiesa, kazkur forume skaiciau apie temp. davikli radiatoriuje, na maniskiam 2.1TD radiatoriuj jokiu davikliu nera, tik kazkokia plona zarnele is vairuotojo puses iseina i kazkokia nedidele dezute, o i ta dezute jungiasi triju laidu fiske (atjungus fiske ventiliatorius vis tiek veikia) :hmm:
Ieskodamas gedimo pamaciau sita dezute. Ji yra prie priekinio vairuotojo puses rato, prisukta prie landzerono ir uzsidengia posparniu. Nuortaukoj fyske atjungta. Isardes pamaciau kad ten nera jokiu relyciu,viskas valdosi per mikroschemas. Kaika del jos pastebejau. Ta juoda dezute (toliau - blokas) valdo ventiliatoriaus reliu paleidima ir ventiliatotiaus apsukas. Kiek supratau grandine yra tokia: Temperaturos daviklis>> Blokas>> Ventiliatoriaus rele>> Ventiliatoriaus saugiklis>> Ventiliatorius. Taip galvoju nes atjungus fiske nuo bloko(degimas visada ijungtas), ventiliatorius nebeveikia (reles neprisitraukia). Bet kai tik ja pajungi, ventiliatorius pasileidzia pirmu greiciu, o veliau max apsukom. O kai blokas buna prijungtas ir isimta ventiliatoriaus rele po keliu sekundziu prijungi (taip pat veikia isemus/idejus ventiliatoriaus saugikli), ventiliatorius iskart pradeda suktis max apsukom. Vadinasi apsukas ir paleidima reguliuoja tas blokas (atjungiau bloka kad nebutu visada pritrauktos reles). Tai as vis galvoju gal ne temperaturos daviklis cia kaltas? Gal durniuoja tas blokas? :dntknw: Dar vienas ydomus dalykas, nezinau kaip turi buti, gal mano A/C ventiliatorius nebeveikia, bet tas blokas paleidzia ir A/C ventiliatoriaus relyte, nors ventiliatorius nesisuka (saugiklis geras). Tai as galvoju jei A/C grandine yra Blokas>> Rele>> Saugiklis>> A/C sistemos slegio daviklis>> A/C ventiliatorius, tada viskas ok, nes sistemoj nera freono tai gal del to ventiliatorius ir nepasileidzia. Jei ne, tada A/C ventiliatorius blogas arba dar kazkas.

Matau cia netrumpas rasinelis gavosi, bet vis gi, jei kas turejot kantrybes, laiko ir supratimo apie ka ejo kalba, bruksteltik savo (išsamų) komentara/nuomone kur gali buti problema.