

Taigi,

Pirmas klausimas kaip tas daviklis veikia. Ar jis pasiekes reikiama temperatura sujungia el. grandine, taip duodamas signala valdymo blokui paleisti ventiliatoriu ar atvirksciai, tik nutraukia el. grandine? Klausiu del to kad atjungus fiskes nuo davikliu ventiliatorius vistiek veikia.
Antras klausimas: kur tas velnias randasi???



Ieskodamas gedimo pamaciau sita dezute. Ji yra prie priekinio vairuotojo puses rato, prisukta prie landzerono ir uzsidengia posparniu. Nuortaukoj fyske atjungta. Isardes pamaciau kad ten nera jokiu relyciu,viskas valdosi per mikroschemas. Kaika del jos pastebejau. Ta juoda dezute (toliau - blokas) valdo ventiliatoriaus reliu paleidima ir ventiliatotiaus apsukas. Kiek supratau grandine yra tokia: Temperaturos daviklis>> Blokas>> Ventiliatoriaus rele>> Ventiliatoriaus saugiklis>> Ventiliatorius. Taip galvoju nes atjungus fiske nuo bloko(degimas visada ijungtas), ventiliatorius nebeveikia (reles neprisitraukia). Bet kai tik ja pajungi, ventiliatorius pasileidzia pirmu greiciu, o veliau max apsukom. O kai blokas buna prijungtas ir isimta ventiliatoriaus rele po keliu sekundziu prijungi (taip pat veikia isemus/idejus ventiliatoriaus saugikli), ventiliatorius iskart pradeda suktis max apsukom. Vadinasi apsukas ir paleidima reguliuoja tas blokas (atjungiau bloka kad nebutu visada pritrauktos reles). Tai as vis galvoju gal ne temperaturos daviklis cia kaltas? Gal durniuoja tas blokas?

Matau cia netrumpas rasinelis gavosi, bet vis gi, jei kas turejot kantrybes, laiko ir supratimo apie ka ejo kalba, bruksteltik savo (išsamų) komentara/nuomone kur gali buti problema.