- Peugeot klubas
- → Peržiūrimas profilis: Temos: spekas
Statistika
- Grupė Forumo naujokai
- Aktyvūs pranešimai 17
- Profilio peržiūros 6.163
- Amžius Amžius nežinomas
- Gimtadienis Gimtadienis nežinomas
-
Lytis
Lytis nenustatyta
Kita informacija
-
Automobilis
P607 2004 2.2D automatas
0
Neutralus
Vartotojo nustatymai
Draugai
spekas dar nepriskyrė jokių draugų
Paskutiniai lankytojai
Lankytojų nėra
Mano sukurtos temos
P607 Battery Low
2014 sausio 31 - 16:50
Sveiki,
Keisti dalykai vyksta. Viskas nuo pradziu:
Buvau pas elektrikus dar rudeni kol nebuvo salciu. Pamatavo akuma - reikejo pakraut. Pakrove, bet, sako, kai uzkure masina tai itampa kazkaip keistai krenta. Kalba ties tuo ir baigesi, nieko nedariau. Atejus salciam uzsidege lempute, kad akumas pavargo - Battery Low. Vedant atsirado toks sudzerzgimas - du sukiai, "dzerrrr", dar vienas sukis ir uzsikuria. Na ka, galvoju, laikas kraut akuma. Pakroviau, uzsivedziau ir, mano nuostabai, vel dega Battery Low. Sudzerzgimas liko.
Pakalbejau su zmogum, sako itariu, kad dzerzgimas yra del susidevejusio bendekso (starterio dalis kaip suprantu), o Battery Low dega net pakrovus akuma galbut del blogai veikiancio generatoriaus. Sako Battery Low gali degti ne vien kai nusedes akumas, bet kai ir kazkas negerai grandineje - nedakraunamas akumas ir taip toliau. Kiek tiesos sitose teorijose? Ka patartumet daryt?
Beje, starteris buvo taisytas pries du metus, nes tada neuzsikure masina del jo per tokius salcius.
Dyzeliniai purkštukai Vilniuje
2013 spalio 16 - 11:22
Sveiki,
Neradau tokios temos, tad sukūriau.
Pasidalinkim kur Vilniuje kreiptis dėl purkštukų patikros, plovimo, remonto. Kur rekomenduojate daryti, kokios kainos ir taip toliau. Galbūt vienoj vietoj pigiai gerai tikrina, kitoj galbūt tik plauna, o kitur gerai remontuoja. O jei kur nors viską daro vienoj vietoj - super, sklaidžiam info ;).
P607 kuro siurblys
2013 rugsėjo 02 - 11:21
Sveiki,
Kaip prieit prie siurblio esančio kuro bake? Dyzelis. Norėčiau pažiūrėt kaip laikosi tas sietelis siurblio, ar neužsikimšęs, ar nėra kokių nuosėdų. Esu kažkur matęs schemą, kad jis, berods, išsiema ar tai bagažinėje, ar tai iš po galinių sėdynių... Gal kas galėtų aiškiai paaiškint kaip ten kas? Ar dar į ką nors atkreipt dėmesį jį išiminėjant?
P607 "Screenwash fluid low"
2013 rugsėjo 02 - 11:04
Sveiki,
Kaip išimti langų apiplovimo skysčio lygio daviklį? Esu beveik tikras, kad reikia perlituoti kontaktus ir daviklis vėl rodys skysčio lygį. Problema tame, kad nesugebejau suprast nei kaip išimti apiplovimo skysčio bakelį, nei užčiuopiau pačio daviklio, nors rankomis apgraibiau beveik visą bakelį (kiek sugebėjau prieit).
Schema
Reik išimti 7tą numerį schemoje.
Tai va, gal kas galit padėt? Gal esat tai darę?
Busiu labai dėkingas ir kiti galės sutaupyti tiesiog perlituodami kontaktus vietoj to, kad keitinėt tą daviklį. O keitinėt jį teks - man jis vėl sugedo po maždaug 15000 km...
PS. katik perlituodamas sutaisiau aušinimo skysčio lygio daviklį. Ten buvo identiška problema. Kiek apžiūrėjau atidaręs tą daviklį, tai labai panašu, kad kontaktai atšoksta dėl to, kad mikroschema gamykloje prilituojama netiksliai - nuolatinis įtempimas ties kontaktais, tad tiesiog litavimo vietos pavargsta nuo tokios pastovios apkrovos ir nutrūksta. Perlituojant, tą įtempimą pašalini, tiesiog laisvai įdėdamas mikroschemą ir prilituodamas, o ne dar ją įspausdamas (ten yra vietos tiek, kad ją net sulenkt šiek tiek galima prieš lituojant. Va dėl to ir atsiranda mano minėtas nuolatinis įtempimas).
Kaip išimti langų apiplovimo skysčio lygio daviklį? Esu beveik tikras, kad reikia perlituoti kontaktus ir daviklis vėl rodys skysčio lygį. Problema tame, kad nesugebejau suprast nei kaip išimti apiplovimo skysčio bakelį, nei užčiuopiau pačio daviklio, nors rankomis apgraibiau beveik visą bakelį (kiek sugebėjau prieit).
Schema
Reik išimti 7tą numerį schemoje.
Tai va, gal kas galit padėt? Gal esat tai darę?
Busiu labai dėkingas ir kiti galės sutaupyti tiesiog perlituodami kontaktus vietoj to, kad keitinėt tą daviklį. O keitinėt jį teks - man jis vėl sugedo po maždaug 15000 km...
PS. katik perlituodamas sutaisiau aušinimo skysčio lygio daviklį. Ten buvo identiška problema. Kiek apžiūrėjau atidaręs tą daviklį, tai labai panašu, kad kontaktai atšoksta dėl to, kad mikroschema gamykloje prilituojama netiksliai - nuolatinis įtempimas ties kontaktais, tad tiesiog litavimo vietos pavargsta nuo tokios pastovios apkrovos ir nutrūksta. Perlituojant, tą įtempimą pašalini, tiesiog laisvai įdėdamas mikroschemą ir prilituodamas, o ne dar ją įspausdamas (ten yra vietos tiek, kad ją net sulenkt šiek tiek galima prieš lituojant. Va dėl to ir atsiranda mano minėtas nuolatinis įtempimas).
- Peugeot klubas
- → Peržiūrimas profilis: Temos: spekas
- Privatumo politika