Peršokti prie turinio


Nelegals

Užsiregistravo 2008 Rgs 19
Neprisijungęs Lankėsi Vakar, 23:19
-----

Mano parašyti pranešimai

Temoje:Interkuleris

2019 gegužės 01 - 15:13

Na jis didelis, stovi priekyje, arčiausiai variklio, tokio dydžio kaip ir aušinimo radiatorius. Trauka nesumažėjus, erzina tik dėl to, nes žinau, kad yra netvarkinga, negaliu pakęsti :) Vis stebiu situaciją, nemažas dryžius stovi per variklio apsaugos apačią, bet čia po kokių 300 km kelionės 130 km/h. Šiaip pastovėjus tepalo lašai nenukrenta ant žemės.

Temoje:Interkuleris

2019 gegužės 01 - 10:41

Sveiki,

Tepaluojasi pas mane interkuleris ties apatinės storos šlangos pajungimu visas tas kampas, kitur švaru, gražu. Nevisai dar aišku ar pats sujungimas nesandarus, ar kiauras pats radiatorius. Jei paaiškėtų, kad kiauras, ar jie tvarkomi ar dėt vis dėl to naują? Gal teko susidurti kiek kainuoja 2,2 HDi 125 kw varikliui?

Temoje:Stabdziu disku ir kaladeliu ketimas

2019 balandžio 06 - 07:39

Comline yra pakuotojas, o ne gamintojas. Daugiausiai pakuoja piguvą, bet tokią, kur nerizikuoji gyvybe ir sveikata. Žodžiu, kasdieniam trynimui tinkama. Jei diskai su integruotais guoliais, tai su diskais būna viskas ok, bet guoliai ne ilgam :) Kur tik diskai, ypač jei galiniai, nesportuojant laikys.


Nerūdija tik aukštos kokybės ir kainos diskai, aukšto anglingumo ir t.t. Rūdija vistiek, bet labai mažai, palyginus su piguva. Daug važiuojantiems, tai yra, kai mašina nestovi savaitėmis, tas rūdijimas mažai aktualus.


Pasitikslinau, kad būtų aiškiau.
Antrokui, t.y. restailui reguliatorius buvo tik BE ABS ir tik su būgnais.
Pirmokui, ikirestalui galėjo būti du reguliatoriaus variantai:
1. Be ABS ir gale būgnai arba su ABS ir gale būgnai iki 1998-06-01
2. Be ABS ir gale diskai arba su ABS ir gale diskai iki 1998-06-01

Žodžiu, visiem nuo 98tų birželio su ABS nebuvo reguliatoriaus. Iki tos datos reguliatorius galėjo būti ir su ABS. Aš tokių senesnių gyvai labai mažai matęs esu. Reiškias truputį klydau :)
Beje, reguliatoriaus veikimo principas yra labai primityvus ir jeigu jis užstringa, tai stabdžiai ne susilpnėja, o kaip tik sustriprėja. Ten tiesiog yra stabdžių skysčio talpykla, kuri turi cilindrą, galintį padidinti jos tūrį jame slankiojančiu stumokliu. Tas stumoklis pagal tilto aukštį yra stumdomas ta spyruokle (kad būtų šiek tiek inercijos, amortizacijos, ir aišku kad nesulaužyt nieko, perkrovus), t.y. kiek mašina pakrauta, tiek stumoklis išlenda lauk. Stumoklis turi savo galinę eigą, kai jis nebegali išlįsti lauk ir atsiremia į atramą.
Tuomet, kas vyksta kai spaudžiam stabdžio pedalą. Priekis iškart spaudžia suportus. Galas turi savo atskirą kontūrą nuo pat pagrindinio cilindro, taigi skystis paduodamas vamzdeliu arba dviem vamzdeliais į galą. Tuomet prieš pradedant rimtai stabdyti, skystis turi išstumti tą slėgio reguliatoriaus cilindrą iki jo galinės eigos, tik tada pradedamas stabdyti galas. Taigi, kuo daugiau mašina pakrauta ir kuo reguliatoriaus stumoklis arčiau savo galinės eigos, tuo anksčiau pradeda stabdyti galas ir tuo didesnį slėgį jame galima sudaryti. Jeigu automobilis visiškai nepakrautas, tuomet skystis pradžioje turi iki galo išstumti cilindrą ir tik tada nedidelis jo likutis sudaro sistemoje slėgį ir lengvai stabdo galą.
Užstrigus reguliatoriaus stumokliui, cilindriukai arba suportai iškart gauna visą slėgį iš pedalo


Tikimybės, kad tas cilindras užstrigs neišstumtoje padėtyje nėra?

Man prieš kokius 3-4 metus irgi kapitaliai keitė rankinio sistemą, tai tpfu tpfu tpfu laiko iki šiol. Su pakrapštymais vieno ar kito troselio geriausiu atveju pusmetį laikydavo. Tie troseliai į ratus amžinai prasitrina į tvirtinimo ausis, nors ir yra tos stumdomos apsaugos, bet ir jos nusistumia kur nereikia ir žiūrėk šarvas jau kiauras.

Temoje:Stabdziu disku ir kaladeliu ketimas

2019 balandžio 05 - 21:45

Manau, kad perrinkus iš naujo suportus su naujom gumelėm ir naujais cilindriukais turėtų truputį ir skaičiai, ir pojūtis pagerėti, bet stebuklas greičiausiai neįvyktų. Kiek esu keitęs kaladęlių 406 galui, tai visad labai sunkiai susistumia suportai, atrodo bus papuvę ir strigs, bet niekad nebuvo, kad strigtų. Bet turbūt vis tik kažkur papuvę, arba gumelės užbrinkę ir sunkiai prasistumia stumokliukas.
Aš rankinį sutvarkiau minėtam brolio 406, tai visi trys nauji trosai, naujos kaladėlės ir visi mechanizmai išvalyti, iššveisti ir sutepti, tai berods apie 2,5 įpūtė :)
Reguliatoriaus jokio pas ABSinius nėra, o be ABSo neteko gyvai matyti, tai ir nežinau, ar būna pas juos.

Na, o, bet, tačiau kas ten centre stabilizatoriaus štangos yra per mechanizmas? Dar su tokia spyruokle gana nemaža. Yra ir ABS.

Radau ir nuorodą, jei rusiškai skaitote.

https://www.drive2.ru/l/6028934/

http://automn.ru/peu....m_id-1815.html

Temoje:Stabdziu disku ir kaladeliu ketimas

2019 balandžio 04 - 20:29

Na tikrai pas 406 galas nelabai stabdo. Pas mane su darbiniais stabdžiais taip pat apie 1,0, su rankiniu apie 1,5. Įdomu čia toks ypatumas ar koks reguliatorius gale užpuvęs.

Šiaip nieko nuostabaus, nes ten kaladėlių darbinis plotas laabai mažas :)