- Peugeot klubas
- → Peržiūrimas profilis: Pranešimai: Nelegals
Statistika
- Grupė Senbuviai
- Aktyvūs pranešimai 1.391
- Profilio peržiūros 9.651
- Amžius 36 metų
- Gimtadienis Spalis 21, 1986
-
Lytis
Vyras
-
Vieta
Panevėžys
Kita informacija
-
Automobilis
Peugeot 406 2.0 16v; Citroën C5X7 2,2HDi 125 kw
Mano parašyti pranešimai
Temoje:Nešyla 508 salonas (viena pusė arba abi)
2023 gegužės 04 - 17:42
Temoje:Nešyla 508 salonas (viena pusė arba abi)
2023 gegužės 04 - 05:14
Tadai, as jau keites gal kokiem penkiem ar sesiem 3008-5008 bei dviem DS7, visi jie buvo su 2.0HDi. Bet girdejau peugeot centre keite ir 1.6HDi, bet jis buvo su 300+ rida. Remontiniai, jau eina su storesniais vamzdeliais, kas reiskia, jog jie jau geriau laikys
Ar tikrai storesni vamzdeliai kažką lems? Ten juk kanalai siauručiai labai ir pati konstrukcija netikus, kas reiškia, kad problema užprogramuota iš anksto ir pakeitimas yra laikinas sprendimas iki kito užsikimšimo, bet yra kaip yra 🙂
Temoje:Dolcis P308SW 1.6hdi 82kw 2012m
2023 balandžio 22 - 08:14
Ir dar toks momentas, kartą dėl trūkumo dapyliau tam pačiam 1,6 kokį 0,3 litro antifrizo iki max ribos, nors nutekėjimo niekur nemačiau. Po kelių dienų žiūriu jau tas dapiltas kiekis man virš normos, teko nusiurbti. Taip ir likau nesupratęs, abu kartus tikrinta ryte esant šaltam varikliui ir panašiai lauko temperatūrai.Manęs niekas net neklausė ar aš leidžiu važiuot į trasą, nes skambučiu supratau, kad tai reikalinga. Keitė 1,6 HDI aušinimo ventiliatorių, kaip suprantu buvo pasileidę ir antifrizą. Skambina, sako, labai sunkiai nusiorina, norim pasilikti iki ryto ir įsitikinti ar viskas gerai. Blogiau jei atiduotų belekaip. Aišku aš ir pats dar kelias dienas vis tikrinau lygį, bet kitas gal pernelyg pasitikėdamas kapoto neatsidarys gal dar mėnesį 🙂
Temoje:Dolcis P308SW 1.6hdi 82kw 2012m
2023 balandžio 21 - 20:31
O, kokia tema uzkabinote... Filosofine netgi. Vienas didziuju klausimu.
Sakyciau, kad 18km normaliam patikrinimui po variklio valdymo sistemu remonto yra labai labai mazai
Nebent jei nera problemu ar net turit noro gadintis nuotaika ir laiko grizti dar kelis kartus del to pacio gedimo.
Tuomet visada pasakykit, kad nepageidaujate, kad automobili mechanikas vairuotu kelyje, tik i garaza ir atgal i aikstele. Tai visiskai normalus prasymas is jusu puses, nes automobilis priklauso jums.
Bet del kai kuriu gedimu bent jau as tokiu atveju atsisakau remontuoti, nes be vazinejimo nepatikrinsi, o aklai pakeisti kruva daliu pagal abstrakcius klaidu kodus labai mazai kas nori, net ir apynaujiems automobiliams.
Arba tenka duoti pasibaigti darba patiems. Pvz, pakeitus dirza 1.6hdi varikliams, net ir nuorinus per visus kamstelius, kol variklis pilnai nesusyla ir neatsidaro termostatas bei neprasicirkuliuoja sistema aukstesnem uz laisvas apsukom, iki galo nenusiorina sistema. Tokiu atveju ryte bakeli randate tuscia ir reikia dapilti 0.5-1L antifrizo. Jei zmogus nori ir gali ta pasidaryti, prasom, visada papasakosiu, kaip ka daryti.
Beda tik kad nepasitikintiems zmonems kartais po to vistiek kyla abejoniu, kad gal meistras neprisuko gerai pompos arba nedamove slangos ir kazkur isbego ir kazka cia trina, kaip saraskinas.
1.6hdi pries keiciant zvakes kartais duodu pasikurent 4-5h ant laisvu. Taip manau taupantis jusu pinigus, nes sudega 5L kuro, bet maziau zvakiu nuluzta ir gaunasi keitimas pigesnis ne procentais, o kartais. Bet zmones buna galvoja ir kad kura nusiurbiau. Dar blogiau, kai ta tema nepasikalba su paciais paslaugos teikejais ir lieka nuoskauda galvoje, uzuot normaliai issiaiskinus, kas ir kodel buvo daroma.
Ne visi klientai apie tai pasako, tiksliau dauguma nepasako, ir tuomet buna nesusipratimai del prisuktu kilometru ar sumazejusio kuro lygio.
As turiu pomegi atiduoti klientui automobili patikrinta ir paruosta eksploatacijai. Pravaziuoju, kol isitikinu, kad viskas, ka taisiau, veikia gerai, arba ka atsisake taisyt veikia kaip neveike, ispurtau kilimuka, jei atvaziavo su labai zvyruotu, ir pastatau tvarkingai i aikstute.
Po variklio keitimo ar rimto remonto (trukes dirzas, sutvarkyta kiaura galvute ar pan) pasivazineju su masina bent pora dienu, patikrinu, ar viskas gerai veikia, o po 100-200km jau ir matosi, ar tikrai niekas niekur nebega.
Dar labai svarbu, kad atiduodant jau butu nuruke visi tepalai ir antifrizai, kuriais apsiteplioja ismetimas dirbant, kaip svariai bedirbtum, ir apibega orinant sistema. Kitaip buna nusiskundimu, kad salone smirda dumais ar is po kapoto kazkas ruksta. Kas kuri laika po darbo atlikimo gali buti ir normalu, tik nesuprantanciam arba nelabai norinciam suprasti zmogui paprasciau ne bandyti paaiskinti, o atiduoti jau nurukinta
Manęs niekas net neklausė ar aš leidžiu važiuot į trasą, nes skambučiu supratau, kad tai reikalinga. Keitė 1,6 HDI aušinimo ventiliatorių, kaip suprantu buvo pasileidę ir antifrizą. Skambina, sako, labai sunkiai nusiorina, norim pasilikti iki ryto ir įsitikinti ar viskas gerai. Blogiau jei atiduotų belekaip. Aišku aš ir pats dar kelias dienas vis tikrinau lygį, bet kitas gal pernelyg pasitikėdamas kapoto neatsidarys gal dar mėnesį 🙂
Temoje:Dolcis P308SW 1.6hdi 82kw 2012m
2023 balandžio 19 - 19:52
Kuro gaila ar kaip? Kažkaip nesukčiau smegenų. Tarkim pavažiavo porą kartų iki Circle K žiedo link Pasvalio prieš EGR keitimą ir po. Va ir bus tie 18 km.O sakykit kas remontu užsiimant čia norma po EGR ir stabilizatoriaus keitimo rasti +18km skydely?
Ta prasme pratestuoti mašina reikia,sutinku,bet beveik 20km pliuso daugokai jau gal
- Peugeot klubas
- → Peržiūrimas profilis: Pranešimai: Nelegals
- Privatumo politika