Peršokti prie turinio


Lukis

Užsiregistravo 2015 Spa 20
Neprisijungęs Lankėsi 2019 Grd 01 16:12
-----

#751995 406 2.2i sedanas daily-project

Parašė Lukis 2018 vasario 14 - 20:03

Po dviejų savaičių praleistų po paskaitų ir darbo laisvu laiku, slenksčiai buvo užbaigti. Tiek vidus, tiek išorė padengti atitinkamomis antikorozinėmis medžiagomis. Taip pasisekė, kad po ranka pasitaikė panašios spalvos dažų balionas garaže, tai tam kartui suėjo, iki kol bus perdažomas kėbulas. Nusiploviau dulkes po darbų, ir atgal namo į kitą garažą tolimesniems darbams. Tiesa, visą gruodį prastovėjo be progreso, kadangi šventės ir sesija.

image.jpg

image.jpg


Kol pervirinus slenksčius 406 stovėjo garaže, po biškį pirkau retesnius daiktus ir ne tik. Laisvu laiku krapščiausi prie visokių smulkmenų salone.

 

Chromuotos rankenėlės, spidometro chromuoti žiedai, navi ekranas kaip donoras dėl rėmelio, nes pultelio niekur nerandu, pats ekranas ir mygtukai nuo 607, medis-oda oem momo vairas, coupe bėgių bumbulas, jbl komplektas surinktas iš 406 ir 607, non-smoker konsolė, turint laiko pamodifikuotas oem magas – aux, usb, sd, bt ir likęs oem cd changer, į visą salono apšvietimą sudėti šiltai balti led panel, pradėta gaminti elektrinė galinio lango užuolaida vietoj mechaninės(dar liko pora užbaigimų), sudėti parkavimosi sensoriai, sudėtas kupė odinis salonas(dar liko pora užbaigimų) plastmasė po vairu nuo d8 modelio su dėtuve. Per žiemą parduoti lieti ratai ir nupirkti kiti, nupirktos rastafkės, liko spyruoklės, kurios jau surastos derinama dėl siuntimo, nupirktas naujas galinis ženkliuko lipdukas, langų deflektoriai, oem purvasaugiai, plastmasiniai slenksčiai nuo 306. Ir dar begalė visokių smulkmenų, kurios matysis nuotraukose.

 

Non smoker konsolė ir bėgių bumbulas nuo coupe.

non_smoker_bumbulas.jpg

Bėgių bumbulas išardytas persiuvimui ir poliravimui

bumbulas.jpg
Pravesti laidai JBL sistemai

jbl.jpg

Kadangi JBL gale yra su tweeteriais, o kolonėlių rasti nuo 406 kuriose aukšti ir žemi viename garsiakalbyje nepavyko, teko surasti vietą kur įtaisyti tweeterius.

tweeter.jpg

Iš 607 ekranas perdėtas į 406 navi rėmelį. Reikia tvarkyti pikselius, pajungti mygtukus.

lcd.jpg

Į salono apšvietimą sudėtos gelsvos led panel'ės.

led.jpg

Gavau naują logo bagažinės spynai

logo.jpg

Oem magnetola perdaryta. Aux, usb, sd, bt, nuotolinis valdymas.

magas.jpg

Surastas gan retas oem momo vairas

momo.jpg

Sutvarkytas raktas, perlitavau mygtuką, įdėjau naują gumelę.

raktas.jpg

Sudėjau chromuotas rankenėles

rankena.jpg

15mm ir 20mm rastafkės

rastafkes.jpg

Sudėjau chromuotus žiedus į skydelį

ziedai.jpg

Beveik užbaigta elektrinė užuolaida

elektro_uzuolaida.jpg

elektro_uzuolaida_1.jpg

Sugalvojau vietą mygtukui elektrinei užuolaidai

elektro_storke_knopke.jpg

Įdėjau lęšius į lempas, xenon. Lempučių spalvos norėjau 4300k, atsiuntė kažkokias kaip 6000k. Tiesa, lempų vaizdas nėra galutinis.

hid1.jpg

hid2.jpg

hid3.jpg

Pradėjau gaminti galinių durų užuolaidas.

sonines_uzuolaidos.jpg

Pradėjau klijuoti garso izoliacinę medžiagą. Užtekau tik vienoms durims :D

vibro.jpg

Nupirkti kiti ratai. R17 Eveanys nuo p207 RC ar tai GTI versijos, labai nesidomėjau kokiems modeliams priklausė.

ratai.jpg


  • 1


#751992 406 2.2i sedanas daily-project

Parašė Lukis 2018 vasario 14 - 19:03

Sveiki, galvojau galvojau, ir sugalvojau, kad metas ir man atsidaryti savo garažo temą forume. Forumo veiklą stebėjau gan senai, bet prisijungiau palyginus ne taip ir senai. Visos istorijos kaip pamėgau Peugeot nepasakosiu, trumpai aprašysiu kaip atsidūrė pirmasis Pug mano kieme, kas jam buvo padaryta iki šiol, kas vyksta dabar, o kas bus ateityje nežinau nei pats.

Taigi, prieš pusantrų metų nusprendžiau, kad noriu 406, renkamasi buvo tarp galybės modelių – sedanai, kupai, faceliftai, prefaceliftai, benzai, dyzeliai, gera komplektacija, iš esmės viskas kas atitiko norus ir kainą, o labiausiai laukiau sedano v6... Po gerų dviejų mėnesių paieškos, atsirado lauktas variantas – 406 facelift 2.2 b/d. Pagalvojau kad visai geras variantas, apart to trokštamo v6. Pardavėjas pasiūlė automobilį, bet iš pokalbio matėsi, kad nenori žmogus jo parduoti – šeimoje prabuvęs 8-erius metus, tvarkingas, visai prižiūrėtas auto. Galų gale susitarus su pardavėju buvo sutartas susitikimas, kelionė tolima, tad grįžti tuščiomis nebuvo didelio noro. Automobilis turėjo defektų – nedirbo vienas cilindras, keletas smulkių defektų salone, nusilupęs lakas nuo dvejų durų subraižytos kitos pusės dvejos durys, aplankstyti abu sparnai, ir.. atvažiavus į vietą rastas vienas kiauras slenkstis, o kitas sulenktas ties kėlimo vietą. Važiuojant namo, užsipylus baką dujų, važiuojant su lengvu gazu, ir cilindras dirbdavo retkarčiais. Žodžiu kelionė namo buvo ilga, pypsintis check‘as, beveik pastovus drebėjimas.. Grįžus buvo imtasi nedirbančio cilindro remonto. Pakeistos žvakės, peržiūrėti davikliai, patikrinta išmetimo sistema, pardavėjas buvo davęs seną babiną, tačiau iš jos naudos nebuvo. Galų gale nupirkau naują babiną, bėdą dingo iki kol variklis užšyla, pašilus ant benzino vėl nebedirba cilindras, tai kolkas lieka tikrinti purkštukus. Ant dujų važiuoja tvarkingai.

 

Atsibodo rašyti, dalinuosi keletu nuotraukų.

Postus stengsiuosi pildyti kuo dažniau, kad prieiti iki dabartinio stovio, dabar daug postų bus iš praeities.


Keletas gautų foto iš pardavėjo

image.jpg
image.jpgimage.jpg

 

Ilga kelionė namo
image.jpg

 

Pasikeitęs ratus į vasarinius nuploviau, išvaliau saloną
image.jpg

image.jpg

image.jpg


Atsiprašysiu iškart, kad prifloodinsiu temą, bet kaip minėjau, rūšiuojiu viską, rašau tekstą, kad privest eigą iki šių dienų.

 

Pežas buvo naudojamas kasdien kol galiojo techninė apžiūra, pradėjau keist išvaizdą, pamodifikavau priekines lempas, uždėjau bamperio pažeminimą, galinius stopus perdariau. Prieš techninę apžiūrą pakeisti du ratų guoliai, galinių šakių įvorės, galinės stabilizatoriaus traukės, priekiniai šarnyrai.

 

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg


Papildymas.
 

Praėjus techninę apžiūrą pastebėta, kad šlampa galinis kilimas ir vairuotojo kilimas. Paskerstas salonas, surasta per kur bėgo vanduo. Nupirkas salono radiatorius, kurį vis dar nepakeistas. Ir.. Dar vienas nesmagus radinys - skylė po sedyne. Jei kam įdomu, tai vanduo bėgo per galinį stopą, ir per kėbulo sujungimą po galiniais stopais ir bamperiu, taip pat varvėjo vanduo per duris(balta minkšta polistierio tarpinė atlipus ir paplėšyta). Šios vietos kolkas netvarkau, nes reikia nusiimti baką, tai padarysiu vėliau, kai atšils orai lauke. Kad tiek jau išsiardęs buvau, supratau, kad taip jis prastovės ilgai, nes nusprendžiau, kad šis 406 turi atgimti iš naujo :D

 

 

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

 


Pasibaigus draudimui imtasi slenksčių remonto. Vienoje pusėje pakako pervirnti išorinį slenkstį. Kitoje pusėje vaizdas buvo kraupesnis. Išpuvimo priežastis – užsikišę nubėgimo kanalai prie kėlimo vietų, ir patenkantis vanduo į slenksčio vidų per mažas skylutes, kuriose tvirtinasi gumos palei slenksčio viršų laikikliai. Bet, paskerdus visą saloną ir kitas vietas daugiau rudžių nerasta, nei dugne, nei po sparnais ar kur kitur. Kaip bebūtų keista, nesimato ir dūžio ar remonto pėdsakų.

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg


  • 1