Peršokti prie turinio


Lukis

Užsiregistravo 2015 Spa 20
Neprisijungęs Lankėsi 2019 Grd 01 16:12
-----

Mano sukurtos temos

206 2.0hdi ecu-bsi fault

2018 vasario 26 - 16:16

Sveiki. Atsitiko toks dalykas. Prieš kokią savaitę pasileidau pp2k profilaktiškai praskanuot. BSI išmetė "intermittent ecu-bsi fault"(1pav.). Ir begalę klaidų prie ecu(maf ir egr atjungti)(2pav.). Pagalvojau kažkur masės nėra geros, bet noro krapštytis nebuvo, nusitryniau ir toliau važinėjau visą savaitę. Nuo penktadienio vakaro iki šiandienos ryto nekūriau. Prie šalčio užsikurt problemų nebūdavo. Bet šiandien ryte vos įjungus degimą pastebėjau keistenybių. Neužsidegė check'as, žvakių lemputė švietė blankiai, sukau viena kart, antrą, nieko, trumpam buvo atsiradus check'o leputė, vėl sukau, vėl nieko. Kol nedegdavo check'as, tol nesuveikdavo siurblys. Numarinau akumą, išėjau namo. Pakroviau, po pietų sėdau žiūrėt. Nebeina prisijungt prie ecu, o prie bsi metą tą pačią klaidą, tik jau nebe intermittent, o permanent... Google į pagalbą, rašo kad ecu valdymo rėlė gali būti kalta, nusiėmiau ecu, radau po juo rėlė, nuėmiau fyškę, švaru gražu, uždėjau atgal, Ai, ten šalia rėlės fyskės buvo dar viena, apvali, tai ta buvo apšalusi, atšildžiau, atsukau, irgi švari graži. Tuo pačiu ir ecu fyškę pažiūrėjau, irgi jokių žalių grybų. Sujungiau atgal, pabandžiau kurti. Dar saugiklius peržiūrėjau, irgi sveiki, neapdegę ir neapaugę. Check'o lemputė atsigavo, siurblys sudirba, žvakių lemputė nedega(vėliau pažiūrėsiu gal perdegusi), ir vistiek nesikuria. Gyvų parametrų negaliu pažiūrėt, nei per global test, nei per test by ecu nesijungia prie variklio ecu.

Kadangi elektronikoj dar prastai gaudausi, nežinau kaip ecu rėlę patikrinti. Tiesa, kažkam internete buvo tokia problema, tai fyškėj kontaktas buvo trūkęs, tai ryt bandysiu susieškoti ir pasikeisti rėlę su fyške. Bet jūsų mintys labai įdomios kas dar galėtų būti.

1pav.
2061.png

2pav.
2062.png


ServiceBox, DocBackup

2018 vasario 17 - 14:31

Sveiki,

šiandieną per DocBackup (2013 metų) bandžiau atlikti VIN paiešką, nėjo nei su paskutiniais 8 skaičiais, nei su pilnu VIN kodu, nei atsijungus nuo interneto, žodžiu niekaip. Pabandžiau prisijungti per online ServiceBox puslapį, nėjo net prisijungti, tiesa, puslapis žymiai pasikeitęs. Gal žinote ką nors daugiau apie tai? Prancūzų forumus biškį permečiau, tai kalba, jog vyksta atnaujinimai, ir mums prieinamumo gali nebelikti, taip kaip nebeliko su Sedre programa.

P.s.-nežinau ar geroje skiltyje parašiau, tai jei ką perkelkit jei netinka čia :)


406 2.2i sedanas daily-project

2018 vasario 14 - 19:03

Sveiki, galvojau galvojau, ir sugalvojau, kad metas ir man atsidaryti savo garažo temą forume. Forumo veiklą stebėjau gan senai, bet prisijungiau palyginus ne taip ir senai. Visos istorijos kaip pamėgau Peugeot nepasakosiu, trumpai aprašysiu kaip atsidūrė pirmasis Pug mano kieme, kas jam buvo padaryta iki šiol, kas vyksta dabar, o kas bus ateityje nežinau nei pats.

Taigi, prieš pusantrų metų nusprendžiau, kad noriu 406, renkamasi buvo tarp galybės modelių – sedanai, kupai, faceliftai, prefaceliftai, benzai, dyzeliai, gera komplektacija, iš esmės viskas kas atitiko norus ir kainą, o labiausiai laukiau sedano v6... Po gerų dviejų mėnesių paieškos, atsirado lauktas variantas – 406 facelift 2.2 b/d. Pagalvojau kad visai geras variantas, apart to trokštamo v6. Pardavėjas pasiūlė automobilį, bet iš pokalbio matėsi, kad nenori žmogus jo parduoti – šeimoje prabuvęs 8-erius metus, tvarkingas, visai prižiūrėtas auto. Galų gale susitarus su pardavėju buvo sutartas susitikimas, kelionė tolima, tad grįžti tuščiomis nebuvo didelio noro. Automobilis turėjo defektų – nedirbo vienas cilindras, keletas smulkių defektų salone, nusilupęs lakas nuo dvejų durų subraižytos kitos pusės dvejos durys, aplankstyti abu sparnai, ir.. atvažiavus į vietą rastas vienas kiauras slenkstis, o kitas sulenktas ties kėlimo vietą. Važiuojant namo, užsipylus baką dujų, važiuojant su lengvu gazu, ir cilindras dirbdavo retkarčiais. Žodžiu kelionė namo buvo ilga, pypsintis check‘as, beveik pastovus drebėjimas.. Grįžus buvo imtasi nedirbančio cilindro remonto. Pakeistos žvakės, peržiūrėti davikliai, patikrinta išmetimo sistema, pardavėjas buvo davęs seną babiną, tačiau iš jos naudos nebuvo. Galų gale nupirkau naują babiną, bėdą dingo iki kol variklis užšyla, pašilus ant benzino vėl nebedirba cilindras, tai kolkas lieka tikrinti purkštukus. Ant dujų važiuoja tvarkingai.

 

Atsibodo rašyti, dalinuosi keletu nuotraukų.

Postus stengsiuosi pildyti kuo dažniau, kad prieiti iki dabartinio stovio, dabar daug postų bus iš praeities.


Keletas gautų foto iš pardavėjo

image.jpg
image.jpgimage.jpg

 

Ilga kelionė namo
image.jpg

 

Pasikeitęs ratus į vasarinius nuploviau, išvaliau saloną
image.jpg

image.jpg

image.jpg


Atsiprašysiu iškart, kad prifloodinsiu temą, bet kaip minėjau, rūšiuojiu viską, rašau tekstą, kad privest eigą iki šių dienų.

 

Pežas buvo naudojamas kasdien kol galiojo techninė apžiūra, pradėjau keist išvaizdą, pamodifikavau priekines lempas, uždėjau bamperio pažeminimą, galinius stopus perdariau. Prieš techninę apžiūrą pakeisti du ratų guoliai, galinių šakių įvorės, galinės stabilizatoriaus traukės, priekiniai šarnyrai.

 

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg


Papildymas.
 

Praėjus techninę apžiūrą pastebėta, kad šlampa galinis kilimas ir vairuotojo kilimas. Paskerstas salonas, surasta per kur bėgo vanduo. Nupirkas salono radiatorius, kurį vis dar nepakeistas. Ir.. Dar vienas nesmagus radinys - skylė po sedyne. Jei kam įdomu, tai vanduo bėgo per galinį stopą, ir per kėbulo sujungimą po galiniais stopais ir bamperiu, taip pat varvėjo vanduo per duris(balta minkšta polistierio tarpinė atlipus ir paplėšyta). Šios vietos kolkas netvarkau, nes reikia nusiimti baką, tai padarysiu vėliau, kai atšils orai lauke. Kad tiek jau išsiardęs buvau, supratau, kad taip jis prastovės ilgai, nes nusprendžiau, kad šis 406 turi atgimti iš naujo :D

 

 

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

 


Pasibaigus draudimui imtasi slenksčių remonto. Vienoje pusėje pakako pervirnti išorinį slenkstį. Kitoje pusėje vaizdas buvo kraupesnis. Išpuvimo priežastis – užsikišę nubėgimo kanalai prie kėlimo vietų, ir patenkantis vanduo į slenksčio vidų per mažas skylutes, kuriose tvirtinasi gumos palei slenksčio viršų laikikliai. Bet, paskerdus visą saloną ir kitas vietas daugiau rudžių nerasta, nei dugne, nei po sparnais ar kur kitur. Kaip bebūtų keista, nesimato ir dūžio ar remonto pėdsakų.

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg