Keisk laiku tepalus ir filtrus ir viskas bus normaliai ;)prikelsiu tema,aktuali turbut dabar
Kas bande mazint tas sanaudas?ir ar padejo?
kuro sanaudos vazinejant per mazom apsukom
Sukūrė
krilas
, 2007 Bir 04 09:14
Temoje atsakymų: 87
#81
Parašyta 2010 sausio 17 - 13:40
#82 Svečias_Just'is_*
Parašyta 2010 sausio 17 - 14:53
Sveiki ;) ,
ziuriu suaktyvejo kuro taupymo temos....ir gerai ir blogai kad taip , gal zmones paskatins imtis kazko is esmes
as tai galiu pasiulyt ne su apsukom zaist kad maziau rytu....o koki tai perversma reik daryt kad kuras pigezniz butu siulau visiems kai ateis pavasaris nusipirkt dviracius ir daryt zabastovke....
Na dar vienas budas yra, skirti dali savo laiko nauju technologiju vystymui, pvz kaip savo automobili uzfarsiruot kokiu vandenilio ar deguonies padavimu, o tada tai Nerytu ir trauktu dar kaip....arba jau reikia pradet kaupt licio akumuliatorius nuo telefonu ir krautis i bagazine po kokiu dvieju metu "taupymo" jau bus galima daryt elektromobili...
O istikro as manau kad vidaus degimo variklis yra tycia taip sukonstruotas kad maziau nerytu kaip 10simt litru, nes naftos biznis zlugtu
Viskas chebra daugiau alaus negersiu....pralinksmekim nesiparinkim
Sekmes visiems!
#83
Parašyta 2010 sausio 17 - 15:37
Bet ar tas labai padeda sumazint, nemanau.. Nors ir viskas keista laiku, bet sanaudos nemazeja..Keisk laiku tepalus ir filtrus ir viskas bus normaliai ;)prikelsiu tema,aktuali turbut dabar
Kas bande mazint tas sanaudas?ir ar padejo?
Gal kas tikrai ka nors sugalvojas, pvz, kai cia rase kad i 8 telpa miesta, nu tiesiog per nelyg gerai butu
#84
Parašyta 2010 sausio 17 - 17:01
del tepalu keitimo sutinku.
TFSI lpg hibrid 147kw
parduodu devetas lengvuju automobiliu priekabas
#85
Parašyta 2010 sausio 19 - 14:21
o kaip del duju tada, ar apsimoka det, ar sanaudos duju bus dar didesnes jei prisukt, kad traukos nebutu? nebus prisukus, kad variklis ges, saudis ar kazkas panasaus?
#86 Svečias_Simuxs_*
Parašyta 2010 sausio 25 - 17:38
del gedimo tai nzn ar cia gerai prisukt ar ne, bet kai perdaug prisuki tai istikro duju daugiau ryja. traukos neber, automatiskai gazas numintas iki galo ir taip dar daug nesamoniu.. vienzodziu nevaziavimas isbandziau pats su dviem bmw (2.7 ir 1.8 varikliai).
#87 Svečias_Just'is_*
Parašyta 2010 sausio 27 - 01:18
Jei nori kazka prisukt, reikia kitam gale ir atsukt, jei duodi liesesni misini, o nori kad variklis dirbtu su maziau kuro, turi kazkaip geriau isnaudoti kuro energija, o vidaus degimo variklyje tai imanoma su papildomu slegiu t.y. turbinos reikia, jei nori vazinet su paliesintu misiniu, taip pat pagerintos kuro uzdegimo sistemos, kad zvake sugebetu skelt kibirksti aukstam slegyje bei liesam misinyje...vat is tokio durno klausimo kiek galima priskaldyt mokslo malku...o siaip nieko nedarydamas tik sukiodamas varzta geriau jo is vis nesukiok ;) nes paskui nusishausi kaip ims shaudyt ir sproginet isiurbimo plasmases ir gumos ....o kaip del duju tada, ar apsimoka det, ar sanaudos duju bus dar didesnes jei prisukt, kad traukos nebutu? nebus prisukus, kad variklis ges, saudis ar kazkas panasaus?
#88
Parašyta 2010 vasario 02 - 23:12
Galetu kas paaiskint kaip cia tuos skaiciukus suprast? ties pavarom
Transmisija: (priek. pavara). 5 laipsnių pavarų dėžė: I. 3.46; II. 1.87; III. 1.36; IV. 1.05; V. 0.86; atbulinė eiga 3.33; pagr. pavara 4.16.
Vartotojų skaito šią temą: 0
narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0