kuro sanaudos vazinejant per mazom apsukom
Roccas
-
-
Senbuviai
-
Pranešimai: 1.757
-
Vieta:Far away
-
Automobilis:"Skateboard"
Parašyta 2010 sausio 17 - 13:40
prikelsiu tema,aktuali turbut dabar
Kas bande mazint tas sanaudas?ir ar padejo?
Keisk laiku tepalus ir filtrus ir viskas bus normaliai ;)
kuro sanaudos vazinejant per mazom apsukom
#82
Svečias_Just'is_*
Svečias_Just'is_*
-
-
Svečiai
Parašyta 2010 sausio 17 - 14:53
Sveiki ;) ,
ziuriu suaktyvejo kuro taupymo temos....ir gerai ir blogai kad taip , gal zmones paskatins imtis kazko is esmes
as tai galiu pasiulyt ne su apsukom zaist kad maziau rytu....o koki tai perversma reik daryt kad kuras pigezniz butu
siulau visiems kai ateis pavasaris nusipirkt dviracius ir daryt zabastovke....
Na dar vienas budas yra, skirti dali savo laiko nauju technologiju vystymui, pvz kaip savo automobili uzfarsiruot kokiu vandenilio ar deguonies padavimu, o tada tai Nerytu ir trauktu dar kaip....arba jau reikia pradet kaupt licio akumuliatorius nuo telefonu ir krautis i bagazine
po kokiu dvieju metu "taupymo" jau bus galima daryt elektromobili...
O istikro as manau kad vidaus degimo variklis yra tycia taip sukonstruotas kad maziau nerytu kaip 10simt litru, nes naftos biznis zlugtu
Viskas chebra daugiau alaus negersiu....pralinksmekim nesiparinkim
Sekmes visiems!
kuro sanaudos vazinejant per mazom apsukom
soulkiller
-
-
Forumo naujokai
-
Pranešimai: 17
-
Vieta:vilnius
-
Automobilis:peugeot 306
Parašyta 2010 sausio 17 - 15:37
prikelsiu tema,aktuali turbut dabar
Kas bande mazint tas sanaudas?ir ar padejo?
Keisk laiku tepalus ir filtrus ir viskas bus normaliai ;)
Bet ar tas labai padeda sumazint, nemanau.. Nors ir viskas keista laiku, bet sanaudos nemazeja..
Gal kas tikrai ka nors sugalvojas, pvz, kai cia rase kad i 8 telpa miesta, nu tiesiog per nelyg gerai butu
kuro sanaudos vazinejant per mazom apsukom
Neburtininkas
-
-
Senbuviai
-
Pranešimai: 1.227
-
Vieta:danija
-
Automobilis:www
Parašyta 2010 sausio 17 - 17:01
del tepalu keitimo sutinku.
TFSI lpg hibrid 147kw
parduodu devetas lengvuju automobiliu priekabas
kuro sanaudos vazinejant per mazom apsukom
soulkiller
-
-
Forumo naujokai
-
Pranešimai: 17
-
Vieta:vilnius
-
Automobilis:peugeot 306
Parašyta 2010 sausio 19 - 14:21
o kaip del duju tada, ar apsimoka det, ar sanaudos duju bus dar didesnes jei prisukt, kad traukos nebutu? nebus prisukus, kad variklis ges, saudis ar kazkas panasaus?
kuro sanaudos vazinejant per mazom apsukom
#86
Svečias_Simuxs_*
Svečias_Simuxs_*
-
-
Svečiai
Parašyta 2010 sausio 25 - 17:38
del gedimo tai nzn ar cia gerai prisukt ar ne, bet kai perdaug prisuki tai istikro duju daugiau ryja. traukos neber, automatiskai gazas numintas iki galo ir taip dar daug nesamoniu.. vienzodziu nevaziavimas
isbandziau pats su dviem bmw (2.7 ir 1.8 varikliai).
kuro sanaudos vazinejant per mazom apsukom
#87
Svečias_Just'is_*
Svečias_Just'is_*
-
-
Svečiai
Parašyta 2010 sausio 27 - 01:18
o kaip del duju tada, ar apsimoka det, ar sanaudos duju bus dar didesnes jei prisukt, kad traukos nebutu? nebus prisukus, kad variklis ges, saudis ar kazkas panasaus?
Jei nori kazka prisukt, reikia kitam gale ir atsukt, jei duodi liesesni misini, o nori kad variklis dirbtu su maziau kuro, turi kazkaip geriau isnaudoti kuro energija, o vidaus degimo variklyje tai imanoma su papildomu slegiu t.y. turbinos reikia, jei nori vazinet su paliesintu misiniu, taip pat pagerintos kuro uzdegimo sistemos, kad zvake sugebetu skelt kibirksti aukstam slegyje bei liesam misinyje...vat is tokio durno klausimo kiek galima priskaldyt mokslo malku...o siaip nieko nedarydamas tik sukiodamas varzta geriau jo is vis nesukiok ;) nes paskui nusishausi kaip ims shaudyt ir sproginet isiurbimo plasmases ir gumos ....
kuro sanaudos vazinejant per mazom apsukom
WoloF
-
-
Senbuviai
-
Pranešimai: 97
-
Vieta:Gargždai
-
Automobilis:Peugeot 406 coupe 2.2Hdi
Parašyta 2010 vasario 02 - 23:12
Galetu kas paaiskint kaip cia tuos skaiciukus suprast? ties pavarom
Transmisija: (priek. pavara). 5 laipsnių pavarų dėžė: I. 3.46; II. 1.87; III. 1.36; IV. 1.05; V. 0.86; atbulinė eiga 3.33; pagr. pavara 4.16.