kuro sanaudos vazinejant per mazom apsukom
#41
Parašyta 2007 lapkričio 11 - 20:21
#42
Parašyta 2007 lapkričio 12 - 08:28
... sutinku, kai nuokalne nemaza ir ilgoka. Ir nesivelka priekyje koks nors ...su ijungta pavara niekada nenuriedesi tiek kiek su laisva...tokia ir ekonomija...
#43
Parašyta 2007 lapkričio 13 - 14:41
Kiekvienas gamintojas vis prie skirtingu apsuku atjungineja.Hmmm... Bet jei tikėti borto kompo parodymais, tai tos apsukų ribos laabai žemai (apie laisvas). Nes kai nuo kalno su pavara riedu kol apsukos vos ne iki 1000rpm nurenta, o skydelyje nuliukai.
Čia ir '00 P406 HDi ir '03 Astroj benzininėj taip pat.
#44 Svečias_Geeras_*
Parašyta 2007 lapkričio 13 - 14:58
Jei neklystu ir jei gera suprantu tai apie tuos nuliukus pezo manuale buvo taip parasyta: jei greitis mazsnis nei 30 km/h tai borto kompas duomenu nerodo.Hmmm... Bet jei tikėti borto kompo parodymais, tai tos apsukų ribos laabai žemai (apie laisvas). Nes kai nuo kalno su pavara riedu kol apsukos vos ne iki 1000rpm nurenta, o skydelyje nuliukai.
Čia ir '00 P406 HDi ir '03 Astroj benzininėj taip pat.
Toliau is savo praktikos stebint borto kompa, galiu padaryti tokias isadas Aisku remianti borto kompo rezultatai:
Daugiausia kuro suvalgo isibejant, pvz jei vaziuoji i Parodos kalna, startuojan nuo 0 iki 60 ir iki to sujunginejus pavaras iki 3 ara 4 borto kompo duomenys parodo ir 17 l/100 , toliau jei vaziuoji lygiai ramiai tiesiaja vaziuojant greiciu 50 - 60 jei neklysti kompas rodo 3,3 l/100.
Riedant laisvu pas mane kompas rodo 0,9 arba 1,1 litro ;) Taigi tokie rezultatai ;)
Šį pranešimą redagavo Geeras: 2007 lapkričio 13 - 14:59
#46 Svečias_Danciux_*
Parašyta 2007 lapkričio 21 - 16:59
turbut juokauji, prie tokiu apsuku tik dyzelis turi didiausia sukimo momenta, benzinas priklauso nuo variklio ir greiciu dezes bet vidutiniskai tarp 4500 5600Taigi paeksperimentuot - pavazinek kitaip, pvz junginedamas pavaras pasiekus max sukimo momenta.
Galesi palygint ir kazkokias isvadas padaryt
Ties 3000 aps didziausias sukimo momentas, del to trauka geriausiai jaucias
#47 Svečias_e2110_*
Parašyta 2007 lapkričio 21 - 17:07
Tu pats turbūt juokauji. Mano mašina - 320Nm/3600 aps.turbut juokauji, prie tokiu apsuku tik dyzelis turi didiausia sukimo momenta, benzinas priklauso nuo variklio ir greiciu dezes bet vidutiniskai tarp 4500 5600Taigi paeksperimentuot - pavazinek kitaip, pvz junginedamas pavaras pasiekus max sukimo momenta.
Galesi palygint ir kazkokias isvadas padaryt
Ties 3000 aps didziausias sukimo momentas, del to trauka geriausiai jaucias
#48
Parašyta 2007 lapkričio 21 - 17:42
Peugeot 306 1.6 varikliu ties 3000rpm, Citroen Xantia 2.0 ties 2750rpm. Benzininiai!turbut juokauji, prie tokiu apsuku tik dyzelis turi didiausia sukimo momenta, benzinas priklauso nuo variklio ir greiciu dezes bet vidutiniskai tarp 4500 5600
Siaip max sukimo momentas ir prie kokiu apsuku nereiskia daug. Daug svarbiau sukimo momento kreive, t.y. kokiam diapazone tas sukimo momentas islaikomas. Tarkim turbiniai su auksto slegio uzpustom turbinom paprastai turi ziauru sukimo momenta, bet siauram diapazone, tarkim 4000 rpm, o prie 3000 ar 5000 jie jau turi dvigubai mazesni sukimo momenta, tuo tarpu benzinai su zemo slegio turbina gali tureti beveik nekintanti sukimo momenta nuo 2000 iki 4000rpm.
Citroen Xantia 2.0i VSX
Peugeot 306 1.6 Summertime
#49
Parašyta 2007 lapkričio 27 - 00:26
ziurek prie kokiu apsuku max sukimo momentas(ne max galia).laikykis apie tas apsukas,ir bus ekonomija.Sveiki, kazkaip nemazos mano pezuko degalu sanaudos, pezukas 306xs, 95 metu 1.6L varikliuku, ir mieste man jis valgo apie 11-12 litru benzino , trasoje 8L. Sakau gal as vazineju per mazom apsukom, gal per anksti kalu aukstesni begi? Tarkim nezinau kazkaip ipratau prie 2200rpm vaziuojant 60-65km/m jungti jau 5 begi Gal del to masiniukas taip srebia mieste?
Ir dar klausimas - ka turi toki masiniukas kad jam tarkim nuo 2800-3000rpm atsidaro lyg antras kvepavimas, tiesiog shauna i prieki, akivaizdziai padideja galia?
Pravazinejau jau 1.5metu ir tik dabar pradedu bandyti kai ka issiaiskinti / suprasti
#50
Parašyta 2008 spalio 24 - 17:06
ziurek prie kokiu apsuku max sukimo momentas(ne max galia).laikykis apie tas apsukas,ir bus ekonomija.[/QUOTE]
Nenoriu tiketi.Tarkim pas mano 2.2 varikli prie 3900 rpm pasiekiamas didz 217 nm.kiek man masina tarnaus jei tokias apsukas palaikysiu ir benzo suris?Tokias apsukas pasiekiu 5 pavara mazdaug 150 km/h
#51
Parašyta 2008 spalio 24 - 17:40
#52
Parašyta 2008 spalio 24 - 17:58
informacija parengta pagal automobilio momentio degalu sunaudojimo rodikli.
#53
Parašyta 2008 spalio 24 - 18:20
Velnias jau cia zino.net nezinau kur to logiskumo ieskoti.Siaip ekonomiskiausias variantas 80-90 km/h penkta pavara.Pavaziuoji autostrada 160 km/h ir ziuri oho kaip staigiai bakas tusteja.Se tau ir isnaudojasmas sukimo momentas...joa, ash irgi nustebes, kodel trasoj palaikant didesnes apsukas surija maziau kuro. ishvada tik viena. vaziuojant trasa palaikomas pastovus greitis. o mieste gi pastoviai sumazini greiti, ten sustoji ir vel isibegeji... vat isibegejant ir ryjamas visas kuras
informacija parengta pagal automobilio momentio degalu sunaudojimo rodikli.
#54
Parašyta 2008 spalio 26 - 21:24
Šį pranešimą redagavo EsTr3ToR: 2008 spalio 26 - 21:25
#55
Parašyta 2008 spalio 27 - 18:13
pasibaisejau:) vazinejat kai Airijoj,taupidami kura,bet grobinat gr.dezes.,ir varikli,purkstukus.....Maniskis 406 1.8 variklio 16V, tai vasara jei vaziuoju vienas mieste sugebejau itilpti i 9 litrus. Siaip buna 10.
Ziema apie 11. Uzmiestyje net nezinau. Gal kokie 8 litriukai. O gal maziau net.
Beje, vazinejau kaip tik noriu. Ir dugnas ir ant mazu apsuku ijungiu 5. Negalvoju kazkaip kaip taupyti. Bet ir atrodo sutaupau.
Ir siaip pas mane nera tachometro, tai darau taip:
1 pavara iki 20 km/h
2 pavara nuo 20 iki 40 km/h
3 pavara nuo 40 iki 60 km/h
4 pavara nuo 60 iki 80 km/h
5 pavara nuo 80 iki 210 kom/h cia aisku tik tikrinimui kiek galiu isspausti.
Bet cia kai isibegeju tvarkingai, tiesiojoje. Kaip sakant - idealiomis salygomis
Mazom apsukom vaziojant,uzsinesa ismetimo voztuvai......
kur citoju,tai yra tiesa,taip reikia vazinet,kol jauni,paskuj priprasit prie tahometro
Is vietos pirma pavara,tai uztenka ir iki 1500apsuku ,paskuj isibegejimas turi but iki 2500-3000apsuku,tadametat sekanti begi
Jaj vazinesit iki 2000apsuku,kaip daro moterys,tai po metu reikes Jums valyt kuro sistema
As ta darau ,ir uztad drasiai sakau,nes prisiziurejau to
#56
Parašyta 2008 lapkričio 08 - 03:14
Sunku man dar vis isisavinti,kad riedant nuo nuokalnes su begiu yra taupomas kuras....Juk variklis dirba riedejimo saskaita.Kompresija viskas islieka.Ir jei nuokalne nera tokia stati,tai tenka vel spausti gaza.O economy ralyje rieda ant begio,nes ten vazineja su lengvom masinom,kurios neturi tokios dideles inercijosStabdymas/vaziavimas su pavara nenaudoja benzino, sita ir as zinau. Esu su keliom masinom bandes kur momentines kuro sanaudas rodo.
Y degimo kamera tuo metu buna niekas neypurskiama, variklis tuomet dirba tik sukamas ratu. Kai apsukos nukrenta iki visai mazu, kompas atnaujina kuro padavima kad masina neuzgestu (nuo 50km/h atleidus gaza su antra pavara masina stos tol kol pasieks antros pavaros laisvu apsuku greiti). Riedant su pavara ir staiga nuspaudus sankaba iskart vel atnaujinamas kuro padavimas kad masina palaikytu laisvas apsukas. Turbininese sport masinose yra toks dalykas turbinoms ANTILAG`u vadinamas, kuris nenutraukia kuro padavimo net vaziuojant su pavara atleidus gaza, todel daznos ralines masinos laaabai is duslintuvu ugnimis saudos, kai stabdo pavarom o jom kura paduoda. Taip isvengiama Turbo "duobes"
Tiek pats esu issiaiskines apie visa tai.
Juk per visus economy ralius visi pavarom stabdo ir nuo kalniuku taip rieda ;)
Jei kur suklydau - laukiu pataisymu
Dabar nesu tikras,bet lygtais peugeot rodo momentines sanaudas vienodas vaziuojant ant laisvo begio ar greitis butu 60 km/h ar 120 km/h.Teoriskai turetu skirtis.Juk per ta laika nuriedami skirtingi atstumai.
#57 Svečias_e2110_*
Parašyta 2008 lapkričio 09 - 01:31
Antilag'o čia nereiktų painiot, nes šiuo atveju kuras nepaduodamas į degimo kamerą, o į išmetimo kolektorių, kur užsidega nuo temperatūros ir neleidžia sustot turbinai.Stabdymas/vaziavimas su pavara nenaudoja benzino, sita ir as zinau. Esu su keliom masinom bandes kur momentines kuro sanaudas rodo.
Y degimo kamera tuo metu buna niekas neypurskiama, variklis tuomet dirba tik sukamas ratu. Kai apsukos nukrenta iki visai mazu, kompas atnaujina kuro padavima kad masina neuzgestu (nuo 50km/h atleidus gaza su antra pavara masina stos tol kol pasieks antros pavaros laisvu apsuku greiti). Riedant su pavara ir staiga nuspaudus sankaba iskart vel atnaujinamas kuro padavimas kad masina palaikytu laisvas apsukas. Turbininese sport masinose yra toks dalykas turbinoms ANTILAG`u vadinamas, kuris nenutraukia kuro padavimo net vaziuojant su pavara atleidus gaza, todel daznos ralines masinos laaabai is duslintuvu ugnimis saudos, kai stabdo pavarom o jom kura paduoda. Taip isvengiama Turbo "duobes"
Tiek pats esu issiaiskines apie visa tai.
Juk per visus economy ralius visi pavarom stabdo ir nuo kalniuku taip rieda ;)
Jei kur suklydau - laukiu pataisymu
#58
Parašyta 2008 lapkričio 09 - 15:05
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#59
Parašyta 2008 lapkričio 10 - 03:51
o greiciu dezes pas juos skirtingos?Is tiesu sanaudos labai priklauso nuo pavaru dezes:pvz..VW ir audi vienodi varikliai(tas pats koncernas),o sanaudos skiriasi zymiai(vw maziausios sanaudos).
#60
Parašyta 2008 lapkričio 10 - 12:57
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0