Kaip nenufotkintas paziurek visas nuotraukas, viskas puikiausiai matosigreiciausiai bus su mazu ekraniuku,nes nenufotkintas prietaisu skydelis.Kaip jums sitas variantas? Vis daugiau minciu kyla pakeisti savo 406 i kazka tai naujo taciau neapsisprendziu i ka. Vartau visa autogida ir ziureneju kas uz tokia suma iseina. Sitas 607 kur skelbime tai man . Labai prabangiai ir solidziai atrodo.
http://suchen.mobile.../173890619.html
Apie Peugeot 607
#1141
Parašyta 2013 vasario 19 - 22:32
#1142
Parašyta 2013 vasario 19 - 23:24
as tiktais bendzininius 607 ir ziuriu kiti nedomina 2 masinas turejau mechanus,nieko asmenisko pries automata neturiu,bet jie man nelb patinka,nors aisku tokiai masinai tai gal ir konfortas o del 3l tai kiek skaiciau sita tema tai daug pastebejimu yra kad sis variklis kantrus ir nedaug reikalaujatis prieziuros nes dazniausia ju beda kiek skaiciau babinos,bet palygus ju kaina tai nera brangi o toliau visi atsiliepimai tik y pliusa ;) nu bus matyt ar cia ka rasim LT tinkamo ar nelbpirk 3 litru, jis remonto mazai reikalauja, ir pastangu dideliu jam nereikia, daug ka galima bus pasidaryt ir be diagnostikos.. ko nepasakysi apie HDI.
pirkti gali ir su automatu 4hp20 4 begiu ;) jei nusipirksi su deze tvarkinga, vaziuosi ir dziaugsies ., patiks labiau nei mechanine. aisku jei esi dragsteris, automatai jau netinka nei vienai masinai., bet ir 607 ., kad ir su tuo 3,0 varikliu irgi netinkamas.
o siaip 3,0 ir automatas yra geras derinukas
#1143
Parašyta 2013 vasario 20 - 00:24
Sorry,apsizioplinau...Kaip nenufotkintas paziurek visas nuotraukas, viskas puikiausiai matosi
greiciausiai bus su mazu ekraniuku,nes nenufotkintas prietaisu skydelis.Kaip jums sitas variantas? Vis daugiau minciu kyla pakeisti savo 406 i kazka tai naujo taciau neapsisprendziu i ka. Vartau visa autogida ir ziureneju kas uz tokia suma iseina. Sitas 607 kur skelbime tai man . Labai prabangiai ir solidziai atrodo.
http://suchen.mobile.../173890619.html
#1144
Parašyta 2013 vasario 20 - 08:26
Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2013 vasario 20 - 08:34
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#1145
Parašyta 2013 vasario 20 - 10:45
Laimonai...gyvenime esu tempęs dau daug automobilių...ir kaip tyčia nė vieno dyzeliuko. Meluoju,vieną mersą nuo namų iki "Transkonos"dyzelinį vežiau...bet tas nurašymui buvo. Ir dar...,kad benzas atitiktų gamyklinius nurodymus kuro sanaudoms,-gyvenančiam miesto centre-misija neįmanoma. Tau,kai gyveni Gargžduose o dirbi Klaipėdoje,pilnai įmanomas dalykas. Man,kai iki darbo 3,5 km..........sunkiai suvokiama. Važiuoti visuomeniniu transportu ar taksi-kaina tokia pati. Eičiau pėsčias,bet po 13 val darbo kažkaip kojos nekyla kol nėra būtinybės. Tpfu tris kartus....Pastebejimas del babinu. Imanoma isvengti nemaloniu situaciju kai variklis pradeda drebeti netinkamu metu (pvz 300km nuo namu).
Kaip tai daroma, tiesiog PROFILAKTINE diegnostika. Pasijungus matomi kiekvienos babinos "uzdegimo" laikai ms (matuojama karstam varikliui ant laisvu), jei daugiau nei 2 ms, tai zenklas, kad babina netarnaus labai ilgai(na kitas visa gyvenima isvaziuoja), ir vertetu ja pakeisti is karto. Nes babinos nenusprogsta is karto(dideja ms), aisku kai jau sugenda tai sugenda, taciau tas velinimas atsiliepia ir i kuro sanaudas, jei masinos kompas uzduoda vienoki laika, o uzdegimo rite nespeja, gaunasi negeras misinys ir taip uzdaras ratas, ko pasekoje ir skundziasi zmones, jog 3.0 daug ima kuro...
Manes klausia, nu kaip tau gali vidutiniskai 12 litru duju imti ir dar pas AUTUMATA!, - paprasta, taisingas VAIRAVIMAS, tvarkingas variklis, siuo atveju teisingas srauto, lamdu(4vnt.) ir babinu darbas, taip taip dyzelistai, pas jus mazgu gal 3-4 kartus daugiau kas tai itakoja (o buvo laikai kai dyzelis buvo trosas ir oro sklende).
Taip, kad nusipirkus trilitri liutuka, is karto i diagnostika, patikrinti lamdu darba, uzdegimo laikus, "butterfly" ar gerai vaiksto ir daleiskim jei kokios 2 babinos virsis normas (virs 2ms), tada imi 200-250lt i sauja, varai i parduotuve, nusiperki dvi babinas (geriausia VALEO, nesiulau kitu ir nebrangi ir patikrinta) ir pasikeiti. Keitimas paprastas, jei priekines babinos, tai pakeisti ten 3-5 minuciu darbas, na tieisog fiske atjungti it 8(berods) varztelis atsukti(galima ir ant gatves pakeleje), Jei galines tai tada darbo daugiau, taciau tikrai nera kazkas neikandama, tiesiog 8 varzteliai, fiske is galo isiurbimo koletoriaus atjungi, aisku oro pemimo vamzdi atsijungi ir pora alsuokliu slanguciu, darbo 20 min.
PASTEBEJIMAS - dazniausiai zarazos galines pareina
Tai va, ka norejau pasakyti, pasikeiti tu tas babinas ir tada vaziuoji metus-du-tris jei benzo, tai ims vidurki 11, jei duju 12. Tik neuzmirskit sustoti ir padeti(patemti jei reikia) dyzeliniu pezhuku, visgi gimines mes
P.S. as pats tiek km padares su savo 3.0 tai tikrai galiu pasakyti, patvaresnes auto dar nesu turejes
P.P.S. ir tikrai, gal kokius 10 zmoniu pazystu kurie turi 3.0, dauguma su dujomis, po reikiamu apziuriu ir pakeitimu (minetos babinos ir lamba) vaziuoojama ZYMIAI pigiau nei su 2.2Hdi - velgi, kalba apie dujas, su benzinu neprisivazinesi
Ir dar papildomai apie 607 bėdas: Kai Klaipėdoje buvo -16,nustojo užsidarinėti vienas veidrodėlis. Atjungiau akumą,išgėriau skardinę alaus,pajungiau akumą -ir viskas OK. Logika tokia: kompiuterinių sistemų atminties sistemos labai nemėgsta žemų temperatūrų. Nesigilinsiu aiškindamas kodėl,bet esmė tokia,-kuo daugiau duomenų saviadaptacinė sistema ( 607) kaupia savyje,-tuo didesnė klaidos tikimybė esant minusinėms temperatūroms . kritinė riba apie -10.
Ir dar...vienas prikolas,-nustojo veikti parkingo sistema. Skambinu Laimonui,sutariam,pareinu namo-gi mygtukas išjungtas. Parkinsonassssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss.
#1146
Parašyta 2013 vasario 20 - 10:57
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#1147
Parašyta 2013 vasario 20 - 11:03
O kiek as matau dyzeliniu bent jau 2,2hdi kazkaip man nelabai kyla bedu. Kaip sakant viskas yra sutvarkoma ;)Tai taip, jei vien po miesta, tai ima visus 15 litru Uzmiestyje uztenka 10
Tiesiog kad zinotumet kiek as sulaukiu skambuciu ir kiek tenka susitikti su tais dyzelistu savininkais, tai praeina noras ir ziureti i ta puse O ateityje manau nebus kur dingti, nes isvis benzinu nebeliks na nebent nuvarke 1.1 ... :/
'89 205 CJ 1.4TU
#1148
Parašyta 2013 vasario 20 - 11:06
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#1149
Parašyta 2013 vasario 20 - 12:06
2000m. Peugeot 406 2.0hdi
2005m. Skoda octavia combi 2.0tdi
2004m. Mercedes benz e 270 cdi
#1150
Parašyta 2013 vasario 20 - 13:03
2000-2004 - Peugeot 607 PH1Turi 607 atnaujinti kazkoki tai konkretu pavadinima? kaip pvz pasatai b5 ir b5+ ir pan.
2005-2010 - Peugeot 607 PH2
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#1151
Parašyta 2013 vasario 20 - 20:32
tikrai naudinga info laimonai,pats gal dirbi servise kokiam pezo ar prie kokiu prancuzu apskritai? kaip supratau nemazai jau pravazinejas su savo 3.l liutuku,o gal dar ir ne viena turejas ar turejai su jeis bedu elektronikoje,kad kazko nesutvarkytai ir tektu puga parduot ar seip kokie dazni elektronikos gedimai?Pastebejimas del babinu. Imanoma isvengti nemaloniu situaciju kai variklis pradeda drebeti netinkamu metu (pvz 300km nuo namu).
Kaip tai daroma, tiesiog PROFILAKTINE diegnostika. Pasijungus matomi kiekvienos babinos "uzdegimo" laikai ms (matuojama karstam varikliui ant laisvu), jei daugiau nei 2 ms, tai zenklas, kad babina netarnaus labai ilgai(na kitas visa gyvenima isvaziuoja), ir vertetu ja pakeisti is karto. Nes babinos nenusprogsta is karto(dideja ms), aisku kai jau sugenda tai sugenda, taciau tas velinimas atsiliepia ir i kuro sanaudas, jei masinos kompas uzduoda vienoki laika, o uzdegimo rite nespeja, gaunasi negeras misinys ir taip uzdaras ratas, ko pasekoje ir skundziasi zmones, jog 3.0 daug ima kuro...
Manes klausia, nu kaip tau gali vidutiniskai 12 litru duju imti ir dar pas AUTUMATA!, - paprasta, taisingas VAIRAVIMAS, tvarkingas variklis, siuo atveju teisingas srauto, lamdu(4vnt.) ir babinu darbas, taip taip dyzelistai, pas jus mazgu gal 3-4 kartus daugiau kas tai itakoja (o buvo laikai kai dyzelis buvo trosas ir oro sklende).
Taip, kad nusipirkus trilitri liutuka, is karto i diagnostika, patikrinti lamdu darba, uzdegimo laikus, "butterfly" ar gerai vaiksto ir daleiskim jei kokios 2 babinos virsis normas (virs 2ms), tada imi 200-250lt i sauja, varai i parduotuve, nusiperki dvi babinas (geriausia VALEO, nesiulau kitu ir nebrangi ir patikrinta) ir pasikeiti. Keitimas paprastas, jei priekines babinos, tai pakeisti ten 3-5 minuciu darbas, na tieisog fiske atjungti it 8(berods) varztelis atsukti(galima ir ant gatves pakeleje), Jei galines tai tada darbo daugiau, taciau tikrai nera kazkas neikandama, tiesiog 8 varzteliai, fiske is galo isiurbimo koletoriaus atjungi, aisku oro pemimo vamzdi atsijungi ir pora alsuokliu slanguciu, darbo 20 min.
PASTEBEJIMAS - dazniausiai zarazos galines pareina
Tai va, ka norejau pasakyti, pasikeiti tu tas babinas ir tada vaziuoji metus-du-tris jei benzo, tai ims vidurki 11, jei duju 12. Tik neuzmirskit sustoti ir padeti(patemti jei reikia) dyzeliniu pezhuku, visgi gimines mes
P.S. as pats tiek km padares su savo 3.0 tai tikrai galiu pasakyti, patvaresnes auto dar nesu turejes
P.P.S. ir tikrai, gal kokius 10 zmoniu pazystu kurie turi 3.0, dauguma su dujomis, po reikiamu apziuriu ir pakeitimu (minetos babinos ir lamba) vaziuoojama ZYMIAI pigiau nei su 2.2Hdi - velgi, kalba apie dujas, su benzinu neprisivazinesi
#1152
Parašyta 2013 vasario 21 - 08:05
Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2013 vasario 21 - 08:07
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#1153
Parašyta 2013 vasario 21 - 16:36
gerai kaip dar tokiu zmoniu yra kaip tu kuris padedi zmonems nusipirkt auto ar seip su gedimai patari ar padedi ,nedaug tokiu zmoniu turbut yra as ziuriu kolkas tik mechanu,pats autamato kolkas nenoreciau,bet jei nieko nerasiu bus imamas gal automatas pas drauga automatas 3l tai trasoje ima 10l duju,mieste 13-14l duju kaune .sanaudos manau normlios,kazin su mechanu daug ekonomijos ispesciau ar nelb?Dabar jau antras 607-tas 3.0, pries tai turejau sena gera 605 3.0 (ech nostalgija tu laiku ), pirmaji 607-ta pardaviau del automato gedimo (perekupai buvo supyle vairo stiprintuvo skysti(buvo gaves toki smugi, kad nutraukta deze nuo motoro), kuris per metus sukniso deze nesutvarkomai), ilga ten istorija, kai bandai sutvarkyti keisdamas kita deze ir tave apgauna ir kita diena jau to pardavejo nerandi nei su ziburiu, taip kritau i ~5500lt minusa, nes pardaviau kaip su dezes defektu sukises pries tai 2500lt uz idejima ir naudota deze ir dar 3000lt mazesne rinkos kaina... Taip kad simta kartu rasiau jau visiems, sugedo deze, varot i servisa, sita deze yra lengvai remontuojama 2500lt(automatu remonte tai viena maziausiu kainu pvz audi multitronikas prasideda nuo 3500lt kapitalinis) ir turit 60 000km arba puses metu garantija
O kas del eletronikos, tai neturejau visiskai jokiu bedu, nu tikrai, nei su pirmu nei su antru!
Jei neskaitant ekranelio to kuris uztemsta, parktroniko daviklio vieno Ai da buvo perdeges xenon blokelis ir lempute
P.S. as nedirbu su masinomis, cia mano hobis daugiau, kuris mane uzima jau 10 metu Stengiuosi padeti pajurio krasto liutuku myletojams ir tiek
P.P.S turebut nera buve, kad per menesi nepadeciau kam nors 1 masinos nupirkt
#1154
Parašyta 2013 vasario 21 - 17:32
per litra - pusantro mieste max. ziurint kiek kartu spausi stabdi - gaza.. trasoje, skirtumo nebus..gerai kaip dar tokiu zmoniu yra kaip tu kuris padedi zmonems nusipirkt auto ar seip su gedimai patari ar padedi ,nedaug tokiu zmoniu turbut yra as ziuriu kolkas tik mechanu,pats autamato kolkas nenoreciau,bet jei nieko nerasiu bus imamas gal automatas pas drauga automatas 3l tai trasoje ima 10l duju,mieste 13-14l duju kaune .sanaudos manau normlios,kazin su mechanu daug ekonomijos ispesciau ar nelb?Dabar jau antras 607-tas 3.0, pries tai turejau sena gera 605 3.0 (ech nostalgija tu laiku ), pirmaji 607-ta pardaviau del automato gedimo (perekupai buvo supyle vairo stiprintuvo skysti(buvo gaves toki smugi, kad nutraukta deze nuo motoro), kuris per metus sukniso deze nesutvarkomai), ilga ten istorija, kai bandai sutvarkyti keisdamas kita deze ir tave apgauna ir kita diena jau to pardavejo nerandi nei su ziburiu, taip kritau i ~5500lt minusa, nes pardaviau kaip su dezes defektu sukises pries tai 2500lt uz idejima ir naudota deze ir dar 3000lt mazesne rinkos kaina... Taip kad simta kartu rasiau jau visiems, sugedo deze, varot i servisa, sita deze yra lengvai remontuojama 2500lt(automatu remonte tai viena maziausiu kainu pvz audi multitronikas prasideda nuo 3500lt kapitalinis) ir turit 60 000km arba puses metu garantija
O kas del eletronikos, tai neturejau visiskai jokiu bedu, nu tikrai, nei su pirmu nei su antru!
Jei neskaitant ekranelio to kuris uztemsta, parktroniko daviklio vieno Ai da buvo perdeges xenon blokelis ir lempute
P.S. as nedirbu su masinomis, cia mano hobis daugiau, kuris mane uzima jau 10 metu Stengiuosi padeti pajurio krasto liutuku myletojams ir tiek
P.P.S turebut nera buve, kad per menesi nepadeciau kam nors 1 masinos nupirkt
mano automatas., su stabdis gazas - kas 100 metru po simta kartu., ir trumpais atstumais 14 - 15ltr...
Šį pranešimą redagavo Eddy: 2013 vasario 21 - 17:34
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#1155
Parašyta 2013 vasario 21 - 19:00
#1156
Parašyta 2013 vasario 21 - 19:17
Apie rietava tu kalbi? Plunge turgaus masinu neturi O rietave ne toks kontingentas, daugiau ten adu, wagenai, na dar renaultaisku,nu reiks ziuret,jei ka nupirksiu tai pasigirsiu tada laimonas,,o tu plungeje gal esi abziurinejas pezus automobiliu turguje?kazka girdejau kad ten sekmadieniais jie vyksta ir gal nemazai tokiu pezu buna? ar gal turi pazystamu kas tokius pezus varineja?
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#1157
Parašyta 2013 vasario 21 - 20:09
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#1158
Parašyta 2013 vasario 21 - 20:23
pats asmeniskai nezinau ar yra plungeje,bet pazystamas kazka kalbejo,gal turejo omenyje rietava o gal zinot koki automobiliu turgu kur galima rast tokiu pezu?nes kaune kiek ziurinejau tai keletas tiktais buvo ir tai visi dyzeliai .viena buvau rades nebloga ,bet buves mustas nes visas sonas dazytas,tai net nesidomejau toliauApie rietava tu kalbi? Plunge turgaus masinu neturi O rietave ne toks kontingentas, daugiau ten adu, wagenai, na dar renault
#1159
Parašyta 2013 vasario 22 - 15:44
Savo 607 -to ieškojau gal metus laiko. Pradžioj buvo daugybė norų,paskiau vis mažiau ir mažiau. Ieškojau benzo,mechaninės dėžės,veliūro,atitinkamos spalvos,komplektacijos,pagaminimo metų ir t.t. Liko tik spalva ,dėžė,metai ir kaina pagal kišenę. Tauragėje daug tokių,bet visi "pardavimui" išblizginti ir stovi po gerą pusmetį + +. Beje pirkau irgi iš tauragiškio prekeivio,tiesiai nuo autovežio. Sutarta buvo telefonu,kai auto dar Vokietijoje buvo. Kol kas, neskaitant keletos nesusipratimų,jokių problemų. Jau nuvažiuota 7 t. km.(nuo liepos).pats asmeniskai nezinau ar yra plungeje,bet pazystamas kazka kalbejo,gal turejo omenyje rietava o gal zinot koki automobiliu turgu kur galima rast tokiu pezu?nes kaune kiek ziurinejau tai keletas tiktais buvo ir tai visi dyzeliai .viena buvau rades nebloga ,bet buves mustas nes visas sonas dazytas,tai net nesidomejau toliau
O rietave esu pirkęs Laguną. Puikus pirkinys buvo.Segmentas,žinoma, ne toks,bet per 9 eksplotacijos metus nebuvo jokių bėdų su elektronika. Visos investicijos dirželiai ir įtempėjai.Dar starterio šepetėliai.
#1160
Parašyta 2013 vasario 22 - 17:59
gal turi to tauragiskio nr kartais?pasukciau paklausciau gal ka turi kokiu varikliu pirkai ir kiek palikai uz ji jei nepaslaptisSavo 607 -to ieškojau gal metus laiko. Pradžioj buvo daugybė norų,paskiau vis mažiau ir mažiau. Ieškojau benzo,mechaninės dėžės,veliūro,atitinkamos spalvos,komplektacijos,pagaminimo metų ir t.t. Liko tik spalva ,dėžė,metai ir kaina pagal kišenę. Tauragėje daug tokių,bet visi "pardavimui" išblizginti ir stovi po gerą pusmetį + +. Beje pirkau irgi iš tauragiškio prekeivio,tiesiai nuo autovežio. Sutarta buvo telefonu,kai auto dar Vokietijoje buvo. Kol kas, neskaitant keletos nesusipratimų,jokių problemų. Jau nuvažiuota 7 t. km.(nuo liepos).
O rietave esu pirkęs Laguną. Puikus pirkinys buvo.Segmentas,žinoma, ne toks,bet per 9 eksplotacijos metus nebuvo jokių bėdų su elektronika. Visos investicijos dirželiai ir įtempėjai.Dar starterio šepetėliai.
Vartotojų skaito šią temą: 8
narių: 0, svečių: 8, slaptų narių: 0