pagal parasa matyti, kad 2,0 16v 100kw hdi., 2006 mgal turi to tauragiskio nr kartais?pasukciau paklausciau gal ka turi kokiu varikliu pirkai ir kiek palikai uz ji jei nepaslaptisSavo 607 -to ieškojau gal metus laiko. Pradžioj buvo daugybė norų,paskiau vis mažiau ir mažiau. Ieškojau benzo,mechaninės dėžės,veliūro,atitinkamos spalvos,komplektacijos,pagaminimo metų ir t.t. Liko tik spalva ,dėžė,metai ir kaina pagal kišenę. Tauragėje daug tokių,bet visi "pardavimui" išblizginti ir stovi po gerą pusmetį + +. Beje pirkau irgi iš tauragiškio prekeivio,tiesiai nuo autovežio. Sutarta buvo telefonu,kai auto dar Vokietijoje buvo. Kol kas, neskaitant keletos nesusipratimų,jokių problemų. Jau nuvažiuota 7 t. km.(nuo liepos).
O rietave esu pirkęs Laguną. Puikus pirkinys buvo.Segmentas,žinoma, ne toks,bet per 9 eksplotacijos metus nebuvo jokių bėdų su elektronika. Visos investicijos dirželiai ir įtempėjai.Dar starterio šepetėliai.
Apie Peugeot 607
#1161
Parašyta 2013 vasario 22 - 18:27
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#1162
Parašyta 2013 vasario 22 - 19:46
Jei rasiu nr. parašysiu . O sumokėjau 16,2. Prasyta buvo 17,7,bet derybos,dar derybos... Slenkstis vienas nežymiai įlenktas bei šiknos šoniukas kiek pabrozdintas.Nusišlifavo beveik idealiai. Komplektacija ne pati pačiausia,bet man tinka. Svarbu viskas veikia. Paskutinio technikinio popieriai ,serviso pažymos ir dar kiti kažkokie popieriai,kurių paskirties taip ir neįkirtau.gal turi to tauragiskio nr kartais?pasukciau paklausciau gal ka turi kokiu varikliu pirkai ir kiek palikai uz ji jei nepaslaptisSavo 607 -to ieškojau gal metus laiko. Pradžioj buvo daugybė norų,paskiau vis mažiau ir mažiau. Ieškojau benzo,mechaninės dėžės,veliūro,atitinkamos spalvos,komplektacijos,pagaminimo metų ir t.t. Liko tik spalva ,dėžė,metai ir kaina pagal kišenę. Tauragėje daug tokių,bet visi "pardavimui" išblizginti ir stovi po gerą pusmetį + +. Beje pirkau irgi iš tauragiškio prekeivio,tiesiai nuo autovežio. Sutarta buvo telefonu,kai auto dar Vokietijoje buvo. Kol kas, neskaitant keletos nesusipratimų,jokių problemų. Jau nuvažiuota 7 t. km.(nuo liepos).
O rietave esu pirkęs Laguną. Puikus pirkinys buvo.Segmentas,žinoma, ne toks,bet per 9 eksplotacijos metus nebuvo jokių bėdų su elektronika. Visos investicijos dirželiai ir įtempėjai.Dar starterio šepetėliai.
#1163
Parašyta 2013 vasario 22 - 22:28
aisku,nes rasei kad ieskojei bendzo tai del to ir paklausiau laukiu ziniu tada jei ka.Jei rasiu nr. parašysiu . O sumokėjau 16,2. Prasyta buvo 17,7,bet derybos,dar derybos... Slenkstis vienas nežymiai įlenktas bei šiknos šoniukas kiek pabrozdintas.Nusišlifavo beveik idealiai. Komplektacija ne pati pačiausia,bet man tinka. Svarbu viskas veikia. Paskutinio technikinio popieriai ,serviso pažymos ir dar kiti kažkokie popieriai,kurių paskirties taip ir neįkirtau.
gal turi to tauragiskio nr kartais?pasukciau paklausciau gal ka turi kokiu varikliu pirkai ir kiek palikai uz ji jei nepaslaptisSavo 607 -to ieškojau gal metus laiko. Pradžioj buvo daugybė norų,paskiau vis mažiau ir mažiau. Ieškojau benzo,mechaninės dėžės,veliūro,atitinkamos spalvos,komplektacijos,pagaminimo metų ir t.t. Liko tik spalva ,dėžė,metai ir kaina pagal kišenę. Tauragėje daug tokių,bet visi "pardavimui" išblizginti ir stovi po gerą pusmetį + +. Beje pirkau irgi iš tauragiškio prekeivio,tiesiai nuo autovežio. Sutarta buvo telefonu,kai auto dar Vokietijoje buvo. Kol kas, neskaitant keletos nesusipratimų,jokių problemų. Jau nuvažiuota 7 t. km.(nuo liepos).
O rietave esu pirkęs Laguną. Puikus pirkinys buvo.Segmentas,žinoma, ne toks,bet per 9 eksplotacijos metus nebuvo jokių bėdų su elektronika. Visos investicijos dirželiai ir įtempėjai.Dar starterio šepetėliai.
#1164
Parašyta 2013 vasario 23 - 13:37
Žiūrėk PMaisku,nes rasei kad ieskojei bendzo tai del to ir paklausiau laukiu ziniu tada jei ka.
Jei rasiu nr. parašysiu . O sumokėjau 16,2. Prasyta buvo 17,7,bet derybos,dar derybos... Slenkstis vienas nežymiai įlenktas bei šiknos šoniukas kiek pabrozdintas.Nusišlifavo beveik idealiai. Komplektacija ne pati pačiausia,bet man tinka. Svarbu viskas veikia. Paskutinio technikinio popieriai ,serviso pažymos ir dar kiti kažkokie popieriai,kurių paskirties taip ir neįkirtau.
gal turi to tauragiskio nr kartais?pasukciau paklausciau gal ka turi kokiu varikliu pirkai ir kiek palikai uz ji jei nepaslaptisSavo 607 -to ieškojau gal metus laiko. Pradžioj buvo daugybė norų,paskiau vis mažiau ir mažiau. Ieškojau benzo,mechaninės dėžės,veliūro,atitinkamos spalvos,komplektacijos,pagaminimo metų ir t.t. Liko tik spalva ,dėžė,metai ir kaina pagal kišenę. Tauragėje daug tokių,bet visi "pardavimui" išblizginti ir stovi po gerą pusmetį + +. Beje pirkau irgi iš tauragiškio prekeivio,tiesiai nuo autovežio. Sutarta buvo telefonu,kai auto dar Vokietijoje buvo. Kol kas, neskaitant keletos nesusipratimų,jokių problemų. Jau nuvažiuota 7 t. km.(nuo liepos).
O rietave esu pirkęs Laguną. Puikus pirkinys buvo.Segmentas,žinoma, ne toks,bet per 9 eksplotacijos metus nebuvo jokių bėdų su elektronika. Visos investicijos dirželiai ir įtempėjai.Dar starterio šepetėliai.
#1165
Parašyta 2013 vasario 24 - 11:40
2000m. Peugeot 406 2.0hdi
2005m. Skoda octavia combi 2.0tdi
2004m. Mercedes benz e 270 cdi
#1166
Parašyta 2013 vasario 24 - 11:45
pas mane 2001 spol abarota ,net nekaitinu žvakiu.O beje kurie turit 607 jau atnaujinta nuo 2005m su 2.0-2.2 HDI varikliais ar islikusi ta pati problema ziema kad jie sunkiau kuriasi? Jog ilgiau reikia pasukti kol uzgriebia.
#1167
Parašyta 2013 vasario 25 - 23:47
#1168
Parašyta 2013 vasario 26 - 00:11
iš gamyklos išeina cinkuotas.iki lietuvos davažiuoja špakliuotas.O šitas modelis necinkuotas? Ir apskritai, pasidalinkit info, kas žino, kurie Peugeot modeliai ir kurių metų yra cinkuoti, neskaitant P306.
#1169
Parašyta 2013 vasario 26 - 00:18
Tiesos yra Turbūt todėl protingi žmonės patys važiuoja parsivežt ar bent pažįstamų paprašo. Nors ir tokiu atveju jokių garantijų nėra, kad mašina nebuvo lipdyta/špakliuota. Po dažais neįlysi Nors specai gal ir atskiria, gal kitaip barška, nežinauiš gamyklos išeina cinkuotas.iki lietuvos davažiuoja špakliuotas.
Bėda, kad pas mus žmonės nelabai turi pinigų, nori kuo pigiau, tai ir prisiperka lavonėlių, kuriuos paskui reanimuot bando Tiesa, dar nori, kad rida būtų max 200 000, nesvarbu, ar mašinai 20, ar 8 metai. Todėl ir turim turguj ar skelbimuose situaciją, kai beveik visų rida "pagal pageidavimą" - 200 000, o su kas antra auto diedukas ar klebono šeimininkė tik į bažnyčią sekmadieniais važinėjo
Šį pranešimą redagavo evbi: 2013 vasario 26 - 00:25
#1170
Parašyta 2013 vasario 26 - 14:24
Buvo praktiskai tas pats iki -10.O beje kurie turit 607 jau atnaujinta nuo 2005m su 2.0-2.2 HDI varikliais ar islikusi ta pati problema ziema kad jie sunkiau kuriasi? Jog ilgiau reikia pasukti kol uzgriebia.
#1171
Parašyta 2013 vasario 28 - 08:43
Na pernai turėjau bėdų kai buvo -30, ir kaip tyčia auto stovėjo lauke.Buvo praktiskai tas pats iki -10.
Šiemet prieš žiema pasikeičiau pakaitinimo žvakes ir nei karto neturėjau jokios problemos dėl užvedimo.
#1172
Parašyta 2013 kovo 01 - 10:57
#1173
Parašyta 2013 kovo 01 - 13:10
'89 205 CJ 1.4TU
#1174
Parašyta 2013 kovo 01 - 15:17
#1175
Parašyta 2013 kovo 01 - 15:35
na smagratis šaltą auto užvedus irgi gerai girdisi, bildesys neblogas kai jam jau netoli pabaigao kaip tu ja paziuresi tik kad nebusotu ir tiek.o kaip zinoti kad 2.2 twin turbo?palei kw?2.7 o lyg mehanu nematau,tai lieka tada 3.0benzas dujos ir 2.2 hdi ,labiau noreciau 2.2 gal
'89 205 CJ 1.4TU
#1176
Parašyta 2013 kovo 01 - 18:45
#1177
Parašyta 2013 kovo 01 - 19:35
jamk 2,2 hdi iki 2005 metu,automata,automatai tikrai labai geri ,nėr ko lygint nuo 2005(vienos problemos),iki 2005 gali ir varikli cipuot ,nuo 2005 su siemens kompu sunkiau ,bet imanoma (brangiau )ai sitas aisku pats turi ziuriu 2.2hdi kokiu metu ir kaip jis tau?atvazinejas as su a6 pasatais b5 kazin ar geriau vokietis,nes prancuzu tik minimaliai turejas.siaip kai vaziavau biski man traukos pritruko is po audi a6 v62.5 110kw bet toks gan nemazas laivelis tuom man patiko.kazkaip tu vokisku jau man per daug sakau gal ismeginti liuta
#1178
Parašyta 2013 kovo 01 - 20:30
Peugeot 605 2.5dt dalimis
Ex - Peugeot 406 3.0 - kekšiauja nebe man
Ex - Ford Mondeo TDCi - fokiška kokybė
BMW E39 3.0d - stovi gražiai atrodydama ant kaladžių.
BMW E39 3.0d touring - iš 3 BMW išėjo viena
Žaibs Astra 2.0D - netaupiai taupus žaibĖlis
Automobilių žibintų poliravimo paslaugos. 860448632
#1179
Parašyta 2013 kovo 01 - 20:36
jei plaukiojanti sankaba ant ribos ,tai ir nulėks,gali dėt paprasta,keli važinėja ir su plaukiojančiom ir nenulėkė.pas mane automatas ,tai man neaktualu.nieks jokiu sukimo momentu neskaičiuoja,gali arkliuųs už papildomus šimta litu pasimatuot.pagal duomenis iš intiko buvo 314 nm, po cipo 390nmKad jau apie čipavimą prabilta, tai kyštelsiu savo nosį - o kaip praktiškai su 607 ir apskritai su 2.2 HDi 98kw reikaliukai su čipavimu? Neskraido sankabos diskai, nenulėkinėja turbinos? Koks optimalus sukimo momentas išgaunamas? (kw realiai nelabai mane domina)
#1180
Parašyta 2013 kovo 01 - 20:54
Labai ryškiai turėtų jaustis tie 75Nm traukos atžvilgiu tokiai karvutei kaip 607.pagal duomenis iš intiko buvo 314 nm, po cipo 390nm
Peugeot 605 2.5dt dalimis
Ex - Peugeot 406 3.0 - kekšiauja nebe man
Ex - Ford Mondeo TDCi - fokiška kokybė
BMW E39 3.0d - stovi gražiai atrodydama ant kaladžių.
BMW E39 3.0d touring - iš 3 BMW išėjo viena
Žaibs Astra 2.0D - netaupiai taupus žaibĖlis
Automobilių žibintų poliravimo paslaugos. 860448632
Vartotojų skaito šią temą: 12
narių: 0, svečių: 12, slaptų narių: 0