Peršokti prie turinio


Apie Peugeot 607


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 3509

#1201 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2013 kovo 07 - 11:05

Taip, yra 2.2 kurie turi 4HP20 ir aisinus, iki 2007 metu dazniausiai eidavo su 4hp20, taipogi ir 3.0 buna ir su aisinu ir 4hp20 (apie porestailus kalba).
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#1202 domiuosi607

domiuosi607
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 3
  • Automobilis:Renault Laguna II

Parašyta 2013 kovo 07 - 12:16

Sveiki visi :beer: pradedu zvalgytis pezo 607. Turejau jau keleta masinu. Pradzioje, akys krypo tik i vokiska kokybe ir zenkla. turejau keleta audiniu, tarnavo puikiai, viskas ok. Tada nusipirkau laguna 2. su kuria dabar vazineju. Nuostaba buvo ta, kad uz pigiau nusipirkau ta pacia vaziavimo kokybe (gal net geresne), jaunesne pacia masina net 6 metais ir isvis jau gatveje ji ziurisi geriau manau nei sena audi. Tad akys krypsta i didesni, prabangesni automobili, ir pries akis matau 607. Domina benzininis 3.0 ir 2.2 dyzelinis. Labiau krypstu prie benzino. Ir jei kas netingit, parasykit trumpai drutai, vyke modeliai? verta? ko bijoti? :hmm:
  • 0

#1203 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2013 kovo 07 - 14:43

cia gausi daugiau tik teigiamos info, kitur pasiskaitinek, tai rasi pezho reno gavno ir panasiai... ale elektronika genda (kaimynas sake, draugas turi, vargsta) cia bendrai apie visus prancuziskus auto... O jei rimtai, tai tikrai vykes modelis, vaziuokle paprasta, kebulai labai tvirti ir atsparus musu ziemoms (tik slenksciai labai trapus, ne del rudijimo, ale del minkstumo, tikrai rasi sulankstyta, nes NEGALIMA SITO MODELIO KELTI ANT PAKELTUVO ant slenkscio, butinai ant REMO). Jei kalba apie 2.2 dyzeli, geriau sumokek tam, kas suprante siuos variklius, pasjungs dilerine diagnostika, paziure ar nera taip, kad tikraja to zodzio prasme motoro klaidos NEBETELPA i LISTA... Ir jei jau pravaziavus su juo vel nuskaicius klaidas nebus jokiu - drasiai gali pirkti. Kas liecia 3.0, manau jau nieko nebereikia kalbeti, daug aprasyta, patikimas motoras. Galimas gedimas kaip kiekvienam benzinui, babinos, zvakes, lambda. Visa tai kainuoja nedaug. Kaip nupirski, taip ir vazinesi, jei zadi pirkti pati pigiausia, tada turi buti mylintis masinas ir "atsikelti" ji, jei nesi toks ir nusipirksi pigiausia, prisijungsi prie tu "kaimynu turetoju". Visgi klase limuzino, remontas bus brangesnis nei lagunos (pats turejau TRIS renault laguna II). Dabar antras 607-tas, planuose trecias ir irgi 3.0 :)
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#1204 zenius

zenius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 365
  • Vieta:klaipeda
  • Automobilis:niera

Parašyta 2013 kovo 07 - 15:01

laimi pas tave kelintu metu ir kiek suprantu 3.0 benzas dujos ir automatas ane?kiek tau duju valgo?dar kaip ji su dujom vaziuoja,ta prasme dregnom denom viskas ok tai pavasari rudeni.ten ne saudo spjaudo purtosi-grubiai pasakius.tarkim kai kokia babina iseina net isaudo nieko?aisku klausimas gal kvailas bet va man aktualus
  • 0

#1205 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2013 kovo 07 - 15:16

mano 2001, pries tai buves buvo 2002. Jo mano automatas. Matai apie saudyma nei kalbos negali buti, gi pas manes BRC taskines dujos :) Ir jokio skirtumo, lauke -20 ar +3 ar +30, jokio skirtumo, variklis veikia graziai ir tolygiai, niekada nera buve jokiu nusiskundimu. Mano visi artimiausi pazystami bei giminaiciai beveik visi su tais paciais 3.0 vazineja, tik ne vien peugeot, bet citroenais ir renaul(taip taip trilitriai tie patys). Valgo mano duju MIESTE 15, uzmiestyje 10, visurkis apie 12 litru (cia duju). Brolis acccorda turejo 2.0, tai eme su tokiom pat dujom ir mechanine deze 11 litru vidurki, tai manyciau pasako daug apie variklio ekonomiskuma. SU salyga, kad vazinejama be CHECK engine... blogiausia tai, jog skundziasi man atvaziave, uij 15 litru vidurkis, o akis bado check'as... Sakau tau dega checkas ir nori kad mazai imtu kuro...? Esme tame, kai ant dyzelio ismeta check'a, tai 9 is 10 dingsta trauka, o pas banzda atvirsktinis santykis, todel jei "NEKREIPIA" demesio i tai... paskui verkia kad daug ima, o ima todel kad variklis ir skundziasi...
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#1206 domiuosi607

domiuosi607
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 3
  • Automobilis:Renault Laguna II

Parašyta 2013 kovo 07 - 18:00

Pakankamai issamiai papasakojai :) :good: Aisku as benzo vaziuoju sau prisipilt pas kaimynus, dujos kaip ir aktualu butu, bet ten benzas kainuoja +- 2.8 Automata audine turejau, patiko, butu smagu vel prie tokio tipo prisest. Jei 12 ltr vidurkis skaitau labai nedaug. O 607 kaina? Aisku internete yra visokiu. Pvz tvarkingas 3.0 be duju, uz kiek galima paimt toki? :hmm: :ax: kokia komplektacija pas tave? ir pvz kokia jo kaina yra? :)
  • 0

#1207 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2013 kovo 07 - 18:56

Gana tvarkinga, pardave nesenai uz 12500 BE DUJU, 2002 metu buvo. Be navigacijos visa kita pilna. Bet manau, kad 2001 metu toki pusetina be duju, uz kokius 10 000 lituku galima rasti. Blogiausia tai, kad rytieciai labiausiai ir vertina 3.0 benzina avtamat, todel geri ir nenudrozti iskeliaujau per savaite max is lietuveles :( Aisku, jei rankos is ten auga ir jei pats biski prie texhnikos, gali megint rizikuot prikdamas pigesni, taciau tikrai neaisku ant kiek paskui teks tas rankas lavint :)
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#1208 Mantas_PNV

Mantas_PNV
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 346
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:ex 406. 607

Parašyta 2013 kovo 08 - 01:04

Taip pat dairausi 3.0l benzino, bet lietuviskuos pardavimo puslapiuos visiska tustuma, jokio pasirinkimo.
  • 0

#1209 dzonyB

dzonyB
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.075
  • Vieta:Mažeikiai
  • Automobilis:406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW

Parašyta 2013 kovo 08 - 07:27

Bet tarkim 607 3.0 porestailui automatas eina 6 begiu, tai tapati deze kaip ir 2.7 automatui, nes kiek girdejau patvarioji 4 begiu deze nebeina, arba as klystu :)
  • 0

Peugeot 406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW
Peugeot 206 XS 2001 m. 1.4 benzo


#1210 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2013 kovo 08 - 07:57

Bet tarkim 607 3.0 porestailui automatas eina 6 begiu, tai tapati deze kaip ir 2.7 automatui, nes kiek girdejau patvarioji 4 begiu deze nebeina, arba as klystu :)

Nuo 2005 iki 2007 metu pas 3.0 buvo ir aisinas ir 4hp20. Gaila, bet aisinas dazniausias variantas... O po 2007 tik aisinas.
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#1211 Francis

Francis

    Motion And Emotion

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.393
  • Vieta:www.wilno.lt
  • Automobilis:Peugeot 308SW GT Peugeot e2008 GT Pack

Parašyta 2013 kovo 10 - 15:06

Bet tarkim 607 3.0 porestailui automatas eina 6 begiu, tai tapati deze kaip ir 2.7 automatui, nes kiek girdejau patvarioji 4 begiu deze nebeina, arba as klystu :)

kodel ta keturbege deze laikoma patikimesne uz sesiu begiu ? Cia turbut tik Lt taip, uzsienio saituose dar nesu girdejes tokiu pasakymu. Beabejo remontas pigesnis keturbegio,bet nereik lauzo pirkt. Vaziaves tiek tokiu tiek anokiu,tai i keturbegi net neziureciau pirkdamas.
  • 0

PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.


#1212 kenis222

kenis222
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.985
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:CLS AMG

Parašyta 2013 kovo 10 - 16:28

kodel ta keturbege deze laikoma patikimesne uz sesiu begiu ? Cia turbut tik Lt taip, uzsienio saituose dar nesu girdejes tokiu pasakymu. Beabejo remontas pigesnis keturbegio,bet nereik lauzo pirkt. Vaziaves tiek tokiu tiek anokiu,tai i keturbegi net neziureciau pirkdamas.

nu turbur,kad mašinos atkeliauja i lt su 200,000-300,000 rida.keturbėgė dar turi smarvės dirbti toliau,bet aisinai nebelaiko(lygtais riba 300,000)
  • 0
YOU KILLED KENNY! YOU BASTARDS

#1213 Francis

Francis

    Motion And Emotion

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.393
  • Vieta:www.wilno.lt
  • Automobilis:Peugeot 308SW GT Peugeot e2008 GT Pack

Parašyta 2013 kovo 10 - 19:08

nu turbur,kad mašinos atkeliauja i lt su 200,000-300,000 rida.keturbėgė dar turi smarvės dirbti toliau,bet aisinai nebelaiko(lygtais riba 300,000)

matyt,kad perrinkta kas 65000km, kaip raso rusai, ilgiau netempia, o Ainsinas ir 300000km tempia.
  • 0

PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.


#1214 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2013 kovo 10 - 20:15

Franci, na cia tai matai, kaip paimsi ir per kur paimsi, tiek Anglu, tiek Rusu, tiek Lenku, tiek tu paciu lietuviu puslapiuose kai pasiskaitai Aisinas retas kuris laiko ilgiau 200 000km (spidometro parodymai - o gal tikroji buna pas ju 400 000 nieks nepasakys), tada jo kapitalinis ~4,5k. Nesvarbu gal ten tik detaliu uz 1000 tereik pakeist, ale lietuviu meistrai visada nulups paskutini kaili... Tu paciu rusu bei baltarusiu puslapiuose ta pati kalba, kad aisinai beda, nes ju detales brangios, 4hp20 po remonto matyt gal ir telaiko tuos 65 000 kaip sakai, nes garantija duoda 60 000km, bet tai aisinui garantija duoda tik menesi, so wtf? Kaip tai reikia paasikinti? Musu meistru nekompetencija? Gali buti... Butu pasirinkimas, tau paciam, manau imtum laiko patikrinta ir lengvai remontuojama deze, kuria visi sugeba remontuot o kaina remonto perpus mazesne ir garantija duoda. Kaip ten bebutu, jauciu, kad teks persest i Aisina, nes porestaila rasti su ZF deze tas pats kas juroj gelo vandens... Taip geras aisinas smagiau vaziuoja uz ZF keturbegi, bet dar neteko vaziuot idealiu, visi kazkiek MUSDAVO begius bei drebedavo ant D... Tikiuosi, kad atsiras daugiau tokiu deziu remonte, tada gal sumazes ju remonto kaina...
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#1215 Francis

Francis

    Motion And Emotion

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.393
  • Vieta:www.wilno.lt
  • Automobilis:Peugeot 308SW GT Peugeot e2008 GT Pack

Parašyta 2013 kovo 11 - 09:15

Franci, na cia tai matai, kaip paimsi ir per kur paimsi, tiek Anglu, tiek Rusu, tiek Lenku, tiek tu paciu lietuviu puslapiuose kai pasiskaitai Aisinas retas kuris laiko ilgiau 200 000km (spidometro parodymai - o gal tikroji buna pas ju 400 000 nieks nepasakys), tada jo kapitalinis ~4,5k. Nesvarbu gal ten tik detaliu uz 1000 tereik pakeist, ale lietuviu meistrai visada nulups paskutini kaili...

Tu paciu rusu bei baltarusiu puslapiuose ta pati kalba, kad aisinai beda, nes ju detales brangios, 4hp20 po remonto matyt gal ir telaiko tuos 65 000 kaip sakai, nes garantija duoda 60 000km, bet tai aisinui garantija duoda tik menesi, so wtf? Kaip tai reikia paasikinti? Musu meistru nekompetencija? Gali buti...

Butu pasirinkimas, tau paciam, manau imtum laiko patikrinta ir lengvai remontuojama deze, kuria visi sugeba remontuot o kaina remonto perpus mazesne ir garantija duoda.

Kaip ten bebutu, jauciu, kad teks persest i Aisina, nes porestaila rasti su ZF deze tas pats kas juroj gelo vandens... Taip geras aisinas smagiau vaziuoja uz ZF keturbegi, bet dar neteko vaziuot idealiu, visi kazkiek MUSDAVO begius bei drebedavo ant D... Tikiuosi, kad atsiras daugiau tokiu deziu remonte, tada gal sumazes ju remonto kaina...

Na as rinkciausi tikrai Ainsina ir ne keturbegi ir ne sesiabegi robota PSA...
Ir tikrai nepirkciau is LT su neaiskia istorija ir milijoniniu kilometrazu...
Idomus straipsnis

Šį pranešimą redagavo Francis: 2013 kovo 11 - 09:38

  • 0

PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.


#1216 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2013 kovo 11 - 10:18

Jo, buvau skaites sita straipsni :) Norejau pacituot, ale heroglifus cia ismete... Tai kaip paveiksliuka imesiu:

Posted Image

Visame aprasyme citroen C5 Ph1 (toki pats daznai vairuoju, nes uosvio), tai patikek, viska issiaiskines, pas 2.2 Hdi stovi TIK ZF 4Hp20 (pas 2.0 AL4), ir tik po 2005 metu Aisin (AM6). Vien del sito parodoma, jog sitas straipsnis rasytas MULAUSIO :) Bet vis vien, blogu zodziu vokietukas neminimas, kadangi jis lengvai remontuojamas, o kodel nutyli apie Aisina... Nes jam daliu ner, arba kita arba kosmosa moket :(

Ai tiesa, dar pries pora savaiciu resetinau i gamyklinius parametrus 2003 metu C5 2.2Hdi 4HP20 deze, nes nebemete trecios pavaros(isivaizduokit po saryro keitimo...), dabar viskas liuks :) Kas del ROBOTU, tai pilnai sutinku su tavim, vejai ten kazkokie...

P.S. kaip visada taip ir siame straipsnyje pamalonina sirdi, jog V6 benzininis motoriukas labai geras, ir bedos tik su babinom :)

Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2013 kovo 11 - 10:28

  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#1217 Francis

Francis

    Motion And Emotion

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.393
  • Vieta:www.wilno.lt
  • Automobilis:Peugeot 308SW GT Peugeot e2008 GT Pack

Parašyta 2013 kovo 11 - 11:50

Jo, buvau skaites sita straipsni :) Norejau pacituot, ale heroglifus cia ismete... Tai kaip paveiksliuka imesiu:

Posted Image

Visame aprasyme citroen C5 Ph1 (toki pats daznai vairuoju, nes uosvio), tai patikek, viska issiaiskines, pas 2.2 Hdi stovi TIK ZF 4Hp20 (pas 2.0 AL4), ir tik po 2005 metu Aisin (AM6). Vien del sito parodoma, jog sitas straipsnis rasytas MULAUSIO :) Bet vis vien, blogu zodziu vokietukas neminimas, kadangi jis lengvai remontuojamas, o kodel nutyli apie Aisina... Nes jam daliu ner, arba kita arba kosmosa moket :(

Ai tiesa, dar pries pora savaiciu resetinau i gamyklinius parametrus 2003 metu C5 2.2Hdi 4HP20 deze, nes nebemete trecios pavaros(isivaizduokit po saryro keitimo...), dabar viskas liuks :) Kas del ROBOTU, tai pilnai sutinku su tavim, vejai ten kazkokie...

P.S. kaip visada taip ir siame straipsnyje pamalonina sirdi, jog V6 benzininis motoriukas labai geras, ir bedos tik su babinom :)

na matyt kol kas negedo, kad neraso kokios remonto kainos :) :blush:
  • 0

PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.


#1218 darjusas

darjusas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 47
  • Automobilis:Peugeot 605

Parašyta 2013 kovo 11 - 12:28

čia šiaip apie Aisiną montuotą į Volvo, bet turėtų būti ta pati sistema, dėl ko hidroblokam tarnavimo laikas baigiasi ir dėl ko visokie smūgiai atsiranda.

Bandžiau truputi domėtis, tai US solenoidas, ar tai 30 dolerių, o visas REM komplektas hidroblokui ar tai apie 500 dolerių. Tai kainos nesikandžioja, kai pažįstamų yra už atlanto. Tikėkimės ir ant mūsų žemės greit bus panašiomis.

Mygt
  • 0

#1219 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2013 kovo 11 - 16:48

Tai va, nes tikrai jau pradejau ziurinetis 2.7 V6 dyzeli, o ten aisinas automatas, gaila kad trilitriu neimanoma rasti porestailu :unsure: Siaip pasikartosiu, tas Aisinas kol vaziuoja, tol yra super agregatas, tik vat jei jau sustos tada skaudziai gali buti :wacko: Bet kuo toliau, tuo daugiau atsiranda kontoru uzsiimanciu automatu remontais, ir tas skaicius tik augs, nes dideja zmoniu pasirenkanciu automatines dezes, kad itakos ju remonto kainos kritima. Na cia tokie pamastymai sekmadienio popietei :)
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#1220 kenis222

kenis222
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.985
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:CLS AMG

Parašyta 2013 kovo 11 - 17:53

tas Aisinas kol vaziuoja, tol yra super agregatas, tik vat jei jau sustos tada skaudziai gali buti

su aisinu viskas kaip ir aišku ,hidroblokas naujas apie 3500,darbas apie1000 lt.bet iškyla klausimas:o kiek kainuoja mechanine dėže remontuot,tiksliau pakeist sankaba,guolį(darbas,medžiagos). 2,7 hdi varikliui?
  • 0
YOU KILLED KENNY! YOU BASTARDS




Vartotojų skaito šią temą: 28

narių: 0, svečių: 28, slaptų narių: 0