Apie Peugeot 607
#1201
Parašyta 2013 kovo 07 - 11:05
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#1202
Parašyta 2013 kovo 07 - 12:16
#1203
Parašyta 2013 kovo 07 - 14:43
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#1204
Parašyta 2013 kovo 07 - 15:01
#1205
Parašyta 2013 kovo 07 - 15:16
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#1206
Parašyta 2013 kovo 07 - 18:00
#1207
Parašyta 2013 kovo 07 - 18:56
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#1208
Parašyta 2013 kovo 08 - 01:04
#1209
Parašyta 2013 kovo 08 - 07:27
Peugeot 406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW
Peugeot 206 XS 2001 m. 1.4 benzo
#1210
Parašyta 2013 kovo 08 - 07:57
Nuo 2005 iki 2007 metu pas 3.0 buvo ir aisinas ir 4hp20. Gaila, bet aisinas dazniausias variantas... O po 2007 tik aisinas.Bet tarkim 607 3.0 porestailui automatas eina 6 begiu, tai tapati deze kaip ir 2.7 automatui, nes kiek girdejau patvarioji 4 begiu deze nebeina, arba as klystu
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#1211
Parašyta 2013 kovo 10 - 15:06
kodel ta keturbege deze laikoma patikimesne uz sesiu begiu ? Cia turbut tik Lt taip, uzsienio saituose dar nesu girdejes tokiu pasakymu. Beabejo remontas pigesnis keturbegio,bet nereik lauzo pirkt. Vaziaves tiek tokiu tiek anokiu,tai i keturbegi net neziureciau pirkdamas.Bet tarkim 607 3.0 porestailui automatas eina 6 begiu, tai tapati deze kaip ir 2.7 automatui, nes kiek girdejau patvarioji 4 begiu deze nebeina, arba as klystu
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#1212
Parašyta 2013 kovo 10 - 16:28
nu turbur,kad mašinos atkeliauja i lt su 200,000-300,000 rida.keturbėgė dar turi smarvės dirbti toliau,bet aisinai nebelaiko(lygtais riba 300,000)kodel ta keturbege deze laikoma patikimesne uz sesiu begiu ? Cia turbut tik Lt taip, uzsienio saituose dar nesu girdejes tokiu pasakymu. Beabejo remontas pigesnis keturbegio,bet nereik lauzo pirkt. Vaziaves tiek tokiu tiek anokiu,tai i keturbegi net neziureciau pirkdamas.
#1213
Parašyta 2013 kovo 10 - 19:08
matyt,kad perrinkta kas 65000km, kaip raso rusai, ilgiau netempia, o Ainsinas ir 300000km tempia.nu turbur,kad mašinos atkeliauja i lt su 200,000-300,000 rida.keturbėgė dar turi smarvės dirbti toliau,bet aisinai nebelaiko(lygtais riba 300,000)
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#1214
Parašyta 2013 kovo 10 - 20:15
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#1215
Parašyta 2013 kovo 11 - 09:15
Na as rinkciausi tikrai Ainsina ir ne keturbegi ir ne sesiabegi robota PSA...Franci, na cia tai matai, kaip paimsi ir per kur paimsi, tiek Anglu, tiek Rusu, tiek Lenku, tiek tu paciu lietuviu puslapiuose kai pasiskaitai Aisinas retas kuris laiko ilgiau 200 000km (spidometro parodymai - o gal tikroji buna pas ju 400 000 nieks nepasakys), tada jo kapitalinis ~4,5k. Nesvarbu gal ten tik detaliu uz 1000 tereik pakeist, ale lietuviu meistrai visada nulups paskutini kaili...
Tu paciu rusu bei baltarusiu puslapiuose ta pati kalba, kad aisinai beda, nes ju detales brangios, 4hp20 po remonto matyt gal ir telaiko tuos 65 000 kaip sakai, nes garantija duoda 60 000km, bet tai aisinui garantija duoda tik menesi, so wtf? Kaip tai reikia paasikinti? Musu meistru nekompetencija? Gali buti...
Butu pasirinkimas, tau paciam, manau imtum laiko patikrinta ir lengvai remontuojama deze, kuria visi sugeba remontuot o kaina remonto perpus mazesne ir garantija duoda.
Kaip ten bebutu, jauciu, kad teks persest i Aisina, nes porestaila rasti su ZF deze tas pats kas juroj gelo vandens... Taip geras aisinas smagiau vaziuoja uz ZF keturbegi, bet dar neteko vaziuot idealiu, visi kazkiek MUSDAVO begius bei drebedavo ant D... Tikiuosi, kad atsiras daugiau tokiu deziu remonte, tada gal sumazes ju remonto kaina...
Ir tikrai nepirkciau is LT su neaiskia istorija ir milijoniniu kilometrazu...
Idomus straipsnis
Šį pranešimą redagavo Francis: 2013 kovo 11 - 09:38
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#1216
Parašyta 2013 kovo 11 - 10:18
Visame aprasyme citroen C5 Ph1 (toki pats daznai vairuoju, nes uosvio), tai patikek, viska issiaiskines, pas 2.2 Hdi stovi TIK ZF 4Hp20 (pas 2.0 AL4), ir tik po 2005 metu Aisin (AM6). Vien del sito parodoma, jog sitas straipsnis rasytas MULAUSIO Bet vis vien, blogu zodziu vokietukas neminimas, kadangi jis lengvai remontuojamas, o kodel nutyli apie Aisina... Nes jam daliu ner, arba kita arba kosmosa moket
Ai tiesa, dar pries pora savaiciu resetinau i gamyklinius parametrus 2003 metu C5 2.2Hdi 4HP20 deze, nes nebemete trecios pavaros(isivaizduokit po saryro keitimo...), dabar viskas liuks Kas del ROBOTU, tai pilnai sutinku su tavim, vejai ten kazkokie...
P.S. kaip visada taip ir siame straipsnyje pamalonina sirdi, jog V6 benzininis motoriukas labai geras, ir bedos tik su babinom
Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2013 kovo 11 - 10:28
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#1217
Parašyta 2013 kovo 11 - 11:50
na matyt kol kas negedo, kad neraso kokios remonto kainosJo, buvau skaites sita straipsni Norejau pacituot, ale heroglifus cia ismete... Tai kaip paveiksliuka imesiu:
Visame aprasyme citroen C5 Ph1 (toki pats daznai vairuoju, nes uosvio), tai patikek, viska issiaiskines, pas 2.2 Hdi stovi TIK ZF 4Hp20 (pas 2.0 AL4), ir tik po 2005 metu Aisin (AM6). Vien del sito parodoma, jog sitas straipsnis rasytas MULAUSIO Bet vis vien, blogu zodziu vokietukas neminimas, kadangi jis lengvai remontuojamas, o kodel nutyli apie Aisina... Nes jam daliu ner, arba kita arba kosmosa moket
Ai tiesa, dar pries pora savaiciu resetinau i gamyklinius parametrus 2003 metu C5 2.2Hdi 4HP20 deze, nes nebemete trecios pavaros(isivaizduokit po saryro keitimo...), dabar viskas liuks Kas del ROBOTU, tai pilnai sutinku su tavim, vejai ten kazkokie...
P.S. kaip visada taip ir siame straipsnyje pamalonina sirdi, jog V6 benzininis motoriukas labai geras, ir bedos tik su babinom
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#1218
Parašyta 2013 kovo 11 - 12:28
Bandžiau truputi domėtis, tai US solenoidas, ar tai 30 dolerių, o visas REM komplektas hidroblokui ar tai apie 500 dolerių. Tai kainos nesikandžioja, kai pažįstamų yra už atlanto. Tikėkimės ir ant mūsų žemės greit bus panašiomis.
Mygt
#1219
Parašyta 2013 kovo 11 - 16:48
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#1220
Parašyta 2013 kovo 11 - 17:53
su aisinu viskas kaip ir aišku ,hidroblokas naujas apie 3500,darbas apie1000 lt.bet iškyla klausimas:o kiek kainuoja mechanine dėže remontuot,tiksliau pakeist sankaba,guolį(darbas,medžiagos). 2,7 hdi varikliui?tas Aisinas kol vaziuoja, tol yra super agregatas, tik vat jei jau sustos tada skaudziai gali buti
Vartotojų skaito šią temą: 24
narių: 0, svečių: 24, slaptų narių: 0