Apie Peugeot 607
#1461
Posted 2013 October 14 - 21:31
Atėjo ir man metas keisti savo senąjį 605 SV 3.0. Bandau taikyti į 2005 – 2006 metų „porestailą“. Perskaičiau visą temą ir pagrinde matau tik pilnus žavesio atsiliepimus apie 3.0 benzinus ir 2.7 Hdi. Pilnai sutinku, kad didelei mašinai reikalingas ir atitinkamas motoras, bet, kuro kainos verčia ieškoti alternatyvų. Būčiau labai dėkingas, jeigu kas nors pasidalintų įspūdžiais apie mažesnių kubatūrų 2.0 ir 2.2 „traktoriukus“.
Jeigu konkrečiau, tai domintų kuo skiriasi variklių 2.0 HDI 79kW (gamintas iki 2005/09/30), 2.2 HDI 98kW (gamintas iki 2006/03/31), 2.0 HDI 100kW (gamintas nuo 2005/10/01), 2.2 HDI 125kW (gamintas nuo 2006/04/01) (informacija apie variklių tipus ėmiau is INFOTEC manual) patikimumas, remonto išlaidos. Kadangi realiai neteko pavairuot nei vieno, tai įdomu būtų išgirsti apie tai, kaip pas tokius variklius su traukimu, šiaip kokios jų bėdos, ir kodėl jų reikėtų vengti arba nevengti.
Gal kas iš klaipėdiečių galetų pakomentuoti šitą variantą (gal matę realiai, gal žino ką nors, šiaip kokia nuomonė)
http://auto.plius.lt...as-3091407.html
#1462
Posted 2013 October 15 - 07:28
Edited by Laimonas, 2013 October 15 - 07:29.
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#1463
Posted 2013 October 15 - 12:19
Edited by brizas, 2013 October 15 - 12:20.
#1464
Posted 2013 October 15 - 13:05
Na pas 2.2hdi pakaitinimo zvakes ir ne ka malonesnej vietoj nei pas 2.0 100kw2.0 79kW patikimas traktorius, taciau sitai masinai YPATINGAI persilpnas, nebent i uzmiesti neisvaziuoji;
Sanaudos jo - 8-9ltr vidutines (primenu, tai 607, o ne 307, variklis ta pati, gabaritai dvigubi). Uzmiestyje i 6 tilps jei nespausi daugiau 100.
2.0 100kW - siemens sistema, pats variklis geras, purkstukai nera remontuojami kaip bosch, taciau genda reciau. Bet sugedus keisi i kitus, LT labai mazai kas remontuoja juos. Pliusas tas, jog perkant nauja, bosch purkstuko kaina dviguba siemens. + pas 100kW labai tupas priejimas prie pakaitinimo zvakiu, nu tiesiog KRAUPUS. Bet siaip variklis gana smagus, nebegalima sakyti, kad truks labai jegos. Teko paciam pavaziuoti, niekuom nenusileidzia senesniam 2.2Hdi. Bet butina jam FAP'a iskastruot, bet cia jau kita tema...
Sanaudos jo - 8-9 ltr vidutines (priklauso nuo to kiek uz miesto sedi). Uzmiestyje i 6 taip pat tilps jei nespausi daugiau 110.
2.2 HDi - patikimas motoras. Tikrai. Visa kita kaip ir visiem dyzeliams, prieziura ir nelaukti kol prades check degti. Taip pat FAP kastruot ir EGR glusinti.
Sanados jo kaip ir 2.0 motoro. Jei automatas, dadedi dar litra.
Ir netikek pasakom kai sako jom mano vidurkis 6 litrai pas 607. Toks vidurkis imanomas tik i darba vazinejant Vilnius-Kaunas ir vos miesta kliudant ir nespaudziant daugiau 120.
2.7 sanaudos litru didesnes nei cia isvardintu, bet jo eksploatacija aisku brangesne. Todel ir susideda viskas i kruva.
'89 205 CJ 1.4TU
#1465
Posted 2013 October 15 - 13:29
Pas mane 100 KW . Kuro sąnaudos neviršijo 7,5 per metus mišriu režimu.Iki darbo tik 4 km.Dar..iki FAP-o kastracijos,užmiestyje praše apie 6ltr. /120km/h. Dabar apie 5,5. Čia realios sąnaudos,kibirais kolonėlėje.Dabar užglušinau EGR-ą,120 trasoje apie 5 ltr./120 km/h.
2.0 100kW - siemens sistema, pats variklis geras, purkstukai nera remontuojami kaip bosch, taciau genda reciau. Bet sugedus keisi i kitus, LT labai mazai kas remontuoja juos. Pliusas tas, jog perkant nauja, bosch purkstuko kaina dviguba siemens. + pas 100kW labai tupas priejimas prie pakaitinimo zvakiu, nu tiesiog KRAUPUS. Bet siaip variklis gana smagus, nebegalima sakyti, kad truks labai jegos. Teko paciam pavaziuoti, niekuom nenusileidzia senesniam 2.2Hdi. Bet butina jam FAP'a iskastruot, bet cia jau kita tema...
Sanaudos jo - 8-9 ltr vidutines (priklauso nuo to kiek uz miesto sedi). Uzmiestyje i 6 taip pat tilps jei nespausi daugiau 110.
#1466
Posted 2013 October 15 - 13:33
C5 yra 407 klasė:arba dar gali ziuiret i citroen,us, C5 varikliai tie patys, isskyrus 1.6 hdi. pati masina ir svoris gal mazesnis?
C6 yra 607 klasė:
Bet visada buvo ir bus, jog CITRŪŪNĄ didesni nei pežo. O dėl skinio nesiginčyjama
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#1467
Posted 2013 October 15 - 15:37
#1468
Posted 2013 October 15 - 18:11
Salonas tai tikrai, kai max komplektacijos tai afiget atrodo. Prabangu kaip PSA grupei. Isore tai varle.Na tas citramonas C6 tai man kažkokia pornografija , bet čia skonio reikalas
Galvojau sau peza atsinaujinti i ta kur po 08m. ejo, kazkas rase 2.7HDi dezes nebebyra. Dabar kaip tik autopliuse pora variantu yra po 20K. Cia rimtai jie tokie pigus Lietuvoj ar bus virinti/anglai?
Pvz.: http://auto.plius.lt...as-3101486.html
Pas Vokiecius kainos tik prasideda nuo 7 eu+ tokiu variantu...Kaip auto tai labai patinka, bet nuvertejimas ju tai nzn, nzn... 2008 metu ir 20K :/ Negi po 3-4 metu irgi 10K tekainuos?
Edited by definedt, 2013 October 15 - 18:13.
#1469
Posted 2013 October 15 - 18:28
Sita kur nuorodoje idomi seip stebiu jau kuri laika skelbimus ir seku ir buvo labai idomiai stovejo ji su 50t km ir po poros savaiciu jau stovejo su 100t kmSalonas tai tikrai, kai max komplektacijos tai afiget atrodo. Prabangu kaip PSA grupei. Isore tai varle.
Galvojau sau peza atsinaujinti i ta kur po 08m. ejo, kazkas rase 2.7HDi dezes nebebyra. Dabar kaip tik autopliuse pora variantu yra po 20K. Cia rimtai jie tokie pigus Lietuvoj ar bus virinti/anglai?
Pvz.: http://auto.plius.lt...as-3101486.html
Pas Vokiecius kainos tik prasideda nuo 7 eu+ tokiu variantu...Kaip auto tai labai patinka, bet nuvertejimas ju tai nzn, nzn... 2008 metu ir 20K :/ Negi po 3-4 metu irgi 10K tekainuos?
2000m. Peugeot 406 2.0hdi
2005m. Skoda octavia combi 2.0tdi
2004m. Mercedes benz e 270 cdi
#1470
Posted 2013 October 15 - 18:38
Aha sita ir as buvau pastebejes, kazka sumaise.Sita kur nuorodoje idomi seip stebiu jau kuri laika skelbimus ir seku ir buvo labai idomiai stovejo ji su 50t km ir po poros savaiciu jau stovejo su 100t kmSalonas tai tikrai, kai max komplektacijos tai afiget atrodo. Prabangu kaip PSA grupei. Isore tai varle.
Galvojau sau peza atsinaujinti i ta kur po 08m. ejo, kazkas rase 2.7HDi dezes nebebyra. Dabar kaip tik autopliuse pora variantu yra po 20K. Cia rimtai jie tokie pigus Lietuvoj ar bus virinti/anglai?
Pvz.: http://auto.plius.lt...as-3101486.html
Pas Vokiecius kainos tik prasideda nuo 7 eu+ tokiu variantu...Kaip auto tai labai patinka, bet nuvertejimas ju tai nzn, nzn... 2008 metu ir 20K :/ Negi po 3-4 metu irgi 10K tekainuos?
Yra dar vienas juodas http://auto.plius.lt...as-3163859.html irgi 100K.
Sakau keista kad abu stovi jau beveik menesi :/ Kazkas priburta ten
#1471
Posted 2013 October 16 - 07:28
O kaip sitas, kas su juo negerai kad toks pigus http://auto.plius.lt...17.html]peugeot 607[/URL]Aha sita ir as buvau pastebejes, kazka sumaise.
Sita kur nuorodoje idomi seip stebiu jau kuri laika skelbimus ir seku ir buvo labai idomiai stovejo ji su 50t km ir po poros savaiciu jau stovejo su 100t kmSalonas tai tikrai, kai max komplektacijos tai afiget atrodo. Prabangu kaip PSA grupei. Isore tai varle.
Galvojau sau peza atsinaujinti i ta kur po 08m. ejo, kazkas rase 2.7HDi dezes nebebyra. Dabar kaip tik autopliuse pora variantu yra po 20K. Cia rimtai jie tokie pigus Lietuvoj ar bus virinti/anglai?
Pvz.: http://auto.plius.lt...as-3101486.html
Pas Vokiecius kainos tik prasideda nuo 7 eu+ tokiu variantu...Kaip auto tai labai patinka, bet nuvertejimas ju tai nzn, nzn... 2008 metu ir 20K :/ Negi po 3-4 metu irgi 10K tekainuos?
Yra dar vienas juodas http://auto.plius.lt...as-3163859.html irgi 100K.
Sakau keista kad abu stovi jau beveik menesi :/ Kazkas priburta ten
Geriausia nieko neveikti,o po to dar pailseti..
#1472
Posted 2013 October 16 - 17:33
#1473
Posted 2013 October 16 - 19:06
#1474
Posted 2013 October 16 - 19:09
#1475
Posted 2013 October 16 - 19:10
O kuom sedynes blogos. Kaip 6 metu senumo, tai gerai atrodo Prie tokios ridos (gal dar ir atsukta)...Nu sitas jau biski mates gyvenimo daugiau pagal sedynes + ne restylingas po 08m. + siokie tokie trukumai ant kebulo. Siaip kaina gera irgi.
#1476
Posted 2013 October 16 - 19:13
cia 2,7 HDI bandei? is skelbimu?Sveiki, vakar teko pavažiuoti su pežu 607, aišku ten lavonas visiškas, bet įspūdį labai didelį paliko, jau dingo visos abėjonės ką imti, ar bmw e39 ar audi a6 c5 ar pežą, taigi imsiu tik pežą. Tik va klausimas iškilo, ant to pežo sankabą gali belekaip numesti ji pati pradeda važiuoti švelniai, bet važiuojant davus dugną nebuksuoja. ir dar ten dega pilna visokių lempučių check engine ir tt. tas nesvarbu, bet va mašinai antra pavara davus dugną traukos nėra poto nuo 50 pradeda traukti atrodo, poto vėl dingsta trauka taip atsiranda dingsta, tai galvoju, ar čia negali būti dėl užsikimšusio FAP filtro? to pežo nepirksiu lavono, tik klausiu kas jame buvo, kad žinočiau ateityje. beje mano meistras kuris pats turi 607 2.2hdi tai sakė panevėžyje kažkas yra kur užsiėma tik prancūzais ir sakė tą fap filtrą išėma ir įrašo čipą ten ir tt, už 300lt. ką jūs į tai? ir ar man jei nusipirksiu pežą 3.0l jei po kiek laiko bus bėdų su tuo filtru, tai geriau ten tvarkyt jį, valyt ar kaip ten, ar geriau išimt jį ir tiek? ačiū už pagalbą
Geriausia nieko neveikti,o po to dar pailseti..
#1477
Posted 2013 October 16 - 19:30
Viskas cia OK. As tik taip sakau, nes kur numeciau 08m. tai salonai kaip nauji, ledas isvis. 607 geros auto, bet vertes nifiga nelaikoO kuom sedynes blogos. Kaip 6 metu senumo, tai gerai atrodo Prie tokios ridos (gal dar ir atsukta)...
Edited by definedt, 2013 October 16 - 19:31.
#1478
Posted 2013 October 16 - 20:38
Nes čia Lietuva, čia tik Audi ir Vw, prisiklause bobučiu turguje žmones, perka tautines auto.607 geros auto, bet vertes nifiga nelaiko
Man nuo to tik geriau.
#1479
Posted 2013 October 17 - 05:36
bandžiau 3.0l benziną, kaip tai suprast su 3l benzu fap filtru bėdų nebus? ir jei ten mašina kaip sakiau netraukė tai ne fap filtras? o kažkas kitas?cia 2,7 HDI bandei? is skelbimu?
#1480
Posted 2013 October 17 - 08:20
benzinuose nebuna fap filtro.bandžiau 3.0l benziną, kaip tai suprast su 3l benzu fap filtru bėdų nebus? ir jei ten mašina kaip sakiau netraukė tai ne fap filtras? o kažkas kitas?
Geriausia nieko neveikti,o po to dar pailseti..
30 user(s) are reading this topic
0 members, 30 guests, 0 anonymous users