nezinau kur ironija. nustebau, kad kazkur oras cirkuliuoja savaime. ir nereik mad. dabar zinosiu, kad XT nereik jungti ventiliatoriaus, nes ventiliacija vyksta naudojant naturalia silto ir salto oro cirkuliacija.pvz, XT
ir nereik ironijos :mad:
Peugeot 406
#101 Svečias_Kursis_*
Posted 2005 December 14 - 20:39
#102 Svečias_rally69_*
Posted 2005 December 14 - 21:08
#103
Posted 2005 December 14 - 22:04
Ford escort XR3i pirmoji meilė, dragsteris
406 Marselio legenda
407 legenda tęsėsi
Grand C-Max'as - vėl fordukas
#104
Posted 2005 December 15 - 10:34
Nu nu... tipo tokia didele smulkmena, kaip tarkim neimanomumas susisneket viduj del prastos garso izoliacijos, ar dantu barstymas del per kietos pakabos yra palyginus niekis, kad truksta dezutes savarzelem..?as sutinku su Vadia: labiausiai nervina mazos smulkmenos .
#105
Posted 2005 December 15 - 10:41
cia tam kur kopustu pavalges aina masinos sildytinezinau kur ironija.
#106
Posted 2005 December 15 - 10:44
skaudziai ismokau ilipti i 405, tai cia lanstausi kaip balerunas2. Kai dureles nepilnai atidarytos ilipant galima smarkiai susizhaloti i pachiu durniausiu rakursu atsikishusi dureliu virshutini kampa.
Pliusu yra gerokai daugiau, todel net tingiu vardinti
uztai duru dizainas veza
#107
Posted 2005 December 15 - 10:50
Kieta pakaba yra savybe arba tech.netvarkingumas priklausomai nuo automobilio (ar tai minkshtas mersedes, ar kieta honda), prasta garso izoliacija sakychiau vel gi yra trukumas jei tai peugeot 605 ir yra normalu jei tai civikas. Bet visi ERGONOMIKOS trukumai galioja ir pigiai klasei ir brabangiai klasei. Bet kokia rankena turi puti patogioje vietoje kaip pas 107 taip ir pas 607, nes tai yra ergonomika, o ne detaliu kaina bet kokybe.Nu nu... tipo tokia didele smulkmena, kaip tarkim neimanomumas susisneket viduj del prastos garso izoliacijos, ar dantu barstymas del per kietos pakabos yra palyginus niekis, kad truksta dezutes savarzelem..?
#108
Posted 2005 December 15 - 10:56
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#109
Posted 2005 December 15 - 11:03
kudas kazkoks... gal dietos laikaisi, kad masina butu patogi?Man praktiškai viskas patogiose vietose (mumi yr 180/70)
#111
Posted 2005 December 15 - 11:32
I tuom esu patenkintskudas kazkoks...
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#112
Posted 2005 December 15 - 12:53
#113
Posted 2005 December 15 - 12:56
Čia jau kokia dešimta priežastis dėl ko tu jį pakeitei, niekaip neapsisprendi kuri iš tikrųjų...Del to as i pakeiciau Peugeota i kita auto...
ex 405 GL | ex 205 LOOK | ex 106 XN | ex 106 XR | ex 106 XSi | ex 106 NEW LOOK | ex 106 ENFANT TERRIBLE | 208
Niekada neturėsi antros progos padaryti gerą pirmąjį įspūdį!
#114
Posted 2005 December 15 - 13:16
Viskas susidejo i kruva....Čia jau kokia dešimta priežastis dėl ko tu jį pakeitei, niekaip neapsisprendi kuri iš tikrųjų...
#115 Svečias_ramasas_*
Posted 2005 December 18 - 01:50
#117
Posted 2005 December 19 - 11:21
Nu tai dar palauk, dar ne vakaras...kad apie privalumus beveik ne shnekejom, daugiau apie minusus 8) nu, bent jau ash,uz ka buvo vos nepakartas
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#119
Posted 2006 January 04 - 15:53
Bet dabar galvoju, jeigu chia ta pati problema su guma, tai gal atrastas dar vienas MINUSAS 406to pezo 8) 406tu savininkai, atsilepkit, nieks tos gumos nepamete? 8)
#120 Svečias_Kursis_*
Posted 2006 January 04 - 16:12
mano viens dreugas keicia masinas kaip kojines ir del sitos gumos labiausiai bare vw, o ne 406. tox tad pastebejimas.Ziurejau autopliuse pezus ir ka gi matau: apachiuoje guma nukritusi. Kadangi man jau puse meto ta guma taip pat ish tos pachios puses nukrenta, ypach jei ant kokio bordiuro uzvaziuoji, tai buvo labai juokinga, kai pamachiau ta pati vaizdeli autopliuse kuri daznai pamatau ant savo mashinos. Shiandiens uzkniso, nupleshiau nafig visa guma, vasara gal reikes pritvirtinti gerai.
Bet dabar galvoju, jeigu chia ta pati problema su guma, tai gal atrastas dar vienas MINUSAS 406to pezo 8) 406tu savininkai, atsilepkit, nieks tos gumos nepamete? 8)
plysta jos visiems, kas nezino, kur yra priekis
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users