
peugeot TDI ar HDI
#21
Posted 2006 January 11 - 12:52
#22
Posted 2006 January 11 - 12:59
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#23
Posted 2006 January 11 - 13:02
o as maciau golp_trys kokiu 91-92 metu su uzrasu TDIHDI ir TDI tai viens ir tas pats - tik vienas peugeot o kitas ww ar oooo pavadinimas.
<...>
Pritarkit ar priestaraukit.
ar tai reiskia jog vokieciai tokius krutus variklius pradejo gaminti 7-8 metais anksciau uz PSA?


#24
Posted 2006 January 11 - 13:12
nu TDI gu buvo keleta generaciju, tdi 92' metu ne lygus tdi 05' metu. HDI irgi ivairiu yra, naujas 1.6hdi turi 90ag, kaip ir '00 metu 2.0hdi (be intercoolerio).o as maciau golp_trys kokiu 91-92 metu su uzrasu TDIHDI ir TDI tai viens ir tas pats - tik vienas peugeot o kitas ww ar oooo pavadinimas.
<...>
Pritarkit ar priestaraukit.
ar tai reiskia jog vokieciai tokius krutus variklius pradejo gaminti 7-8 metais anksciau uz PSA?![]()
![]()
#25
Posted 2006 January 11 - 13:18
#27
Posted 2006 January 11 - 13:54
#28
Svečias_Kursis_*
Posted 2006 January 11 - 15:32


#29
Svečias_PHOTO_*
Posted 2006 January 11 - 15:49
Edited by PHOTO, 2006 January 11 - 15:52.
#30
Svečias_Kursis_*
Posted 2006 January 11 - 15:57
Aha. TDi be turbinos VW asortimente vadinasi SDiTDI lyg ir nebuna be turbinos,neuztktu matarui dvasios be prievartos tiek sukimo momento ishgaut.
#31
Posted 2006 January 11 - 16:29
Parodykit nors viena dyz varikli (nuo pirmojo dyz variklio iki naujausiu), kuris veikia be tiesioginio ipurskimo?Nu tu Styra varai toliau
![]()
Nerijusv, VW tesioginio ipurskimo dyzelius (onz TDi) pradejo vieni pirmuju ir anxciau uz PSA.
Dyz variklis be tiesioginio i[urskimo isvis neegzistuoja.
Edited by Styra, 2006 January 11 - 16:30.
#32
Posted 2006 January 11 - 16:34
#33
Posted 2006 January 11 - 17:24
O jeee... Daba visks aišku. Šiaip pasinaudojus paieška rastum detalų aiškinimą su paveiksliukais paie senus dyz matarus ir naujus tiesioginio purškalo.Parodykit nors viena dyz varikli (nuo pirmojo dyz variklio iki naujausiu), kuris veikia be tiesioginio ipurskimo?
Dyz variklis be tiesioginio i[urskimo isvis neegzistuoja.
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#34
Posted 2006 January 11 - 17:50
Tie senesnieji VW '92 m TDI nieko ypatinga: turbina + interkuleris, 90 Ag.nu TDI gu buvo keleta generaciju, tdi 92' metu ne lygus tdi 05' metu. HDI irgi ivairiu yra, naujas 1.6hdi turi 90ag, kaip ir '00 metu 2.0hdi (be intercoolerio).
VW TD '92 m be interkulerio bet turbina yra - l. slabli.
Kazkur nuo '95 m VW pradejo leist rimtesnius 1.9 TDi =110 Ag ir daugiau, liaudyje vadinamus su raudona I ar DI

#35
Svečias_Kursis_*
Posted 2006 January 11 - 20:06
nu nepyk, tingiu klava barskint. naudokis paieska ir rasi viska su iliustracijom.Parodykit nors viena dyz varikli (nuo pirmojo dyz variklio iki naujausiu), kuris veikia be tiesioginio ipurskimo?
Dyz variklis be tiesioginio i[urskimo isvis neegzistuoja.
#36
Posted 2006 January 12 - 12:45
O man prašau visų automobilio detalių pavadinimų sarašiuką. Varžtų ir veržlių galite nerašyti.>> To Kursis
Prasau papasakoti kaip veikia dyz variklis, pacia elementariausia veikimo fizika
#37
Posted 2006 January 12 - 12:50
Ūkiškai ir paprastai prašom. Stūmoklis suspaudžia orą, kuris įkaista iki maždaug 800 laipsnių, tada įpurškiama dozė dyzelio, kuris tokioje temperatūroje sudega. Štai ir viskas.Prasau papasakoti kaip veikia dyz variklis, pacia elementariausia veikimo fizika
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#38
Posted 2006 January 12 - 12:54
Ūkiškai ir paprastai prašom. Stūmoklis suspaudžia orą, kuris įkaista iki maždaug 800 laipsnių, tada įpurškiama dozė dyzelio, kuris tokioje temperatūroje sudega. Štai ir viskas.

#39
Posted 2006 January 12 - 13:23
dabar biski info apie forskameras ir Styrai viskas taps aisku.Ūkiškai ir paprastai prašom. Stūmoklis suspaudžia orą, kuris įkaista iki maždaug 800 laipsnių, tada įpurškiama dozė dyzelio, kuris tokioje temperatūroje sudega. Štai ir viskas.
#40
Posted 2006 January 12 - 15:01
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users