Variklio forsavimas
#1 Svečias_Tomis_*
Posted 2006 June 16 - 22:25
#2 Svečias_dex_*
Posted 2006 June 17 - 06:41
#3 Svečias_povka_*
Posted 2006 June 17 - 08:36
#4 Svečias_HDI_*
Posted 2006 June 17 - 09:17
Visa laika slifuojama yra kai tik nuimi galva ir nezinau kas tau tokia nesamone pasake, kad nuslifavus padideja kompresija. Juk stumoklio kamera sumazeja, tai automatiskai ir su kompresija tas pats. Pasiziurek kaip pavyzdi i sportiniu automobiliu variklius tada ir suprasi del ko jie tokie galingi.nu matau tokios temos dar nebuvo (bent jau neradau) tai manau galim padiskutuoti tokiu klausimu, nu kadangi man atsejo imti galva savo pugiukui tai draugai patare tuo paciu paslifuoti biski ja (tas biski 1mm) jau uzgarantavo kad kompresija bus tikrai nemaza
tai gal kas zinot kitu variklio vorsavimo budu????
#5
Posted 2006 June 17 - 11:33
Kazka cia jau sumalei. Nuslifavus galva, padideja suspaudimo laipsnis. O vat ar kompresija padides, tai cia jau klausimas. Taciau viena yra tikra: kompresija tikrai _nesumazes_.kas tau tokia nesamone pasake, kad nuslifavus padideja kompresija. Juk stumoklio kamera sumazeja, tai automatiskai ir su kompresija tas pats. Pasiziurek kaip pavyzdi i sportiniu automobiliu variklius tada ir suprasi del ko jie tokie galingi.
#6 Svečias_dex_*
Posted 2006 June 17 - 11:58
#7 Svečias_HDI_*
Posted 2006 June 18 - 08:31
Nu verta suabejoti, nors logiskai mastant sumazinus kamera turetu padideti komprasija, bet taip nera.Kazka cia jau sumalei. Nuslifavus galva, padideja suspaudimo laipsnis. O vat ar kompresija padides, tai cia jau klausimas. Taciau viena yra tikra: kompresija tikrai _nesumazes_.
#8 Svečias_Cezarijus_*
Posted 2006 June 18 - 08:50
siaip pakartosiu ka aroone sake, nusisnekiNu verta suabejoti, nors logiskai mastant sumazinus kamera turetu padideti komprasija, bet taip nera.
#9 Svečias_zbigis_*
Posted 2006 June 18 - 10:35
Edited by zbigis, 2006 June 18 - 10:35.
#10 Svečias_HDI_*
Posted 2006 June 18 - 10:36
Nebuk papuga ir ar bent zinai apie kuria variklio vieta kalbame?siaip pakartosiu ka aroone sake, nusisneki
#11 Svečias_HDI_*
Posted 2006 June 18 - 10:37
Nesu juodu panagiu meistaras, bet ir ne zalias sioje srityje.HDI, ar supranti ką nors varikliuose normaliai, ar tik šiaip bandai iš bendro išsilavinimo skiesti? Dažnai būna forumuose, kad žmonės apsišaukia bandydami būti tuo, kuo nėra. Būk savim - jei nesi tikras dėl ko nors, taip ir parašyk, bus geriau.
#12 Svečias_zbigis_*
Posted 2006 June 18 - 14:51
Ne žali yra dauguma mūsų, nes vienaip ar kitaip šiek tiek suprantame, kas kur ir kaip, deja rimtai padiskutuoti su variklių mestru greičiausiai neišeitų, nes priėjus iki rimtesnio pokalbio, pritrūktų supratimo. Kartais ne viskas yra taip, kaip atrodo, todėl bent jau aš nelinkęs plėšytis maikės kažką teigdamas tuose klausimuose, kur nesu žalias, bet žinios paviršutiniškos. Ne man tave mokinti, elkis kaip nori, tiesiog kartais kuklumas yra dorybė. Peace ;)Nesu juodu panagiu meistaras, bet ir ne zalias sioje srityje.
#13 Svečias_Pyzonas_*
Posted 2006 June 18 - 22:12
bent parašyk, kokie kvailiai tau patarė taip padaryti? o jegu jau padarė, tai reiks dėti papildomai tarpinę.nu matau tokios temos dar nebuvo (bent jau neradau) tai manau galim padiskutuoti tokiu klausimu, nu kadangi man atsejo imti galva savo pugiukui tai draugai patare tuo paciu paslifuoti biski ja (tas biski 1mm) jau uzgarantavo kad kompresija bus tikrai nemaza
tai gal kas zinot kitu variklio vorsavimo budu????
#14 Svečias_Renaldas_*
Posted 2006 June 19 - 07:52
Istikruju gerai pagalvok pries tai kaip slifuoti galva - 1mm yra tikrai nemazai. Jei tikrai nuspresi kad tu nori "pabandyti" uzforsuoti varikli, tai visu pirma isitikink kad tau stumokliai tikrai nesidauzys i atsidariusius voztuvus - ta gali padaryti tiksliu matavimu pagalba(pasimatuok auksciausia stumoklio padieti bei atstuma nuo galvos pavirsiaus iki atvyto voztuvo ir atemus siuos du dydzius pamatysi kiek realiai turi tarpeli ir ar is jo dar galima atimti 1mm. Kitas dalykas ,tai kad vien tik galvos nuslyfavimas gali tau neduoti laukiamo rezultato, kadangi tokia procedura geriau kombinuoti ir su paskirstymo velenelio paketimu kitu, kuris turi biski pakeistas voztuvu atidarymo/uzdarymo fazes, bet vargu ar toki pezui gausi (nebent pirksi is vokieciu firmos "tiuningini" paskirstimo veleneli...), nors audinei galima rasti.... Taip pat nepamirsk kad teks pilti ir geresni benza - bragiaus....
To HDI:
siaip tu pats sau priestarauji skirtinguose zinutese, bet galiu tikrai pasakyti, kad nuslifavus galva, suspaudimo lapsnis ir kompresija padides, kadangi ukiskai snekant, cilindro apatinis taskas liko nepakites, o virsutinis pazemejo - tai reskia kad turis sumazejo ir prie tuo pacio darbinio misinio kiekio, jis bus suspaustas stipriau....
#15
Posted 2006 June 19 - 08:11
O aš esu juodom panagėm ir ką? Siūlau dar truputį pasiskaitinėt internete, matyt pas tave prastas vertėjas, kažką netaip verčia ;)Nesu juodu panagiu meistaras, bet ir ne zalias sioje srityje.
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#16
Posted 2006 June 19 - 08:14
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#17
Posted 2006 June 19 - 08:31
#18 Svečias_Renaldas_*
Posted 2006 June 19 - 08:38
Gal kaz kur ir klystu .... Jei taip, butu malonu jei paasikintum kur su manimi nesutinki.... ;)
#19 Svečias_e2110_*
Posted 2006 June 19 - 09:38
aiskiai ;)Isidedi dujas ir vazineji....
#20
Posted 2006 June 19 - 09:40
Visų pirma, nepriklausomai ar tu nušlifuosi 1 mm ar 5mm ar visai nešlifuosi, stūmoklis NEGALI baladot per atidarytus vožtuvus. Jeigu taip yra, vadinasi labai cherovai uždėtas diržas. Tačiau gali būti kitas variantas, kad per daug nušlifavus ir nepatikrinus kaip užsidaro vožtuvai, gali stūmoklis daužyt per UŽDARYTUS vožtuvus. Antras dalykas, suspaudimo laipsnio didėjimas, nebūtinai didina slėgį cilindruose (apie tai kas yra kompresija ir kaip mes ją suprantam, buvo diskutuota, tiesiog tam yra paieška). Tai tiek trumpai ;)To Darka:
Gal kaz kur ir klystu .... Jei taip, butu malonu jei paasikintum kur su manimi nesutinki.... ;)
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users