Peršokti prie turinio


Variklio forsavimas


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 65

#21 Nerijusv

Nerijusv
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.079
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:pardaviau peugeot, išėjau į barą...

Parašyta 2006 birželio 19 - 09:53

papildysiu Darka:
matavimas atstumo tarp stumoklio auksciausiame taske ir voztuvo atidarytoje pozicijoje yra neteisingas, nes daugumoje atveju tas skirtumas buna neigamas (juk trukus paskirstymo dirzui daugumai varikliu stumoklis susiduria su voztuvais)

Darka>

per daug nušlifavus ir nepatikrinus kaip užsidaro vožtuvai, gali stūmoklis daužyt per UŽDARYTUS vožtuvus

niekaip neisivaizduoju kaip stumoklis gali pasiekti uzdarytus voztuvus. gal turejai omenyje BEUZSIDARANCIUS?
  • 0

#22 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2006 birželio 19 - 10:06

papildysiu Darka:
matavimas atstumo tarp stumoklio auksciausiame taske ir voztuvo atidarytoje pozicijoje yra neteisingas, nes daugumoje atveju tas skirtumas buna neigamas (juk trukus paskirstymo dirzui daugumai varikliu stumoklis susiduria su voztuvais)

Darka> niekaip neisivaizduoju kaip stumoklis gali pasiekti uzdarytus voztuvus. gal turejai omenyje BEUZSIDARANCIUS?

Beužsidarančius gali pasiekt tik labai vėlyvas degimas, bet tokiu atveju cilindruose kompresija bus praktiškai 0. Apie uždarytų pasiekimą, čia sakykim labiau yra taikoma senesniems dyzeliniams matarmas (dėl galvos konstrukcijos). Panašiai gali būti ir su benzininiais, kurie turi labai mažą degimo kamerą.
  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser


#23 Snatch

Snatch
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.349
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:batai

Parašyta 2006 birželio 19 - 10:15

O aš esu juodom panagėm ir ką? Siūlau dar truputį pasiskaitinėt internete, matyt pas tave prastas vertėjas, kažką netaip verčia ;)

Švelniai cakant.

p.s. 2Darka, bet blemba tu ir kantrus... :D
  • 0

#24 Svečias_Renaldas_*

Svečias_Renaldas_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 birželio 19 - 10:24

Na aciu uz papyldimus - turiu pripazinti kad sioje vietoje suklydau (netycia... ;) ) parases kad reikia isitikinti ar stumoklis nesidauzys i atvyrus voztuvus- is tiesu, jis gali dauzytis tik i uzdarytus ar besiuzdarancius (taip, taip) voztuvus, kaip parase kolega DARKA - RESPECT B)
Dabar toliau - apie suspaudimo laipsni ir kompresija mes jau diskutavome, taciau siulau perskaityti stai ka....


The compression ratio is a single number that can be used to predict the performance of any internal-combustion engine. It is a ratio between the volume of a combustion chamber and cylinder when the piston is at the bottom of its stroke, and the volume when the piston is at the top of its stroke. The higher the compression ratio, the more mechanical energy an engine can squeeze from its air-fuel mixture. Higher compression ratios, however, also make detonation more likely.
This minimum volume of the space into which the fuel and air is compressed prior to ignition, usually is measured directly rather than calculated. Due to pinging (detonation), the CR in a gasoline/petrol or LPG or CNG-powered engine will usually not be much higher than 10:1.
In engines with a ping or knock sensor and an electronic control unit, the CR can be as high as 13:1 (2005 BMW K1200S)
In a turbo charged or super charged engine the CR will be around 8.5:1
In a diesel engine the CR will be 14:1 and higher.
Measuring the compression pressure of an engine with a pressure gauge connected to the spark plug opening gives an indication of the engine's state and quality.
If the nominal compression ratio of an engine is given, e.g. as 1:10, then the measured pressure in each cylinder should be equal to or higher than 10 bar (see Boyle's law and combined gas law). If there is a significant (> 10%) difference between cylinders, that may be an indication that valves or cylinder head gaskets are leaking, piston rings are broken, cylinders are worn or that the engine block is cracked.


Straipsnio saltinis CIA

Siulau ir paciam pagalvoti - juk yra akivaizdu, kad idejes tiek pat oro i cilindra kurio turis buvo sumazintas (nuo normalaus) , tas oras bus suspaustas stipriau - ar cia butina kaz ka aiskinti dar..... <_< ;) - Elementari fizika....

Ir dar sis bei tas kad viskas paaisketu - Apie variklius :)
  • 0

#25 acidal

acidal

    piktas jaunuolis

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.338
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:-

Parašyta 2006 birželio 19 - 11:29

geriausias forsavimas - parduoti turima karuti, nusipirkti nauja, galingesni....
  • 0

Volvo 940 turboplyta MY1997


#26 Kulinaras

Kulinaras
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 949
  • Vieta:Elektrėnai - Vilnius
  • Automobilis:Toyota Avensis VVTi 2.0

Parašyta 2006 birželio 19 - 11:37

Nulupi galini duslerkos bakeli ir uzsiforsuoji :)
  • 0
chūinja

#27 Nerijusv

Nerijusv
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.079
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:pardaviau peugeot, išėjau į barą...

Parašyta 2006 birželio 19 - 11:53

geriausias forsavimas - parduoti turima karuti, nusipirkti nauja, galingesni....

o pas tamsta lygtais variklis irgi ne toks pats kaip gamintojas idejo... ir vaziuokle berods irgi... :rolleyes:
  • 0

#28 acidal

acidal

    piktas jaunuolis

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.338
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:-

Parašyta 2006 birželio 19 - 12:11

o pas tamsta lygtais variklis irgi ne toks pats kaip gamintojas idejo... ir vaziuokle berods irgi...  :rolleyes:

Sulyginai, kur zti, o kur dulitrinis 605 (nes kaip suprantu kalbama apie viena galva), kuriam forsazas padetu kaip masazas medinei kojai...
  • 0

Volvo 940 turboplyta MY1997


#29 Svečias_dex_*

Svečias_dex_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 birželio 19 - 13:27

pas kai kuriuos auto, nutrukus pagrindiniam dirzui, voztuvai nesilanksto.Gal del to kad pas juos stumokliuose yra padaryti pagilinimai-idubimai, voztuvo galvutes formos?O kaip pas pezus?Neardziau, nezinau- o zinoti noriu ;)
  • 0

#30 Nerijusv

Nerijusv
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.079
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:pardaviau peugeot, išėjau į barą...

Parašyta 2006 birželio 19 - 13:35

Gal del to kad pas juos stumokliuose yra padaryti pagilinimai-idubimai, voztuvo galvutes formos?

kiek teko girdeti, tos duobutes yra daromos ne tam kad nutrukus dirzui voztuvu nelankstytu.
esme tame, jog ismetimo fazeje ismetimo voztuvus stengiamasi uzdaryti kuo veliau, kad isleist kuo daugiau sudegusiu duju. tai gaunasi, kad stumoklis beveik pasiveja beuzsidarancius voztuvus ir tos ispjovos tam, kad nepasivytu visiskai.

Šį pranešimą redagavo Nerijusv: 2006 birželio 19 - 13:36

  • 0

#31 maiklas

maiklas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.152
  • Vieta:Kaunas - Jurbarkas
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2006 birželio 19 - 14:11

Jau karta klausiau forume, bet atsako negavau, tai vel bandau ^_^ ar Peugeot benzininiam varikliam padeda galvos paspaudimas ir degimo paankstininimas vazinejant dujom? Senom oooo tai labai padeda. o gal cia visiem varikliam taip ir peugeot ne isimtis? Tas suspaudimo laipsnio padidinimas aiskinamas tuo kad duju oktaninis skaicius yra didesnis uz bet kokio benzino. Gal kas zinot realiu faktu, o ne burimo is tirsciu? labai ydomu :rolleyes: P.S. 1mm nuslifuot biski daugokai, 1.8 senai oooo 0.4 (ar tai 0.5) mm yra riba.
  • 0

#32 Svečias_rally69_*

Svečias_rally69_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 birželio 19 - 15:43

is pizu 205 - gti su varikliu XU9J1 - deforsuotas: galvoje, del imantrios konstrukcijos, voztuvai sutupdyti gan giliai, net dirzui nutrukus jie nesusilankstytu. Kaip kitu pezo modeliu (605 ir pns.) varikliu, ar irgi yra deforsuotu, nezinau ..

Šį pranešimą redagavo rally69: 2006 birželio 19 - 16:13

  • 0

#33 Svečias_Stanakas_*

Svečias_Stanakas_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 birželio 19 - 18:42

pas kai kuriuos auto, nutrukus pagrindiniam dirzui, voztuvai nesilanksto.Gal del to kad pas juos stumokliuose yra padaryti pagilinimai-idubimai, voztuvo galvutes formos?O kaip pas pezus?Neardziau, nezinau- o zinoti noriu ;)

Na Mi-16 tikrai tuos ispjovimus turi, bent jau senasis 160AG (berods ML4.1).
  • 0

#34 Svečias_Tomis_*

Svečias_Tomis_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 birželio 20 - 06:17

jo komentaru tai daug bet ne is visu naudos.... nu per savaitgali viskas buvo padaryta, ir rezultatas dabar esama kompresija 12-13 (buvusi pries remonta 7-9) tai spreskit patys apie nauda ;) pagal gamyklinius reikalavimus kompresija butent 605 priklauso10-12 ^_^ kai kam is jusu tikrai reiketu daugiau pasigilint situo klausimu, pries rasant :) O klauset kas man patare tai galiu pasakyti kad varikliu remontas yra jusu kasdienine duona ir jais galiu pasitiketi 100% tai va jei kam klp. reiketu varikliu meistru tai parasykit duosiu kontaktus :)
  • 0

#35 Svečias_dex_*

Svečias_dex_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 birželio 20 - 07:13

tai tipo tik galva nuslifavo 1mm,daugiau nieko nedare ir kompresija pakilo 5 atm?Gal visgi dar kazka dare be slifavimo?Gal voztuvus pritryne?
  • 0

#36 Maskolis

Maskolis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.794
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:SEAT Alhambra, Ford C-Max, Peugeot 406 Break 2.0HDi '00 (parduotas Juodulys)

Parašyta 2006 birželio 20 - 07:22

O galvą dėl ko ėmė? Ar tik ne tarpinę keitė?
  • 0
NuotraukaKaukė juodas garvežys, Meilę nuvežė tolyn...

#37 Valdux

Valdux

    Gaz pedalizator

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.403
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:C5, 205

Parašyta 2006 birželio 20 - 07:28

O galvą dėl ko ėmė?
Ar tik ne tarpinę keitė?

Na kaip supratau del to ir eme galva, kad kompresijos nebuvo.
Nu kazkaip nesitiki, kad vien del sumazejusios degimo kameros, pakilo atmosferinis spaudimas cilindruose.
  • 0
Pug 205 CTi 16 Viatka 'avtomat' pagrindinis kelias yra tas, kuriuo važiuoja tankas

#38 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2006 birželio 20 - 07:43

Vien dėl šlifavimo tiek nepakilo. Paprasčiausiai net atliekant teorinius skaičiavimus tiek nesigaus, nebent nupjovė pusę galvos :D
  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser


#39 Svečias_dex_*

Svečias_dex_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 birželio 20 - 07:59

aha...reikejo dar biski daugiau nuo galvos nuimt, susukti forsunkes - ir gausis dyzelis su tokia kompresija :D
  • 0

#40 moonas

moonas
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 2.135
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:205gti 1.6, 205gti mi16, 205cti 1.9

Parašyta 2006 birželio 20 - 08:07

Na Mi-16 tikrai tuos ispjovimus turi, bent jau senasis 160AG (berods ML4.1).

Bet jie ne tam, kad voztuvu nelankstytu - irodyta praktikoj ^_^
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0