keiti tepala, dapili puse litro xado kompresijos ir viskas susitvarko, cia ir galvos nerekia kelti!Na kaip supratau del to ir eme galva, kad kompresijos nebuvo.O galvą dėl ko ėmė?
Ar tik ne tarpinę keitė?
Nu kazkaip nesitiki, kad vien del sumazejusios degimo kameros, pakilo atmosferinis spaudimas cilindruose.
Variklio forsavimas
#41
Parašyta 2006 birželio 20 - 08:15
Volvo 940 turboplyta MY1997
#42 Svečias_dex_*
Parašyta 2006 birželio 20 - 08:35
o pinigus paiimi kaip uz galvos remonta...keiti tepala, dapili puse litro xado kompresijos ir viskas susitvarko, cia ir galvos nerekia kelti!
#43 Svečias_HDI_*
Parašyta 2006 birželio 20 - 09:05
Tokie dideli ir pasakomis tikite.jo komentaru tai daug bet ne is visu naudos.... nu per savaitgali viskas buvo padaryta, ir rezultatas dabar esama kompresija 12-13 (buvusi pries remonta 7-9) tai spreskit patys apie nauda ;) pagal gamyklinius reikalavimus kompresija butent 605 priklauso10-12 kai kam is jusu tikrai reiketu daugiau pasigilint situo klausimu, pries rasant O klauset kas man patare tai galiu pasakyti kad varikliu remontas yra jusu kasdienine duona ir jais galiu pasitiketi 100%
tai va jei kam klp. reiketu varikliu meistru tai parasykit duosiu kontaktus
Nu galetum mesteleti kontakta, seip del idomumo kas ten tokie supermenai kurie sumazinus galva kompresija pakelia vos ne dvigubai.
#44 Svečias_Tomis_*
Parašyta 2006 birželio 20 - 09:31
#45
Parašyta 2006 birželio 20 - 09:42
#46 Svečias_Tomis_*
Parašyta 2006 birželio 20 - 09:51
klausimas: ar tu imtum galva jei tik nuslifuoti noretum???Nu va, viskas ir paaiskejo ;)
O is tavo pirmu postu toks vaizdas susidare, kad tik galva nuslifavo ir is kazkur kompresija atsirado
#47
Parašyta 2006 birželio 20 - 10:01
Zinok cia buna tokiu kurie gera varikli lupa lauk ir keicia kituklausimas: ar tu imtum galva jei tik nuslifuoti noretum???Nu va, viskas ir paaiskejo ;)
O is tavo pirmu postu toks vaizdas susidare, kad tik galva nuslifavo ir is kazkur kompresija atsirado
Volvo 940 turboplyta MY1997
#48
Parašyta 2006 birželio 20 - 10:05
Nu matai ne visiems mokantiems lupti/šlifuoti/-uoti galvą išeina iškarto viską aiškiai pasakyti.Nu va, viskas ir paaiskejo ;)
O is tavo pirmu postu toks vaizdas susidare, kad tik galva nuslifavo ir is kazkur kompresija atsirado
#49
Parašyta 2006 birželio 20 - 10:12
O kodėl ne?klausimas: ar tu imtum galva jei tik nuslifuoti noretum???
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#50 Svečias_Tomis_*
Parašyta 2006 birželio 20 - 10:40
kiekvienam cia neispasakosi iki smulkmenu....Nu matai ne visiems mokantiems lupti/šlifuoti/-uoti galvą išeina iškarto viską aiškiai pasakyti.Nu va, viskas ir paaiskejo ;)
O is tavo pirmu postu toks vaizdas susidare, kad tik galva nuslifavo ir is kazkur kompresija atsirado
tai gryztant prie temos ar yra pas ka nors protingu minciu kaip dar ji paforsuoti?
#51 Svečias_dex_*
Parašyta 2006 birželio 20 - 10:51
Šį pranešimą redagavo dex: 2006 birželio 20 - 10:52
#52 Svečias_Tomis_*
Parašyta 2006 birželio 20 - 11:04
ne su degimo kamera gana bus ;)Gal dar pameginti svaistiklius prailginti,dar labiau sumazes degimo kamera
#53
Parašyta 2006 birželio 20 - 11:13
dek turbina. o geriau - dvi is karto.tai gryztant prie temos ar yra pas ka nors protingu minciu kaip dar ji paforsuoti?
kolega gazasdugnas siame reikale nemazai patirties turi, gal pakonsultuos.
P.S. sorry - nieko asmenisko
#54
Parašyta 2006 birželio 20 - 11:33
Klausyk, ką tu nori išforsuot? Papasakok savo viziją, tada gausi protingų komentarųkiekvienam cia neispasakosi iki smulkmenu....
tai gryztant prie temos ar yra pas ka nors protingu minciu kaip dar ji paforsuoti?
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#55 Svečias_dex_*
Parašyta 2006 birželio 20 - 11:43
#56 Svečias_Tomis_*
Parašyta 2006 birželio 20 - 11:44
#57
Parašyta 2006 birželio 20 - 11:48
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#58
Parašyta 2006 birželio 20 - 11:48
tai is karto reikejo imti ne su 2.0, o su 3.0 24v varikliu. ar bent jau su dvilitriu turbininiu.traukos man daugiau reikia!!!
#59 Svečias_Renaldas_*
Parašyta 2006 birželio 20 - 12:07
Siulyciau dar karteli gerai pagalvoti - ar tikrai taip nori traukos ir kiek butent tu jos nori, nes sunku tau bus is standartinio variklio isspausti ka nors zymiai daugiau...Visu pirma jis neapskaiciuotas tokioms apkrovoms, kurious atsirastu po kaz-kiek zymesnio galios pakelimo ir cia tik laiko klausimas kada jis "uzsilenktu"... Toliau, net jei ir sugebesi pritaikyti turbina nuo kito variklio, kaip ruosesi paaiskinti savo ipurskimo kompui kad suveikus turbinai jam deretu purksti kaz-kiek zymiai daugiau benzo.... Visa tai yra ne taip paprasta kai gali pasirodyti, o koks bus galutinis rezultatas, kiek tu isleisi (abejoju ar daug, jei pagailejai 200 lt iki kapitalinio...) niekas nepasakys.....
Ir paskutinis dalykas - ar pasiryzes moketi uz ta trauka ? Pvz, turiu as po savo kapotu 3.0L 24voztuvus ir 200 arkliu - taciaiu ramiai vazinejant, tai apie 15-16L/100km Vilniuje, arba 15*3.21Lt=48 Lt , o SPAUDZIANT - tai ir visi 30 l/100km, tad vazineju su dujomis.....
#60
Parašyta 2006 birželio 20 - 12:26
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0