Taigi, kolegos forumieciai, siandien Peugeot centre Ukmerges gatveje patikrinau si varianta:
http://auto.plius.lt...as-3450944.html
Trumpai aprasysiu ir laukiu jusu pastebejimu ir patarimu
Masina is tiesu atrodo kad nebuvo dauzta. Meistras buvo talkovas labai, daug ka pasakojo ziuredamas. Tai nesimato nei dazymo niekur (tik bamperis priekinis dazytas, bet matosi kad seniai dar Prancuzijoje, normalu su prancuzais zinant kaip jie masinas parkuoja). Atidziai visur ieskojo, niekur dauzimo nemato, nemato kad butu tampyta, viskas originaliai prisukta, susukta, dugne visos plasmases originalios, visos apsaugos yra, matosi kad daug kas is viso net niekada neliesta ir nenuimineta. Zodziu, jokiu irodymu del musimo aptikti nepavyko niekur.
Pakaba visa tvarkinga, niekas nekliba.
Gal ta rida ir is tiesu tikra, galu gale juk yra oficialus irasai pegeut duomenu bazeje, kad prie 110 000 km keistas variklis i nauja, o dabar ant spidometro 112 200 km. Variklio keitimo data 2013 03 menesis. Tai nemanau, kad prancuzas pakeites varikli galejo bele kiek nuvaziuot tik per puse metu, nes masina i LT ivezta 2013 m lapkricio menesi. Variklis keistas i nauja tik pats blokas aisku, visa aparatura, purkstukai turbinos liko nuo seno. Viskas veikia, visi mygtukai, sedynes, lempu apiplovimai, viskas ok.
Dabar ka rado negero:
1. Abudu EGR jau stringa, parodymai jau negeri ju, peugeot centras aisku siulo keist. Bet manau cia ju reikes kreiptis i Ramus ir mest ta reikala lauk. FAP - raso taip: particle filter soot load 66 %. Tai nezinau, cijau blogai ar ne. Anyway, kastracija ko gero ir no problem.
2. Viena duslintuvo pagalve per vidury netoli fap filtro isplysus. Net peugeot centre jos kaina tik 120 lt. Manau beda nedidele. Siek tiek kliba duslintuvas del to.
3. Rimciausias reikalas - konsdicionierisus sistemoje slegis tik 1 bar. Meistrai siulo uzsipildyt pilnai sistema ir ziuret, bet ju versija kad jau nuo senumo siek tiek leidzia kondicionieriaus radiatorius. Baisaus irgi nieko labai nera, kaina radiatoriaus kazur 600 lt., plius darbas. Bet ca dar reikia isiaksinti ar tikrai leidzia. Aisku, jei sistema sandari, tai ji ir per 20 metu neprarastu freono, o cia jei per 8 metus jis kazkur isejo beveik, nesandarumas kazkur yra. Klausimas - kur Vilniuje normalus talkovi kondicionieriu pildytojai, kad nebutu labai brangininkai ir normaliai viska patikrintu?
4. Bagazines laidelis is tiesu nutrukes nuo lankstumo. Problema irgi menka, tereikia ji sutvarkyti ir su bagazine viskas ok.
5. Turbinos vos vos siek tiek per pasisunke tepalai ant zarnu matosi. Man atrode jau baisu, bet meistrai nuramino, kad cia gan normalus reiskinys, pas visus beveik taip yra siuos variklius, toks pasisunkims ne kritiskas ir nereikia jaudintis. Tiesa ar ne nezinau.
Ai, meistrai vis gasdino del variklio, sako labai gerai kad naujas, nes kitaip tas ar anas, ziurejo tuos plasmasinius trisakius visus, lyg geri dar. Del APD kaip tik ramino ir aiskino kad viskas su siais coupe aisniais labai gerai ir nesukt galvos. Norisi tiketi.
Visa kita ok, ksenonai kilnojasi, jokiu ilgalaikiu klaidu nera, tik keletas laikinu, elektrikas sake nieko baisaus. Tad trumpai tiek, nusprenziau pirkt sita reikala. Rytoj su perekupu vaziuosim i regitra formint viska, perekupas pasisiule net TA praeit kartu, tipo ant tiek jis ramus del auto.
Taigi patarkite, pas kuri geriau kreiptis del egr reikalu sutvarkymo, RAMUS ar Taurius? Gal telefoniuka kas ju turite?
Kur kondicionieriu uzsipildyt?
Is anskto dekui uz bet kokius pastebejimus ir nuomones
P.S. Bagazineje yra visi JBL reikalai, 6cd changeris, stiprintuvas, subas. Kodel nedaug zemu neikirtau tik, reikes su mago nustatymais pazaist.
Edited by Finalfour, 2014 April 11 - 12:51.