Apie Peugeot 407
#861
Parašyta 2014 gegužės 01 - 10:37
#862
Parašyta 2014 gegužės 01 - 11:40
Visos auto atlaiko chipavimus, jei tik nera uzdroztos. Prisimink viena, kai kuriu detaliu resursas sutrumpeja, ypac sankabos, turbos ir t.t. Jei nori galingesnes, geriau tada pirk su 2.7 varikliu.O 2,0 hdi atlaikytu Chipavima ? ar to nepatarete daryt ?
#863
Parašyta 2014 gegužės 01 - 11:56
Peugeot 406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW
Peugeot 206 XS 2001 m. 1.4 benzo
#864
Parašyta 2014 gegužės 01 - 11:58
As sita irgi maciau jau. Galetu but pusiau odinis salonas ir isvis tobula butu. Tik idomu kodel kaina tokia nedidele. Bet as kai ieskau masinos iki 15k, tai gal ir geriau pasiimti uz 12 ir dar 3 liktu jei remontuot tektu:)Vo kam reik tik stovis neaisku koks metai, komplektacija ir kaina neblogi http://auto.plius.lt...as-3576805.html
Šį pranešimą redagavo dnb3: 2014 gegužės 01 - 11:59
#865
Parašyta 2014 gegužės 01 - 12:36
tai vistiek primesk numeriai, draudimas, TA, dirzo keitimas, visokie skysciai 1000 lt kastuos visi reikalai, o jei dar kur nenumatyti kiti reikaliukai islinde + dar kazkiek litu, cia reik i vieta vaziuot ir ziuret, o tas pusiau odinis salonas su laiku 300-400 sumokesi ir pasikeisi jie ne karve tekainuoja siaip vertas demesio nuvaziuot pasiziuret, jei per telefa paskambinus nepasakys kazkokiu konkreciu defektuAs sita irgi maciau jau. Galetu but pusiau odinis salonas ir isvis tobula butu. Tik idomu kodel kaina tokia nedidele. Bet as kai ieskau masinos iki 15k, tai gal ir geriau pasiimti uz 12 ir dar 3 liktu jei remontuot tektu:)
Peugeot 406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW
Peugeot 206 XS 2001 m. 1.4 benzo
#866
Parašyta 2014 gegužės 01 - 13:16
Faina kai zmones nauja auto nusipirke susisuka su 1000 lt tik po to. Man cia neimanoma misija. Va nusipirkau savo P407 coupe - tai numeriai registracijos, Ta, kasko, civiline, pakaitinimo zvakes su darbais, EGR atungimas, kuro, salono filtrai, darbai - jau 2800 lt sumoketa. O dar nei dirzai keisti, nei apd tepalas, nei variklio tepalas. As manau kad po pirkimo tokia auto atves i absoliutu "leda" reikia 5000 gabalus paruosus turet. Ir cia dar ne lavona nupirkau, o labai gero stovio auto. Nes visi isvardinti darbai ne gedimai juk, o normali eksploatacija.tai vistiek primesk numeriai, draudimas, TA, dirzo keitimas, visokie skysciai 1000 lt kastuos visi reikalai, o jei dar kur nenumatyti kiti reikaliukai islinde + dar kazkiek litu, cia reik i vieta vaziuot ir ziuret, o tas pusiau odinis salonas su laiku 300-400 sumokesi ir pasikeisi jie ne karve tekainuoja siaip vertas demesio nuvaziuot pasiziuret, jei per telefa paskambinus nepasakys kazkokiu konkreciu defektu
Is viso, zmones kartais juokingai sako - keiciu tik tepealus ir kalades ir vaziuoju. Patys sau meluoja. As visada vedu auto buhalterija, i kuria rasau viska viska, net kuro pylimus, tepalus, viska viska ka darau auto. Tai po 2-3 metu kai pardavineji auto, pamatai tokias sumas, kad sukisai vos ne tiek, kiek pati auto kainavo. Ir tai normalu. As pries tai turejau MB W211, pirkta is silberauto, jam per 3 metus NIEKAS nesugedo absoliuciai, bet viska keiciau ka gamontojas nurodo gaminojo reikalaujamais intervalais, o ne laukdamas kol suges. Tai vadinama TINKAMA auto prieziura. Tai i ta mersa per 3 metus sukisau 12743 lt. (tiesa, jam dujas staciau, 6 cil. motorui 3 gabalai tai kainavo). Ir cia be jokiu gedimu. Detales keiciamos buvo pagal gamintojo reikalavimus.
Tai man tas posakis kad nauja auto is vokieciu parvarius reikia TIK 1000 lt. pasilikt aptvarkymui, juoka kelia.
#867
Parašyta 2014 gegužės 01 - 13:32
visu pirma paminejau tik tai kas svarbiausia reikalinga pasikeist dirzus ir prasieit TA, o ka paskui keistis ir kur kisti pinigus sprendzia zmogus, pas tave vien kasko virs 1000 lt kainavo tai nereik noret kad tu tilpsi i 1000 lt nu as del taves paskaiciuosiu specialiai kiek kainuotu 2.0 HDi , kad jau taip nelebai putotumeis TA - 52 lt, draudimas - iki 230 lt, numeriai - 110 lt, oro, salono, tepalo, kuro filtrai - apie 180 lt, dirzo pakeitimas dalys ir darbas - apie 500 lt, tepalas - iki 100 lt sumoje gaunas grubiai 1200 lt cia tik kaip minejau pagrindiniai dalykai, kad auto egzistuotu, o ten zvakes ar kiti dalykeliai priklauso nuo pacio zmgaus ir auto bukles ar verta daba keisti ar veliau. Beje nelygink saviskio su 2.0 HDi, nes taviskio ekploatacija zymiai brangesne.Faina kai zmones nauja auto nusipirke susisuka su 1000 lt tik po to. Man cia neimanoma misija. Va nusipirkau savo P407 coupe - tai numeriai registracijos, Ta, kasko, civiline, pakaitinimo zvakes su darbais, EGR atungimas, kuro, salono filtrai, darbai - jau 2800 lt sumoketa. O dar nei dirzai keisti, nei apd tepalas, nei variklio tepalas. As manau kad po pirkimo tokia auto atves i absoliutu "leda" reikia 5000 gabalus paruosus turet. Ir cia dar ne lavona nupirkau, o labai gero stovio auto. Nes visi isvardinti darbai ne gedimai juk, o normali eksploatacija.
Is viso, zmones kartais juokingai sako - keiciu tik tepealus ir kalades ir vaziuoju. Patys sau meluoja. As visada vedu auto buhalterija, i kuria rasau viska viska, net kuro pylimus, tepalus, viska viska ka darau auto. Tai po 2-3 metu kai pardavineji auto, pamatai tokias sumas, kad sukisai vos ne tiek, kiek pati auto kainavo. Ir tai normalu. As pries tai turejau MB W211, pirkta is silberauto, jam per 3 metus NIEKAS nesugedo absoliuciai, bet viska keiciau ka gamontojas nurodo gaminojo reikalaujamais intervalais, o ne laukdamas kol suges. Tai vadinama TINKAMA auto prieziura. Tai i ta mersa per 3 metus sukisau 12743 lt. (tiesa, jam dujas staciau, 6 cil. motorui 3 gabalai tai kainavo). Ir cia be jokiu gedimu. Detales keiciamos buvo pagal gamintojo reikalavimus.
Tai man tas posakis kad nauja auto is vokieciu parvarius reikia TIK 1000 lt. pasilikt aptvarkymui, juoka kelia.
P.S. kainos ne ispirsto lauztos, o pats kazkada turejau 2.0 HDi tai viska keiciausi
P.S. nu pas mane irgi coupe 2.2 benzinas, viska pasikeiciau kas reikalinga po kapotu uz 800 lt pridejus draudima, TA, numerius dar grubiai 400 lt ir auto geram stovyje. as tokiu kaip duju idejimo ar kasko neskaiciuoju, nes tai nera privalu, tada prisidetu dar 3000 lt
Šį pranešimą redagavo dzonyB: 2014 gegužės 01 - 13:36
Peugeot 406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW
Peugeot 206 XS 2001 m. 1.4 benzo
#868
Parašyta 2014 gegužės 01 - 13:33
neiperku 2,7 nors tikrai imciau jei rasciauVisos auto atlaiko chipavimus, jei tik nera uzdroztos. Prisimink viena, kai kuriu detaliu resursas sutrumpeja, ypac sankabos, turbos ir t.t. Jei nori galingesnes, geriau tada pirk su 2.7 varikliu.
#869
Parašyta 2014 gegužės 01 - 13:40
Tai jo, 2.7 tikrai viskas brangiau. Beja, kasko kainavo tik 759 lt ;) Bet dar civline, tai civiline kartu su kasko gavosi 999 lt. Pugo kasko tai ne mersas ar bemvas, ner uz ka buti brangiam tam kasko, niekas tu pugu nevagia, ir niekas nelupineja, nera ka ten nuo jo vogt Del to ir kasko pigus.visu pirma paminejau tik tai kas svarbiausia reikalinga pasikeist dirzus ir prasieit TA, o ka paskui keistis ir kur kisti pinigus sprendzia zmogus, pas tave vien kasko virs 1000 lt kainavo tai nereik noret kad tu tilpsi i 1000 lt nu as del taves paskaiciuosiu specialiai kiek kainuotu 2.0 HDi , kad jau taip nelebai putotumeis TA - 52 lt, draudimas - iki 230 lt, numeriai - 110 lt, oro, salono, tepalo, kuro filtrai - apie 180 lt, dirzo pakeitimas dalys ir darbas - apie 500 lt, tepalas - iki 100 lt sumoje gaunas grubiai 1200 lt cia tik kaip minejau pagrindiniai dalykai, kad auto egzistuotu, o ten zvakes ar kiti dalykeliai priklauso nuo pacio zmgaus ir auto bukles ar verta daba keisti ar veliau. Beje nelygink saviskio su 2.0 HDi, nes taviskio ekploatacija zymiai brangesne.Faina kai zmones nauja auto nusipirke susisuka su 1000 lt tik po to. Man cia neimanoma misija. Va nusipirkau savo P407 coupe - tai numeriai registracijos, Ta, kasko, civiline, pakaitinimo zvakes su darbais, EGR atungimas, kuro, salono filtrai, darbai - jau 2800 lt sumoketa. O dar nei dirzai keisti, nei apd tepalas, nei variklio tepalas. As manau kad po pirkimo tokia auto atves i absoliutu "leda" reikia 5000 gabalus paruosus turet. Ir cia dar ne lavona nupirkau, o labai gero stovio auto. Nes visi isvardinti darbai ne gedimai juk, o normali eksploatacija.
Is viso, zmones kartais juokingai sako - keiciu tik tepealus ir kalades ir vaziuoju. Patys sau meluoja. As visada vedu auto buhalterija, i kuria rasau viska viska, net kuro pylimus, tepalus, viska viska ka darau auto. Tai po 2-3 metu kai pardavineji auto, pamatai tokias sumas, kad sukisai vos ne tiek, kiek pati auto kainavo. Ir tai normalu. As pries tai turejau MB W211, pirkta is silberauto, jam per 3 metus NIEKAS nesugedo absoliuciai, bet viska keiciau ka gamontojas nurodo gaminojo reikalaujamais intervalais, o ne laukdamas kol suges. Tai vadinama TINKAMA auto prieziura. Tai i ta mersa per 3 metus sukisau 12743 lt. (tiesa, jam dujas staciau, 6 cil. motorui 3 gabalai tai kainavo). Ir cia be jokiu gedimu. Detales keiciamos buvo pagal gamintojo reikalavimus.
Tai man tas posakis kad nauja auto is vokieciu parvarius reikia TIK 1000 lt. pasilikt aptvarkymui, juoka kelia.
P.S. kainos ne ispirsto lauztos, o pats kazkada turejau 2.0 HDi tai viska keiciausi
O siaip jo, vien dirzai su visais darbai ir dalim (itempejai, dirzas, kuro pompos dirzas, vandens pompa ir visa kita fignai ka butina kest keiciant dirza) - 2200 kazkur ne pas kreivarankius darant. Tai va....
As kai niekad nesesdavau i maziau nei 6 cil. varikliu masinas, tai gal man ir keista atrodo kaip zmones su 4 cilndriais mazakubaturiais varikliukais taip pigiai susisuka Viskas ok
#870
Parašyta 2014 gegužės 11 - 09:20
#871
Parašyta 2014 gegužės 12 - 12:00
Pats prieš savaitę buvau su švogeriu Taurageje ieškojom jam mazdos 6, tai per visas aikšteles, akį vis užmesdavau į 407. Yra išties keletas gerų variantų, bet jų ir kaina automatiškai nemaža, bet žinoma buvo apdriskusių variantų už apsurdišką kainą.vakar buvom tauragej,ir ieskojom 407.kad butu 2,0hdi.galvojom taurage prancuzu salis rasim tikrai.ir radom tikrai visas tas kurios yra autopliuse ir nieko kita.ir visos jau tokie sanariai kaip reta.gal zinot kaip kauno turguj yra daug 407?ieskom kad butu nevazineta lietuvoj
#872
Parašyta 2014 gegužės 30 - 08:58
#873
Parašyta 2014 gegužės 30 - 11:11
Jei pirksi, tai ieskokis su didziuoju ekranu. Nes mazasis pas 90 % pezu pradeda lietis kai silta. Pas mane pikseliai isnykineja ir spidometre esanciame ekranelyje, tas biesina, tai jei dar butu mazas ekranas ir centrineje konsoleje ir tas lietusi, tau nu n...Sveiki
Ieškom šeimai automobilio ir nusižiūrėjom 2007 m. Peugeot 407sw 2.0 hdi su automatine pavarų dėže. Prisiskaičiau prieštaringų nuomonių, tai galvoju čia gal kokių konkretesnių atsiliepimų apie šį modelį sulauksiu. Pažįstamas mechanikas sakė, kad su 307sw lyginant, šito remontas sudėtingesnis ir brangesnis, bet pardavėjas sakė, kad šis ir 406 modeliai yra labiausiai nusisekę ir mažiausiai gendantys. Brangių remontų artimiausiu metu tikrai nelabai norėčiau Ir dar įdomu, kokios kuro sąnaudos mieste ir trasoje, nes irgi visur gana skirtingai rašo. Dėkoju!
Varliaedziai gamintojai sioje vietoje sudarankiai. Ir ne tik sioje aisku
O siaip masina nebloga, kaip su kuo lyginsi aisku. Iki MB E klases aisku kaip rakom da kitaja, bet uz visokius vagenus das auto tikrai geriau
#874
Parašyta 2014 gegužės 30 - 12:39
Na E klase tai visai kita klase nei 407 Seip man labai idomu jei ta E klase tokia gera ir ispudi tau paliko tai kodel tu persedai i 407 coupe? Kodel pardavei ta Mb E?Jei pirksi, tai ieskokis su didziuoju ekranu. Nes mazasis pas 90 % pezu pradeda lietis kai silta. Pas mane pikseliai isnykineja ir spidometre esanciame ekranelyje, tas biesina, tai jei dar butu mazas ekranas ir centrineje konsoleje ir tas lietusi, tau nu n...Sveiki
Ieškom šeimai automobilio ir nusižiūrėjom 2007 m. Peugeot 407sw 2.0 hdi su automatine pavarų dėže. Prisiskaičiau prieštaringų nuomonių, tai galvoju čia gal kokių konkretesnių atsiliepimų apie šį modelį sulauksiu. Pažįstamas mechanikas sakė, kad su 307sw lyginant, šito remontas sudėtingesnis ir brangesnis, bet pardavėjas sakė, kad šis ir 406 modeliai yra labiausiai nusisekę ir mažiausiai gendantys. Brangių remontų artimiausiu metu tikrai nelabai norėčiau Ir dar įdomu, kokios kuro sąnaudos mieste ir trasoje, nes irgi visur gana skirtingai rašo. Dėkoju!
Varliaedziai gamintojai sioje vietoje sudarankiai. Ir ne tik sioje aisku
O siaip masina nebloga, kaip su kuo lyginsi aisku. Iki MB E klases aisku kaip rakom da kitaja, bet uz visokius vagenus das auto tikrai geriau
2000m. Peugeot 406 2.0hdi
2005m. Skoda octavia combi 2.0tdi
2004m. Mercedes benz e 270 cdi
#875
Parašyta 2014 gegužės 30 - 13:11
Todel kad uzsinorejau sportisko grazaus auto, coupe, o is MB uz tokia kaina nieko neina paimti. Pezo paprasciausiai pigiau. Ne veltui aisku.Na E klase tai visai kita klase nei 407 Seip man labai idomu jei ta E klase tokia gera ir ispudi tau paliko tai kodel tu persedai i 407 coupe? Kodel pardavei ta Mb E?
Jei pirksi, tai ieskokis su didziuoju ekranu. Nes mazasis pas 90 % pezu pradeda lietis kai silta. Pas mane pikseliai isnykineja ir spidometre esanciame ekranelyje, tas biesina, tai jei dar butu mazas ekranas ir centrineje konsoleje ir tas lietusi, tau nu n...Sveiki
Ieškom šeimai automobilio ir nusižiūrėjom 2007 m. Peugeot 407sw 2.0 hdi su automatine pavarų dėže. Prisiskaičiau prieštaringų nuomonių, tai galvoju čia gal kokių konkretesnių atsiliepimų apie šį modelį sulauksiu. Pažįstamas mechanikas sakė, kad su 307sw lyginant, šito remontas sudėtingesnis ir brangesnis, bet pardavėjas sakė, kad šis ir 406 modeliai yra labiausiai nusisekę ir mažiausiai gendantys. Brangių remontų artimiausiu metu tikrai nelabai norėčiau Ir dar įdomu, kokios kuro sąnaudos mieste ir trasoje, nes irgi visur gana skirtingai rašo. Dėkoju!
Varliaedziai gamintojai sioje vietoje sudarankiai. Ir ne tik sioje aisku
O siaip masina nebloga, kaip su kuo lyginsi aisku. Iki MB E klases aisku kaip rakom da kitaja, bet uz visokius vagenus das auto tikrai geriau
Ir kodel pigiau matosi per visus galus. Pradedant techniniais sprendimais, baigiant medziagu kokybe ir ergonomika vairuotojo darbo vietoje.
As paprasciausiai ziuriu objektyviai. Ir nemyliu kazko besalygiskai. Nesvarbu kad cia pezo forumas, pezo myleti besalygiskai tikrai nereikia
P.S. O ka is pezo tada lyginti su E klase? P607 cia gi visi fanai rekia kad "geriau" nei s klases mersas, tai taip iseina, kad p407 kaip E? ;)
Šį pranešimą redagavo Finalfour: 2014 gegužės 30 - 13:13
#876
Parašyta 2014 gegužės 30 - 13:30
Seip E klases tiesioginis konkurentas yra 607 todel ir reiketu ji lyginti su situo 407 klases konkurentai yra ford mondeo ir passataiTodel kad uzsinorejau sportisko grazaus auto, coupe, o is MB uz tokia kaina nieko neina paimti. Pezo paprasciausiai pigiau. Ne veltui aisku.
Na E klase tai visai kita klase nei 407 Seip man labai idomu jei ta E klase tokia gera ir ispudi tau paliko tai kodel tu persedai i 407 coupe? Kodel pardavei ta Mb E?
Jei pirksi, tai ieskokis su didziuoju ekranu. Nes mazasis pas 90 % pezu pradeda lietis kai silta. Pas mane pikseliai isnykineja ir spidometre esanciame ekranelyje, tas biesina, tai jei dar butu mazas ekranas ir centrineje konsoleje ir tas lietusi, tau nu n...Sveiki
Ieškom šeimai automobilio ir nusižiūrėjom 2007 m. Peugeot 407sw 2.0 hdi su automatine pavarų dėže. Prisiskaičiau prieštaringų nuomonių, tai galvoju čia gal kokių konkretesnių atsiliepimų apie šį modelį sulauksiu. Pažįstamas mechanikas sakė, kad su 307sw lyginant, šito remontas sudėtingesnis ir brangesnis, bet pardavėjas sakė, kad šis ir 406 modeliai yra labiausiai nusisekę ir mažiausiai gendantys. Brangių remontų artimiausiu metu tikrai nelabai norėčiau Ir dar įdomu, kokios kuro sąnaudos mieste ir trasoje, nes irgi visur gana skirtingai rašo. Dėkoju!
Varliaedziai gamintojai sioje vietoje sudarankiai. Ir ne tik sioje aisku
O siaip masina nebloga, kaip su kuo lyginsi aisku. Iki MB E klases aisku kaip rakom da kitaja, bet uz visokius vagenus das auto tikrai geriau
Ir kodel pigiau matosi per visus galus. Pradedant techniniais sprendimais, baigiant medziagu kokybe ir ergonomika vairuotojo darbo vietoje.
As paprasciausiai ziuriu objektyviai. Ir nemyliu kazko besalygiskai. Nesvarbu kad cia pezo forumas, pezo myleti besalygiskai tikrai nereikia
P.S. O ka is pezo tada lyginti su E klase? P607 cia gi visi fanai rekia kad "geriau" nei s klases mersas, tai taip iseina, kad p407 kaip E? ;)
2000m. Peugeot 406 2.0hdi
2005m. Skoda octavia combi 2.0tdi
2004m. Mercedes benz e 270 cdi
#877
Parašyta 2014 gegužės 30 - 13:43
#878
Parašyta 2014 gegužės 30 - 13:54
#879
Parašyta 2014 gegužės 30 - 14:22
#880
Parašyta 2014 gegužės 30 - 14:31
NuJo, taip sakant atsakėt žmogui į klausimą.
O šiaip dėkoju už atsakymus, ne taip ir baisu turbūt, kaip galėjo pasirodyti. Nes šiaip būna kieno nors paklausi, tai iškart, oi nee, tik ne Peugeot Bet kai rimtai neargumentuoja, tai nelabai ir tikiu.
Dėl didelio ekrano – jis turbūt jau naujesniuose modeliuose yra, o jie jau brangesni. Ir taip šituo susidomėjom, nes akciją gerą radom. Bet Peugeot seniai mano meilė yra
Beje, youtube radau čia jūsų dabar suminėtų modelių Passato, Avensis ir 407sw palyginamąjį filmuką, tai Peogeot grožio kategorijoj nugalėjo O bendrai tai Passatas
O kaip pežų automatai, nebyra?
Vartotojų skaito šią temą: 3
narių: 0, svečių: 3, slaptų narių: 0