Peršokti prie turinio


Ismeta begi...


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 77

#21 Dariusa

Dariusa
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 295
  • Automobilis:Buvo 306

Parašyta 2006 lapkričio 14 - 16:42

Tikriausia nedaug tokiu yra, kas patys apsiimtu dezes tvarkyt, todel ir nieks schemu neturi ;)
  • 0

#22 Svečias_Darius55555_*

Svečias_Darius55555_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 lapkričio 14 - 17:25

Jei tureciau konstrukcine schema, issiardyciau ir susideciau be problemu. Reikes pirma atsidengti ja, issiaiskinti ar isviso kas isgyveno. Beje, rasyta, kad jeigu nuejo "planetarke", tai ji nerestauruojama. Restauruoti tikrai nesiruosiu, nes nenoreciau po puses metu vel knistis su ta deze, tik man istrigo tas pasakymas, del dvieju dalyku:
1. Planetinio reduktoriaus tokiuose automobiliuose tikrai nebuna.
2. Jei tureta omeny satelitu deze - diferencialas, tai visiskai gali buti, kad jis pas mane ir parejo, nes dingo iskarto visos pavaros. Yra dar keletas hipoteziu, bet parasysiu butinai kas ir kaip, kai issiaiskinsiu tiksliai.
"Pas Ipolita"  telefona turiu jau rodos, pasidomesiu ten.
Jei kas turite koki rimtesni "REPAIR MANUAL" arba "SPRAVOCNIK PO REMONTU", kur yra DETALIZUOTA PAVARU DEZES SCHEMA, buciau dekingas, jei mestumete linka arba siustumete i mano e-mail'a.
Ar as cia persistengiu su norais? :unsure:

nelabai aš tose dėžėse nusimanau, bet tikriausiai tau bus sugedę tas kas ir man , nes man irgi dingo visi bėgiai, gal vojau, kad granatos arba sankaba, deja gavosi blogiausia. Vnž. man buvo sugedę toks "diskas-diske", kurį vadino meistrai planetarke. O tas išorinis diskas yra ir dantratis iš išorės :) tai teko pirkti tą visą "dantratį diską diske" :) kuris kainavo 250lt Ipolite, ir dar pasirodė, kad tas išorinis dantratis truputi kitoks negu buvo. Dėl to teko pirkti tokį ilgą strypą su daug dantračių. Bet susitariau, kad išsikeisiu Ipolite nes turėjo ir tą dalį tada sumokėjau 20lt už tų daug dantračių perdėjimą nuo vieno strypo ant kito (ten su presu nuėmė kokias penkias didelias šaibas) :wacko: :wacko:
nu va :) nežinau ar ką suprasi, bet kitaip nemoku paaiškinti.

Šį pranešimą redagavo Darius55555: 2006 lapkričio 14 - 17:27

  • 0

#23 Svečias_Weberis_*

Svečias_Weberis_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 lapkričio 14 - 21:07

Jei tureciau konstrukcine schema, issiardyciau ir susideciau be problemu. Reikes pirma atsidengti ja, issiaiskinti ar isviso kas isgyveno. Beje, rasyta, kad jeigu nuejo "planetarke", tai ji nerestauruojama. Restauruoti tikrai nesiruosiu, nes nenoreciau po puses metu vel knistis su ta deze, tik man istrigo tas pasakymas, del dvieju dalyku:
1. Planetinio reduktoriaus tokiuose automobiliuose tikrai nebuna.
2. Jei tureta omeny satelitu deze - diferencialas, tai visiskai gali buti, kad jis pas mane ir parejo, nes dingo iskarto visos pavaros. Yra dar keletas hipoteziu, bet parasysiu butinai kas ir kaip, kai issiaiskinsiu tiksliai.
"Pas Ipolita"  telefona turiu jau rodos, pasidomesiu ten.
Jei kas turite koki rimtesni "REPAIR MANUAL" arba "SPRAVOCNIK PO REMONTU", kur yra DETALIZUOTA PAVARU DEZES SCHEMA, buciau dekingas, jei mestumete linka arba siustumete i mano e-mail'a.
Ar as cia persistengiu su norais? :unsure:

nelabai aš tose dėžėse nusimanau, bet tikriausiai tau bus sugedę tas kas ir man , nes man irgi dingo visi bėgiai, gal vojau, kad granatos arba sankaba, deja gavosi blogiausia. Vnž. man buvo sugedę toks "diskas-diske", kurį vadino meistrai planetarke. O tas išorinis diskas yra ir dantratis iš išorės :) tai teko pirkti tą visą "dantratį diską diske" :) kuris kainavo 250lt Ipolite, ir dar pasirodė, kad tas išorinis dantratis truputi kitoks negu buvo. Dėl to teko pirkti tokį ilgą strypą su daug dantračių. Bet susitariau, kad išsikeisiu Ipolite nes turėjo ir tą dalį tada sumokėjau 20lt už tų daug dantračių perdėjimą nuo vieno strypo ant kito (ten su presu nuėmė kokias penkias didelias šaibas) :wacko: :wacko:
nu va :) nežinau ar ką suprasi, bet kitaip nemoku paaiškinti.

Viska supratau ;).
Taviskio Peziuko buvo butent sugedes diferencialas. :wacko:
Ir savo atveju, neatmetu sios galimybes, tieksliau, kolkas ji viena pagrindiniu...
  • 0

#24 Svečias_Weberis_*

Svečias_Weberis_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 lapkričio 14 - 21:15

Tikriausia nedaug tokiu yra, kas patys apsiimtu dezes tvarkyt, todel ir nieks schemu neturi ;)

Na, variklyje ar kitur alyvos; zvakiu/laidu; skirstymo veleno dirzelio; stabdziu trinkeliu ar disku/bugnu; perdegusiu halogen. lempuciu; kokio ratp guolio; pusasio ar kokios suluzusios spyneles keitimas servise, kolkas man yra nesuvokiama. ;) Juo labiau neturiu tiek finansu, kad leisciau kazkam kitam suremontuoti, jei galiu ir pats. Beje, niekada nebuvau pries pasikrapstyti prie automobiliu...
:beer:
  • 0

#25 Panasius

Panasius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 255
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:peugeot 405,406

Parašyta 2006 lapkričio 14 - 21:47

gali buti sakute sudilus.man kalpokp gatvej deze sutvarke uz 100lt.jei reikes psiskambyk .parasysiu tel.
  • 0

#26 Svečias_Weberis_*

Svečias_Weberis_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 lapkričio 14 - 22:18

gali buti sakute sudilus.man kalpokp gatvej deze sutvarke uz 100lt.jei reikes psiskambyk .parasysiu tel.

Na, sakute apziurejau, tiek ji, tiek visa sankaba yra gerokai padilusi, bet pilnai funkcionuojanti.
Turi omeny
Kalpoko g. 77 ?
Pasiskambinsiu.
  • 0

#27 Panasius

Panasius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 255
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:peugeot 405,406

Parašyta 2006 lapkričio 14 - 23:34

kalpoko 10,kaunas t.200608,869920060.Milgaudas.
  • 0

#28 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2006 lapkričio 15 - 08:17

Weberis, aš vistk būčiau linkęs kaltinti diferencialą. O atbuline irgi nevažiuoja? Šiaip gerai pagalvojus net negalėčiau pasakyt kitos versijos, nebent pačioj pavarų dėžėj lūžo pavarų jungimo mechanizmas kas nelabai tikėtina ale visko būna.
  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser


#29 Svečias_Weberis_*

Svečias_Weberis_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 lapkričio 15 - 12:47

Weberis, aš vistk būčiau linkęs kaltinti diferencialą. O atbuline irgi nevažiuoja? Šiaip gerai pagalvojus net negalėčiau pasakyt kitos versijos, nebent pačioj pavarų dėžėj lūžo pavarų jungimo mechanizmas kas nelabai tikėtina ale visko būna.

Pavaros, mano supratimu, junginejasi, jauciu krumpliaraciu sukabinima, zodziu tarpinis velenas sujungineja pirmini su antriniu, cia faktas. Kad neveikia nei viena pavara, tai vadinasi sukimo momentas arba atejes iki pirminio veleno (tas kur sankabos diskas ant "slicu" (lietuviskai - isdrozos) maunasi) neperduodamas i deze toliau, arba perejes per visa pavaru deze, jis nuo antrinio veleno nepersiduoda i pusasius. Zodziu, antru atveju, kaltas dezes galas, ne priekis: arba koks antrinio veleno guolis subiro, arba vadinama pagrindine pavara (du cilindriniai krumpliaraciai ir diferencialas (satelitu deze)).
Bet, sakau, kol neatlikau skrodimo visa tai tik nepatvirtintos hipotezes.

P.S. Sakutes itariu yra kelios, todel butu like bent pora pavaru, o cia visos 5+Reversas "dingo". Kol laukiau draugo kad nutemptu i garaza, su kostiumu stovedamas sutemus nelindau ciupineti dezes, bet isoriskai issitestavau viska kas imanoma: visos pavaros jungiasi, sankabos pedalo eiga nepakitusi, apkrova irgi; ijungus bet kuria pavara lengvai stumdziau peziuka po gatve, jokio rysio su varikliu pavaros neturejo. Todel ir nusiteikiau moraliskai sankabos keitimui, bet va... Nuemus deze ir isardzius sankaba pamaciau, kad ji darbinga, o problema kazkur toliau, bet netoliau kaip diferencialas, nes pusasiai ir t.t. iki paciu ratu tvarkoje.
Bus tesinys :blush:
  • 0

#30 Svečias_Weberis_*

Svečias_Weberis_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 lapkričio 15 - 12:49

kalpoko 10,kaunas t.200608,869920060.Milgaudas.

Dekui uz info. :beer:
  • 0

#31 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2006 lapkričio 15 - 13:21

Na teoriškai tu teisus, bet esmė, kad ant pirminio veleno kabo pavaros berods pirmos trys, jeigu būtų kažkas stipriai lūžę, bijau, kad be pašalinių garsų nebūtų apsieinama. Na kai sakoma, viską galima spėliot, išardysi-pamatysi
  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser


#32 Svečias_Weberis_*

Svečias_Weberis_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 lapkričio 15 - 20:19

kalpoko 10,kaunas t.200608,869920060.Milgaudas.

Siandien nuejau, bet neiejau i kiema.
Poto paskambinau, ir pasake, kad iki gruodzio vidurio uzsiverte darbais. Pagal mano pasakytus simptomus pasake, kad greiciausiai islakste satelitu deze (diferencialo gedimas) ir, kad nera ka taisyti, ieskoti reikia jau kitos dezes, tipo.
Kazkas is nariu parases yra, kad jam butent diferenciala ir keite rodos "Pas Ipolita", tai gal ten jie turi kazkokius remontinius komplektus, ar is kitu deziu issiima kas like sveika ir turi su kuo pakeisti luzusi diferenciala?
:(
  • 0

#33 Maskolis

Maskolis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.794
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:SEAT Alhambra, Ford C-Max, Peugeot 406 Break 2.0HDi '00 (parduotas Juodulys)

Parašyta 2006 lapkričio 16 - 00:26

Čia juk jau ne vienas guodėsi 306 1.6 parėjusias dėžes vargais negalais susiradę ir pasikeitę. Tai gal senasias kartais pasiliko ir difai ten daugmaž sveiki? Kinderiux lyg, kažkas dar...
  • 0
NuotraukaKaukė juodas garvežys, Meilę nuvežė tolyn...

#34 Valdux

Valdux

    Gaz pedalizator

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.403
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:C5, 205

Parašyta 2006 lapkričio 16 - 08:50

Weberis, negi taip sunku atsukt keturis varztus ir nusiimt diferenciala? ;) Tada bus viskas aisq ko reikia tavo dezei (beveik viskas aisq) :) Jei vistik pabiro diferiancialas, tai praktiskai gali nuo bet kokio modelio ieskot jo, o pasikeisi tik dantraciu karuna, kur pries tai foto buvau imetes.
  • 0
Pug 205 CTi 16 Viatka 'avtomat' pagrindinis kelias yra tas, kuriuo važiuoja tankas

#35 Svečias_Weberis_*

Svečias_Weberis_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 lapkričio 16 - 12:43

Weberis, negi taip sunku atsukt keturis varztus ir nusiimt diferenciala? ;)  Tada bus viskas aisq ko reikia tavo dezei (beveik viskas aisq) :)
Jei vistik pabiro diferiancialas, tai praktiskai gali nuo bet kokio modelio ieskot jo, o pasikeisi tik dantraciu karuna, kur pries tai foto buvau imetes.

Difas laikosi ant keturiu varztu tik paciam viduje, po du varztus abieju pusiu guoliu guolyklu dangteliai. Del to tai nesiginciju, bet kad prieiti prie pacio diferencialo (isviso prie pagrindines poros ir t.t.) maniskio dezeje reikia atsukti ne keturis varztus, kaip suprantu. Ilysti tai as ilysiu, tik laiko klausimas ;). Ir pats, greiciausiai, puikiai zinai, kad pastatyti diferenciala i deze, juoku darbas, bet reguliavimas, problema kartais tampa ir ypac patyrusiems meistrams.
Beje, gal kas zinote, Citroen auto kaikurie mazgai yra unifikuoti su Peugeot, cia faktas, bet nezinau, ar skiriasi tu agregatu markiravimas priklausomai nuo markes? Tarkim variklio kodas pas citrinas vienoks, o to pacio variklio kodas sumontavus peziukyje jau kitoks?
Esu susidures su abiem atvejais: kaikuriu unifikaciju markiravims skiriasi, kitose firmose identiskas... Kas tiksliai gali atsakyti del PEUGEOT/CITROEN ???
Dekui!

P.S. Nuo bet kokio modelio drasiai statyti difa tikslinga butu tik tuo atveju, jei visu modeliu, visu komponuociu pagrindines poros perdavimo skaicius butu vienodas, o kad taip nera galima duoti 100%. Aisku, jei ardyti ir sukeisti tik satelitu dezes, tokiu atveju korpusai greiciausiai bus identiski ir procedura turetu buti imanoma. Galvojau as apie sita difo transplantacija, tik vienas deziu meistras primygtinai itikinejo, kad tai visu peziu 309/306/307 pagrindinis gedimas, ir kad isgyvenusiu difu niekas nelaiko ir nekaupia. Tipo pamirsk remontus ir ieskokis kitos dezes. Del to yra pora man nemaloniu niuansu:
1. Uzsiknisau jau ieskoti. Be to rinkoje vaiksto ~500Lt kaina, kas man yra siuo metu daug, bet ir uz tiek nera ka paimti.
2. Labai tiketina, kad po metu vazinejimo pareis ir ta "srotine" ... Del ko tikrai niekas neduos jokiu garantiju. Net nebusiu mates pirkdamas, kokioj stadijoj buvo jos tepalas.

Šį pranešimą redagavo Weberis: 2006 lapkričio 16 - 12:54

  • 0

#36 Svečias_Darius55555_*

Svečias_Darius55555_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 lapkričio 16 - 14:34

Weberis, negi taip sunku atsukt keturis varztus ir nusiimt diferenciala? ;) Tada bus viskas aisq ko reikia tavo dezei (beveik viskas aisq) :)
Jei vistik pabiro diferiancialas, tai praktiskai gali nuo bet kokio modelio ieskot jo, o pasikeisi tik dantraciu karuna, kur pries tai foto buvau imetes.

jaigu ta karūna yra tas dydysis dantratis kur atskirai, tai pas mane neatitiko jo kūgiškumas ir teko keisti visą strypą. Man meisrai sakė , kad ir parsiduoda tik viskas kartu, kad būtu vienodai išdilę.
  • 0

#37 Valdux

Valdux

    Gaz pedalizator

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.403
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:C5, 205

Parašyta 2006 lapkričio 16 - 14:52

Weberis, negi taip sunku atsukt keturis varztus ir nusiimt diferenciala? ;)  Tada bus viskas aisq ko reikia tavo dezei (beveik viskas aisq) :)
Jei vistik pabiro diferiancialas, tai praktiskai gali nuo bet kokio modelio ieskot jo, o pasikeisi tik dantraciu karuna, kur pries tai foto buvau imetes.

jaigu ta karūna yra tas dydysis dantratis kur atskirai, tai pas mane neatitiko jo kūgiškumas ir teko keisti visą strypą. Man meisrai sakė , kad ir parsiduoda tik viskas kartu, kad būtu vienodai išdilę.

Kieno kugiskumas neatitiko? Juk ta karuna ir palieki savaja, kad viskas atitiktu.
  • 0
Pug 205 CTi 16 Viatka 'avtomat' pagrindinis kelias yra tas, kuriuo važiuoja tankas

#38 Svečias_Weberis_*

Svečias_Weberis_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 lapkričio 16 - 15:38

Weberis, negi taip sunku atsukt keturis varztus ir nusiimt diferenciala? ;)  Tada bus viskas aisq ko reikia tavo dezei (beveik viskas aisq) :)
Jei vistik pabiro diferiancialas, tai praktiskai gali nuo bet kokio modelio ieskot jo, o pasikeisi tik dantraciu karuna, kur pries tai foto buvau imetes.

jaigu ta karūna yra tas dydysis dantratis kur atskirai, tai pas mane neatitiko jo kūgiškumas ir teko keisti visą strypą. Man meisrai sakė , kad ir parsiduoda tik viskas kartu, kad būtu vienodai išdilę.

Kieno kugiskumas neatitiko? Juk ta karuna ir palieki savaja, kad viskas atitiktu.

Kalbat apie skirtingus dalykus, truputeli. :)
Vienas sakote, kad keiciant visa pagrindine pavara (didelis krumpliaratis-varomasis (cia pavadintas "karuna") + mazasis - varantysis + satelitu deze/diferencialas) reikia keisti krumpliaraciu pora (diidyji ir mazaji krumpliaracius kartu). Ir tas tiesa, gerai sake meistrai.
O Valdas kalba apie mazesni keiciamu detaliu kieki. Jis kalba apie tai, kad paimti ir pakeisti tik pacia satelitu deze, tuo tarpu pagrindine pavara (tuos du krumpliaracius) palikti nekeiciant.
;)
Abieju varinatai imanomi, o pagal situacija jei pagrindines pavaros krumpliaraciai luze, tektu butent imtis to didesnio keitimo. Jei tik satelitu deze suluzusi, pakaktu pakeisti tik ja, tik diferenciala.
:beer:
  • 0

#39 Svečias_Doncevas_*

Svečias_Doncevas_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 lapkričio 16 - 16:44

Sveiki, nenoriu pradeti naujos temos tad cia isiterpsiu. Turiu tokia problema siaip begiu nemeta, bet sunkiai jungiasi 2 begis is vietos vaziuojant dar pusetinai bet jei pries posuki nori mestelt antra begi tai arba visai nejungia arba ganetinai daug pastangu reik, o begiu perjungimo rankenos nulauzti irgi nesinori, dar paskutiniu metu ir 4 begis kazkoki gryba pjaut pradejo jis aisku isijungia taciau kazkaip itartinus garselius kartais leidzia. Itarima turiu kad gali buti tos traukes issinesioje taciau tikslei nezinau tad noreciau kokio nors patarimo gal kas su panasia situacija buvo susidure ar zino gera servisiuka ar taip zmogu kuris tuose reikaluose nusimano ir galetu bent jau deagnoze pasakyt. Is anksto dekoju
  • 0

#40 Svečias_Darius55555_*

Svečias_Darius55555_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 lapkričio 16 - 18:27

ai aš nesuprantu iš tikrųjų nieko apie tas dėžes, man buvo sugedę tas kas yra to didelio dantračio viduje, o kas ten yra aš nežinau, nes nesimato ir neremontuojama. VA man rodos tas buvo sugedęs kur labiausiai dešniau yra --Čia-- , okas ten toks aš nežinau ar satelitas ar viasatas ar kt. :)

Šį pranešimą redagavo Darius55555: 2006 lapkričio 16 - 18:30

  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0