ir is tikruju cia didziuli vaidmeni atlieka kompas,jai jis susiknistu tikrai butu problemu,,,baisu ir pagalvoti,,,taip ir kartais pagalvoji gal geriau butu parduoti automobili,,,bet kol rieda apie tai negalvojam,,tpiu,,tpiu .,,tpiu,,per kairi prtiPamegink pasikeisti dezes kompa, ji pakeisti vieni juokai, prie akumo 1 fiske atjungi ir su guma spec jis ten pritvirtintas, atlenkti sakti ir pajungi kita... Nieko pririsineti nereikia. Susitarti gi su lauzynu gali kad duotu pameginti... Nieko ten nesugadinsi. Jei jau ne kompas, tada vaziuoji kas taiso dezes ir viskas, arba jeigu gauni 100% gerai veikianti hidro bloka, tada gali pasikeisti pats.
Peugeot 607 aut. pavaru deze
#101
Parašyta 2011 kovo 15 - 17:12
#102
Parašyta 2011 kovo 15 - 17:41
#103
Parašyta 2011 kovo 15 - 18:07
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#104 Svečias_danius83_*
Parašyta 2011 gegužės 22 - 10:57
#105
Parašyta 2011 liepos 08 - 07:53
#106
Parašyta 2011 liepos 10 - 12:59
Šį pranešimą redagavo pezo 607hdi: 2011 liepos 10 - 13:04
#107
Parašyta 2011 liepos 10 - 16:42
#108
Parašyta 2011 liepos 10 - 18:07
ziurint kaip startuosi, jei stipriai minsi akseleratoriu gali daeit iki red linesveiki man iskilo klausimas, peugeot 607 2.2hdi su automatine deze, ir nuo kiek apsuku turi mestis kita pavara?
Geriausia nieko neveikti,o po to dar pailseti..
#109
Parašyta 2011 liepos 10 - 19:39
#110
Parašyta 2011 liepos 10 - 20:03
meta kazkur iki 3000,panasiai apie 2700-2800.ant sporto meta pasiekus raudona linijanu bet visvien turi buti rezervas ties kur meta kita begi o ant tokiu pezu ar yra sport rezimas?
#111
Parašyta 2011 liepos 11 - 10:11
nunu ipilk tu bele ka i apdjus gal nuvaziuokit pas automacikus ir jum apsvies prota nes matau daug kam aptemes principas visur tas pats,pili kol nepradeda begt,uzvedi dapili kiek dar reikia ir gesini uzsukes. o siaip tai patarciau kreiptis kur supranta zmones,lygi patikrint 20 lt kainuoja. ir nera ten kosminiu tepalu po 450lt pili sintetinius po ~40lt uz litra ir nematai bedu. spec tepalai...... maziau mociuciu pletku klausykit.
seip atf tepalas kiek pamenu 30lt uz 1ltr
#112
Parašyta 2011 liepos 13 - 22:37
Šį pranešimą redagavo pezo 607hdi: 2011 liepos 13 - 22:38
#113
Parašyta 2011 liepos 14 - 22:22
Tu man pasakyk kad PATS dar ir dezes remontuoji? jeigu taip tada sakyk kur atvaziuosiu ispilsiu dantis, per tokius meistrus paskui remontai ir kainuoja tukstanciais... bl... masinini tepala jis matai pila paprasta.tikrai uz 450lt niekas nepila ir nepils cia tas pats kas pasiulytu pezo centre pasikeist nauja deze uz 10 000lt nes jie tai neremontuoja ju,o tik gali pasakyt kaip ir visose kitose atstovybese ta pati,vaziuok kol vaziuoja tada galesim pakeist i nauja... argi nejuokinga tai girdet lietuvoj?
Privalo buti tik tox koki numato gamintojas ir taskas. Netgi menkiausias tepalo klampumo pokytis prie tam tikru temperaturu isveda is proto FUJILOGIC dezes ko pasekoje pradeda uzkelti slegius, tad neatlaiko tarpines ir pradeda myzhti ne ten kur reikia ir ne taip kaip reikia tada gaunasi smugiai su uzdelsimais ko pasekoje remontuoji hidro bloka ir visa kita...
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#114 Svečias_meškiai_*
Parašyta 2011 liepos 15 - 18:46
visiskai sutinku,pabandykin i koki bmw supilt ne castrol tepalus ir po 2000km turesit uzkalta varikli!Tu man pasakyk kad PATS dar ir dezes remontuoji? jeigu taip tada sakyk kur atvaziuosiu ispilsiu dantis, per tokius meistrus paskui remontai ir kainuoja tukstanciais... bl... masinini tepala jis matai pila paprasta.
Privalo buti tik tox koki numato gamintojas ir taskas. Netgi menkiausias tepalo klampumo pokytis prie tam tikru temperaturu isveda is proto FUJILOGIC dezes ko pasekoje pradeda uzkelti slegius, tad neatlaiko tarpines ir pradeda myzhti ne ten kur reikia ir ne taip kaip reikia tada gaunasi smugiai su uzdelsimais ko pasekoje remontuoji hidro bloka ir visa kita...
#115
Parašyta 2011 liepos 21 - 18:52
#116
Parašyta 2011 gruodžio 24 - 17:47
Turiu tokia problema. Esant saltai dezei(alyvai) pavaros junginejasi svelniai,tik is pradziu pries jungiant D ar R timteli. Uzkaitus dezei pavaros daznai persimeta(is zemesnes i aukstesne tiek atvirksciai) su smugiu svelniu neretai ir grubiu pries tai uzsikeldamos apsukas. Sustojus ant sankryzos deze tarytum buksuoja noredama vaziuoti pirmyn,tampo kol neimetu i N padeti. Vaziuojant greitkeliu 5 ar 6pavara ramei ir spustelejus gaza masina pasidaro nevangi(nenori isigreiteti) ir pradeda vibruoti auto. Jei permini tapke iki dugno masina susizemina pavara ir sauna i prieki be jokiu virpejimu imetant ir aukstesnes. Gal kas esate susidure su kazkuo panasaus? 'Daivantos' diagnostika rodo Torque converter lock-up clutch,bei D2131,53251-ka sios klaidos(skaitmenys) reiskia nezinau,gal kas nusviesit man prota? Kiek auprantu pagal nustatyta gedima kazkas yra prastai su hidrotransformatoriaus uzdarymo voztuvu. Gal kas turit kokiu minciu? Sia masina db praktiskai nevazineju,todel esu pasirenges pasiknisti po hidraulines sistemas.
lapas
Šį pranešimą redagavo dariusu: 2011 gruodžio 24 - 18:47
#117
Parašyta 2011 gruodžio 24 - 18:34
as biski nesupratau. sneki apie 5 6 pavaras bet ant tavo lapo gearbox parasyta 4hp20 t.y 4 begiu. tai kaip yra istikruju?Kad nebekurti naujos temos parasysiu cia:
Turiu tokia problema. Esant saltai dezei(alyvai) pavaros junginejasi svelniai,tik is pradziu pries jungiant D ar R timteli. Uzkaitus dezei pavaros neretai persimeta(is zemesnes i aukstesne tiek atvirksciai) su smugiu svelniu neretai ir grubiu pries tai uzsikeldamos apsukas. Sustojus ant sankryzos deze tarytum buksuoja noredama vaziuoti pirmyn,tampo kol neimetu i N padeti. Vaziuojant greitkeliu 5 ar 6pavara ramei ir spustelejus gaza masina pasidaro nevangi(nenori isigreiteti) ir pradeda vibruoti auto. Jei permini tapke iki dugno masina susizemina pavara ir sauna i prieki be jokiu virpejimu imetant ir aukstesnes. Gal kas esate susidure su kazkuo panasaus? 'Daivantos' diagnostika rodo Torque converter lock-up clutch,bei D2131,53251-ka sios klaidos(skaitmenys) reiskia nezinau,gal kas nusviesit man prota? Kiek auprantu pagal nustatyta gedima kazkas yra prastai su hidrotransformatoriaus uzdarymo voztuvu. Gal kas turit kokiu minciu? Sia masina db praktiskai nevazineju,todel esu pasirenges pasiknisti po hidraulines sistemas.
lapas
#118
Parašyta 2011 gruodžio 24 - 18:40
Šį pranešimą redagavo dariusu: 2011 gruodžio 24 - 18:48
#119
Parašyta 2011 gruodžio 24 - 18:48
nu jei dapylus tepalo niekas nepasikeis tai varyk kitur diagnostika daryt. daugiau nieko cia neprimastysi. ir ta lapa gali ismestnu taip as ir nesuprantu. pas mane yra asasin tf-80sc(am6) deze,bet 'Daivanta' visai kita dezes tipa nurodo. keistas zmogus buvo,atlikdamas diagnostika net atf kiekio nepatikrino,gryzes namo pats pasitikrinau. truko beveik 600g pas mane masinoje 6pav deze,juk su 2.7hdi kitokiu ir nebuvo. Sakyciau zmogus sumaise lapus,bet ant lapo yra nurodyti valstybiniai nr ir t.t
#120
Parašyta 2011 gruodžio 24 - 19:26
Šį pranešimą redagavo dariusu: 2011 gruodžio 24 - 19:27
Vartotojų skaito šią temą: 6
narių: 0, svečių: 6, slaptų narių: 0