205 1.9 dusta nuo 3500 iki 4000 rpm
#1
Parašyta 2007 spalio 01 - 14:51
#2
Parašyta 2007 spalio 01 - 15:02
#3
Parašyta 2007 spalio 01 - 15:41
#4
Parašyta 2007 spalio 01 - 16:00
Tiesa sakant paskirstymo dangtelio kontaktai man ytarima kele, bet as juos su smulkia skurke pasveiciau ir nuvales su skiedikliu atgal uzdejau. Reiks uzklaust Mehary kiek kainuotu naujas dangtelis, bet kai ieskojau zvaklaidziu, tai tinkamo komplekto niekur neradau, teko po viena neorginalu laida susipirkt, tai bijau kad ir su paskirstytoju gali buti sunkuPaskirstytuvas/dangtelis tvarkoj?
#5
Parašyta 2007 spalio 03 - 10:44
Peugeot 205 VTS - Juodulys
#6
Parašyta 2007 spalio 03 - 11:28
Po darbo vaziuosiu ieskot dangtelio.laidus gaut sunku o dangteli tikrai rasi. beveik visur
Bet siandien varikis jau ir prie zemu sukiu vos pradejus vaziuot eme gliucyt
Nu bus matyt po dangtelio ir skriejiko keitimo
#7
Parašyta 2007 spalio 03 - 13:55
arba XU9JA, mazesnis konstruktorius gausis...mintis viena - daryk greiciau cti16
Volvo 940 turboplyta MY1997
#8
Parašyta 2007 spalio 03 - 16:21
Peugeot 205 VTS - Juodulys
#9
Parašyta 2007 spalio 03 - 18:19
#10
Parašyta 2007 spalio 03 - 18:20
why?kodel JA? JAZ geriau
Volvo 940 turboplyta MY1997
#11
Parašyta 2007 spalio 03 - 20:07
tuom kad JAZ yra geriausias variklis is gti. jo galia mazesne bet kreive grazesnewhy?
Peugeot 205 VTS - Juodulys
#12
Parašyta 2007 spalio 03 - 22:27
you buy horsepower but you drive torquewhy?
#13
Parašyta 2007 spalio 03 - 22:27
dar toks mi16 būna, kartais pas gti pasitaikotuom kad JAZ yra geriausias variklis is gti. jo galia mazesne bet kreive grazesne
#14
Parašyta 2007 spalio 04 - 00:30
ai nu nereikia. zinau dar reciau bet buna tox v6 3.0ldar toks mi16 būna, kartais pas gti pasitaiko
acirado mat expertas
Peugeot 205 VTS - Juodulys
#15
Parašyta 2007 spalio 04 - 06:57
Tai yra visiška tiesa, dar tenka išgirsti - mašina sena, dalių neturim, pas mus nėra, bet parduotuvė tikrai turi. Nuvažiavus į parduotuve, pardavėjas ilgai ieško kompiutery ir sako - mes neturim, bet servise yra (čia ieškant oro filtro)Na va, buvau Mehary paskirstymo dangtelio, kaip ir reikejo tiketis nuskambejo fraze "atsinesk pavyzdy" :mad: Nuejau nusilupau ta dangtely, atnesu, pavarte kataloga ir pasake kad rytoj apie pietus bus uz 50 Lt. Sakau reikia yvoriu pavaru "kuliso" tvirtinimo varztui, kuris sukasi prie traverso.... "atsinesk pavyzdy" nu radom tas yvores ju programoj, pasirodo jos po 3Lt bet reikia uzsakyt ir tik po dvieju savaiciu bus, nes kam vest senu masinu dalis kuriu nieks nepirks, ai sakau dzin, pats issidrosiu. Tai sakau duokit abu rankinio trosus... "reiktu pavyzdzio" sakau dar duokit ilgojo pusasio pakabinama guoly (gal kas zinot to guolio vidiny ir isoriny diametrus) - "reiktu pavyzdzio" Bet uztat skriejiko pavyzdzio nereikejo, ejo pagal dangtely parinkt
#16
Parašyta 2007 spalio 04 - 09:12
Mistika su tais DDZ varikliais, toks pas mane 405 idetas.Beje, variklis ydetas kazkoks XU9M (DDZ),
kadangi mano pezas apdujintas, tai su benzinu nelabai imanoma vaziuot,
kazko tais trukcioja esant 2500-3500 aps, bei gerai uzgazavus mesteli juoda dumeli.
variklis vaznejant benzinu linkes uzsisiurbineti - del ko priezasties neradau iki siol.
Peugeot 306 break, 2.0 16v (Xu10J4R), 1998m.+LPGCitroen C5 II, 1.6HDI, 2005m
UTENA
#17
Parašyta 2007 spalio 04 - 09:44
Aga, bet sutik, kad pas motronica daugiau smegenu, kas tampa didesne hemorojaus rizika 20m. konstruktoriuje ;)tuom kad JAZ yra geriausias variklis is gti. jo galia mazesne bet kreive grazesne
Volvo 940 turboplyta MY1997
#18
Parašyta 2007 spalio 04 - 21:14
#19
Parašyta 2007 spalio 05 - 10:21
#20
Parašyta 2007 spalio 05 - 10:37
Nu gal reiks pabandyt paieskot pas ka nors pasiskolint babina pabandymui. O zvakes laidai, paskirstymo dangtelis, skriejikas dabar naujiTai tu pasiskolink iš kieno nors, kas 405 ar 205 su tokiu matoru turi, ir pasibandyk. 1,6 berods irgi tokia babina būna. Detaliau gali elcats.ru pasiziuret, pas ka dar tokios babinos.
O dar gali pamegint paimt wd40 ir supurkst babina ir laidus. Dabar dregni orai, o pugu degimo sistema labai tam jautri, jei bent kiek netvarkinga.
Bet tas "dusimas" progresuoja, snd ryte kol isvaziavau is miesto, tai net zemiau nei 2k rpm budavo kad variklis nustodavo isvis gyvybes pozymius rodyt, gaza ant pavaros riededamas gali kiek nori maigyt jokios efekto, tada ismini sankaba gerai pergazuoji ir vel bandai judet, taip ir svilinu daba sankaba mieste Nors nuo 4.5k rpm viskas veikia puikiai, tik kad tada benzino biski daugokai naudoja
Bet lieka dar planas B - I kartos dujos
Vartotojų skaito šią temą: 0
narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0