Peršokti prie turinio


Nuotrauka

205 1.9 dusta nuo 3500 iki 4000 rpm


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 93

#21 Algirdas

Algirdas

    Įkopęs į penktą dešimtį

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.866
  • Vieta:Lietuvos kaimelis
  • Automobilis:batai....

Parašyta 2007 spalio 05 - 10:45

dujos blogis....
  • 0
keista... ir vel ne Pugas

#22 Taigeris

Taigeris
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 462
  • Vieta:Utena
  • Automobilis:P306 2.0 16v

Parašyta 2007 spalio 05 - 11:10

Bet lieka dar planas B - I kartos dujos :D

jei visgi sugalvosi det dujas (I k.)- ATSARGIAI - kompas gali pradet svilt.
blin kol radau kompo svilimo priezasti teko pakeist 2 kompus . :ph34r:
  • 0

Peugeot 306 break, 2.0 16v (Xu10J4R), 1998m.+LPG
Citroen C5 II, 1.6HDI, 2005m 
UTENA


#23 moonas

moonas
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 2.135
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:205gti 1.6, 205gti mi16, 205cti 1.9

Parašyta 2007 spalio 05 - 11:44

Bet lieka dar planas B - I kartos dujos :D

dujos + netvarkinga degimo sistema = garantuotas šaudymas ir kiti nemalonumai. -_-
  • 0

#24 maiklas

maiklas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.152
  • Vieta:Kaunas - Jurbarkas
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2007 spalio 05 - 11:58

dujos + netvarkinga degimo sistema = garantuotas šaudymas ir kiti nemalonumai. -_-

O ka daryt, kai beveik visa degimo sistema pakeista o problemos vistiek neina rast. As naiviai tikejau kad diagnostikoj pasakys kad koks nors dacikas sugedes, tai pasikeisiu ir psio, bet pasake kad lemda atsijungus ir viena laiduka prie oro sklendes daviklio rado istraukta is fyskes.
Turiu klausima, ar antifryzo temperaturos dacikas yra vienas ir kompui ir skydelio parodymam? Nes skydelyje rodykle kartais nesamones rodo, bet iki siol to nesureiksminau :unsure:
Taigeri, o kas buvo tau, kad kompai svilo?
  • 0

#25 moonas

moonas
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 2.135
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:205gti 1.6, 205gti mi16, 205cti 1.9

Parašyta 2007 spalio 05 - 12:42

Atskiri, ir trys: viens kompui (su rimtesne fyške), ir du skydeliui - lemputei ir rodyklei atskirai.
  • 0

#26 Svečias_laris_*

Svečias_laris_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 spalio 05 - 13:24

Vieno teisingo pasiulymo vistiek nebus, reikes pabandyti viena, paskui kita. Mano manymu jei butu babina, tuomet dusimas butu arba visam diapazone arba virs kazkokios ribos. Bet kad tarpe abejoju. Gera naujiena yra ta, kad pasibandymui gali lupt babina nuo bet kurio 1.9 benzininio pugo XU9J. Ten, mano galva, tik tvirtinimas skiriasi, metaline prikniedyta dalis, per kuria prie variklio babina ir prisisuka. Pati babina pagal charakteristikas turetu buti identiska. As pakrapstes galva speju taip: Oro srauto matuokle (AFM). Ten mechaninis trynimasis, vienas paslankus kontaktas ant kojeles vazineja kitu stacionariu kantaktu (takeliu). 3500-4000K apsuku labai darbinis rezimas, gali buti, kad ten takelis labiau issidevejes.

Šį pranešimą redagavo laris: 2007 spalio 05 - 13:26

  • 0

#27 maiklas

maiklas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.152
  • Vieta:Kaunas - Jurbarkas
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2007 spalio 05 - 13:38

As pakrapstes galva speju taip:
Oro srauto matuokle (AFM).
Ten mechaninis trynimasis, vienas paslankus kontaktas ant kojeles vazineja kitu stacionariu kantaktu (takeliu). 3500-4000K apsuku labai darbinis rezimas, gali buti, kad ten takelis labiau issidevejes.

Dekui uz patarimus visiem ;)
AFM "retracking" jau dariau (paslinkau visa AFM schema su tuo anglies takeliu (puslankiu), kad sepeteliai nenudilusy plota liestu), bet nepamacijo. Ta AFM jau pries mane kazkas (speju ir Valdux prie to prisidejo :D ) bande mesinet, todel tiketina kad ir joje gali slypeti gedimas. O kadangi kompas nuo vieno variklio, o pats variklis (ir kogero dalis periferijos, gal tame tarpe ir AFM) is kitos masinos, tai daba nelabai atseku galus :wacko:
Nu kaip nors iki vasaros atostogu reiktu datraukt, o tada gal rimtesniais remontais bus galima uzsiimt :unsure:
  • 0

#28 Taigeris

Taigeris
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 462
  • Vieta:Utena
  • Automobilis:P306 2.0 16v

Parašyta 2007 spalio 05 - 13:48

Taigeri, o kas buvo tau, kad kompai svilo?

siaip del visko kalta buvo laisvu sukiu sklende (Bosch ), ir dirbant dujomis kompas vis bandydavo ja uzdarinet kol pradedavo degt kompe reles ar tai dar kas, bent jau man taip aiskino vienas specas.
Teko det kitokia sklende, kuri truputi kitaip veikia (puikiai tiko nuo oooo :D ).
dabar dujomis veikia normaliai, sukiai kartais paplaukioja. Du metus vazineju nei karto nesove, nors ir vazineju ne pencininko rezimu. traukia normaliai, trukciojimu visiskai jokiu, duju sanaudos vid apie 12ltr. :wacko:
  • 0

Peugeot 306 break, 2.0 16v (Xu10J4R), 1998m.+LPG
Citroen C5 II, 1.6HDI, 2005m 
UTENA


#29 Valdux

Valdux

    Gaz pedalizator

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.403
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:C5, 205

Parašyta 2007 spalio 05 - 13:57

Ta AFM jau pries mane kazkas (speju ir Valdux prie to prisidejo :D ) bande mesinet, todel tiketina kad ir joje gali slypeti gedimas.

As tik daviau pasibandyt nuo savojo. Ir nieko, tas pats Š.
  • 0
Pug 205 CTi 16 Viatka 'avtomat' pagrindinis kelias yra tas, kuriuo važiuoja tankas

#30 acidal

acidal

    piktas jaunuolis

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.338
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:-

Parašyta 2007 spalio 05 - 19:35

Jeiguka, turiu nuo XU9J1 variklio: AFM (oro srauto matuokle), isiurbimo kolektoriu, kompa ir visa pravodkes raizgalyna, liamda dar lygtai kazkur metos... atliko kadais po transplantacijos..
  • 0

Volvo 940 turboplyta MY1997


#31 maiklas

maiklas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.152
  • Vieta:Kaunas - Jurbarkas
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2007 spalio 08 - 08:52

Jeiguka, turiu nuo XU9J1 variklio: AFM (oro srauto matuokle), isiurbimo kolektoriu, kompa ir visa pravodkes raizgalyna, liamda dar lygtai kazkur metos... atliko kadais po transplantacijos..

Sestadieny baigiau jungtis dujas :blush: Ant laisvu taip ir nepavyko priverst dirbt (galvoju gal sukietejo membranos reduktoriui gulint nenaudojamam), bet laikant biski praverta oro sklende (~1.5k rpm) viskas veikia, o trauka geresne nei su benzinu ir jokiu lagu ar trukciojimu :)

O del AFM, tai kaip suprantu, Valdux butent nuo XU9J1 variklio ja ir buvo uzdejes pabandymui, bet niekas nepasikeite -_- Gal geriau pradesiu taupyt pinigus ant XU9J4 remonto :unsure:
  • 0

#32 EsTr3ToR

EsTr3ToR
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 760
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 205 Gti 1992 1.9

Parašyta 2008 birželio 04 - 01:52

Emmm... Same to me. Kurtis nenori, starteri jei suksi daug tai isvis nieko nepasieksi, o jei po truputi suksi ir atleidinesi tai siaip netaip uzsikuria. 3000-4000rpm lagai, kartais penkta pavara ant 3000 gali dugna spaust o jis tampysis ir niekur nevaziuos. Kol saltesne buna tai buna trukciojimu ir ant ~2000rpm, bet tokiu kad jau isvis degimo taktus praleistu. Paskirstytojo dangtelis naujas, laidai nauji, zvakiu du komplektai isbandyti, babina ir komutatorius nuo vaziuojancios masinos pakeisti, AFM taip pat. Buvau uzsirases diagnostikai bet taip ir nenuvaziavau nes pamaniau kad neverta, bo jie tik lemda ir temp sensorius patikrint ir tegali ir dar sake kad tas ju kompas diagnostinis "veikia kai nori". Anksciau tik vestis nenoredavo, bet pastaruoju metu ir ribotuvas prie 3000 atsirado. Tiesa, pastebejimas toks kad kai buvo -20 ir vesdavos ir valindavo be problemu. Temp daviklis kompui pakeistas y nauja. Laukiu pasiulymu.:)
  • 0
Peugeot 205 GTi 1992 Sorrento Green 1.9 Mi16 Sometime... Peugeot 205 GTi 1987 Graphite Grey 1.6->1.9 Finished Restoration

#33 maiklas

maiklas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.152
  • Vieta:Kaunas - Jurbarkas
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2008 birželio 04 - 07:01

Laukiu pasiulymu.:)

I kartos dujos visus situos simptomus pagydo ;) Ir ribotuvo nelieka (iki pat galo), ir lago jokio ^_^
  • 0

#34 EsTr3ToR

EsTr3ToR
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 760
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 205 Gti 1992 1.9

Parašyta 2008 birželio 05 - 11:38

Ninoriu duju :ph34r:
  • 0
Peugeot 205 GTi 1992 Sorrento Green 1.9 Mi16 Sometime... Peugeot 205 GTi 1987 Graphite Grey 1.6->1.9 Finished Restoration

#35 moonas

moonas
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 2.135
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:205gti 1.6, 205gti mi16, 205cti 1.9

Parašyta 2008 birželio 05 - 11:45

Aš tai panašią problemą išgydžiau migo matoru :)
  • 0

#36 EsTr3ToR

EsTr3ToR
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 760
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 205 Gti 1992 1.9

Parašyta 2008 birželio 05 - 21:29

Tai as kaiptik ir ruosiuosi tapati daryti... Motora jau turiu, bet ir sitas svieziai perrinktas, norisi visgi suzinoti kame cia kampas situ nesklandumu. P.s. kai miga versiu, uzveisiu atsikra temele, reiks daug patarimu ir palaikymo :) Ypac su elektros neatitikimais:)
  • 0
Peugeot 205 GTi 1992 Sorrento Green 1.9 Mi16 Sometime... Peugeot 205 GTi 1987 Graphite Grey 1.6->1.9 Finished Restoration

#37 maiklas

maiklas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.152
  • Vieta:Kaunas - Jurbarkas
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2008 birželio 25 - 09:46

Kadangi net nezinau kaip reiktu pavadint nauja tema, tai pratesiu senaja :blush:
Savaitgaly krapsciausi prie grifo ir radau atjungta kazkoky dacika (nuotraukoj juodas), gal kas zinot kam jis reikalingas ir kas per slangos turetu prie jo prisijungt?
Dar nuotraukoj matosi kazkokia balta pusle, bet ta kiek suprantu turi kazka bendro su benzino garu anglies filtru (tokis juodas cilindras po vairuotojo sparnu).
Posted Image
  • 0

#38 moonas

moonas
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 2.135
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:205gti 1.6, 205gti mi16, 205cti 1.9

Parašyta 2008 birželio 25 - 10:19

Berods abu jie su anglies filtru jungiasi. Bent jau balta pūslė tai 100%, dėl juodo galėsiu šią sav. pažiūrėt, kaip pas mano cti sujungta.
  • 0

#39 maiklas

maiklas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.152
  • Vieta:Kaunas - Jurbarkas
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2008 birželio 25 - 12:24

...dėl juodo galėsiu šią sav. pažiūrėt, kaip pas mano cti sujungta.

Nevark, as kai palysiu po savuoju cti pats pasiziuresiu kaip ten sujungta. Galvojau gal kas nors zinos ir taip kas cia per daiktas ir kam jis skirtas :blush:
  • 0

#40 EsTr3ToR

EsTr3ToR
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 760
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 205 Gti 1992 1.9

Parašyta 2008 birželio 25 - 16:37

Atsimenu ir as ten vargau su jais... Jungias prie to stebuklingo filtro ir gryztamojo y baka, tipo is garu benza padaro or smth, bet tiksliai nepamenu kas prie ko.
  • 0
Peugeot 205 GTi 1992 Sorrento Green 1.9 Mi16 Sometime... Peugeot 205 GTi 1987 Graphite Grey 1.6->1.9 Finished Restoration




Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0