Peršokti prie turinio


Nuotrauka

205 1.9 dusta nuo 3500 iki 4000 rpm


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 93

#41 EsTr3ToR

EsTr3ToR
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 760
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 205 Gti 1992 1.9

Parašyta 2008 liepos 25 - 00:25

Na ka, radau pora nesklandumu - lemdos laidai su temp sumaisyti, holo daviklis gali but kad kreivai stovejo... Visi variklio skyrio laidai perlituoti naujais, iskaitant ir ta ruda fiske durna... 3000rpm... ir vis dar ribotuvas :S pasiulymu?
  • 0
Peugeot 205 GTi 1992 Sorrento Green 1.9 Mi16 Sometime... Peugeot 205 GTi 1987 Graphite Grey 1.6->1.9 Finished Restoration

#42 moonas

moonas
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 2.135
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:205gti 1.6, 205gti mi16, 205cti 1.9

Parašyta 2008 liepos 25 - 09:41

Na man kai taip panašiai buvo, tai su vienu bičiuku diagnostiku boschinių įpurškimų ilgai ieškojom, kame kampas, degimo kampus reguliavo, paskirstytuvus, laidus kaitaliojom - nieko. Tai jo paskutinė diagnozė buvo - išsidėvėjus gazo sklendė, tipo kažkas kažkur ten kažką praleidžia ką nereikia. Toliau nebesiaiškinau, migo motoras po kapotu atsirado. Tai jei jūs ten tų sklendžių lyšnų turit - gali pabandyt pasikeist.
  • 0

#43 EsTr3ToR

EsTr3ToR
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 760
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 205 Gti 1992 1.9

Parašyta 2008 liepos 29 - 23:34

Naujienos: Snd Sparcis man beveik sekmingai sutvarke sita "dusima" (bo as passat`u remontui baisiai uzsiemes buvau:D ). Ties 3000 viskas ok, ties 3200 vos vos traukos sumazejimas pasijaucia, bet ant laisvu apsuku pradejo nesamones daryt... Ant darbines temp pasidariau ~950 apsuku - viskas ok, kai salta keistai dusauja, lyg per mazos butu, kol ysilineja - kaip uzeina, o paskui gryztant is garazo isvis ant 1500rpm buvo apsistoje :S Beja, dusimo problema tarkim isspresta reguliuojant gazo sklendes padeties daviklio kampa :D Bandysim su Sparciu dar zaist su tom sklendem, gal keist ka. Dekavojuos moonui uz patarimus :beer:
  • 0
Peugeot 205 GTi 1992 Sorrento Green 1.9 Mi16 Sometime... Peugeot 205 GTi 1987 Graphite Grey 1.6->1.9 Finished Restoration

#44 moonas

moonas
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 2.135
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:205gti 1.6, 205gti mi16, 205cti 1.9

Parašyta 2008 liepos 30 - 10:11

Tas daviklis šiaip duoda tik du signalus - kai gazas pilnai atleistas, ir kai pilnai nuspaustas, tai vidurinių apsukų lyg ir neturėtų įtakot... Nebent kur nors ties viduriu apsukų užsitrumpina kažkas, ir kompas pagalvoja, kad gazas pilnai atleistas, todėl nutraukinėja kuro padavimą. O kaip veikia visai atjungus TPS daviklį?
Laisvas apsukas (ir šalto motoro veikimą) pas gti šiaip dar didele dalim papildomo oro sklendė įtakoja, kuri nuo amžiaus striginėt pradeda (SAD - http://www.205gtidri...les/e3-sad.html). Dar gali ją nusiimt ir kokiu wd40 prasiplaut, pramankštint kažkiek.
  • 0

#45 EsTr3ToR

EsTr3ToR
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 760
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 205 Gti 1992 1.9

Parašyta 2008 liepos 30 - 13:26

Del dvieju signalu tai tikrai abejoju, jei jam reiktu tik dvieju signalu ten butu 2-3kontaktu fyske, o yra berods daugiau. Visiskai atjungus rodos ir nebandem. Bandysiu plaut ta SAD daikciuka, perskaiciau visa straipsni ta... Jei ka tokiu dar irgi turim... Beja, jo viduje turi but tepalo ar ne? Ta prasme WD40 geriau pust ar Brake Disc Cleaner`i?
  • 0
Peugeot 205 GTi 1992 Sorrento Green 1.9 Mi16 Sometime... Peugeot 205 GTi 1987 Graphite Grey 1.6->1.9 Finished Restoration

#46 moonas

moonas
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 2.135
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:205gti 1.6, 205gti mi16, 205cti 1.9

Parašyta 2008 liepos 30 - 14:23

Manau turi, bet wd40 ilgalaikiam sutepimui netinka - išgaruoja ir dulkes traukia. Tada jau gal geriau praplaut su brake cleaneriu, ir įlašint kokio kad ir variklinio tepalo. TPS daviklis tai tikrai tik ribines sklendės pozicijas matuoja (tiek jetronicui, tiek motronicui) - pasibandyk su testeriu, jei netiki :) Ten net toks tylus kliksėjimas girdisi pajudinus sklendę.
  • 0

#47 EsTr3ToR

EsTr3ToR
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 760
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 205 Gti 1992 1.9

Parašyta 2008 liepos 30 - 15:07

O kiek zinau reikia taip pastatyt kad to kliksejimo neturi but...
  • 0
Peugeot 205 GTi 1992 Sorrento Green 1.9 Mi16 Sometime... Peugeot 205 GTi 1987 Graphite Grey 1.6->1.9 Finished Restoration

#48 moonas

moonas
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 2.135
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:205gti 1.6, 205gti mi16, 205cti 1.9

Parašyta 2008 liepos 30 - 15:41

Gamykliškai kliksėjimas turi būt prieš pat pilnai užsidarant sklendei, ir prieš pat pilnai atsidarant. Būtent tada kompas mato "gazas atleistas" ir "gazas dugnas". Bet kai būna problemų su laisvom apsukom (pagrinde kai gęsta atleidus gazą) daug kas nureguliuoja taip, kad kliktelėjimo ant "gazas atleistas" nebūtų - tada kompas nemato, kad gazas pilnai atleistas, nepereina į "idle" režimą ir pila biški daugiau benzo. Nureguliavimas, kad kliksėjimo nebūtų, yr tolygus išvis to daviklio atjungimui :)
  • 0

#49 EsTr3ToR

EsTr3ToR
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 760
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 205 Gti 1992 1.9

Parašyta 2008 rugpjūčio 04 - 23:45

Kliksejimo pas mane vapse niekad nera... Zaidem snd su SAD, tai klausimelis iskilo... Kiek ta skyle turi but atidaryta kai variklis saltas? Viena toki issigriovem tai nusprendem kad like trys veikia nekaip nes neatidaro visiskai tos skyles, o tik koki 1/4 jos... Galima butu prichalturint kad ji butu atidaryta, bet tada uzsilus varikliui butu per dideles apsukos. Kiek pvz pas jus ant visos tos gazo sklendes iseina metaliniu vamzdeliu zarnokam pajungt? Pas mane yra 3, vienas lycnas. Is kur mazdaug turetu ateiti laidai tepalo lygio davikliui? Nuo stabdziu stiprintuvo puses ar kitos?
  • 0
Peugeot 205 GTi 1992 Sorrento Green 1.9 Mi16 Sometime... Peugeot 205 GTi 1987 Graphite Grey 1.6->1.9 Finished Restoration

#50 EsTr3ToR

EsTr3ToR
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 760
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 205 Gti 1992 1.9

Parašyta 2008 rugpjūčio 07 - 12:09

Sklende veikia normaliai, buvau nusiemes, matavausi su testeriu, duoda signalus abu...
  • 0
Peugeot 205 GTi 1992 Sorrento Green 1.9 Mi16 Sometime... Peugeot 205 GTi 1987 Graphite Grey 1.6->1.9 Finished Restoration

#51 maiklas

maiklas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.152
  • Vieta:Kaunas - Jurbarkas
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2008 rugpjūčio 24 - 13:16

Aš tai panašią problemą išgydžiau migo matoru :)

Variklio pakeitimu problemos nesibaige, o tik paryskejo :)
Migas saltas ant benzino labai sunkiai kuriasi. O uzsikurus, nelaiko laisvu sukiu. Vaziuojant aiskiai truksta traukos.
Buvo isbandytos kokios penkios oro srauto matuokles, kurios kitose masinose puikiai veike. Isbandyti du laisvos eigos voztuvai ir du temperaturos dacikai. Kaitaliojau tris komutatorius, dvi babinas. Bandziau sudet kuro purkstukus ir kuro slegio reguliatoriu is kabriaus variklio. Isbandziau du komplektus zvakiu (skriejikas, paskirstymo dangtelis ir laidai nauji). Buvau pasijunges kita kompa (manojo kodo galas 125, o buvau ysidejes 119), bet rezultatas visais atvejais tas pats, pasiekus ~3k rpm variklis prededa dust ir nevysto sukiu. Tiesa, buvo vienas atvejis kai taip burbuliuojant ir per sankaba sukeliant sukius iki ~6 rpm truktelejo iki redline'o kaip reikiant pirma ir antra pavarom, bet daugiau to pakartot neina.
Dar reikes pabandyt pakeist kuro filtra, su kuriu nuvaziuota gal tik koks 1k km, nes pries tai visa laika vazinedavau ant duju. Ir dar reikes pakeist kuro siurbly arba pamatuot esamo sukeliama slegy. dar del visa ko pakeisiu davikly kuris skaiciuoja smagracio sukius. ir bus isbandyti visi variantai kurie man atejo y galva, todel jei kas nors turit kokiu minciu, kad ir nelabai ytiketinu - wellcome ;)
  • 0

#52 Cheinikas

Cheinikas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.047
  • Vieta:205 GTi factory, Lithuania
  • Automobilis:Peugeot 205 VTS, 407 SW

Parašyta 2008 rugpjūčio 25 - 11:36

o as kazkodel itariu laidus, kurie ateina i MAF sensoriu pati sensoriu pakeiti, neveikia, reiskia jis nevekia del kitos priezasties, o pati situacija tikrai panasi, kad neveikia MAF siulau praskambint visus laidus, kurie i ji ateina, manau turetum rast beda siaip papildomam isitikinimui pabandyk ji is vis atjungt ir ziurek ar kas keisis

Šį pranešimą redagavo Cheinikas: 2008 rugpjūčio 25 - 11:36

  • 0

Peugeot 205 VTS - Juodulys


#53 moonas

moonas
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 2.135
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:205gti 1.6, 205gti mi16, 205cti 1.9

Parašyta 2008 rugpjūčio 25 - 12:09

Smagračio daviklį pirmoj eilėj žiūrėčiau/bandyčiau pakeist kitu.
  • 0

#54 maiklas

maiklas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.152
  • Vieta:Kaunas - Jurbarkas
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2008 rugpjūčio 25 - 12:23

siaip papildomam isitikinimui pabandyk ji is vis atjungt ir ziurek ar kas keisis

Atjungus MAF, variklis visai neuzsiveda, o dirbanciam dar nebandziau atjunti. Reiks pabandyt ir laidus patikrint kaip sakai.


Smagračio daviklį pirmoj eilėj žiūrėčiau/bandyčiau pakeist kitu.


Sita gal net Kaune daugiabucio kieme esant geram orui pabandysiu pakeist, nes iki savaitgalio dar toli kol garaza pasieksiu :blush: Siaip to daviklio varzas tikrinau, tai lyg issitenka y manualuose rasomas normas :unsure:

Šį pranešimą redagavo maiklas: 2008 rugpjūčio 25 - 12:24

  • 0

#55 moonas

moonas
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 2.135
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:205gti 1.6, 205gti mi16, 205cti 1.9

Parašyta 2008 rugpjūčio 25 - 13:31

Tam davikliui labai svarbu reikiamas atstumas iki smagračio dantų, ir teisingas jo laido ekranavimas. Jei neteisingai pajungtas ir ekranavimas neįžemintas - visai gali būt, kad prisigaudo trukdžių ir signalas grybauja.
  • 0

#56 EsTr3ToR

EsTr3ToR
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 760
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 205 Gti 1992 1.9

Parašyta 2008 rugpjūčio 25 - 14:26

Paguosiu - pas mane vis dar tas pats... Laukiu ziniu
  • 0
Peugeot 205 GTi 1992 Sorrento Green 1.9 Mi16 Sometime... Peugeot 205 GTi 1987 Graphite Grey 1.6->1.9 Finished Restoration

#57 maiklas

maiklas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.152
  • Vieta:Kaunas - Jurbarkas
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2008 rugpjūčio 25 - 18:37

Smagracio daviklis irgi atkrenta. Ysidejau kita, bet gedimas nedingo <_< Bet jau pasiskolinau kuro siurbly, tai kai bus laisvo laiko, bandysiu ir ta pasikeist. Beje, nei karto to neteko daryt 205'am, bet ytariu kad baka reikia nusiimt?
  • 0

#58 EsTr3ToR

EsTr3ToR
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 760
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 205 Gti 1992 1.9

Parašyta 2008 rugpjūčio 25 - 18:40

Nereikia, siurblys po galinem sedynem gyvena, per ten ir atsisuka ir issitraukia... Kiek zinau gti siurblys turi duoti 2.9-3.1 baro... Pataisykit jei klystu
  • 0
Peugeot 205 GTi 1992 Sorrento Green 1.9 Mi16 Sometime... Peugeot 205 GTi 1987 Graphite Grey 1.6->1.9 Finished Restoration

#59 maiklas

maiklas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.152
  • Vieta:Kaunas - Jurbarkas
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2008 rugpjūčio 25 - 18:51

Nereikia, siurblys po galinem sedynem gyvena, per ten ir atsisuka ir issitraukia...
Kiek zinau gti siurblys turi duoti 2.9-3.1 baro... Pataisykit jei klystu

Pas CTI kuro slegio reguliatorius buvo 2.5 bar, o pas miga 3 bar, bet pats kuro siurblys manau kad turetu bent 6-8 bar spausti :unsure:
Na o jei, kaip sakai, rasiu po galinem sedynem skyle, per kuria galima pasikeist siurbly, tai kogero vel koky vakara daugiabucio kieme tai padarysiu :D
  • 0

#60 maiklas

maiklas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.152
  • Vieta:Kaunas - Jurbarkas
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2008 rugpjūčio 27 - 13:25

Dar 50 Lt kaip y sikna, nes naujas kuro filtras nieko nepakeite :) O kuro siurblys nuo 309 netiko, reiks vaziuot pas Virzin ir ieskot tinkamo siurblio :blush:
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0