
205 1.9 dusta nuo 3500 iki 4000 rpm
#41
Posted 2008 July 25 - 00:25
#42
Posted 2008 July 25 - 09:41
#43
Posted 2008 July 29 - 23:34


#44
Posted 2008 July 30 - 10:11
Laisvas apsukas (ir šalto motoro veikimą) pas gti šiaip dar didele dalim papildomo oro sklendė įtakoja, kuri nuo amžiaus striginėt pradeda (SAD - http://www.205gtidri...les/e3-sad.html). Dar gali ją nusiimt ir kokiu wd40 prasiplaut, pramankštint kažkiek.
#45
Posted 2008 July 30 - 13:26
#46
Posted 2008 July 30 - 14:23

#47
Posted 2008 July 30 - 15:07
#48
Posted 2008 July 30 - 15:41

#49
Posted 2008 August 04 - 23:45
#50
Posted 2008 August 07 - 12:09
#51
Posted 2008 August 24 - 13:16
Variklio pakeitimu problemos nesibaige, o tik paryskejoAš tai panašią problemą išgydžiau migo matoru

Migas saltas ant benzino labai sunkiai kuriasi. O uzsikurus, nelaiko laisvu sukiu. Vaziuojant aiskiai truksta traukos.
Buvo isbandytos kokios penkios oro srauto matuokles, kurios kitose masinose puikiai veike. Isbandyti du laisvos eigos voztuvai ir du temperaturos dacikai. Kaitaliojau tris komutatorius, dvi babinas. Bandziau sudet kuro purkstukus ir kuro slegio reguliatoriu is kabriaus variklio. Isbandziau du komplektus zvakiu (skriejikas, paskirstymo dangtelis ir laidai nauji). Buvau pasijunges kita kompa (manojo kodo galas 125, o buvau ysidejes 119), bet rezultatas visais atvejais tas pats, pasiekus ~3k rpm variklis prededa dust ir nevysto sukiu. Tiesa, buvo vienas atvejis kai taip burbuliuojant ir per sankaba sukeliant sukius iki ~6 rpm truktelejo iki redline'o kaip reikiant pirma ir antra pavarom, bet daugiau to pakartot neina.
Dar reikes pabandyt pakeist kuro filtra, su kuriu nuvaziuota gal tik koks 1k km, nes pries tai visa laika vazinedavau ant duju. Ir dar reikes pakeist kuro siurbly arba pamatuot esamo sukeliama slegy. dar del visa ko pakeisiu davikly kuris skaiciuoja smagracio sukius. ir bus isbandyti visi variantai kurie man atejo y galva, todel jei kas nors turit kokiu minciu, kad ir nelabai ytiketinu - wellcome ;)
#52
Posted 2008 August 25 - 11:36
Edited by Cheinikas, 2008 August 25 - 11:36.
Peugeot 205 VTS - Juodulys
#53
Posted 2008 August 25 - 12:09
#54
Posted 2008 August 25 - 12:23
Atjungus MAF, variklis visai neuzsiveda, o dirbanciam dar nebandziau atjunti. Reiks pabandyt ir laidus patikrint kaip sakai.siaip papildomam isitikinimui pabandyk ji is vis atjungt ir ziurek ar kas keisis
Smagračio daviklį pirmoj eilėj žiūrėčiau/bandyčiau pakeist kitu.
Sita gal net Kaune daugiabucio kieme esant geram orui pabandysiu pakeist, nes iki savaitgalio dar toli kol garaza pasieksiu


Edited by maiklas, 2008 August 25 - 12:24.
#55
Posted 2008 August 25 - 13:31
#56
Posted 2008 August 25 - 14:26
#57
Posted 2008 August 25 - 18:37

#58
Posted 2008 August 25 - 18:40
#59
Posted 2008 August 25 - 18:51
Pas CTI kuro slegio reguliatorius buvo 2.5 bar, o pas miga 3 bar, bet pats kuro siurblys manau kad turetu bent 6-8 bar spaustiNereikia, siurblys po galinem sedynem gyvena, per ten ir atsisuka ir issitraukia...
Kiek zinau gti siurblys turi duoti 2.9-3.1 baro... Pataisykit jei klystu

Na o jei, kaip sakai, rasiu po galinem sedynem skyle, per kuria galima pasikeist siurbly, tai kogero vel koky vakara daugiabucio kieme tai padarysiu

#60
Posted 2008 August 27 - 13:25


1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users