Peršokti prie turinio


Kuro slėgio reguliatorius


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 314

#21 spakenas

spakenas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 702
  • Vieta:panevezys
  • Automobilis:C5 ,807

Parašyta 2008 gegužės 29 - 21:18

Kaip matai, "Antipollution fault" - ne dėl slėgio reguliatoriaus. Taip pat kaip ir man - pakeičiau ir vėl pasikartojo po 2 mėnesių. Kaprizni tie HDI :rolleyes: , ale rieda tikrai smagiai ;)

yra ir kitu priezasciu ,del ko kas dvi savaites reikia "keisti" reguliatoriu.
sias problemas nustatau 99,7% tikslumu.
vaziusi pro panevezi-rimta diagnostika,patirtis-prasom.
  • 0
spakenas@gmail .com

#22 Dandy

Dandy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 204
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:P3008, GT Line

Parašyta 2008 gegužės 30 - 09:29

yra ir kitu priezasciu ,del ko kas dvi savaites reikia "keisti" reguliatoriu.
sias problemas nustatau 99,7% tikslumu.
vaziusi pro panevezi-rimta diagnostika,patirtis-prasom.

Kaip supratau, tu priezasciu ne viena gali buti, bet pagrindine, matyt, kuro ir jo sistemos svarumas. O sis kvietimas vykstantiems pro Panevezi mielai skamba. ^_^ Ar reikalinga isankstine rezervacija (ir kokia ankstyva ji turetu buti) diagnostikai?
  • 0

#23 spakenas

spakenas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 702
  • Vieta:panevezys
  • Automobilis:C5 ,807

Parašyta 2008 gegužės 30 - 19:27

galima ir ta pacia diena,bet geriau pries diena susiskambinti(86 20 97 056 saulius)
  • 0
spakenas@gmail .com

#24 Svečias_angry_*

Svečias_angry_*
  • Svečiai

Parašyta 2008 rugsėjo 02 - 14:35

Po Pugo gesinejimu ir diagnostiku (kai nustato kad reikia keisti kuro slegio reguliatoriu) nepatingejau ir ilindau i baka. Ir ka ju manote? Ogi kuro bake esancio siurbliuko filtras tiek uzsineses, juodas ir net uzsivaakumaves. Atlikta: sietelio praplovimas. Visi antipolution fault'ai dingo, trauka pagerejo. Vienas dalykas nemalonus, sunku atsukti siurbliuko zieda:( Uzsukti dar sunkiau...
  • 0

#25 Svečias_genadi_*

Svečias_genadi_*
  • Svečiai

Parašyta 2008 rugsėjo 02 - 18:16

mano pugui atejo ta pati beda parduotuvese reguliatorio kaina 550 lt. o kedainiuose po 450 atiduoda servise.ar sudetinga ji paciam pasikeist :(

Šį pranešimą redagavo genadi: 2008 rugsėjo 02 - 18:17

  • 0

#26 Dandy

Dandy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 204
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:P3008, GT Line

Parašyta 2008 rugsėjo 03 - 14:04

ar sudetinga ji paciam pasikeist 

Tikrai neturetu buti sudetinga, tereikia kantrybes ir kruopstumo, o svarbiausia - svara!!! (svara visuose proceso dalyse)
Pirmiausia turi nuimti kuro filtro bakeli. Filtra nebutina atsukti, tereikia numauti zarneles ir isimti pacia dezute. Tokiu atveju priejimas prie slegio reguliatoriaus taps atviras.
Slegio reguliatorius yra isuktas i kuro siurbli (paveiksliuko nr. 1 apacioje, kaireje puseje)
nr. 1
Ji teliks atjungti nuo jungties ir atsukti 2 varztelius jo sonuose (paveiksliuko nr. 2 apacioje, desineje puseje)
nr. 2
Atsukes varztelius, nesistenk reguliatoriaus jega lupti lauk - aukstas spaudimas ji buna "prisiurbes" prie siurblio. Taip gali nulauzti adatele ir ji liks siurblio viduje (o tada jau ilga operacija laukia). :ph34r: Uz jungties galo pasukinek reguliatoriu i virsu ir apacia (besukinedamas atsargiai ji trauk lauk. Stai ir viskas - senasis isimtas, o naujaji taip pat atsargiai gali ideti.
Visgi, daugumos pavyzdziu, pries keiciant nauju, pirmiausia turetum pravalyti senaji reguliatoriu, tiksliau jo galvute (oro kopresoriumi). Tada isitikinsi, ar pats reguliatorius kaltas, ar tik ne del apsinesusios galvutes kuro siurblyje yra sukeliamas pernelyg aukstas slegis ir gesina varikli?
  • 0

#27 Svečias_degela_*

Svečias_degela_*
  • Svečiai

Parašyta 2008 spalio 29 - 15:15

issiemiau slegio reguliatoriu,matosi kad jis apsineses,bet mechaniskai bijau valyt,o stiprios oro sroves neturiu.jei pavalyciau sepeteliu saliarkoje ar nesugadinciau jo visai??kaip manot?
  • 0

#28 Svečias_degela_*

Svečias_degela_*
  • Svečiai

Parašyta 2008 spalio 29 - 16:07

nuvaliau su saliara surinkau,masina vaziuoja geriau,neuzgesta ,bet panelej dega variklio logas.
  • 0

#29 zigas

zigas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 91
  • Vieta:Prienai
  • Automobilis:Peugeot 407

Parašyta 2008 gruodžio 04 - 22:25

Gal žinote kaip siemens sistemos slėgio reguliatorius nusiima? Nesinori ko nors prisidirbt...
  • 0

#30 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2008 gruodžio 05 - 21:42

Gal žinote kaip siemens sistemos slėgio reguliatorius nusiima? Nesinori ko nors prisidirbt...

Nusijima analogiskai kaip ir bosch...Jei problemos del kuro(purvas) tai "reanimuojasi" su ultragarsu pujkiai ;) jei drozliu (metalo)gavo kazin ar ikvepsi jam antra gyvybe :lol:
  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#31 zigas

zigas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 91
  • Vieta:Prienai
  • Automobilis:Peugeot 407

Parašyta 2008 gruodžio 06 - 16:15

O ką reikia pilt į ultragarso vonelę?
  • 0

#32 lmacys

lmacys
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 164
  • Vieta:Vilnius, Kaunas
  • Automobilis:P307sw 1.6HDi 04' 80kW

Parašyta 2008 gruodžio 06 - 20:11

Stai kokiu pastangu pareikalavo zemo kuro siurbliuko atidarymas: metaliniu strypu sumontavimas, taip kad jie besipriesindami spaustu vienas kita, o siuo atveju spaude kuro siurbliuko zieda, ir dar 4 stipriu ranku, kad prasuktu si nelemta zieda :wacko: Beje, su uzsukimu velgi teko paprakaituoti.

Kokiu budu tu sumontavai tuos strypus? Su atsukimu ir man nesiseka :rolleyes:
  • 0

#33 spakenas

spakenas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 702
  • Vieta:panevezys
  • Automobilis:C5 ,807

Parašyta 2008 gruodžio 06 - 20:33

kuro bako "zieda" atsukti be specialaus trisakio-ne problema.tik tam reikia dvieju zmoniu,dvieju plaktuku,dvieju mediniu "pliauskeliu".ir kalti sinchroniskai(kartu,vienu metu) visai svelniai(net plasmasiniai "sparniukai" nenuluzineja).tik "pagaliukus" "iremti" reikia 180 laipsniu skirumu-kitaip sakant-vienas pries kita . is praziu juda po milimetra,bet kai stukteli sutartinai-po centimetra. tas pat ir uzverzti. ;) :rolleyes: ;)
  • 0
spakenas@gmail .com

#34 lmacys

lmacys
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 164
  • Vieta:Vilnius, Kaunas
  • Automobilis:P307sw 1.6HDi 04' 80kW

Parašyta 2008 gruodžio 07 - 01:44

Ok, dekui, reiks pabandyti. Nes vienas atmusti su pagaliu nesugebejau.
  • 0

#35 zigas

zigas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 91
  • Vieta:Prienai
  • Automobilis:Peugeot 407

Parašyta 2008 gruodžio 07 - 12:45

Nusijima analogiskai kaip ir bosch...Jei problemos del kuro(purvas) tai "reanimuojasi" su ultragarsu pujkiai ;) jei drozliu (metalo)gavo kazin ar ikvepsi jam antra gyvybe :lol:

Tai kad panašu nemažu raktu atsisuka...
  • 0

#36 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2008 gruodžio 08 - 08:16

Neisradinekite "dviracio"pasitarykite rakta ir atsisuks-prisisuks be problemu.Tie kalimai prie zemos temperaturos-bus tik pokst ir truko :D
  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#37 zigas

zigas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 91
  • Vieta:Prienai
  • Automobilis:Peugeot 407

Parašyta 2008 gruodžio 08 - 10:30

Ramus, ar tikrai Siemens slėgio reguliatorius kaip bosch? arba aš nematau arba ten nėra tokio, kad dviem varžtais atsisuktų...
  • 0

#38 lmacys

lmacys
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 164
  • Vieta:Vilnius, Kaunas
  • Automobilis:P307sw 1.6HDi 04' 80kW

Parašyta 2008 gruodžio 09 - 07:53

Neisradinekite "dviracio"pasitarykite rakta ir atsisuks-prisisuks be problemu.Tie kalimai prie zemos temperaturos-bus tik pokst ir truko :D

O tie raktai kiekvienam auto tipui skirtingi? Jei tarkime Peugeot 307 pagamintas 2004m., ar kiekvienas servisas jam rakta tures? Nes i autorizuota servisa vaziuoti ko tais nebenoriu.
  • 0

#39 zazoo

zazoo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 48
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:406 coupe hdi

Parašyta 2008 gruodžio 10 - 13:08

Nuvariau i diagnostika Nuolatinė klaida - diesel pressure sensor/ regulator. Coherence between regulator current and diesel pressure. Tai čia ir yra ta kuro slėgio reguliatoriaus klaida? Ar tas ryšys tarp reguliatoriaus pralaidumo ir kuro spaudimo gali būti dėl kitų priežasčių? :mellow: Diagnostikoj nieko konkretesnio taip ir nepasake :mellow:

Šį pranešimą redagavo zazoo: 2008 gruodžio 10 - 13:15

  • 0

#40 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2008 gruodžio 10 - 15:07

Nuvariau i diagnostika
Nuolatinė klaida - diesel pressure sensor/ regulator. Coherence between regulator current and diesel pressure.
Tai čia ir yra ta kuro slėgio reguliatoriaus klaida? Ar tas ryšys tarp reguliatoriaus pralaidumo ir kuro spaudimo gali būti dėl kitų priežasčių?
:mellow:
Diagnostikoj nieko konkretesnio taip ir nepasake :mellow:

Slegio reguliatorius keicasi kartu su siurbliu,ir tai teisybe(patikrinta)aiskiai parasyta litreraturoj "dyzeliniu varikliu diagnostika ir taisymas"zazoo,kas dare tau diagnostika,ir kiek mokejai(uz informacijos 0)? :D

Šį pranešimą redagavo Ramus: 2008 gruodžio 10 - 15:10

  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas





Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0