Peršokti prie turinio


Apie Peugeot 106


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 220

#181 Tarakonaz

Tarakonaz
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 159
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:2x106 Rallye S1; ex 106 Rallye S2

Parašyta 2014 kovo 06 - 14:42

To raudonojo ir kėbulas nėra stebuklas. Visas margas skirtingų raudonų atspalvių. O šiaip kai dėjausi į savo 106 1,6 iš 306, tai viskas buvo bolt-on. Visi tvirtinimai, viskas skyrėsi, nors realiai 306 gulintis variklis 90 arklių turėjo, o pas mane prieš tai - 100. Būtent dėl purškalo ir kompo skirtumų. Aišku, vėliau dar buvo pastebėta, kad ir suspaudimo laipsnis skyrėsi ir gal net velenėlis, bet tie keli arkliai vis tiek nėra užpakaliu juntami.
  • 0

#182 evbi

evbi
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 319
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Audi A6, Peugeot 406

Parašyta 2014 kovo 06 - 15:37

Tai va kyla tokių minčių gal pajamt tą 106 Xsi, tik klausimas didelis ar įdėjus variklį iš paprasto 106-uko liks tie 69kw?

:D Jo, žinok, liks :) Įdėsi silpnesnį variklį, bet galia liks senojo išimto :)

Nu, nebent tam 106-am kaip formulės bolide KERS sistema sumontuota, kai papildomą galią generuoja ne variklis, o baterija :)

Šį pranešimą redagavo evbi: 2014 kovo 06 - 15:39

  • 0

#183 Walde

Walde
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 11
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:PEUGEOT 106 xsi

Parašyta 2014 kovo 06 - 15:52

:D Jo, žinok, liks :) Įdėsi silpnesnį variklį, bet galia liks senojo išimto :)

Nu, nebent tam 106-am kaip formulės bolide KERS sistema sumontuota, kai papildomą galią generuoja ne variklis, o baterija :)

Neturi ką protingai parašyt, tai geriau tyliai sau galvoj savo durnas mintis ir pasilaikyk, o ne plačiai visai Lietuvai demonstruokis savo IQ lygį :good:

Šį pranešimą redagavo Walde: 2014 kovo 06 - 15:54

  • 0

#184 STOPforce

STOPforce
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 2.200
  • Vieta:Vilniaus priemiestis
  • Automobilis:p e u g e o t

Parašyta 2014 kovo 06 - 16:54

evbi, rimtai :fool: Atejai, pasirodei, kad durnas, pasijuokei pats is saves ir tiek :clap: :doh: Jei dar gudriu yra nesuprantanciu apie ka sneka, tai TU 1.4 su ~55 kw (kuris ejo 205, 309, 405, 106, 306 t.t.) ir TU su 69 Kw (eje i Xsi) gelezine dalis "kaip ir ta pati". Esminis skirtumas, kad i paprastus kuras pilamas per monoipurskima, o i xsi per purkstukus. Bet vat, ar nesiskiria gelezines dalies koks velenelio faziu ilgis ar kita smulkmena - nezinia. Panasiai kaip 2.0 hdi su 66 kw ir 80. Gelezis gi ta pati, skiriasi ipurskimo/isiurbimo sistema. Bet vat, pagal nekuriuos eGzpertus jei gelezi is 66 kw idesi i masina kuri turejo 80 kw, tai be KERS sistemos negali gi likti tiek pat galios. :ph34r: P.S. si informacija siame puslapyje jau buvo parasyta.
  • 0
kažkaip.....

#185 evbi

evbi
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 319
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Audi A6, Peugeot 406

Parašyta 2014 kovo 06 - 17:21

Pagal kai kuriuos sekspertus, kuro įpurškimo sistema nėra variklio dalis :) Tai tegul Walde apsisprendžia, ką keis ir ko nekeis, tai nebus interpretacijų, nes dabar tokie pasvarstymai, ar liks galia, pakeitus variklį į teoriškai silpnesnį (leidžia daryti prielaidą, kad keis viską) atrodo juokingai.
  • 0

#186 STOPforce

STOPforce
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 2.200
  • Vieta:Vilniaus priemiestis
  • Automobilis:p e u g e o t

Parašyta 2014 kovo 06 - 17:49

Oi :clap: :clap: :clap: :clap: Jo, jo kuro sistema tikrai, kad variklio dalis :fool: Nurasom viska, ir gal neberasyk sekancio posto sia tema. Buvo papilstyta, apie varikliu skirtumus, visi kam reikia klausima suprato, va tik tu net neisigilines uz kitus protingesnis pasirodyti norejai. Ir jei principai neleis pripazinti, kad prasovei, pamastyk logiskai bendru mastu: parduodama masina su variklio defektu, pirkejas ja nupirkes nores su ja vaziuoti, tam, kad jo noras butu realus - jam reikia remontuoti arba pasikeisti varikli. Tai va 95 atvejais is 100 ka zmones tokioje situacijoje laiko varikliu ir ka keicia? :lol:
  • 0
kažkaip.....

#187 evbi

evbi
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 319
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Audi A6, Peugeot 406

Parašyta 2014 kovo 06 - 18:06

Oi  :clap:  :clap:  :clap:  :clap:

Jo, jo kuro sistema tikrai, kad variklio dalis  :fool:

Nurasom viska, ir gal neberasyk sekancio posto sia tema. 

Buvo papilstyta, apie varikliu skirtumus, visi kam reikia klausima suprato, va tik tu net neisigilines uz kitus protingesnis pasirodyti norejai. Ir jei principai neleis pripazinti, kad prasovei, pamastyk logiskai bendru mastu: parduodama masina su variklio defektu, pirkejas ja nupirkes nores su ja vaziuoti, tam, kad jo noras butu realus - jam reikia remontuoti arba pasikeisti varikli. Tai va 95 atvejais is 100 ka zmones tokioje situacijoje laiko varikliu ir ka keicia? :lol:

Ne, purkštukai ir kuro siurblys yra važiuoklės dalis :) :fool: O jei tau variklis yra tik plikos geležys, tai pabandyk be purkštukų ir kuro siurblio tas geležis užvesti ir priversti dirbti :)

Žo, beadvokataudamas primalei daug š..., nors net pats nežinai pilnai tų skirtumų. :)

Šį pranešimą redagavo evbi: 2014 kovo 06 - 18:08

  • 0

#188 Albertas

Albertas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.114
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 206 S16

Parašyta 2014 kovo 06 - 18:12

Egzpertu matau kruva, tai daba pasakykit , ar variklis tai tas burzgiantis daiktas, ir jei neburzgia, arba burzgia ne taip kaip priklauso - reishkias sugedo? Ir visishkai pofik, kuri vieta sugedo, ar te svaistiklis ishlindo, ar zarna prakiuro.. Neveikia - sugedo. Ir visai neidomu kas. Defektas.. :ax: Jus pasitikite pardavejo vertinimu, kur matet, kad gedimas butu smulkiai aprashytas (sumazejus kompresija, mazas kuro slegis, kiaura galva ir t.t.)? pritariu ankstesniai nuomonei, perdaug matau jau isijautet i visokias smulkmenas ir ypatumus :ax: klausimas apskritai briedovas, nieks nieko nepirks ir nieks nieko nekeis :wh: , nafik pirkt defektuota ir santykiaut, jei galima nupirkt geresni..

Šį pranešimą redagavo Albertas: 2014 kovo 06 - 18:16

  • 0

#189 skierka

skierka
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 933
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:P205 XSi - P309 GTi - C2 Vtr

Parašyta 2014 kovo 06 - 18:23

Oi  :clap:  :clap:  :clap:  :clap:

Jo, jo kuro sistema tikrai, kad variklio dalis  :fool:

Nurasom viska, ir gal neberasyk sekancio posto sia tema. 

Buvo papilstyta, apie varikliu skirtumus, visi kam reikia klausima suprato, va tik tu net neisigilines uz kitus protingesnis pasirodyti norejai. Ir jei principai neleis pripazinti, kad prasovei, pamastyk logiskai bendru mastu: parduodama masina su variklio defektu, pirkejas ja nupirkes nores su ja vaziuoti, tam, kad jo noras butu realus - jam reikia remontuoti arba pasikeisti varikli. Tai va 95 atvejais is 100 ka zmones tokioje situacijoje laiko varikliu ir ka keicia? :lol:

Ne, purkštukai ir kuro siurblys yra važiuoklės dalis :) :fool: O jei tau variklis yra tik plikos geležys, tai pabandyk be purkštukų ir kuro siurblio tas geležis užvesti ir priversti dirbti :)

Žo, beadvokataudamas primalei daug š..., nors net pats nežinai pilnai tų skirtumų. :)

purkstukai ir siurblys yra ne variklio dalis o maitinimo dalis. cia tik seip del informacijos.
  • 0

#190 Albertas

Albertas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.114
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 206 S16

Parašyta 2014 kovo 06 - 18:25

jo? paaishkink eilinei blondinei visa tai, manau ram'ai pastrigs begalvojant abiem.. vienam kaip paaishkint, kitai kaip suvirshkint

Šį pranešimą redagavo Albertas: 2014 kovo 06 - 18:25

  • 0

#191 STOPforce

STOPforce
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 2.200
  • Vieta:Vilniaus priemiestis
  • Automobilis:p e u g e o t

Parašyta 2014 kovo 06 - 19:09

Ne, purkštukai ir kuro siurblys yra važiuoklės dalis :)  :fool: O jei tau variklis yra tik plikos geležys, tai pabandyk be purkštukų ir kuro siurblio tas geležis užvesti ir priversti dirbti :)

Žo, beadvokataudamas primalei daug š..., nors net pats nežinai pilnai tų skirtumų. :)

Evaldai, bandai iteigti, kad kuro siurblys, esantis kazkur po galinem sedynem, yra kaip ir ta pati detale kaip ir blokas esantis po kapotu, nes kitaip neuzsivesi? Logiska.

Purkstukai ir siurblys yra kuro tiekimo sistemos dalys.

Be nekuriu davikliu ir ecu taip pat neuzsivesi, bet ir tai ne variklis, o variklio elektros sistema;

Variklis yra metalo gabalas susidedantis is bloko ir galvos(u). Nesiulau siuo klausimu diskutuoti pries tai nepasigilinus i bet kokia elementariausia literatura apie automobilius.

Žo, kaip su tokiais pagadintais bendravimo igudziais, pats neprimalk ko nereikia.

P.S. temos vidury dviejuose postuose uzsimenama, kad kalbama, konkreciai apie "gelezies" idejima nuo monopurskalo.
  • 0
kažkaip.....

#192 evbi

evbi
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 319
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Audi A6, Peugeot 406

Parašyta 2014 kovo 06 - 19:25


Ne, purkštukai ir kuro siurblys yra važiuoklės dalis :)  :fool: O jei tau variklis yra tik plikos geležys, tai pabandyk be purkštukų ir kuro siurblio tas geležis užvesti ir priversti dirbti :)

Žo, beadvokataudamas primalei daug š..., nors net pats nežinai pilnai tų skirtumų. :)

Evaldai, bandai iteigti, kad kuro siurblys, esantis kazkur po galinem sedynem, yra kaip ir ta pati detale kaip ir blokas esantis po kapotu, nes kitaip neuzsivesi? Logiska.

Purkstukai ir siurblys yra kuro tiekimo sistemos dalys.

Be nekuriu davikliu ir ecu taip pat neuzsivesi, bet ir tai ne variklis, o variklio elektros sistema;

Variklis yra metalo gabalas susidedantis is bloko ir galvos(u). Nesiulau siuo klausimu diskutuoti pries tai nepasigilinus i bet kokia elementariausia literatura apie automobilius.

Žo, kaip su tokiais pagadintais bendravimo igudziais, pats neprimalk ko nereikia.

P.S. temos vidury dviejuose postuose uzsimenama, kad kalbama, konkreciai apie "gelezies" idejima nuo monopurskalo.

Nugrybavom čia mes į lankas, bet ginčo esmė, kad nesutariam, ką laikyti varikliu. Aš kalbu apie variklį plačiąja prasme, o tamsta - siaurąja :) Neatsitiktinai pardavėjai, prekiaujantys dalimis, klausia, ar domina tik "geležys", ar pilnas variklis su siurbliu ir purkštukais :)
  • 0

#193 evbi

evbi
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 319
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Audi A6, Peugeot 406

Parašyta 2014 kovo 06 - 19:28

P.S. temos vidury dviejuose postuose uzsimenama, kad kalbama, konkreciai apie "gelezies" idejima nuo monopurskalo.

Pripažįstu, temos vidurio neskaičiau :) Bet, skaitant tik galą, Waldžio pasamprotavimas tikrai atrodė juokingai :)
  • 0

#194 skierka

skierka
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 933
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:P205 XSi - P309 GTi - C2 Vtr

Parašyta 2014 kovo 06 - 21:57

apie purkstukus ir siurbly pardavejas gali paklausti tik tuo atveju jei pardavineja dyzelini motora. jei kalba kaip dabar apie benzina retas pardavejas kuris pagalvotu jog tau ir benz siurbliuko reikia .
  • 0

#195 Silogizmo

Silogizmo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 454
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Alfa Romeo 156

Parašyta 2014 kovo 06 - 22:30

Gerai, matau, kad čia malatės kaip vaikai smėlio dėžėj. Vieni sako, kad dangus mėlynas, kiti, kad melsvas. Ir tie ir tie teisūs, bet nepripažįsta to ir yra įsitikinę, kad tiesa yra tik jų ir niekieno kito :D Dabar į temą - ar kas nors gali papasakoti apie tą 1.1? Gal kas čiupinėjo jį ir pan? Visai dominantis variantas, bet 4,5-5l mieste? Truputį iš fantastikos srities skamba :)
  • 0

Peugeot 605 2.5dt dalimis  :)
Ex - Peugeot 406 3.0 - kekšiauja nebe man
Ex - Ford Mondeo TDCi - fokiška kokybė
BMW E39 3.0d - stovi gražiai atrodydama ant kaladžių.

BMW E39 3.0d touring - iš 3 BMW išėjo viena :D

Žaibs Astra 2.0D - netaupiai taupus žaibĖlis

 

Automobilių žibintų poliravimo paslaugos. 860448632


#196 zidanas

zidanas
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 2.377
  • Vieta:Klaipėda
  • Automobilis:208

Parašyta 2014 kovo 06 - 22:33

Dabar į temą - ar kas nors gali papasakoti apie tą 1.1? Gal kas čiupinėjo jį ir pan? Visai dominantis variantas, bet 4,5-5l mieste? Truputį iš fantastikos srities skamba :)

Klausk geriau kas tave konkrečiai domina. Turėjau/turiu ne vieną šimtas šeštą nuo 1.0 iki 1.4 (tame tarpe ir XSi) :)
  • 0

ex 405 GL | ex 205 LOOK | ex 106 XN |  ex 106 XR | ex 106 XSi | ex 106 NEW LOOK ex 106 ENFANT TERRIBLE | 208

 

Niekada neturėsi antros progos padaryti gerą pirmąjį įspūdį!


#197 skierka

skierka
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 933
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:P205 XSi - P309 GTi - C2 Vtr

Parašyta 2014 kovo 06 - 22:43

seip jei yra besidominciu zinau kur kaip donora galima nupirkti peugeot 1.6 gti 88kw motora, su deze, elektra ir t.t. vienu zodziu masina visa kuriai truksta kebulo, esamo tvarkyti neapsimoka ir nera ten ka tvarkyti :D
  • 0

#198 Silogizmo

Silogizmo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 454
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Alfa Romeo 156

Parašyta 2014 kovo 06 - 22:46

Klausk geriau kas tave konkrečiai domina. Turėjau/turiu ne vieną šimtas šeštą nuo 1.0 iki 1.4 (tame tarpe ir XSi) :)

Kaip su sąnaudom b0tent to 1.1 variklio? Ar realu mieste tilpt į 5? :D
Kaip patikimumas variklio atžvilgiu? Nebus tokio bajerio, kad greit užvilksiu ilgesnėj kelionėj?
  • 0

Peugeot 605 2.5dt dalimis  :)
Ex - Peugeot 406 3.0 - kekšiauja nebe man
Ex - Ford Mondeo TDCi - fokiška kokybė
BMW E39 3.0d - stovi gražiai atrodydama ant kaladžių.

BMW E39 3.0d touring - iš 3 BMW išėjo viena :D

Žaibs Astra 2.0D - netaupiai taupus žaibĖlis

 

Automobilių žibintų poliravimo paslaugos. 860448632


#199 zidanas

zidanas
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 2.377
  • Vieta:Klaipėda
  • Automobilis:208

Parašyta 2014 kovo 06 - 22:59

Kaip su sąnaudom b0tent to 1.1 variklio? Ar realu mieste tilpt į 5? :D
Kaip patikimumas variklio atžvilgiu? Nebus tokio bajerio, kad greit užvilksiu ilgesnėj kelionėj?

Kuro sąnaudos, kad ir kaip ekonomiškai stengtumeis, mieste - 7-7,5, užmiesty - 5-5,5. Vidurkį galima lengvai išlaikyt ~6 litrus. Kaip sutilpt į mažiau dar neišradau būdo :D Nežinau ką ten galima tame variklyje užlenkt, bet nė vienas turėtas neužlinko. Tvarkingai eksploatuojant tikrai laikys. Kėbulas, tiltas ar kokie pusašiai greičiau pareikalaus investicijų nei tvarkingas variklis :)
  • 0

ex 405 GL | ex 205 LOOK | ex 106 XN |  ex 106 XR | ex 106 XSi | ex 106 NEW LOOK ex 106 ENFANT TERRIBLE | 208

 

Niekada neturėsi antros progos padaryti gerą pirmąjį įspūdį!


#200 Tarakonaz

Tarakonaz
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 159
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:2x106 Rallye S1; ex 106 Rallye S2

Parašyta 2014 kovo 07 - 02:42

Smagiai ir 1,1 važiuoja, kai automobilis toks lengvas. Va gi Mantas_lt net slalomuose dalyvaudavo sėkmingai. Šiaip sąnaudos būdavo 6-7 litrai mieste. Kiek pamenu, sunkiai sekdavosi daugiau 7 perkopt. Dėl ilgų kelionių... O ką tu ten gali užvilkt tame variklyje? Gi negalvok, kad kuo mažesnis litražas, tuo bėgiai trumpesni. Čia jau nuo dėžės priklauso, tikrai nebus 5k rpm užmiestyje lekiant. Tas pats Mantas_lt lakstydavo iš Vilniaus į gimtuosius namus su tuo Pežuku. Jis turbūt daugiau galėtų papasakot, bet nelabai turbūt ir lankosi jau čia. Skierka, tu kalbi gal apie Wateam sukauptus šrotus? 2 ar 3 Saxo/106 pas anuos mačiau prieš kelis mėnesius :D
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0