Peršokti prie turinio


Apie Peugeot 106


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 220

#201 skierka

skierka
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 933
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:P205 XSi - P309 GTi - C2 Vtr

Parašyta 2014 kovo 07 - 04:25

matyt galejai 2saxo ir viena 106 (: du su 88kw vienas su 66berots :D
  • 0

#202 Profanas

Profanas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 117
  • Automobilis:e38

Parašyta 2014 kovo 13 - 23:31

pralekiau jau apie 500km su litriniu peugeot ir galiu parasyt tas kuro sanaudas, pats tikejausi kad vid bus 6-7.. bet gavosi man gana agresyviai vaziuojant ~5.5l (cia praktiskai uzgesau, - uzsipyliau 12l ir nuvaziavau apie 215km kol vel pradejo gaudyt ora ir dusti..) tikekis ar ne - jusu reikalas

Šį pranešimą redagavo Profanas: 2014 kovo 13 - 23:32

  • 0

#203 Silogizmo

Silogizmo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 454
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Alfa Romeo 156

Parašyta 2014 kovo 13 - 23:53

pralekiau jau apie 500km su litriniu peugeot ir galiu parasyt tas kuro sanaudas,
pats tikejausi kad vid bus 6-7..
bet gavosi man gana agresyviai vaziuojant ~5.5l (cia praktiskai uzgesau, - uzsipyliau 12l ir nuvaziavau apie 215km

Kokia maždaug buvo kelio sudėtis? Turiu omenyje - čia labiau užmiestis buvo, ar kabintas ir miestas? Dailūs skaičiukai ;]
  • 0

Peugeot 605 2.5dt dalimis  :)
Ex - Peugeot 406 3.0 - kekšiauja nebe man
Ex - Ford Mondeo TDCi - fokiška kokybė
BMW E39 3.0d - stovi gražiai atrodydama ant kaladžių.

BMW E39 3.0d touring - iš 3 BMW išėjo viena :D

Žaibs Astra 2.0D - netaupiai taupus žaibĖlis

 

Automobilių žibintų poliravimo paslaugos. 860448632


#204 Profanas

Profanas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 117
  • Automobilis:e38

Parašyta 2014 kovo 14 - 02:34

Siaip priskirciau 50/50 be jokiu spusciu ir t.t. normalus "Marijampoles" dydzio miestas, + normalus uzmiestis (galima 100, - vaziuodavau 110-120..) Vokietija Usakiau uz juokinga (lyginant su mano bmw) kaina dangtelio tarpinuke (~5e issejo...) kaip bus progra reiks pasikeisti tvarkingai, ar reikia kazkokio silikono? ar sukt be jo?

Šį pranešimą redagavo Profanas: 2014 kovo 14 - 02:38

  • 0

#205 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.927
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2014 kovo 14 - 08:03

Siaip priskirciau 50/50 be jokiu spusciu ir t.t. normalus "Marijampoles" dydzio miestas, + normalus uzmiestis (galima 100, - vaziuodavau 110-120..)

Vokietija

Usakiau uz juokinga (lyginant su mano bmw) kaina dangtelio tarpinuke (~5e issejo...) kaip bus progra reiks pasikeisti tvarkingai, ar reikia kazkokio silikono? ar sukt be jo?

Nereikia jokio silikono, jei viskas tvarkingai prieš tai sukinėta. Sužiūrėk būtinai vamzdelius tokius, maunamus po dangteliu ant jo špilkų, nes esu matęs ir pamestų jų.
Taip pat, patį dangtelį, kadangi skardinis, ar nėra ties tos špilkom deformuotas.
Jei šiti dalykai tvarkoj - dedi naują tarpinę, apačią patepdamas tepaliuku (jo ten rasi po dangteliu prie vožtuvų spyruoklių :) ir turi laikyt. Bent man jau 1,5metų laiko.
O kaina normali, Lietuvoje dar pigiau. Patsai mokėjau ar ne 12Lt už Elring.
  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#206 Profanas

Profanas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 117
  • Automobilis:e38

Parašyta 2014 kovo 18 - 15:51

Reik skubaus atsakymo

pasikeiciau tarpinuke, (praktiskai 5min darbo)
bet toks klausimas iskilo, - ar po dangteliu ant tu dvieju varzteliu dedasi paprastos saibutes ar ne???? ar jos ten turi buti??? -
as ne apie tuos metalinius vamzdelius sneku, o apie paprastas saibutes, ar prie tu metaliniu vamzdeliu dar turi but saibos?

nes viska susukus liko viena saibele, - tai dabar net kurt nenoriu nes sakau gal viena ikrito i vidu, gal kokia schema turit tos vietos??

Kalbu apie sia vieta:

Posted Image

Ten tik pats varztas + vamzdelis + ir is virsaus besisukanti verzle yra? jokiu saibu?

pagal viska jei ir turetu ten buti saibute, tai ji turi buti tepaluota, bet nei viena is maniskiu tokia nera, tai is kur ta viena (penkta) saiba liko nesuprantu.

Šį pranešimą redagavo Profanas: 2014 kovo 18 - 16:09

  • 0

#207 Profanas

Profanas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 117
  • Automobilis:e38

Parašyta 2014 kovo 18 - 17:36

edit: uzsikuriau, nemazai pavazevau, ir manau jau issiaiskinau kad jokiu saibuciu ten nera (nes nestrigo motoras..) :good:
  • 0

#208 skierka

skierka
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 933
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:P205 XSi - P309 GTi - C2 Vtr

Parašyta 2014 kovo 23 - 01:52

turiu toki idomu klausima, gal kas zinot ant kiek skiriasi prefacelift ir facelift kebulai? ar tiesiog skiriasi priekiniai sparnai lempos ir panasus dalykeliai?
  • 0

#209 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.927
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2014 kovo 23 - 15:26

Reik skubaus atsakymo

pasikeiciau tarpinuke, (praktiskai 5min darbo)
bet toks klausimas iskilo, - ar po dangteliu ant tu dvieju varzteliu dedasi paprastos saibutes ar ne???? ar jos ten turi buti??? -
as ne apie tuos metalinius vamzdelius sneku, o apie paprastas saibutes, ar prie tu metaliniu vamzdeliu dar turi but saibos?

nes viska susukus liko viena saibele, - tai dabar net kurt nenoriu nes sakau gal viena ikrito i vidu, gal kokia schema turit tos vietos??

Kalbu apie sia vieta:

Posted Image

Ten tik pats varztas + vamzdelis + ir is virsaus besisukanti verzle yra? jokiu saibu?

pagal viska jei ir turetu ten buti saibute, tai ji turi buti tepaluota, bet nei viena is maniskiu tokia nera, tai is kur ta viena (penkta) saiba liko nesuprantu.

Šaibų jokių nėra. Ant špilkos maunasi vamzdukas, tada dangtelis ir iš viršaus prisisuka su tom veržlėm, kurių bazėse yra guminiai žiedeliai.

Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2014 kovo 23 - 15:26

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#210 Profanas

Profanas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 117
  • Automobilis:e38

Parašyta 2014 balandžio 06 - 02:19

Jau apie 3k km pramyniau su savo ~900cc 106, po e38 is vienos puses tikra atgaiva, nes peugeot pili ir vaziuoji, o e38 vis reikalaudavo tam tikru investiciju kurios rimtai lengvindavo pinigine,, nu bet susitvarkysiu ji ir vistiek speju 106 kaip antra pasiliksiu, iki darbo kelis km labai geras automobilis. Megstu retsykiais agresyviau su 106 pavaziuoti, ir va siandien tiesiog iskridau dideliu greiciu i zieda ir susukus vaira i kaire puse - uzsidege tepalo ir ausinimo skyscio lemputes ir po akimirkos uzgeso, paskui vel kelis kart sekundei uzsiziebe kitam staigem posukyje i kaire.. cia siaip kazkas 'gliucina'? nes jei tarkim posukyje suvirstu tepalas i viena sona - pritruktu spaudimo tai uzsiziebtu tik tepalo lempa, bet ne ausinimo kartu.. Jokiu variklio sutrikimu tuo metu nebuvo, tik lempos uzsizibino Uzsipyliau iki kaklelio benzo (43l tilpo tai speju bakas 40?) ir nuvaziavau 750km 'sport' rezimu, nes labai agresyviai vaziavau ir visur skubejau. vel uzsipilsiu pilna ir bandysiu graziai riedeti - manau +800 km nuvaziuosiu Neatsizvelgus i issore bei konforta :D - 106 vs e38 = 106 laimi (kolkas... ) Nusipirkau Bmw naujas padangas -2000lt.. uz menesio kito - pilnas dezes kapitalinis remontas (uzsilenke) vel koki -3000lt.., keliu rudziu salinimas vel -600lt.. O peugeot tik tarpinuke uz keliolika litu nusipirkau ir per kelias min pasikeiciau, dar granata priekine barska bet kolkas nesiruosiu keisti Tikra klasiu ir pinigu kisimo prieisngybe.. bmw stovi uzlinkes sone - nevaziuojantis - ir tai i ji daugiau kisu nei i peugeot :D :doh: :doh: :doh: :doh:

Šį pranešimą redagavo Profanas: 2014 balandžio 06 - 02:43

  • 0

#211 Pinigmenas

Pinigmenas
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 6
  • Vieta:Alytus
  • Automobilis:neturiu

Parašyta 2016 sausio 25 - 23:21

Sveiki, planuoju pirkti pirmąjį automobilį ir jau beveik išsirinkau peugeot 106 :) .

Tad norėčiau paklausti, kuris variklis geresnis 1.1 (44kw)  ar 1.4 (55kw). Čia eina kalba labiau apie remontą, nei kuro sąnaudas.

Taip pat iš kur galima gauti dalių tokiam automobiliui? Žiūrėjau Eolte ir inter motors - niekur nėra granatų 1.4 modeliui, lyg su kitom detalėm dar įmanoma jų rast, o ir ardomų pežukų yra, tai su kėbulo detalėm baisios problemos nebus.

Į ką svarbiausia atkrepti dėmesį perkant šitą žvėrį? Realiai nieko neįsivaizduoju apie prancūziškus automobilius ir jų ligas (apart toršionų :) )


  • 0

#212 Cat.With.Hat

Cat.With.Hat
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 101
  • Vieta:Vilnius / Klaipėda
  • Automobilis:Peugeot 206

Parašyta 2016 sausio 26 - 00:27

smagesnis 1,4 bus, remontų baisių nebus, jei viską laikų keisi ir tvarkysi. Detalių gaut paprasčiausiai per forumo kolegas. Svarbiasiai žiūrėt koks bendras automobilio stovis( kebulas nesupuvęs, variklio skyrius nesimaudo tepaluose, elektra negrybauja, salonas tvarkingas) ir kad gale ratai nebūtų //--\\  ;]  ir tai vadinama torsionu  :clap:  :D


  • 0

1998m. Fiat Auto-Roller 3 1.9 TD 

2008m. Citroen C4 GP 1.6 HDi "cepelinas"

2006m. Citroen C6 2.7 HDi :D

2007m. Citroen C6 2.7 HDi :lyzht:
 


#213 Pinigmenas

Pinigmenas
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 6
  • Vieta:Alytus
  • Automobilis:neturiu

Parašyta 2016 sausio 26 - 11:09

smagesnis 1,4 bus, remontų baisių nebus, jei viską laikų keisi ir tvarkysi. Detalių gaut paprasčiausiai per forumo kolegas. Svarbiasiai žiūrėt koks bendras automobilio stovis( kebulas nesupuvęs, variklio skyrius nesimaudo tepaluose, elektra negrybauja, salonas tvarkingas) ir kad gale ratai nebūtų //--\\ ;] ir tai vadinama torsionu :clap: :D

Dėkui už atsakymą. Bet turiu dar ko paklaust :D
Ar saxo iš esmės nėra ta pati mašina?
Ar visų 106/saxo kėbulai cinkuoti?
Ar neįmanoma gauti detalių iš užsienio (skaičiau, kad Anglijoj 106 buvo populiari mokymo mašina, o Lenkijoj dar dabar populiarus ralio automobilis. Tai logiškai mąstant ir detaliu turi būt.
Ir kokie apskritai toršiono privalumai? Aš kaip ir daugmaž įsivaizduoju jo veikimo principą :D
  • 0

#214 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.927
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2016 sausio 26 - 11:45

Sveiki, planuoju pirkti pirmąjį automobilį ir jau beveik išsirinkau peugeot 106 :) .

Tad norėčiau paklausti, kuris variklis geresnis 1.1 (44kw)  ar 1.4 (55kw). Čia eina kalba labiau apie remontą, nei kuro sąnaudas.

Taip pat iš kur galima gauti dalių tokiam automobiliui? Žiūrėjau Eolte ir inter motors - niekur nėra granatų 1.4 modeliui, lyg su kitom detalėm dar įmanoma jų rast, o ir ardomų pežukų yra, tai su kėbulo detalėm baisios problemos nebus.

Į ką svarbiausia atkrepti dėmesį perkant šitą žvėrį? Realiai nieko neįsivaizduoju apie prancūziškus automobilius ir jų ligas (apart toršionų :) )

1.4 daug smagiau važiuoja. Iš remonto, tai ten beveik viskas tas pats, tai kaina labai nesiskirs, tik 1.4 populiaresnis gerokai buvo ir montuotas daugely kitų kėbulų, tai paprasčiau dar kolkas jo dalių gauti ir naujų, ir naudotų.

Granatų ir nebus, nes pas 106 daugumoj atvejų pusašiai neardomi ir granatos atskirai nekeičiamos. Keiti visą pusašį, o jei reikia keisti gumą - dedi užtempiamą.

Varikliai abu labai geri, patikimi ir patvarūs, tai turėtų būti viskas tvarkoj. Standartinė apžiūra - antifrizo bakelis, tepalo matuoklė, tepalo kamščio prasukimas ir pažiūrėjimas vidun. Užsikuri pasižiūrti ar vožtuvai netarška (sureguliuot ne problema), ar įpurškimas (greičiausiai bus mono) gerai dirba, kanalina, nesitampo ir ar šaltas laisvas laiko. Taip pat, ar karštas, staigiai numetus gazą, stipriai nesudreba ar netgi ne užgęsta.

Su dėžėm irgi viskas super, jei tepalo užtenka, sankabos kainuoja centus (apie 60eur už gero gamintojo, kiek pamenu), stabdžiai paprasti.

Pasižiūrėk vairo kolonėlę, nes ji nestandartinė ir prisukta ne ant traversos, o aukštai prie ugniasienės. Jei hidraulinė, tai būna elektrinis stiprintuvo variklis, bet pas mažalitražinius benzus turėtų būti tiesiog be stiprintuvo, tai tuomet viskas paprasta - nekliba, netraška, gumos sveikos, galinė liniuotės plastmasė nepamesta, ir viskas OK.

Pusašius būtinai pasižiūrėk, nes kai chebra stipriai gazuoja, tai jau pas 1.4 girdėjau būna ir nelaiko granatos, pasiekus dideles ridas, nes pusašių jiems surasti jau nebėra taip paprasta. 

Stabdžiai paprasti, kaladėlės ir diskai pigūs, gale bus būgnai, tai būgnai brangūs, bet retai sugenda, o visas galinių stabdžių komplektas kainuoja centus (TRW turbūt apie 70eur, čia vienoj dėžėj viskas - Cilindriukai, kaladėlės ir visi reikalingi reguliatoriai ir spyruoklės).

Galiniai ratai turi būti neišsiskėtę ir padangų vidinės pusės nenudilę daug daugiau, nei išorinės, galą maigant - netraškėti ir negirgždėti. Jei taip yra, tai kažkiek taip galima važinėti, bet paskui pradės ratai liesti arkas, o šiaip tai žiemą žiauriai nestabilu, nes padangos vos liečia paviršių ir ant plikledžio pastoviai gaudyt galą. Tai kad taip nebūtų, remontas pas kokybiškus meistrus apie 250eur. Aišku, anksčiau ar vėliau taip nutinka visiems, bet jei jau suremontuotas, arba jei labai geros būklės, tai yra šansų, kad pats iki to momento ir nedavažinėsi, nes originalūs guoliai apie kokius 200kkm atlaiko, o dar tikrai įmanoma rasti mažalitražinių benzinų su mažesnėmis ir dar tikromis ridomis, tik reikia gerai paieškoti. Važinėjimas žvyrkeliais ir aplamai Lietuvos keliais sumažina tilto darbo laiką bent dvigubai, tai Lietuvoj suremontuoti daugiau 100kkm laiko vargiai.

Saxo yra iš esmės ta pati mašina, kaip restailintas 106. Na, yra tam tikras metų prasilenkimas, kaip ir AX ir priešrestailiniam 106, bet tarkim tais pačiais metais gauni beveik tą patį, ir dauguma detalių tinka tarpusavy.

Torsiono privalumai - daugiau vietos bagažinėj, minkštesnis ir patogesnis važiavimas, neprarandant stabilumo ir gero sukibimo, ką labai mažina vientiso balkio tiltai (kaip pas antrą golfą ar peugeot 307). Taip pat, tas tiltas yra pritvirtintas ant keturių pagalvių ir truputį plaukioja. Tai duoda angliškai vadinamą passive steering, tai sukant posūkyje, truputį, labai nedaug, bet pasisuka ir galinė ašis. Dabar spėk, kaip tai padeda vairavimui :)


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#215 Pinigmenas

Pinigmenas
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 6
  • Vieta:Alytus
  • Automobilis:neturiu

Parašyta 2016 sausio 26 - 12:06

Torsiono privalumai - daugiau vietos bagažinėj, minkštesnis ir patogesnis važiavimas, neprarandant stabilumo ir gero sukibimo, ką labai mažina vientiso balkio tiltai (kaip pas antrą golfą ar peugeot 307). Taip pat, tas tiltas yra pritvirtintas ant keturių pagalvių ir truputį plaukioja. Tai duoda angliškai vadinamą passive steering, tai sukant posūkyje, truputį, labai nedaug, bet pasisuka ir galinė ašis. Dabar spėk, kaip tai padeda vairavimui :)

 

Spėju mažėja apsisukimo spindulys ir automobilis gali laužt aštresnį posūkį? :) ir šiaip dėkui už atsakymą, manau padės renkantis automobilį, beje šiaip 106 ar 306 geriau (vis dar eina kalba apie 1,4 variklį draudimo kainos sumetimais :D)

P.S. permečiau akim Saxo skelbimus, tai didžioji dalis stiprintuvus, dėja, turi


Šį pranešimą redagavo Pinigmenas: 2016 sausio 26 - 12:13

  • 0

#216 Cat.With.Hat

Cat.With.Hat
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 101
  • Vieta:Vilnius / Klaipėda
  • Automobilis:Peugeot 206

Parašyta 2016 sausio 26 - 12:21

draudimas ne vien variklius žiūri šiaip jau  :huh: tai mašina bus pagrinde miestui? važinėsi vienas? tada imk 106 Senesnieni 106 ir citroen AX ne visi turėjo stiprintuvus, matyt žiūri atnaujintus modelius  ;]


  • 0

1998m. Fiat Auto-Roller 3 1.9 TD 

2008m. Citroen C4 GP 1.6 HDi "cepelinas"

2006m. Citroen C6 2.7 HDi :D

2007m. Citroen C6 2.7 HDi :lyzht:
 


#217 Pinigmenas

Pinigmenas
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 6
  • Vieta:Alytus
  • Automobilis:neturiu

Parašyta 2016 sausio 26 - 13:10

draudimas ne vien variklius žiūri šiaip jau :huh: tai mašina bus pagrinde miestui? važinėsi vienas? tada imk 106 Senesnieni 106 ir citroen AX ne visi turėjo stiprintuvus, matyt žiūri atnaujintus modelius ;]


Automobilis bus važinėjamas ~150km už miesto kas savaitę ir jau kiek reikės po Kauną. Tai sakyčiau kiek daugiau užmiesčio teks ragaut. Važinėsiu dažnai vienas, bet ne visada beabejo :D O dėl draudimo jaučiu 1.4 pežuką pigiau apdraust, nei 2.0 audi (mintis ta, kad kubatūra ir galia draudimui daug reiškia).
  • 0

#218 Cat.With.Hat

Cat.With.Hat
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 101
  • Vieta:Vilnius / Klaipėda
  • Automobilis:Peugeot 206

Parašyta 2016 sausio 26 - 13:22

jei jau taip, tai tada kelionėm didesnis automobilis geriau būtų. 306 būtų pats tas tada.  ;] tik smalsu kodėl nežiūri į dyzelius? :huh:  Dėl draudimo, tai jie ne tik galią žiūri, aktualu ir stažas, ir automobilio metai, modelis ir t.t O už Audi turėtų būti pigiau .


  • 0

1998m. Fiat Auto-Roller 3 1.9 TD 

2008m. Citroen C4 GP 1.6 HDi "cepelinas"

2006m. Citroen C6 2.7 HDi :D

2007m. Citroen C6 2.7 HDi :lyzht:
 


#219 Pinigmenas

Pinigmenas
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 6
  • Vieta:Alytus
  • Automobilis:neturiu

Parašyta 2016 sausio 26 - 13:29

jei jau taip, tai tada kelionėm didesnis automobilis geriau būtų. 306 būtų pats tas tada. ;] tik smalsu kodėl nežiūri į dyzelius? :huh: Dėl draudimo, tai jie ne tik galią žiūri, aktualu ir stažas, ir automobilio metai, modelis ir t.t O už Audi turėtų būti pigiau .

Spėju 306 ligos panašios turėtų būti? O jeigu apie dyzelį tai kokius variantus ieskot? Spėju detalių kainos turėtų būt panašios, bet detalių daugiau (čia apie 306)
  • 0

#220 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.927
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2016 sausio 26 - 13:36

jei jau taip, tai tada kelionėm didesnis automobilis geriau būtų. 306 būtų pats tas tada.  ;] tik smalsu kodėl nežiūri į dyzelius? :huh:  Dėl draudimo, tai jie ne tik galią žiūri, aktualu ir stažas, ir automobilio metai, modelis ir t.t O už Audi turėtų būti pigiau .

Sakyčiau, kad Audi gal kaip tik brangiau, bet reiktų pasiklausinėt. Draudėja sakė, kad su BMW tikrai visada būna didesnė kaina ir tai praktiškai brangiausiai draudžiama markė, bet juk su Audi bachūrai ir gandonai irgi važinėja, ir nesąmones daro.


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt





Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0