Peršokti prie turinio


Apie Peugeot 106


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 220

#161 Silogizmo

Silogizmo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 454
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Alfa Romeo 156

Parašyta 2014 kovo 02 - 04:16

O kaip toks variantas? jei jau reikia tik kuriam laikui mašinos.
  • 0

Peugeot 605 2.5dt dalimis  :)
Ex - Peugeot 406 3.0 - kekšiauja nebe man
Ex - Ford Mondeo TDCi - fokiška kokybė
BMW E39 3.0d - stovi gražiai atrodydama ant kaladžių.

BMW E39 3.0d touring - iš 3 BMW išėjo viena :D

Žaibs Astra 2.0D - netaupiai taupus žaibĖlis

 

Automobilių žibintų poliravimo paslaugos. 860448632


#162 Profanas

Profanas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 117
  • Automobilis:e38

Parašyta 2014 kovo 02 - 15:07

As ne Lietuvoje esu todel pasmane siektiek viskas sudetingiau ir kainos kitos.
  • 0

#163 Eddy

Eddy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.754
  • Vieta:Silale
  • Automobilis:Volvo Xc70 2005 D4

Parašyta 2014 kovo 02 - 20:04

O kaip toks variantas? jei jau reikia tik kuriam laikui mašinos.

Kuro sanaudos is pasaku pasaulio... mieste 9-10 drasiai. Uzmiesti 7 geriausiu atveju..
  • 0

Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..

 


#164 Profanas

Profanas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 117
  • Automobilis:e38

Parašyta 2014 kovo 03 - 13:48

dar karta apziurejau 106, klaidinga nuomone apie ji buvau susidares, visgi apacia del rudziu praktiskai ledine, parudije tik atsarginio rato laikikliai, variklis irgi graziai dirba bei ilgai nekurtas - uzsikure iskart

leidzia siektiek tepala speju per dangtelio tarpine bet man smulkmena cia,
svarbu kad tech iki kitu metu vidurio

idedu kelias nuotraukas gal jus ka iziuresit,
tai pat idedu ratu isvirtimo foto - bet mano galva cia tvarkingai graziai isvirte, nepervirte kaip buna torcoinai nueje, vaziuokle tai pat atrodo graziai, nesurudijus.
Isiubavau uz rato suemes visa masina, - torcionas nekliba ir stovi stabiliai (nezinau ar jis turi klibes susmukes?)
Ryt dar pravaziuoju ir jei vaziuoja - imu.

Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image


Yra koduote - cia baisiai mandras dalykas, nenuvarys man jos niekas :D bei "Long Beach" versija - kuo mandresne uz kitas?

Motoras 33kw, ka apie ji galit pasakyt? uzsikure ir dirbo graziai ir tyliai, 1l bet va blin pamirsau paziuret - lygtais 4cil taip? (is garso atrodo kad taip)

Šį pranešimą redagavo Profanas: 2014 kovo 03 - 14:21

  • 0

#165 Eddy

Eddy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.754
  • Vieta:Silale
  • Automobilis:Volvo Xc70 2005 D4

Parašyta 2014 kovo 03 - 14:53

is paziuros , praktiskai ledines bukles, ratai mano akim stovi tvarkingai kaip turetu. padangos matosi irgi geros, krastas vidinis nenugriauztas. varikliukas bus 4 cilindru , tepaliukas kaip ir speji bus kogero nuo dangtelio tarpines apibeges. as imciau, tokia mano nuomone. varikliukas speju bus ekonomiskas :hmm: kadangi palyginus su 1,4 tas tai rajus :hmm: :doh:
  • 0

Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..

 


#166 Profanas

Profanas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 117
  • Automobilis:e38

Parašyta 2014 kovo 03 - 15:19

radau internete kad iki 100 per beveik 20s :D nu ziuresim kaip cia seksis persedus is e38 Kazkaip galvoju kad vid ~6l turi uztekti.

Šį pranešimą redagavo Profanas: 2014 kovo 03 - 15:41

  • 0

#167 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.927
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2014 kovo 04 - 01:17

o kuom dar skirias XSI 1.4 variklis nuo paprasto 1.4 apart tuo, kad ten pilnas ipurskimas? Kiek ieskojau po googliu tai blokas toks pats galva irgi berods, is kur tie +14kW?  :hmm:

Gal ne tik pilnas, bet ir piktesnis purškalas?
Gal dar ir pilnai elektroninis degimas, be senojo vakuumu ankstinamo paskirstytojo?
Nežinau, bandau spėlioti. Pas mane patį bolidas su senuoju TU3 mono purškalu ir paskirstytojo mėtoma skierka - kadangi ne 106, tai lėtapėdis visiškas. Aišku, kai pagreži, važiuoja, bet sunku tą geležą tiek giliai mint, po dyzelių persėdus.
Būtų įdomu su 69 pavažiuot.

Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2014 kovo 04 - 01:19

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#168 Silogizmo

Silogizmo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 454
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Alfa Romeo 156

Parašyta 2014 kovo 04 - 08:04

Na, 106 su 69kw gali būti tikra raketėlė :good: Broliukas turėjo xsi, bet dabar galvoju, ten buvo 1.4 73 kilovatų, ar 69kw :blush: Bet buvo laaabai standi, paklusni ant kelio ir liaabai išdykėliškai reaguojanti į akseleratoriaus paspaudimą iki dugno :wub: Tiesa, kuro sąnaudos buvo tokios, khem, hm.. nu nemažos. (nors ir paspaudžiama būdavo..) ^_^

Šį pranešimą redagavo Silogizmo: 2014 kovo 04 - 08:05

  • 0

Peugeot 605 2.5dt dalimis  :)
Ex - Peugeot 406 3.0 - kekšiauja nebe man
Ex - Ford Mondeo TDCi - fokiška kokybė
BMW E39 3.0d - stovi gražiai atrodydama ant kaladžių.

BMW E39 3.0d touring - iš 3 BMW išėjo viena :D

Žaibs Astra 2.0D - netaupiai taupus žaibĖlis

 

Automobilių žibintų poliravimo paslaugos. 860448632


#169 Walde

Walde
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 11
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:PEUGEOT 106 xsi

Parašyta 2014 kovo 04 - 10:50

Tai va kyla tokių minčių gal pajamt tą 106 Xsi, tik klausimas didelis ar įdėjus variklį iš paprasto 106-uko liks tie 69kw?
  • 0

#170 Profanas

Profanas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 117
  • Automobilis:e38

Parašyta 2014 kovo 04 - 15:13

Posted Image
  • 0

#171 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.927
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2014 kovo 04 - 15:44

Tepalas prieky per vidurį, tai tik dangtelio tarpinė. Nu arba galvos, bet nelabai jiem dega tos tarpinės, mano žiniom. Iš pažiūros tai pradžiai atrodo, kad kairys ratas žiauriai išvirtęs, bet žiūriu, kad ir foto kreiva. Pasimatys, jei įmesi viso galo foto. Šiaip ratai turi stovėt statmenai tarpusavy.
  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#172 Eddy

Eddy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.754
  • Vieta:Silale
  • Automobilis:Volvo Xc70 2005 D4

Parašyta 2014 kovo 04 - 19:12

Posted Image

tai kaip supratau, sveikinu isigijus ;]
  • 0

Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..

 


#173 STOPforce

STOPforce
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 2.200
  • Vieta:Vilniaus priemiestis
  • Automobilis:p e u g e o t

Parašyta 2014 kovo 04 - 22:26

Kazkaip galvoju kad vid ~6l turi uztekti.

Posted Image
  • 0
kažkaip.....

#174 Profanas

Profanas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 117
  • Automobilis:e38

Parašyta 2014 kovo 05 - 18:20

:D nu nieko tada, jei ir 7 ims, nebankrutuosiu nuo to. lengvas sokas nuo e38 persedus, klasiu priesingybe.

Šį pranešimą redagavo Profanas: 2014 kovo 05 - 18:23

  • 0

#175 Silogizmo

Silogizmo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 454
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Alfa Romeo 156

Parašyta 2014 kovo 05 - 22:32

manau, kad jeigu bus 7, bus labai labai labai gerai ;]
  • 0

Peugeot 605 2.5dt dalimis  :)
Ex - Peugeot 406 3.0 - kekšiauja nebe man
Ex - Ford Mondeo TDCi - fokiška kokybė
BMW E39 3.0d - stovi gražiai atrodydama ant kaladžių.

BMW E39 3.0d touring - iš 3 BMW išėjo viena :D

Žaibs Astra 2.0D - netaupiai taupus žaibĖlis

 

Automobilių žibintų poliravimo paslaugos. 860448632


#176 Prokuror

Prokuror
  • Nariai
  • Pranešimai: 907
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:206 hdi 9-5 Aero

Parašyta 2014 kovo 06 - 01:52

tik klausimas didelis ar įdėjus variklį iš paprasto 106-uko liks tie 69kw?

Made my day :clap:
  • 0

Pilkas šeimyninis lėktuvas, 250 arklių
Vyšninis miesto kibiriukas

Žalias šeimyninis autobusas - ex

Vynas pasenęs, sūris supelijęs, mašina be stogo - ex
Pilkas kūpas pagal amžių - ex
Mėlynas kūpas ne pagal amžių - ex

Mėlynas limuzinas - jaunuoliškai ir klubinei pradžiai - ex


#177 Linas

Linas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.321
  • Vieta:Žagarė - Šiauliai - Merkinė
  • Automobilis:Peugeot 307SW 2ltr HSI 79kw 2003m.

Parašyta 2014 kovo 06 - 06:27

Tai va kyla tokių minčių gal pajamt tą 106 Xsi, tik klausimas didelis ar įdėjus variklį iš paprasto 106-uko liks tie 69kw?

Tikriausiai geriausia ir brangiausia iseitis butu daryti kapitalini remonta esamam motorui.
  • 0

ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.

ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG 

ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.

ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.

Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros


#178 STOPforce

STOPforce
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 2.200
  • Vieta:Vilniaus priemiestis
  • Automobilis:p e u g e o t

Parašyta 2014 kovo 06 - 08:05

Made my day :clap:

A tu rankutem neplok :rolleyes: Teoriskai gelezine dalis turetu buti tokia pat kaip monopurskalo (TU 1.4) , ir skirtis tik ipurskimo sistema, valdymas. Bet zinok ar ten koks velenelis ar dar kasnors.. Reikia imti ir ziureti.

Kitas niuansas, kad bent jau per visa modeliu gama tu paciu TU buvo skirtingu. Kai kurie net ejo su spyziniu bloku, kiti su aliuminiu. O kubatura ir parametrai tie patys... Kai tas pats variklis ejo ir i 205 ir i 207, tai maza kiek ten ju versiju buvo.
  • 0
kažkaip.....

#179 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.927
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2014 kovo 06 - 09:21

Šitas variklis montuotas apie 25metus, tai variantų sočiai. Kaip ir sakot, jei norima dėt paprasto motoriuko geležį vietoj anos geležies - arba reikia imt ir lygint, arba dėt ir bandyt. Važiuot važiuos, tik kaip - neaišku. Kadangi įpurškimas ne tiesioginis, tai su kuro tiksliu padavimu jokių, pasiims variklis pats, kiek jam reikia (čia jaučiu, kaip ir XU - visi purkštukai ant vienos grandinės ? ), bet kažkokio galios sumažėjimo galima ir tikėtis. Pagal blokus žinau, kad gali skirtis dirželio ilgis (savo BX keisdamas žiūrėjau tiksliai pagal RP numerį, nes apie 90tais keitėsi, kai jis pagamintas, ir paskui vėliau kažkada darkart keitėsi), buvo kelios versijos aušinimo pompų. Velenėlio išėmimas sulyginimui jam bjaurus. Nuimi velenėlį ir gali keist galvos tarpinę...

Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2014 kovo 06 - 09:21

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#180 Walde

Walde
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 11
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:PEUGEOT 106 xsi

Parašyta 2014 kovo 06 - 10:28

Na dar pasikapsčiau po internetą, bet ne visada žmogus gali tikėt ką ten rašo, tai rašo kai kur kad skirias velenėliai ir kaip sakėt dar, kad vienur špižinis blokas kitur aliuminis. Bet o tačiau teoriškai tai visų šitų TU 1.4 variklio tvirtinimai, įsiurbimo, išmetimo kolektorių tvirtinimai ir pan. turėtų būt tokie pat? Ta prasme jai variklį iš kokio 306 išėmus jis į 106 įsidėtų? Būtų galima pažaist su velenėlių keitiminu, arba gal tam XSI problema tik variklio apačioj, o galva gera, tai perdėt galvą ant kito bloko... :hmm: Bet turbūt summa summarum, tiek laiko sugaišto tiek finansų įdėtų, būtų pigiau ir greičiau sulaukt kito XSI skelbimuose važiuojančio :)
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0