Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Šaltas variklis gęsta


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 166

#21 Elcapomiros

Elcapomiros
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 162
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 406 LX 2.0l 1999; 3.0l 1998; 2.0l turbo 1998;Corvette cabrio 1987 5.7l

Parašyta 2008 gegužės 27 - 13:17

Pamegink MAP sensoriu susimainyt su kuom nors ,sitas reikalas man irgi ilgai ir nuobodziai gyvenima gadino,gesdavo springdavo neuzsikurdavo vien zo spejimas ir daug laiko nereikalaujantis patikrinimas. :beer: Diagnostika geriausia siuo metu ka esu rades kaune - 867825959 STASYS Kreves112B
  • 0

#22 Kelmas

Kelmas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 519
  • Vieta:Vilnius/Kaunas
  • Automobilis:Toyota Yaris 1.0

Parašyta 2008 birželio 05 - 16:22

Pamegink MAP sensoriu susimainyt su kuom nors

O jis kokią funkciją atlieka?
  • 0
1997 Peugeot 406 1,8 l 16V (LFY) benzinas, 81 kW (Sherwood Green - M0RF) PARDUOTAS

#23 alek

alek
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 189
  • Automobilis:pegeot

Parašyta 2008 rugsėjo 28 - 15:42

Ziurek laidus,zvakes.Patikrimk laisvu apsisukimu voztuva.Ne atsimenu,ar yra dar laisvu apsuku variklis Pegeot,Jai yra paziurek ir Ji Tiesiog fiskes numesk ir pastebek kaip keiciasi darbas variklio. Problema ne kuro sistemoj,kadangi venodai dirba an benzo ir duju. Dar pakeisk oro filtra,jaj senai keistas Viskas bus gerai
  • 0

#24 Kelmas

Kelmas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 519
  • Vieta:Vilnius/Kaunas
  • Automobilis:Toyota Yaris 1.0

Parašyta 2008 rugsėjo 29 - 20:03

Patikrimk laisvu apsisukimu voztuva.

Išvalytas.

Kolkas negaliu sugalvoti nieko daugiau kaip tik tvarkyti aukštos įtampos plokštę, žiūrėsiu kas iš to išeis.
  • 0
1997 Peugeot 406 1,8 l 16V (LFY) benzinas, 81 kW (Sherwood Green - M0RF) PARDUOTAS

#25 Svečias_edmas79_*

Svečias_edmas79_*
  • Svečiai

Parašyta 2008 spalio 21 - 16:27

skaitau as ta jusu tema man irgi tas pat tai ar radai liga
  • 0

#26 Kelmas

Kelmas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 519
  • Vieta:Vilnius/Kaunas
  • Automobilis:Toyota Yaris 1.0

Parašyta 2008 spalio 25 - 12:40

Patikrimk laisvu apsisukimu voztuva.

Bandysiu keisti. Prisikaičiau angliškame forume apie problemą su analogiškais simptomais.
  • 0
1997 Peugeot 406 1,8 l 16V (LFY) benzinas, 81 kW (Sherwood Green - M0RF) PARDUOTAS

#27 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2008 spalio 25 - 15:19

Atnaujinu.

Pravažiavau diagnostiką, klaidos dvi: neveikiantis greičio daviklis ir lauko oro temperatūros daviklis. Daugiau bėdų nerasta, išmetimas matuotas, norma. Pasirodo, buvo nutrauktas oro daviklio laidas, dėl ko kompas visada matė minusinę temperatūrą. Laidą prijungus, daviklis veikia. Taip pat pravalytas laisvos eigos vožtuvas.

Jau galvojau, kad šis remontas išsprendė mano problemą, nes rytą iš pradžių spustelėjęs gazą, paskui sėkmingai manevravau aikštelėje šaltu varikliu. Deja, kitą rytą bandant tai pakartoti variklis užgeso ir, kaip ir anksčiau, kūrėsi sunkiai.

Gal kas turite variantų?

Planuoju tikrinti žvakių kontaktus (žvakės naujos) ir laidus... Nelabai įsivaizduoju ko dar griebtis :wacko:

Keisti dalis galima iki "nusibodo"...diagnostika parode klaidas apie greicio davikli,tai ko ten lysti i map,ir t.t.Pasitikrink spaudima kuro sistemoj(bendzo) bei purkstukus ir pan...
  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#28 Kelmas

Kelmas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 519
  • Vieta:Vilnius/Kaunas
  • Automobilis:Toyota Yaris 1.0

Parašyta 2008 spalio 25 - 16:22

Pasitikrink spaudima kuro sistemoj(bendzo) bei purkstukus ir pan...

Dar vienas punktas į TODO sąrašą...
  • 0
1997 Peugeot 406 1,8 l 16V (LFY) benzinas, 81 kW (Sherwood Green - M0RF) PARDUOTAS

#29 jawasaki

jawasaki
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 510
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:406 3.0

Parašyta 2008 spalio 25 - 19:03

nu ka, panasiai ir pas man... po purkstuku pakeitimo dujiniu su puse bedos... na cia bent pas man tokia istorija, bet nuimk klemas nuo akomo kokiai ~15min. gali ir nakciai, kad nusimestu visos adaptacijos bloku ir pavazinek su benzu pora dienu, tik pajunges pirma kart duok benzui padirbt prasilt, neplesk is kart, man kaip ranka nueme-benzas dirbo kaip priklause, nes matai dujos blogai dirbdamos -dozuodamos (tu to ir nejausi) sumaiso prota ir benzo blokui, nes kai vaziuoji dujom, benzo blokas irgi veikia ir jis galvoja, kad tu vaziuoji benzu ir jei dujos blogai dozuojamos, benzo ECU pradeda koreguot ir jam pradeda vaziuot stogas... veliau dar buvo del zvakiu, bet labiau ant karsto variklio uzgesus vos uzsikurdavau), bet reikals tame kad ir tik buvau pasikeites ir suzinojau, kad ir naujos gali greit nulekt ir reikia atatinkamai uzverzt-neperverzt ir nesutraiskyt jos... neatmestini ir kiti dalykai, bet cia kad tiksliai pasakyt ne visad iskart pasiseka

Šį pranešimą redagavo jawasaki: 2008 spalio 25 - 19:05

  • 0

#30 Kelmas

Kelmas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 519
  • Vieta:Vilnius/Kaunas
  • Automobilis:Toyota Yaris 1.0

Parašyta 2008 spalio 25 - 21:57

nuimk klemas nuo akomo kokiai ~15min. gali ir nakciai, kad nusimestu visos adaptacijos bloku ir pavazinek su benzu pora dienu, tik pajunges pirma kart duok benzui padirbt prasilt, neplesk is kart, man kaip ranka nueme-benzas dirbo kaip priklause

Ačiū už patarimą, pabandysiu.

Klausimas tik kiek dienų ECU išbus nesusibalamutinęs kai vėl įjungsiu dujas... :unsure:

Dujų ir benzino purkštukai pas mane atskiri.
  • 0
1997 Peugeot 406 1,8 l 16V (LFY) benzinas, 81 kW (Sherwood Green - M0RF) PARDUOTAS

#31 jawasaki

jawasaki
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 510
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:406 3.0

Parašyta 2008 spalio 25 - 22:38

kuo blogiau dujos dozuoja, tuo greiciau, man geriausias rezultatas ~4dienos, o siaip pvz. nuvarai sukalibruoja, pareguliuoja ir ~2dienos ir vel... na bet pvz. kibirkstis biski gryba renka net viduj buna jaucias variklis pasiubuoja-pasiklebetuoja, radau del ko tik pakeist liko, tikiuos uzteks gumu (radau denso puslapyje apie zvakiu gedimus, pas man lygiai tas pats) ir nereiks visos babinos keist-kuria klijavau (cia tema apie tai yra) tai tas dar reik sutvarkyt... Na duju ir benzo purkstukai ir pas man atskirai kitaip nzn varianto tik tiek, kad impulsus siunciamus benzo Ecu saviem purkstukam ima duju Ecu berods ir taip koreguoja saviem padavima... Kaip ten bebutu jei realiu gedimu ner ar nerasi, kaip man kad buvo sis variantas tikrasis su klemom, nzn su dujom kaip ecu, ar jis nenusinulins ir pan.
  • 0

#32 Kelmas

Kelmas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 519
  • Vieta:Vilnius/Kaunas
  • Automobilis:Toyota Yaris 1.0

Parašyta 2008 lapkričio 05 - 12:10

Atnaujinu: kol variklis bent kiek pašilęs, diagnostika jokių trūkumų ar klaidų nerodo. Žiūrėsiu, ką Eimutis pasakys...
  • 0
1997 Peugeot 406 1,8 l 16V (LFY) benzinas, 81 kW (Sherwood Green - M0RF) PARDUOTAS

#33 Cr

Cr
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.717
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:206 XSI

Parašyta 2008 lapkričio 05 - 12:24

Žiūrėsiu, ką Eimutis pasakys...

kokios eiles dabar pas ji? vel pries menesi reikia uzsirasyti ir savaitei masina palikti?
  • 0
Roots to roots

#34 Kelmas

Kelmas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 519
  • Vieta:Vilnius/Kaunas
  • Automobilis:Toyota Yaris 1.0

Parašyta 2008 lapkričio 05 - 12:35

kokios eiles dabar pas ji? vel pries menesi reikia uzsirasyti ir savaitei masina palikti?

Kitos savaitės pabaigoje pradės registruoti, dabar nedirba...
  • 0
1997 Peugeot 406 1,8 l 16V (LFY) benzinas, 81 kW (Sherwood Green - M0RF) PARDUOTAS

#35 Cr

Cr
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.717
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:206 XSI

Parašyta 2008 lapkričio 05 - 12:48

Kitos savaitės pabaigoje pradės registruoti, dabar nedirba...

kitiems metams i prieki? ne jeigu rimtai - kokia pas ji sitaucija, bo jau kokie 2 metai nebuvau uzsukes. tiesiog taip idomu :rolleyes:
  • 0
Roots to roots

#36 Svečias_amigoklp_*

Svečias_amigoklp_*
  • Svečiai

Parašyta 2008 lapkričio 15 - 06:19

Vakar pasiemiau masiniuka su nauju varikliuku, sen ryte y darba, uzsikuriu viskas ore, ishlipu parukyt ir girdziu tik po truputi gesta gesta ir uzgeso, uzsivedziau vel viskas ora pravazhiavau 1km ant sankryzos vel uzgeso, bet gesta po truputi, ta prasme lyg dustu ... kas cia gali but? man seip reiktu pakeisti laisvu apsuku dacika, ar jis gali ytakoti?
  • 0

#37 Velvet

Velvet

    pelėda

  • Forumo adminai
  • Pranešimai: 1.383
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 205 CTI 1.9 '94

Parašyta 2008 lapkričio 15 - 07:59

kitiems metams i prieki? ne jeigu rimtai - kokia pas ji sitaucija, bo jau kokie 2 metai nebuvau uzsukes. tiesiog taip idomu :rolleyes:

Pilna triperių, kaip visada, nu :) tik va, buvo Paryžiun išlėkęs savaitėlei.
  • 0
205

#38 Kelmas

Kelmas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 519
  • Vieta:Vilnius/Kaunas
  • Automobilis:Toyota Yaris 1.0

Parašyta 2009 sausio 12 - 11:01

Atnaujinu. Po keleto eksperimentų nustatyta, kad bėda laisvoje eigoje. Varikliui esant šaltam, apsukos neužkeliamos, todėl peršasi mintis, kad tuo metu į variklį papuola per mažai oro, dėl ko mišinys per riebus ir varikliui užgesus sunkiai kuriasi. Buvo užsikirtęs laisvos eigos varikliukas, todėl pakeičiau nauju. Bėda tame, kad jis sėkmingai apsukas sumažina, tačiau nepadidina. T. y. negauna signalo įtraukti kaištį, nors išstumia jį sėkmingai. Ketinu patikrinti laidą ir jungtį šio varikliuko, tačiau nujaučiu, kad grybaus pats kompas. Panašu, kad pats laisvos eigos vožtuvas savo darbą atlieka - eksperimentuojant su užsikirtusiu laisvos eigos varikliuku (keičiant kaiščio padėtį) apsukas pavyko ir labai užkelti, ir labai sumažinti. Pastačius tarpinėje padėtyje pasiektos tokios apsukos, kokios paprastai ir būna mano pežui nesvarbu jis šaltas ar įkaitęs. Klausimai: Kaip laisvos eigos vožtuvas turėtų reaguoti, kai atjungta varikliuko jungtis? Dar neišmėginau, galbūt tai parodys, kad tas vožtuvas sunkiai atsidarinėja ir net naujas varikliukas nesugeba jo atidaryti. Kokių yra protingų būdų pūst daugiau oro, jei nepavyks žaidimai su laisva eiga? Susimontuoti papildomą rankinį gazo troso įtempimą...?
  • 0
1997 Peugeot 406 1,8 l 16V (LFY) benzinas, 81 kW (Sherwood Green - M0RF) PARDUOTAS

#39 jawasaki

jawasaki
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 510
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:406 3.0

Parašyta 2009 sausio 12 - 14:53

o tau kai dare diagnostika neziurejo variklio temperaturu? pvz. draugui kai diagnozavo rode dvi variklio parametruose temperaturas, viena is ju sokinejo (net nukrisdavo iki -45) ir tik pasilus sustvarkydavo, bet kai tos temperaturos sokinejo tai ir laisvu sukiu varikliukas (ar voztuvas) sukeldavo apsukas ir pan. Laisvu sukiu varikliukas valdosi tiesiogiai nuo ECU ir jei anas tikrai buvo uzsikirtes, tai ECU galejo ir pakepti siaip galvojant, tokie dalykai ir remontuojas, pats maciau kaip remontuoja ECU. Diagnostika geriau atlikt su diag200, xs evoliution, pps, lexia3 ir pan., nes pvz. mano blokas yra bosch ir diagnozuojas su KTS, bet ten rode tik viena variklio temp., gal neviska pajunge buvo, nes jungties neturejo. Cia parasymai apie es9j4 diagnostika ir gedimus, gal pas tau biski kitaip...

Šį pranešimą redagavo jawasaki: 2009 sausio 12 - 14:55

  • 0

#40 jawasaki

jawasaki
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 510
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:406 3.0

Parašyta 2009 sausio 13 - 08:12

veina temperatura buvo su R kita su S raide, tai tiksliai neaisku kuris daviklis, nes ju yra ne vienas, pagrindinis vienas, bet matyt dar vienas turi reiksme...
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0