Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Šaltas variklis gęsta


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 166

#61 jawasaki

jawasaki
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 510
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:406 3.0

Parašyta 2009 balandžio 06 - 19:23

bake uzsistovejus benzui, o ypac po ziemos gali atsirast dregmes, del to buna uzgesimu, automobiliu srityje neteko susidurt, bet moce teko patirt, tai pirkau statoile tokio spirito buteliuka, specialiai tam vandeniui praskiest ;)
  • 0

#62 Kelmas

Kelmas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 519
  • Vieta:Vilnius/Kaunas
  • Automobilis:Toyota Yaris 1.0

Parašyta 2010 rugpjūčio 31 - 13:59

Vistik problema nėra pilnai išspręsta.

Orams šiek tiek atvėsus, situacija pasikartoja įjungus elektros prietaisus: tik užkurta važiuoja, bet įjungus šviesas ir/arba magą, toks vaizdas lyg pritrūktų elektros - panelė prigęsta, variklis užgęsta. Kuriasi po to sunkokai.

Galvojau gal generatorius iš pradžių prastai krauna kol neprasidirbęs (pavažinėjus ir variklio temperatūrai kiek pakilus viskas veikia puikiai). Šiandien pasijungiau testerį: net variklio užgesimo metu įtampa smarkiai nenukrenta.

Ieškau problemos sprendimo toliau <_<

Diagnostika, daryta žiemą, matė MAP sensoriaus klaidą. Tuomet per didesnius šalčius nenorėjo važiuot. Sensorius pakeistas nauju, daugiau klaidų nėra. Bet tas užgesimas vis tiek kartais pasireiškia :hmm:

Nepatikrinta grandis kol kas yra kuro padavimas. Reiktų pasimatuot kuro slėgį :unsure:

Šį pranešimą redagavo Kelmas: 2010 rugpjūčio 31 - 14:05

  • 0
1997 Peugeot 406 1,8 l 16V (LFY) benzinas, 81 kW (Sherwood Green - M0RF) PARDUOTAS

#63 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2010 rugpjūčio 31 - 14:13

nesupratai biski rodo dvi temperaturas ausinimo skyscio ir ziurint pro ne PPO programa, o pvz. su bosch KTS rodo tik viena ;) na bent cia su ant 3L variklio

kts kaip ir launch megsta kreivai temperaturas rodyti...cia reikia su normaliu prietaisu jungtis diagnostikai,o as apie "idle valve" kalbejau(kaip patikrinti paprastai) ;]
  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#64 Kelmas

Kelmas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 519
  • Vieta:Vilnius/Kaunas
  • Automobilis:Toyota Yaris 1.0

Parašyta 2010 rugpjūčio 31 - 14:15

as apie "idle valve" kalbejau(kaip patikrinti paprastai) ;]

Šitas pas mane jau įdėtas naujas :shy:
  • 0
1997 Peugeot 406 1,8 l 16V (LFY) benzinas, 81 kW (Sherwood Green - M0RF) PARDUOTAS

#65 Kelmas

Kelmas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 519
  • Vieta:Vilnius/Kaunas
  • Automobilis:Toyota Yaris 1.0

Parašyta 2010 rugsėjo 03 - 10:03

Liko keli nepatikrinti problemos sprendimo būdai: - kuro slėgis sistemoje, kuro siurblio būklė; - oro paėmimo angos (iki oro filtro) būklė; - temperatūros davikliai (reikia išsiaiškinti ar mano atveju jie turi būti du ar trys ir kokia jų būklė). Kas jau padaryta (nebūtinai dėl šios problemos, bet gali būti susiję): - oro filtras (naujas); - benzino filtras (naujas); - laisvos eigos varikliukas (naujas); - MAP sensorius (naujas); - droselinės sklendės padėties daviklis (naudotas); - greičio daviklis (naudotas); - temperatūros davikliai: žalias ir mėlynas (naudoti); - aušinimo skysčio temperatūros daviklis radiatoriuje (naujas); - matuota cilindrų kompresija - be priekaištų; - akumuliatorius, generatorius ir krovimas, starteris - be priekaištų;
  • 0
1997 Peugeot 406 1,8 l 16V (LFY) benzinas, 81 kW (Sherwood Green - M0RF) PARDUOTAS

#66 Kelmas

Kelmas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 519
  • Vieta:Vilnius/Kaunas
  • Automobilis:Toyota Yaris 1.0

Parašyta 2010 rugsėjo 30 - 08:03

Papildau temą.

Pagrindinis diržas tikrai nenušokęs, kątik pakeistas nauju, taip pat įtempėjas.

Kuro padavimo sistema kalta nebus, nes pašilus važiuoja puikiai.

Vienintėlis nespręstas dalykas, ką buvo parodžiusi paskutinė diagnostika, buvo lambda zondas. Nežinau kiek (ir išvis ar) jis gali turėti įtakos šaltai mašinai, bet tikriausiai reikės pamėginti įsidėti kitą (naudotą).
  • 0
1997 Peugeot 406 1,8 l 16V (LFY) benzinas, 81 kW (Sherwood Green - M0RF) PARDUOTAS

#67 Kelmas

Kelmas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 519
  • Vieta:Vilnius/Kaunas
  • Automobilis:Toyota Yaris 1.0

Parašyta 2010 spalio 01 - 12:54

Iš užsienietiškų diskusijų šia tema:

- Problemą išsprendė MAP sensoriaus pakeitimas (man nepadėjo), kaip variantas įvardijamas naujos ECU programinės įrangos įdiegimas;
- Minimas TDC (top dead center) sensorius bei lambda zondas;
- Diagnostika parodo dvi klaidas: MAP sensor ir fuel mixture.

Mano atveju irgi buvo 2 klaidos: MAP ir lambda. Tik tuomet buvo šalti orai ir mašina išvis nevažiavo - užkūrus ir bandant važiuot užgesdavo tik davus gazo. Pakeitus MAP sensorių vėl važiuoja, bet ta pašildymo problema lieka - net ir gana šiltu oru reikia duoti prasidirbti kelias minutes, kad neužgestų ir gerai dirbtų.

Ieškosiu naudotos lambdos :hmm:

Šį pranešimą redagavo Kelmas: 2010 spalio 01 - 12:57

  • 0
1997 Peugeot 406 1,8 l 16V (LFY) benzinas, 81 kW (Sherwood Green - M0RF) PARDUOTAS

#68 Jonkis

Jonkis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 480
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 306; MB 190

Parašyta 2010 spalio 01 - 15:55

lamda itakos tikrai gali tureti, nes jei lamda pasildymas neveikia, ji leciau pradeda reguliuoti teisingai misini, beda kur i budavo man, pakeitus lamda beda kaip ir dingo...
  • 0
LPG Nuotrauka
VF37CNFZ230573709

#69 Kelmas

Kelmas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 519
  • Vieta:Vilnius/Kaunas
  • Automobilis:Toyota Yaris 1.0

Parašyta 2010 spalio 03 - 19:42

Štai ką žiemą užfiksavo diagnostika:

Posted Image
  • 0
1997 Peugeot 406 1,8 l 16V (LFY) benzinas, 81 kW (Sherwood Green - M0RF) PARDUOTAS

#70 Kelmas

Kelmas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 519
  • Vieta:Vilnius/Kaunas
  • Automobilis:Toyota Yaris 1.0

Parašyta 2010 spalio 08 - 08:29

Gal kas nors galit papasakoti apie tas 2 ir 3 klaidas? :hmm:
  • 0
1997 Peugeot 406 1,8 l 16V (LFY) benzinas, 81 kW (Sherwood Green - M0RF) PARDUOTAS

#71 Kelmas

Kelmas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 519
  • Vieta:Vilnius/Kaunas
  • Automobilis:Toyota Yaris 1.0

Parašyta 2010 lapkričio 05 - 09:01

Pakeistas lambda zondas į naudotą. Variklio darbas gražesnis, nebe taip lengvai, bet dar vis tiek kartais užgęsta. Tai dabar beliko kada nors pasitaikius progai pabandyti kitą ECU :lol: Prieš užgesimą truputį prigęsta prietaisų skydelis. Be to, pastebėjau, kad užgesus lengviau užsikuria, jei laikomas įspaustas gazo pedalas. Gali būti, kad kažkas nevisai gerai su patenkančio oro kiekiu. Tik kaip paaiškinti, kad šiek tiek prasidirbus viskas veikia puikiai :doh: Faktas, kad drėgną dieną užgesimas lengviau išprovokuojamas nei sausą ir šiltą.
  • 0
1997 Peugeot 406 1,8 l 16V (LFY) benzinas, 81 kW (Sherwood Green - M0RF) PARDUOTAS

#72 Rydas

Rydas
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 15
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 406 1.8 16V

Parašyta 2010 lapkričio 06 - 09:11

pas mane lygiai ta pati bėda, LEV pakeistas. Norėjau paklausti ar nesigirdi toks zyzimas variklyje, nes pas mane girdisi. Tai buvau nuvaręs pas meistriuką (Drobės g. 11c, Kaune) kur variklių diagnostiką daro tai sakė greičiausiai kažkur orą siurbia ir pasijungus prie kompo turėtu matytis liesas mišinys, tada būtu viskas aišku.
  • 0

#73 Kelmas

Kelmas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 519
  • Vieta:Vilnius/Kaunas
  • Automobilis:Toyota Yaris 1.0

Parašyta 2010 lapkričio 07 - 00:19

pas mane lygiai ta pati bėda, LEV pakeistas. Norėjau paklausti ar nesigirdi toks zyzimas variklyje, nes pas mane girdisi. Tai buvau nuvaręs pas meistriuką (Drobės g. 11c, Kaune) kur variklių diagnostiką daro tai sakė greičiausiai kažkur orą siurbia ir pasijungus prie kompo turėtu matytis liesas mišinys, tada būtu viskas aišku.

Zyzimas girdisi, bet man pasirodė, kad tai kuro siurblys (ties galiniu dešiniu ratu maždaug). Zyzimas pas tave nustoja, kai mašina prasidirba ir jau nebegęsta?

Kokie turėtų būti dūmai, jei kuro mišinys per liesas? Gal balti? :hmm:

Kiek dariau diagnostiką, niekas nieko daugiau nei aprašyta nerado. Nors pirštu parodžius gal ir būtų atkreipę dėmesį į kuro sudėtį :dntknw:
  • 0
1997 Peugeot 406 1,8 l 16V (LFY) benzinas, 81 kW (Sherwood Green - M0RF) PARDUOTAS

#74 Rydas

Rydas
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 15
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 406 1.8 16V

Parašyta 2010 lapkričio 07 - 20:14

išemiau seną tarpinę kur buvo tarp gazo sklendės ir kolektoriaus, nes jau visai sisidevėjusi buvo, gal per ją orą truputi leido, užtepiau gero hermetiko, po to buvau nuvaręs pasidaryt diagnostika, Aida kur prie "Megos" garažuose dirba. Tai pamatė, kad laisvos eigos vožtuvėliui jau šakės, su kompu tai priverstinai dar suveikia, bet su didžiausiais girgždėjimais, o pats jau nieko nebereguliuoja, taip pat alkūninio veleno padėties daviklis jau baiginėjasi, nes kompui rodo, kad degimas -10,-12 o turėtu būt 0 ar pliusinis, todėl mišinys per liesas o ir Lemda jau flegmatiškai dirba. Todėl viską sudėjus gaunasi per liesas mišinys ir mašina nenori dirbt. O plius, kad žvakės senos. Bandysiu viską susitvarkyt, manau turėtu padėt.
  • 0

#75 Rydas

Rydas
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 15
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 406 1.8 16V

Parašyta 2010 lapkričio 07 - 20:16

O dūmai tai pas mane irgi balti
  • 0

#76 Rydas

Rydas
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 15
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 406 1.8 16V

Parašyta 2010 lapkričio 07 - 20:25

o tas įtampos prigesimas tai irgi greičiausiai bus dėl to, kad alkūninio veleno daviklis blogai kompui rodo degimo kampą.
  • 0

#77 Kelmas

Kelmas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 519
  • Vieta:Vilnius/Kaunas
  • Automobilis:Toyota Yaris 1.0

Parašyta 2010 lapkričio 08 - 00:34

o tas įtampos prigesimas tai irgi greičiausiai bus dėl to, kad alkūninio veleno daviklis blogai kompui rodo degimo kampą.

Štai šitą reiktų pabandyt pasikeist.

Įdomu tai, kad tas įtampos prigesimas tuo momentu, kai variklis užgęsta, beveik visai nejuntamas matuojant voltus ant akumuliatoriaus :hmm:

Tuoj pas mane neliks nepakeistų daviklių... :doh:
  • 0
1997 Peugeot 406 1,8 l 16V (LFY) benzinas, 81 kW (Sherwood Green - M0RF) PARDUOTAS

#78 Svečias_cacunia_*

Svečias_cacunia_*
  • Svečiai

Parašyta 2010 lapkričio 08 - 14:38

Štai šitą reiktų pabandyt pasikeist.

Įdomu tai, kad tas įtampos prigesimas tuo momentu, kai variklis užgęsta, beveik visai nejuntamas matuojant voltus ant akumuliatoriaus  :hmm:

Tuoj pas mane neliks nepakeistų daviklių...  :doh:

Pas mane tokia pati problema, tik aš visų iš eilės daviklių nekeičiau, bet iš eilės visų matavau varžas ar telpa yra leistinus intervalus ir įtampas, ar ateina iš kompo į daviklius, pagal manual visi tvarkoje. Diagnostika irgi nieko nerodo, bet manau jau radau gedimą, beskaitydamas internete rastą info ir BMW 320 manualą. Išmatavau kuro slėgį ir pasirodo jis per mažas, turi būti pas mane 3 bar, o yra 2,4 bar. Vadinasi šaltu oru kai kompas turi pariebinti kuro mišinį, tai dėl slėgio trūkumo per mažai pariebina ir gaunasi liesas mišinys, kai pašyla būna gerai, nes mišinį pakoreguoja jau lemda zondas. Patikrinau kuro siurblį, geras, nes užspaudus grįžtamą šlangutę pakyla iki 5 bar. Vadinasi blogas kuro slėgio reguliatorius. Užsisakiau, ryt bus. Kai pasikeisiu pranešiu ar padėjo.

Šį pranešimą redagavo cacunia: 2010 lapkričio 08 - 15:24

  • 0

#79 Kelmas

Kelmas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 519
  • Vieta:Vilnius/Kaunas
  • Automobilis:Toyota Yaris 1.0

Parašyta 2010 lapkričio 08 - 16:22

Pas mane tokia pati problema, tik aš visų iš eilės daviklių nekeičiau, bet iš eilės visų matavau varžas ar telpa yra leistinus intervalus ir įtampas, ar ateina iš kompo į daviklius, pagal manual visi tvarkoje. Diagnostika irgi nieko nerodo, bet manau jau radau gedimą, beskaitydamas internete rastą info ir BMW 320 manualą. Išmatavau kuro slėgį ir pasirodo jis per mažas, turi būti pas mane 3 bar, o yra 2,4 bar. Vadinasi šaltu oru kai kompas turi pariebinti kuro mišinį, tai dėl slėgio trūkumo per mažai pariebina ir gaunasi liesas mišinys, kai pašyla būna gerai, nes mišinį pakoreguoja jau lemda zondas. Patikrinau kuro siurblį, geras, nes užspaudus grįžtamą šlangutę pakyla iki 5 bar. Vadinasi blogas kuro slėgio reguliatorius. Užsisakiau, ryt bus. Kai pasikeisiu pranešiu ar padėjo.

Variantas. Pas mane kuro slėgis nematuotas <_<

Kiek man žinoma, jei būtų kaltas kuro siurblys, tas pats būtų tiek šaltam, tiek pašilusiam.
  • 0
1997 Peugeot 406 1,8 l 16V (LFY) benzinas, 81 kW (Sherwood Green - M0RF) PARDUOTAS

#80 Svečias_cacunia_*

Svečias_cacunia_*
  • Svečiai

Parašyta 2010 lapkričio 08 - 16:26

Variantas. Pas mane kuro slėgis nematuotas <_<

Kiek man žinoma, jei būtų kaltas kuro siurblys, tas pats būtų tiek šaltam, tiek pašilusiam.

Sutinku, bet pas mane ne kuro siurblys kaltas, o kuro slėgio reguliatorius.
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 2

narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0