Šaltas variklis gęsta
#41
Parašyta 2009 sausio 14 - 12:24
#42
Parašyta 2009 sausio 14 - 19:24
O kokios problemos.....?Atsukai(dvi zvaizdutes),pajungei jungti ir ijungei degima...ir matai kaip vaiksto pirmyn,atgal....Ant Diag2000 galima testu tikrintiTemperatūros dvi: viena - pačio variklio (daviklis termostato bloke) ir oro iš lauko (daviklis gazo droselyje). Abu rodo tvarkingai...
Jau rašiau, kad prieš diagnostiką antrasis daviklis buvo nutrauktas, taigi orą iš lauko diagnostika rodė -33. Prijungė, rodo gerai. Bet problema neišsisprendė.
Arba laisvos eigos vožtuvas per sunkiai atsidaro, arba kompas nepaduoda signalo į varikliuką tą vožtuvą pakankamai atidaryti.
Beveik neabejoju, kad šaltas variklis gauna per mažai oro, nes mišinys riebokas - išmetamosios dujos benzinu atsiduoda, kai po užgesimo užkuri.
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#43
Parašyta 2009 sausio 14 - 20:39
#44
Parašyta 2009 sausio 23 - 19:13
#45
Parašyta 2009 sausio 25 - 13:55
Kelias dienas pavažinėjau vien benzinu, galvojau patikrint šį variantą. Bet užgesimą vis tiek pavyksta išprovokuoti...kuo blogiau dujos dozuoja, tuo greiciau, man geriausias rezultatas ~4dienos, o siaip pvz. nuvarai sukalibruoja, pareguliuoja ir ~2dienos ir vel...
Pastebėjau (tiksliau išgirdau) tokį reiškinį: kol šalta, užkūrus ir laikant ant laisvų, girdėti lengvas zyzimas. Staigiai spustelėjus gazą ir jį atleidus, apsukų kritimimo momentu tas zyzimas trumpam suintensyvėja. Zyzti nustoja, kai variklis šiek tiek pašyla ir aš jau galiu pradėti ramiai važiuoti.
Būtų galima pagalvoti, kad zyzia laisvos eigos varikliukas, bet mano supratimu, jis tiesiog pastato sklendę į vietą ir viskas - ko jam toliau zyzt? Kaip ten bebūtų, tas zyzalas praleidžia per mažai oro, nes apsukos mažos.
#46
Parašyta 2009 sausio 25 - 17:29
Šį pranešimą redagavo jawasaki: 2009 sausio 25 - 17:31
#47
Parašyta 2009 sausio 27 - 12:02
#48 Svečias_minde607_*
Parašyta 2009 sausio 29 - 14:34
#49
Parašyta 2009 sausio 29 - 15:12
nesupratau,o kox transformatorius pasireiskia tokiais simptomaisuzia-baubia-vibruoja kaip transformatorius
#50
Parašyta 2009 sausio 29 - 16:43
nu ne siuolaikiskas tvarkingas, o koks didesniu gabaritu rusiskas, jau senas ir mates gyvenimo, pvz. savadarbis virinimo aparats su isklerusiom plokstelem ir blogu tvirtinimu prie remo, ar net kokia transformatorine pastote skleidzia toki garseli, tik garsumai skiriasnesupratau,o kox transformatorius pasireiskia tokiais simptomais
Šį pranešimą redagavo jawasaki: 2009 sausio 29 - 16:59
#51 Svečias_Pawka_*
Parašyta 2009 sausio 29 - 17:51
#52
Parašyta 2009 sausio 29 - 20:17
Diagnostikoje nebuvo nei vienos raudonos žymos apie MAP...kelmas paziurek ka pas tave map'as sneka... ?jai turi galimybe, as su tapacia beda kariauju, man elektriks vienas pasake paziuret ka map'as rodo..
#53
Parašyta 2009 sausio 29 - 20:23
Beveik po pačia gazo sklende. Gal ryt nufotografuosiu. Norint pakeist tą varikliuką, reikia nulupt oro filtro dėžę.manau kad cia bus laisvos eigos voztuvas(varikliukas) kaltas. tik nezinau kur jis stovi, gal galetumet koki paveiksliuka ar nuoroda mestelt. ir dar gal zinot kurioj vietoj diagnostika jungiasi, nes mano didmiescio meistrai neranda
Mano pežui diagnostika jungiasi prie kalkuliatoriaus, kur yra saugiklių dėžė. Tik jungtis berods ne OBD II - kažkokia senesnė, išskirtinai pežinė.
Šiandien dariau dar vieną bandymą: šaltą variklį pakankinau staigiais trumpalaikiais gazo užspaudimais. Po poros tokių veiksmų pavyko važinėt - girdėti, kaip apsukų kritimo metu kažkas (o tai tikriausiai laisvos eigos varikliukas) zyzteli ir apsukoms kiek padidėjus, mašina neužgęsta. Tikriausiai reiks skerst patį vožtuvą - matyt kol buvo užsikirtęs varikliukas, tas vožtuvas priskreto vienoje padėtyje ir tik po kelių smarkesnių pūstelėjimų pradeda normaliai veikt.
#54 Svečias_minde607_*
Parašyta 2009 sausio 29 - 20:40
#55
Parašyta 2009 sausio 29 - 23:49
#56
Parašyta 2009 vasario 01 - 20:00
Siūlau nedaryti skubotų ir pernelyg užtikrintų išvadų, nes tuomet tai atrodo kaip paprasčiausias bandymas prastumti savo paslaugą.Stebejau tema,niekas taip zmogui ir ne paaiskino
Paprastas atsakimas
Ziema ne uzkursi an duju,kol ne bus variklis siltas..Nors ir tiesioginis ipurskimas.
Reiske reikia ziuret benzo kuro sistema.
Atsakimas paprastas-kol ne buvo 0-1 laipsniu,buvo viskas OK,kurdavosi ir an duju.
Atejo salciai-probem:)Dabar ne sikuria an benzo-kodel?
Ne dirbanti jie buvo,apsinese nuosedom(cia pirma),antra nuo duju apsinese koliektorius,kuri as ir isvalau,paskui ileidimo voztuvai..........
Temoje jau buvo rašyta, kad variklis identiškai užgesta tiek dirbdamas dujomis, tiek benzinu.
Jeigu ką reiktų valyti, tai nebent gazo ir laisvos eigos sklendes.
#57
Parašyta 2009 vasario 01 - 21:07
cia rasiau apie drauga kurio pezui sukyla apsukos prie 20-40 laipsniu (tuo metu nemato aus. skyscio temp. daviklio parodymo), taigi jis dar nesisbande, nes lauke biski salta ir nesenai suzinojom, kad reik paduot jam mase tiesiai (t.y. daviklis gauna mase, bet padavimo grandineje jis paskutinis po visu: pirmas yra MAP, paskui TPS ir isiurb. oro temp.) nes ikaitus ir sumazejus jo varzai jau gerai- itampa lengviau teka, taigi laikinai ECU vidini gedima atmetam ir ieskom mases trukumu
toliau ziurint i sitos temos gedima: jei ant abieju kuro rusiu tas pats gedimas, tai arba su oro padavimu kas arba su kibirkstim - logiskai mastant, bet tik reik nepamirst davikliu parodymu... is savo patirties su duju iranga, kur jau rasiau del apsuku, tai jau zinojau, kad reikia tiskliai dozuoti dujas, kad viskas veiktu gerai ir benzo ECU ir nenuspangtu (nes dauguma pezu ne taip lengvai sugyvena su dujom ir jauturiai reaguoja), bet kai daba yra galimybe laisvai pasijungt diagnostika atradau kad pries tai buves per didelis dozavimas padarytas i per maza duju padavima (po purkstuku keitimo su mazesniu pralaidumu ir reguliavimu slegio ir parametru paciu dujininku), o kaip as tai pamaciau - pajungiau kompa ir i parodymus - ziuriu davus gaza (ant duju) lambda ne tai kad pakyla (pasokt turi-rodyt riebesni misini), o nusileidzia ir uzsilaiko ir tik poto atsistato (kai ant benzo normaliai) - tai kaip man atsalus oram normaliai pereis is benzo i dujas prie tu ~40 laipsniu (net uzkaitus varikliui vos pereina ir tik vaziuojant ir neatleidziant gazo, paskui jau gerai kiti perejimai, nes viskas adaptuojasi kol prisitaiko viskas, tai ir su gesimais ir apsuku plaukiojimu reikalu buna), taigi misinis per liesas, o dujos kuo salciau dar maziau garuoja, tai va... be to pradejau tiket del apsuku kad gali but kalti lambda zondai (ne viena kart skaiciau kaip zmonem pagelbejo zondo pakeitimas), nes jau tikrai jautrus pezo ECU parodymam - tik ne toks misinys (tai rodo-konstatuoja zondas, bet jis ir genda) ir jau - gesta, plaukioja, bet tai buna tik tada kai reikia pereiti i laisvus sukius ir pan. nes kol vaziuoji ant pavaros tai gali tik jaust mazesne trauka ir pan., o gal ir nepajausi kazko... dar beto kas pezuose dazniausiai buna, tai MAP (slegio isiurb. kolektoriuje daviklis), kai dazniausiai ipurskimuose kituose masinose stovi oro mases ar turio ivairiausi jutikliai, taigi jei tik slegis del ko durniuoja, tai turek reikalu ;) nes tas MAP vienas is pagrindiniu davikliu...
cia dar galima kai ko paskaityti
http://www.autodujos...iewtopic&t=4677
Šį pranešimą redagavo jawasaki: 2009 vasario 01 - 21:14
#58 Svečias_Pawka_*
Parašyta 2009 vasario 02 - 10:38
diagnostika ir nerodo, skaiciu ziurek koki rodo MAPDiagnostikoje nebuvo nei vienos raudonos žymos apie MAP...
#59 Svečias_duse_*
Parašyta 2009 balandžio 06 - 14:36
#60
Parašyta 2009 balandžio 06 - 18:57
O tai ką konkrečiai darei?Toks dalykas susviete, kad reikia bendzo baka atsukt. O gal ten kondenstas kaupias, kazkoks slegis susidaro. Nelabai apie masinas nusimanau, tai durnos mintys ir kyla. Bet keisciausia,kad tas padejo Ar cia atsitiktinumas, o gal gali taip but? Visgi kai ant duju vazineji,tai bendzina retai piliesi. O tada ar gali kazka itakoti tie susikaupe grai bake?
Pas mane dujų įrangos nebėra, dabar važinėju tik benzinu. Bet gal vistik kažkokių garų bake likę - dar nebuvau sklidinai užpildęs
Vartotojų skaito šią temą: 4
narių: 0, svečių: 4, slaptų narių: 0