Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Apie Peugeot 307


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 950

#641 Vaaaldas

Vaaaldas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 987
  • Vieta:Lietuva, Vilkaviskis
  • Automobilis:Peogeut 406 1995

Parašyta 2013 rugsėjo 03 - 13:30

Sveiki, galvoju pirkti peugeot 307 nuo 2005 metų dyzeliną, kokie pliusai, minusai nuo senesnių modelių? Kas dažniausiai genda ir kokios kainos? :)

Elvinas

Pirmiausia perskaityki si foruma, po to forumus apie'' 2.0HDI, 1.6HDI ,2.2HDI, bendros problemos'', duag kas tau tikrai paaiskes.O kainas ziureki ne cia, o autogide ar autopliuse.
  • 0

#642 narod

narod
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 69
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307SW

Parašyta 2013 rugsėjo 05 - 07:10

Sveiki. Ar ant SW modelio be jokiu problemu uzsideda R15 ratai?Nesirems i suportus?

Taip, jei teisingas ET. 1.6 hdi 80 kw

Šį pranešimą redagavo narod: 2013 rugsėjo 05 - 07:12

  • 0

#643 pinciuk

pinciuk
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 231
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0 HDI 2002 metu. 80 Kw

Parašyta 2013 rugsėjo 18 - 14:06

sveiki, ką manote apie tokią mašinytę? http://www.autogidas...0125156080.html Skambinau pardavėjui sako viskas gerai, tiesa pardavėja yra moteris sakė važinėja į darbą su ja, lietuvoje jau priregistruota ir su technikine, elektriniai veitrodėliai, užrakinus duris užsilenkia, o kai paklausiau ar būtų galima nuvaryti į servizą atsakė žinoma. Taigi ką manote? Tiesa kaina dar derinama
  • 0

#644 Creator

Creator
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 708
  • Vieta:Panvėžs
  • Automobilis:607-as '01m, 2.2 HDI.

Parašyta 2013 rugsėjo 18 - 15:19

Daužtas galas (speliones), ir žiurek kad nebutu supuves dugnas, kadangi iš Olandijos. kaina derink.
  • 0

#645 talbotas

talbotas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.178
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:407 2.2 benzo

Parašyta 2013 rugsėjo 18 - 15:55

Daužtas galas (speliones), ir žiurek kad nebutu supuves dugnas, kadangi iš Olandijos. kaina derink.

Is kur jau toks egzpertas, nemanau kad daužtas, pakankamai gerai atrodo
  • 0

#646 pinciuk

pinciuk
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 231
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0 HDI 2002 metu. 80 Kw

Parašyta 2013 rugsėjo 18 - 16:54

Tai sakot kaip tokių metų kaina per didelė? Nes bent šiuo momentu tokių metų už tokią kainą net su žiburiu nerandu
  • 0

#647 Dolcis

Dolcis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.084
  • Automobilis:Peugeot 307 ir 206

Parašyta 2013 rugsėjo 18 - 17:53

kaip tokios ridos auto faros priekines per daug naujos atrodo,yra tikimybe kad buvo dauztas i prieki,reik realiai ziuret
  • 0
<p>308sw 1.6ehdi 2013

#648 NEWPEZO

NEWPEZO
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 575
  • Vieta:Panevezys
  • Automobilis:Peugeot 307 2.0 hdi 66kw

Parašyta 2013 rugsėjo 18 - 19:46

1.6 variklis.... ar ne bugovas ????
  • 0

#649 lili

lili
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 39
  • Automobilis:skoda

Parašyta 2013 rugsėjo 18 - 19:56

Sveiki, galvoju pirkti peugeot 307 nuo 2005 metų dyzeliną, kokie pliusai, minusai nuo senesnių modelių? Kas dažniausiai genda ir kokios kainos? :)

Elvinas

Gera vakara, nenusipirkit tik lavono, maniskis 2006, aisku kad neprisikalbeciau bet tikrai auto be problemu, aisku pas mane 66 ir be PAFo gamykliskai. Tikrai taupus, nelepus, pakleiciau tik stabilizatoriaus traukutes ir tepalus.
  • 0

#650 pinciuk

pinciuk
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 231
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0 HDI 2002 metu. 80 Kw

Parašyta 2013 rugsėjo 18 - 21:16

Sveiki, galvoju pirkti peugeot 307 nuo 2005 metų dyzeliną, kokie pliusai, minusai nuo senesnių modelių? Kas dažniausiai genda ir kokios kainos? :)

Elvinas

Gera vakara, nenusipirkit tik lavono, maniskis 2006, aisku kad neprisikalbeciau bet tikrai auto be problemu, aisku pas mane 66 ir be PAFo gamykliskai. Tikrai taupus, nelepus, pakleiciau tik stabilizatoriaus traukutes ir tepalus.

Tai va aš bijau, kad tokio nenusipirkčiau, nes pats apie automobilius nelabai ką nuraukiu, o alytuje gerų meistrų nėra, jau kartą su 406 lavonu nudegiau, tai nespėjau tvarkyti tai dabar lyg ir fobija yra.
  • 0

#651 marco

marco
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 383
  • Vieta:Kaunas, Silainiai/Uzliedziai
  • Automobilis:Peugeot 605 2,5TD. 307 2,0 100kw

Parašyta 2013 rugsėjo 26 - 18:48

Sveiki, tai va, nupirktas P307sw, 2007m, 2.0l, 100kw, 6 begiai, juodas, salonas ne oda, bet dar nei pas viena tokio nemaciau (net nzn kaip ji pavadint), parktronikai, klimatronikai, sviesu ir lietaus davikliai, kablys, autopilotas ir t.t. 244000 rida. Pilna istorija, pilnas komplektas. TA iskart praejo tik uzregistravus. Zodziu patenkintas iki negaliu, viskas veikia, jokiu trukumu, variklio skyrius be jokiu pratekejimu. Jau nvaziuota 500km, sanaudas rodo 5,4 misriu. Kolkas tiksliau nejo patikrint. Rinkausi ilgai ir nebuvo labai is ko rinktis, nes vos ne visi lavonai is vizualuas ir ne tik patikrinimo. Pradzioje ziurejau kuro sistemas. Kad ir rekomenduojama kuro sistema Bosch, bet masina negyva ir t.t. Sita pamaciau ir iskart klausimu nekilo, kad nepirkciau... ledas. Net nebuvo noro tikrintis kokia ten sistema. (Brangiausia is Lt parduodamu buvo, bet verta savo pinigu). Bet va siandien pradejus apziurinet pamaciau uzrasa DELPHI ant kompiuterio ir ant reilo, apie kuriuos visi negerai atsiliepia. Kur cia tas blogis? Ko tiketis? Kas placiau gal gali nusviest (remontuojasi, nesiremontuoja, brangu, nebrangu, gerai, negerai). Nors pats dirbu servise (žemės ūkis), bet musu technikoje tik Bosch. Aciu

Šį pranešimą redagavo marco: 2013 rugsėjo 26 - 18:53

  • 0

#652 stasietis

stasietis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 782
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:P308 2.0 hdi 15'; P508 2.0 hdi 11'

Parašyta 2013 rugsėjo 27 - 06:09

Sveiki, tai va, nupirktas P307sw, 2007m, 2.0l, 100kw, 6 begiai, juodas, salonas ne oda, bet dar nei pas viena tokio nemaciau (net nzn kaip ji pavadint), parktronikai, klimatronikai, sviesu ir lietaus davikliai, kablys, autopilotas ir t.t. 244000 rida. Pilna istorija, pilnas komplektas. TA iskart praejo tik uzregistravus. Zodziu patenkintas iki negaliu, viskas veikia, jokiu trukumu, variklio skyrius be jokiu pratekejimu. Jau nvaziuota 500km, sanaudas rodo 5,4 misriu. Kolkas tiksliau nejo patikrint.

Rinkausi ilgai ir nebuvo labai is ko rinktis, nes vos ne visi lavonai is vizualuas ir ne tik patikrinimo. Pradzioje ziurejau kuro sistemas. Kad ir rekomenduojama kuro sistema Bosch, bet masina negyva ir t.t. Sita pamaciau ir iskart klausimu nekilo, kad nepirkciau... ledas. Net nebuvo noro tikrintis kokia ten sistema. (Brangiausia is Lt parduodamu buvo, bet verta savo pinigu). Bet va siandien pradejus apziurinet pamaciau uzrasa DELPHI ant kompiuterio ir ant reilo, apie kuriuos visi negerai atsiliepia.

Kur cia tas blogis? Ko tiketis? Kas placiau gal gali nusviest (remontuojasi, nesiremontuoja, brangu, nebrangu, gerai, negerai). Nors pats dirbu servise (žemės ūkis), bet musu technikoje tik Bosch.

Aciu

greiciau tu ja parduok... ikliuvai su tuo delphi. :)
gal tu neieskok bedu kol ju nera. Kai kas suges tada pradek nerimauti.
  • 0

#653 marco

marco
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 383
  • Vieta:Kaunas, Silainiai/Uzliedziai
  • Automobilis:Peugeot 605 2,5TD. 307 2,0 100kw

Parašyta 2013 rugsėjo 27 - 20:39

Placiau gali? Pas tave toks pats? Kokios bedos su juo?
  • 0

#654 stasietis

stasietis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 782
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:P308 2.0 hdi 15'; P508 2.0 hdi 11'

Parašyta 2013 rugsėjo 28 - 13:08

Placiau gali? Pas tave toks pats? Kokios bedos su juo?

Norejosi pajuokauti. Gero eksploatavimo!
  • 0

#655 AugustasR

AugustasR
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 3
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2013 spalio 25 - 15:03

Sveiki, noriu pirkti 307, 2005+ metų, 1,6 dyzeliuką. Man patinkančių skelbimų yra nemažai, bet dalis automobilių nepriregistruota dar, tad ir TA neturi. O TA nepraeis, kol nebus lietuviškų numerių. Kiek kalbinau pardavėjų, jie visi nori kad registruočiau mašiną jau ant savęs ir po priregistravimo su jais atsiskaityčiau. T.y. perku mašiną be TA, o tada jau ją varau į servisą. Bet kažkaip baisoka, kad po to nuvežus į servisą dėl TA pasimatys, kad kiaura mašina yra. Ką tokiais atvejais daryt ir sakyt? Žinoma prieš perkant nuvažiuosiu į kokį servisą kad patikrintų, geriausia Žibintą, bet jie ten juk niekad detaliai nepatikrina nieko, pažiūri pakabą ir viskas. Kaip nenusipirkti katės maiše? Kitas klausimas. Pats esu iš Vilniaus, o automobilius juk po visą Lietuvą pardavinėja, miestuose miesteliuose... Nuvažiuoju aš į kokią pvz. Šilalę ar apskritai kaimelį kokį, tai kur man ten dabar surast Peugeot meistrus kad nuvaryt automobilį apžiūrai? Kaip tokiais atvejais yra daroma? Kažkaip noriu kad auto apžiūrėtų Peugeot specialistas, kuris žino jų problemas ir žino kur žiūrėt ir tikrint. Ir šiaip, į ką reikia kreipt dėmesį perkant? Aišku elektroniką visą patikrint, pakabą pažiūrėt, ar neparudyjus, ar variklio tepalus laiku keitė... Bet daugiau tai galiu nebent ratus paspardyt :) Iš anksto dėkoju už atsakymus. Augustas
  • 0

#656 sizus

sizus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 567
  • Vieta:9600 Års
  • Automobilis:406 2.2(sold),307 T6 1.6 hdi;307 T5 2.0 hdi;307 T5 1.6 hdi

Parašyta 2013 spalio 25 - 16:39

Į Peugeot 307 modeli ejo du variantai su 1,6 hdi.90 ir 110 arklių.Į abu ėjo bosch įpurškimo sistemos.Skiriasi jie ten purkštukais turbina ir silpnesnėje modifikacijoje ėjo be kietų dalelių filtro.Važiuoklė gan paprasta.Gale priklausoma,turinti tik du salenblokus.Priekinė taip pat standartinė. Didžiausias minusas 1,6 hdi ir 307 kebulas,jei teks remontuoti.Nes visi komponentai:starteris ,generatorius,pakaitinimo žvakes net ir oro filtras,kuro taip pat nukišti į pačias durniausias vietas.Daug detalių plastamsinių fiksuojasi ne varžtais,o įsistato į fiksuojamas vietas.Tų vietų gumos linkę išsiplakti.Aš asmeniškai jei pirkčiau su tokiu pat varikliu dar kartą,tai turėtų būti su maža tikra rida.Tikrai neatrodo,kad variklis galintinis bėgti pusę milijono.Dugnas mėgsta parūdyti.Priekinis kapotas aliuminis,priekiniai sparnai plastamsiniai- ten gali rūdžių neieškoti. Technine apžiūrą gali varyti ir be registracijos liudijimo ir be numerių.Tik tada jie nė velnio nežiūri.Vares taip daug kartų. Geriau pasimk su savimi nusimanantį žmogų arba du,nes ir tie servizai neprideda pasitikėjimo.Suskaičiuos tepalo dėmes,o rimtus gedimus nepastebės. Visada rizika yra rasti sudėtas varžas,o ne rasti sveikus pirotechninius užtaisus. Į ką žiūrėti konkrečiai?Kaip ir nėra taisyklės,nes kiekviena mašina turi savo istoriją,o ją perskaityti tai menas :)

Šį pranešimą redagavo sizus: 2013 spalio 25 - 16:45

  • 0

#657 Francis

Francis

    Motion And Emotion

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.373
  • Vieta:www.wilno.lt
  • Automobilis:Peugeot 308SW GT Peugeot e2008 GT Pack

Parašyta 2013 spalio 25 - 19:30

Pataisysiu,307 turi pusiau nepriklausomą galinę pakabą.
  • 0

PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.


#658 marco

marco
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 383
  • Vieta:Kaunas, Silainiai/Uzliedziai
  • Automobilis:Peugeot 605 2,5TD. 307 2,0 100kw

Parašyta 2013 spalio 25 - 21:47

Sveikas, kaip tik pries menesi pats nusipirkau 307, bet 2.0 ir 2007m. Bent pries menesi kokia 10 apziurejau tai visi vos nelavonai (daugiau maziau), kuriu ridos neatitiko ju stoviu ir siaip negyvi. Paskutinis pasirinkimas buvo brangiausias is esamu 307 ir kolkas nesigailiu, jokiu trukumu nors ir su Delphi sistema. rytoj gal foto padarysiu ir parodysiu klubieciams...
  • 0

#659 Dolcis

Dolcis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.084
  • Automobilis:Peugeot 307 ir 206

Parašyta 2013 spalio 26 - 18:50

Sveiki,

noriu pirkti 307, 2005+ metų, 1,6 dyzeliuką. Man patinkančių skelbimų yra nemažai, bet dalis automobilių nepriregistruota dar, tad ir TA neturi. O TA nepraeis, kol nebus lietuviškų numerių. Kiek kalbinau pardavėjų, jie visi nori kad registruočiau mašiną jau ant savęs ir po priregistravimo su jais atsiskaityčiau. T.y. perku mašiną be TA, o tada jau ją varau į servisą. Bet kažkaip baisoka, kad po to nuvežus į servisą dėl TA pasimatys, kad kiaura mašina yra. Ką tokiais atvejais daryt ir sakyt?

Žinoma prieš perkant nuvažiuosiu į kokį servisą kad patikrintų, geriausia Žibintą, bet jie ten juk niekad detaliai nepatikrina nieko, pažiūri pakabą ir viskas. Kaip nenusipirkti katės maiše?

Kitas klausimas. Pats esu iš Vilniaus, o automobilius juk po visą Lietuvą pardavinėja, miestuose miesteliuose... Nuvažiuoju aš į kokią pvz. Šilalę ar apskritai kaimelį kokį, tai kur man ten dabar surast Peugeot meistrus kad nuvaryt automobilį apžiūrai? Kaip tokiais atvejais yra daroma? Kažkaip noriu kad auto apžiūrėtų Peugeot specialistas, kuris žino jų problemas ir žino kur žiūrėt ir tikrint.

Ir šiaip, į ką reikia kreipt dėmesį perkant? Aišku elektroniką visą patikrint, pakabą pažiūrėt, ar neparudyjus, ar variklio tepalus laiku keitė... Bet daugiau tai galiu nebent ratus paspardyt :)

Iš anksto dėkoju už atsakymus.

Augustas

jei nenusipirksi iki pavasario pavasari savo 307 zadu pardavinet,jame tikrai nera jokiu varzu sudeta :ax:Del visu sunkiai prieinamu vietu uz variklio tiesa,bet tai net savotiskai man patinka
  • 0
<p>308sw 1.6ehdi 2013

#660 AugustasR

AugustasR
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 3
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2013 spalio 27 - 22:29

Sveiki, Dolcis, žinok planuoju pirktis kelių savaičių, galbūt mėnesio bėgyje, priklausomai kaip pasiseks surasti tinkamą variantą. Tad nebent norėtum parduot greičiau. Dėkui už įvairius patarimus. Prisiskaičiau čia visko šiame forume, palandžiojau po užsienio tinklapius, ir pamėginau pasidaryti sau apibendrinimą. Padariau sąrašiuką, ką reiktų patikrinti perkant automobilį (mano atveju - 2005+ metų hečbekas, 1.6 HDI). Kai kuriuos dalykus pats galiu pasitikrinti su savo ribotom žiniom, kai ką galima tik autoservise pažiūrėt. Kai ko gal visai nepavyks patikrint neišardžius pusės automobilio - nežinau. Būtų gerai jeigu forumiečiai pakomentuotų punktus, būtų puiku jei atsirastų kas papildytų šį To-Do sąrašą: 1) Detali kompiuterinė visos elektronikos diagnostika (servise); 2) Variklio kompresiją patikrint. Pagal galimybę - turbinos, stūmokliai, ar laiku buvo keičiami tepalai; 3) Pakelt auto, patikrint pakabą ir kėbulą, ar nesurudyjęs, netaisytas, simetriškas ir pan.; 4) Patikrint automobilio dažų storį įvairiose vietose – ar nedaužta; 5) Ar HDI su interkūleriu (su juo gailingesni būna, bet su FAP filtru, dėl kurio būna problemų); 6) Posūkio signalo rankenėlės būna maskatuojasi, patikrint; 7) Oro pagalvės užrašas iš vairuotojo pusės bareljefas turi būt, iš keleivio – išdeginta; 8) Ar diržo itempėjų piropatronai sveiki; 9) Jei yra, ar veikia lietaus autodaviklis (būna kad neveikia jeigu stiklas keistas); 10) Ar nesugadinta laikrodžio ekrano matrica; 11) Patikrinti ar numeriai ant stiklų sutampa (ar nekeisti); 12) Atkreipti dėmesį į visokius vamzdelius, laikiklius ar panašias smulkias detales, jos neturi būti su kokiais nors pažeidimais, įlinkimais ar panašiai; 13) Matomos radiatoriaus dalys turi būti be defektų, t.y. kolektorinės dalys nepalankstytos ar panašiai, jeigu radiatorius atrodo pernelyg naujas, tai taip pat keitimo požymis; 14) Gale pakilnot bagažinės dugno užtiesalą ir pažiūrėt ar viskas gerai. Dažnaisiai ten bus viskas gerai dėl tiesumo, bet atkreipt dėmesį į pakraščius ar nėra dažų skirtumo, ar ant siūlių užteptas hermetikas panašus į gamykliškai tepamą, ar neatšokę bituminės garso izoliacijos; 15) Dėl variklio - pasiklausyt darbą, ar nėra kažkokių permušimų, ar dirba tyliai, ar nėra kažkokių pašalinių garsų (tai gali būti nebūtinai variklio, bet ir periferijos defektai), ar nesispjaudo įtartinais dūmais, ar nesmirda sudegusiu tepalu, ar nedūmija per tepalo užpylimo angą, ar nekietos aušinimo šlangos, ar laiku atsidaro termostatas; 16) Nepamiršt patikrint ar veikia visokie kondicionieriai, šviesos ir pan. 17) Akumuliatoriaus stovis; 18) Ar hdi variklio diržo skyvai neparėję (dažnai kas 50k km. pareina, taisymas 400-500 LTL); 19) Padangų būklė; 20) Ar neturi bėdų vairo stiprintuvas? 21) Patikrinti ABS; 22) Ar lengvai kuriasi variklis? 23) Ar dabartinio stovio automobilis pereitų TA? 24) Bendras automobilio stovis, ar rida atitinka bendrą nusidėvėjimą, ar ne “lavonas”? 25) Ir svarbiausia, nepamiršt apeit ir padangas paspardyt :) Savaime suprantama, kad perkant automobilį iš autopliuso/autogido yra rizika, nuo kurios niekur nepabėgsi, bet esu linkęs kuo labiau apsidrausti. Bet kokiu atveju nuvešiu automobilį į autoservisą, turbūt Žibintą, Tanagrą ar pan., nepagailėsiu kelių šimtų litų detaliai patikrai. Nesitikiu, kad perkant 2005/2006 metų automobilyje būtų viskas 100% tobula, bet noriu žinoti ką perku, į ką reikės investuoti, kiek investuoti ir pan. Ir žinoma, pateikus panašų darbų sąrašiuką serviso darbuotojams, pasiklausti kiek kainuotų automobilio paruošimas eksploatacijai (jeigu kas nors negerai su juo). Tad ką apie tai manot? Gal turit ką pridurti? Manau galima būtų padaryti tokį bendrą, ilgą sąrašiuką perkantiems 307, nes dabar šitoj temoj 22+ puslapių įvairių pokalbių, ir informacija labai išmėtyta, nekalbant apie kitas forumo vietas. Tad būtų šaunu viską susikonspektuot :) Apskritai, tokio auto kokio ieškau (2005/2006, 1.6 HDI, 4 durys) kainos autopliuse/autogide svyruoja tarp 9 - 12 tūkst. litų. Esu radęs ~20 variantų per visą Lietuvą. Bet kiekvieno nenuvažiuosi apžiūrėt, tuo labiau nenuveši į autoservisą patikrint. Pagal ką bandyt atsirinkti geruosius variantus, kad nesugaišt belenkiek laiko paieškoms? Gal neprasidėt su pigiausiais variantais, o pradėt žiūrinėt tik brangesnes - mažesni šansai, kad lavonas bus? Būsiu dėkingas už kiekvieną nuomonę :) Augustas
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 4

narių: 0, svečių: 4, slaptų narių: 0