asmeniskai manau,kad tavo tie punktai tik durniams.Zinios ateina is patirties ir klaidu,o ne skaitymo kitu minciu.Tavo puse punktu kertasi su realybe.Tokie kaip stumokliu patikrinimas ir t.t. Asmeniskai tu mano automobilio kompresijos nematuotum.Man nereikia nusuktu pakaitinimo zvakiu.Yra diagnostiniai prietaisai,kurie matuoja salygine kompresija kaip bosch KTS.Sveiki,
Bla Bla Bla
Būsiu dėkingas už kiekvieną nuomonę
Augustas
Ziurint skelbimus bent puse tikrai atkrenta vien is nuotrauku.
Dabar pasakysiu subjektyvia nuomone,kad niekad neziurek masinu su uztusuotais numeriais.Ir tau giliai vienodai del ko tai daro.Ar maskuoja duomenis kur pagal numerius gali suzinoti ar slepia nuo pavydziu kaimynu.
Tarkim turim skelbima MYGTI CIA
Is karto matai ,kad kaire puse fotografuoja pavesyje.Apsuka kelis kart ir vel fotografuoja toj pacioje vietoje.Sviecia ir akis bado sviezias lakas.Arba nevykes poliravimas.Devintoje nuotraukoje virs vyrio matosi palankstyyas lanzeronas(gal klystu).Taip pat ant slenkscio nematau "peugeot" juostos.Is isgreziotu skyliu matai,kad daryta antikorozine danga.Greicio rodykle stovi ne ties nuliu.Didele tikimybe,kad buvo kriausytas spidometras.Kilometrazas nunulintas ties 171200.Gal sutapimas gal ne.Nenuresetintas servizo zenklas.Esant tokiam apsvietimui spidometras neturetu sviesti.Pagal sviesos jutikli BSI reguliuoja prietaisu paneles apsvietima,kai sviesu padetis nuline(kaip siuo atveju).Perdegus kondicienieriaus valdymo pulto viena lempute.Variklio skyrius nuplautas.Na po ruosimo kebulo visada plaunasi.Ir po plovimu daznai iskyla elektronikos problemu.Oro paemimo slangos sukabytos komutais.Galinio desines rato kalpoko iskirstas krastas.Daznas dalykas po autoivykiu ir greiciausiai jis buvo ant priekio.Zinoma truksta kilimeliu.Gazo pedalui truksta paduskeles ,o stabdzio paduskele normaliai jau patrinta.Automobilis is Danijos.suzinojus win koda ar numerius galima nesunkiai gauti technikiniu istorija.