vw tik preitais metais isleido pirmaji savo TDI analogiska HDI su common roil, iki tol buvo purkstukas -siurblys ar kokio ten tipo, triuksmingi,grubus, nemalonus vairuoti. Dar neteko vairuoti naujuju TDI,kolega Kursis gyre kad tylus. Bet po "senojo" TDI HDI tai kazkas nerealaus.
Apie Peugeot 307
#141
Parašyta 2008 vasario 10 - 21:55
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#142
Parašyta 2008 vasario 10 - 22:43
tada sutinku su tavimi tikrai dirba kaip traktoriukasvw tik preitais metais isleido pirmaji savo TDI analogiska HDI su common roil, iki tol buvo purkstukas -siurblys ar kokio ten tipo, triuksmingi,grubus, nemalonus vairuoti. Dar neteko vairuoti naujuju TDI,kolega Kursis gyre kad tylus. Bet po "senojo" TDI HDI tai kazkas nerealaus.
Ilgai ieskotas ir pagaliau rastas naujas plieninis augintinis
kruva focusu
#143
Parašyta 2008 vasario 16 - 23:08
#144
Parašyta 2008 kovo 01 - 14:58
Šį pranešimą redagavo Calvin: 2008 kovo 01 - 15:04
#145
Parašyta 2008 kovo 01 - 18:05
#146 Svečias_fungis_*
Parašyta 2008 kovo 01 - 18:55
as irgi domiuosi 307 butent 2,0 benzu , bet nzn nzn.. prisiskaiciau angliskuose saituose atsiliepimu
Jai dar įdomu kuro sanaudos (primenu pas mani 2.0 100KW benzinas):
Kai pramokau/pripratau važinėt:
mieste - 10L
užmiestyje 7,5-8,5L
butent apie 2,0 xsi http://www.reviewcen...eviews3098.html kraupu pasidaro
netikiu kad viskas taip blogai...
beja ar nejauti benzino kvapo salone kai bakas pustustis, nes cia sako iprasta beda?
#147 Svečias_gabrielius_*
Parašyta 2008 kovo 01 - 19:12
#148 Svečias_Andrius307_*
Parašyta 2008 kovo 02 - 17:51
#149
Parašyta 2008 kovo 03 - 03:11
Galiu duot 100proc patikinimą kad maniškiam jokiam mistinio benzino kvapo nesijaučia - by the way net nenaudoju jokio salono kvėpiklio - nė menkiausio nei benzino nei jokio pašalinio kvapo. Faktas kad mašiniuką ko gero reikia labai labai atidžiai ir rinktis, o dar geriau iš tikrai patikimų rankų. Maniškį meistrai iškratė - patikrino kėbulo linijas (patys ruošia daužtas pardavimui) - jų žodžiais tariant: " Nu bl neturiu prie ko prisi***t". Minusus nesiruošiu slėpt jei tokių bus, bet iki šiol tik CD changeris spyriojasi, bet kadangi daugumoje jis tik "optional" priedas, o magas veikia puikiai tai pernelyg nekreipiu dėmesio. Tiesa kaip kažkas pastebėjo būna suklaksi kažkas priekyje važiuoklėje - HOKLA servise nustatė kad ale traukike kažkaip ten išsineria ar kažką bla bla bla - tai atstatė į vietą, ramiai pavažinėjau dvi sav, vėl po truputį girdis, spėju tiesiog pakeisiu ir tiek - kažkur skaičiau kad traukė patikima ~90lt, prastesnė ~50lt.as irgi domiuosi 307 butent 2,0 benzu , bet nzn nzn.. prisiskaiciau angliskuose saituose atsiliepimu
butent apie 2,0 xsi http://www.reviewcen...eviews3098.html kraupu pasidaro
netikiu kad viskas taip blogai...
beja ar nejauti benzino kvapo salone kai bakas pustustis, nes cia sako iprasta beda?
Iš tavo paties nurodyto linko:
I've had two 307's the first was a 3 year old 2.0 hdi d turbo it had 60000 on the clock the problems I had was that the windows had a mind of there own, the cd player stopped working every time i went on the motorway, the warning light light's up like blackpool illuminations and just before i got shut of it i had to carry water with me to stop it over heating. I had it for about half a year then got a corsa and got board of it, then i got my 2nd 307 it was a 5 year old with 92000 on the clock 2.0 16v xsi. Some people said i was mad but i've had it for a year and half and it has never let me down and for some reason i get more mpg then the hdi and it is very comfy, effortless on long trips, it can take abuse on country roads - over all, dont get the hdi diesel get a petrol[I][B]
Ką dar pridurt?
Šį pranešimą redagavo Calvin: 2008 kovo 03 - 03:20
#150 Svečias_ULUMULU_*
Parašyta 2008 kovo 03 - 20:20
#151
Parašyta 2008 kovo 03 - 22:40
#152
Parašyta 2008 balandžio 10 - 15:04
#153 Svečias_mrsergej_*
Parašyta 2008 gegužės 09 - 18:57
Pasidomejau del tu 307SW, nes pats uz kokios savaiteles planuoju toki isigyti (jei pasiseks). Tai kiek teko suprasti, 307 universalai (pavadinkim bendrai) buvo 2 tipu.Idomu, gal kas zinot, kokios modifikacijos eina 307 SW kur galines sedynes issilanksto (3 daliu,o ne viena istisine), nuo kuriu metu jis ejo ir kaip vadinasi (bo ziuriu yra visokiu dar Premium ir t.t. variantu). Buciau dekingas, bo kol kas sitame siukslyne vadinamam internetu nerandu
307 Break - tai sakykim paprastas 307 tik universalas, jame yra gale vientisa "Sofa", arba atrodo is dvieju daliu ir jo komplektacija paprastai buna gana iprasta (paprasta).
307 SW - tai jau 307 "universalas" (nekenciu sio zodzio, tik ne 307!), su panoraminiu stogu ir su gale 3 atskiromis sedynemis, kurios kiekviena atskirai reguliojasi ir esant reikalui nusiima (visos), vidurine is ju yra kiek siauresne, ja uzlenkus gaunasi staliukas tarp dvieju soniniu, o tos sonines sedynes nusiima is gali buti pritvirtintos gale, vadinkim bagazineje. Arba galima atskirai nusipirkti tokias dvi sonines sedynes ir pritvirtinti bagazineje (ten yra spec vietos) ir tada gausi 7-seater'i. Siap kiek teko skatyti tu 307SW ir komplektacija buna turtingesne, konkreciai kuom - nepaskysiu. Bandysiu atrasti kur tai skaiciau, tuomet patalpinsiu.
Jei ne paslaptis kodel ziuri i 307 SW ir i koki varykli?
Thanx!
#154 Svečias_mrsergej_*
Parašyta 2008 gegužės 09 - 19:05
Jei skaitai rusiskai, tai prevers:
http://www.avtomarke...ech/?model=2608
Tas puslapis apskritai mano daznai lankomas buvo renkantis masina, labai jau ten daug buna atsiliepimu apie masinas, o dar ir technine info gali surasti.
#155
Parašyta 2008 gegužės 13 - 19:24
dekui uz informacija! manau ji pravers ateityje. tik kazkaip keistai raso Break (universalai), o SW tipo minivenai . Man rodos breikai baigesi kartu su 406, o nuo 206 (veliau 307, 207 ir t.t.) universalai vadinami SW raide. Tik ju komplektacija buna skirtinga - todel ir gali buti panoraminiu stogu, vartomom galinem sedynem. 7 vietu etc. Na bet ne tame esme arne? Faktas, kad po biski pradedu ieskotis kas galetu pakeisti 405, bo poreikia jau isaugo. idealiausia masina butu Mazda 5, bet jei nera tokiu finansu (dar labai naujas modelis palyginus), todel toliau ziuriu ka dar galeciau rinktis is pezu gamos (sena meile nerudija, o ir liga jau tapo tie pezai). Kadangi kazko panasaus gal net kaip i Citroen Piccaso jie neturi, tai is visu ikandamu kazkiek ir tinkamu peugeot belieka 307 SW. Tik vel galvos skausmas - dyzelis ar benzas (o gal benzas su dujomis). bo pagal sendienines kainas net neaisku kur jau ta dyzelio pigumo-atsiperkamumo riba. Mano poreikiai yra kazkur apie 2000-2500 km per menesi pagrinde uzmiesti. Dabar manpo 405 valgo vidutiniskai apie 8 l benzo ir mane tai tenkina. O pridejus dyzeliu visus FAP, skyvus ir t.t. kazkaip labiau prie benzo linkciau. Tik 1.6 kazkaip mazokai atrodo kaip tokiai masinai. Butu idomu jei parasytu kiti realiai apie savo SW varikliu modifikacijas ir sanaudas!Radau!
Jei skaitai rusiskai, tai prevers:
http://www.avtomarke...ech/?model=2608
Tas puslapis apskritai mano daznai lankomas buvo renkantis masina, labai jau ten daug buna atsiliepimu apie masinas, o dar ir technine info gali surasti.
#156
Parašyta 2008 gegužės 14 - 06:39
Na, ne visai taip. Yra 307Break ir yra 307SW. Kitiems taip kaip tu parasei.o nuo 206 (veliau 307, 207 ir t.t.) universalai vadinami SW raide.
#157
Parašyta 2008 birželio 07 - 17:58
#158
Parašyta 2008 birželio 08 - 10:45
Visai saunus modelis ir smagus, pats vazinejau kelis metelius, jokiu trukumu nepastebejau, apart blogos garso izoliacijos.Sveiki,
atejo laikas i savo pezu kolekcija priglausti dar viena pezuka. Si kart nusiziurejau 307 2.0HDI 80kw nuo 2003m, tik nzn i ka labiausiai atkreipt demesi perkant sita modeli.
Taigi butu malonu jei kas pasidalintu patirtimi.
( viena snd isbandinejau, ka galiu pasakyti del traukos, kad 306 2.0hdi 66kw geriau rauna...)
Dar is perekupo girdejau jog butent ant 2003 metu 307 sudega vairo stiprintuvai, ar tai tiesa?
Dekui
Del vairo stiprintuvo, tai gausi i centra nuvaziuoti arba telefonu kebulo numeri pasakysi ir tau pasakys reikia ji keisti ar ne, aisku nemokamai.
Del traukos turbut apsirikai, su interkuleriu trauka zymiai geresne, nera ka ir lyginti
#159
Parašyta 2008 birželio 08 - 16:15
#160 Svečias_Smash_*
Parašyta 2008 birželio 08 - 23:33
Kazkaip idomu ir man? turiu 2003 307 79kW ir mazdaug karta per savaite stiprintuvuj uzeina ant kokios max sekundes, dazniausiai kada variklis dar saltas, nelabai baisiai bet kazkaip nemalonu... (skistis dabar ant max, buvo per viduri - dapiliau, bet nieko nepasikeite )Jei masina 2003m tai atstovybe pakeicia stiprintuva nemokamai?
Vartotojų skaito šią temą: 0
narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0