Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Kietųjų dalelių filtras (FAP)


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 2394

#861 remapping

remapping
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 46
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Audi A4 B8 3.0TDI Q, VW Scirocco 2.0TDI, Smart 0.6T

Parašyta 2010 birželio 28 - 10:10

Sveiki forumieciai!
Pries pora menesiu Vilniuje padejom oficialiai siulyti nauja paslauga: programini (ne mechanini!!!) FAP/DPF filtru isjungima. Rezultate variklio kompas pilnai ignoruoja filtro nebuvima, nedaro regeneracijos ir nepanikuoja. Kam aktualu - mielai kvieciu kreiptis per svetaines kontaktus.

http://www.galingas....ltro-isjungimas
  • 0
Galingas.lt chip tuning:
- kompiuterinis variklių tobulinimas
- ribotuvų korekcija
- DPF/FAP filtrų pilnas programinis išjungimas

Automobiliams, sunkvežimiams, žemės ūkio technikai.
www.galingas.lt

#862 mindish

mindish
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 79
  • Vieta:Panevėžys - Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406 2.2hdi ; Nissan rs13

Parašyta 2010 birželio 28 - 11:53

Sveiki forumieciai!
Pries pora menesiu Vilniuje padejom oficialiai siulyti nauja paslauga: programini (ne mechanini!!!) FAP/DPF filtru isjungima. Rezultate variklio kompas pilnai ignoruoja filtro nebuvima, nedaro regeneracijos ir nepanikuoja. Kam aktualu - mielai kvieciu kreiptis per svetaines kontaktus.

http://www.galingas....ltro-isjungimas

o ji veliau 'apsigalvojus' ijungti galima?
  • 0

#863 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2010 birželio 28 - 19:19

Sveiki forumieciai!
Pries pora menesiu Vilniuje padejom oficialiai siulyti nauja paslauga: programini (ne mechanini!!!) FAP/DPF filtru isjungima. Rezultate variklio kompas pilnai ignoruoja filtro nebuvima, nedaro regeneracijos ir nepanikuoja. Kam aktualu - mielai kvieciu kreiptis per svetaines kontaktus.

http://www.galingas....ltro-isjungimas

o ji veliau 'apsigalvojus' ijungti galima?

Be problemu,viska darau programiskai,yra galimybe atstatyti bet kada,jokiu regeneraciju ir pan ;] 2.2hdi;2.0hdi su edc15 kompais pasalinu uz 150lt ^_^ edc16,sid803(1.6hdi;2.0-16v hdi; 2.2hdi)taipogi,taciu kiek brangiau ;]
  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#864 romanas29

romanas29
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 197
  • Vieta:vilnius
  • Automobilis:renault

Parašyta 2010 birželio 29 - 12:34

Sveiki forumieciai!
Pries pora menesiu Vilniuje padejom oficialiai siulyti nauja paslauga: programini (ne mechanini!!!) FAP/DPF filtru isjungima. Rezultate variklio kompas pilnai ignoruoja filtro nebuvima, nedaro regeneracijos ir nepanikuoja. Kam aktualu - mielai kvieciu kreiptis per svetaines kontaktus.

http://www.galingas....ltro-isjungimas

o ji veliau 'apsigalvojus' ijungti galima?

Be problemu,viska darau programiskai,yra galimybe atstatyti bet kada,jokiu regeneraciju ir pan ;] 2.2hdi;2.0hdi su edc15 kompais pasalinu uz 150lt ^_^ edc16,sid803(1.6hdi;2.0-16v hdi; 2.2hdi)taipogi,taciu kiek brangiau ;]

ty skoro uze besplatno budes delat ......
  • 0
skype-romanas29 tel-868965783

#865 p407

p407
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 329
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:p 407

Parašyta 2010 birželio 29 - 12:55

Sveiki forumieciai!
Pries pora menesiu Vilniuje padejom oficialiai siulyti nauja paslauga: programini (ne mechanini!!!) FAP/DPF filtru isjungima. Rezultate variklio kompas pilnai ignoruoja filtro nebuvima, nedaro regeneracijos ir nepanikuoja. Kam aktualu - mielai kvieciu kreiptis per svetaines kontaktus.

http://www.galingas....ltro-isjungimas

bet tai filtra vistiek demontuoti reikia, juk nepaliksi jo ten
  • 0

#866 antanukas

antanukas
  • Nariai
  • Pranešimai: 1.797
  • Vieta:Kėdainiai
  • Automobilis:607 2,2 HDI, 607 2.7 HDI

Parašyta 2010 birželio 29 - 13:13

Sveiki forumieciai!
Pries pora menesiu Vilniuje padejom oficialiai siulyti nauja paslauga: programini (ne mechanini!!!) FAP/DPF filtru isjungima. Rezultate variklio kompas pilnai ignoruoja filtro nebuvima, nedaro regeneracijos ir nepanikuoja. Kam aktualu - mielai kvieciu kreiptis per svetaines kontaktus.

http://www.galingas....ltro-isjungimas

bet tai filtra vistiek demontuoti reikia, juk nepaliksi jo ten

iskirkuosi per kokia valandzike ir tuscia tuta bus.
  • 0

Geriausia nieko neveikti,o po to dar pailseti..
 


#867 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2010 birželio 29 - 13:40

iskirkuosi per kokia valandzike ir tuscia tuta bus.

Bet faktas, kad atgal bet kokiu atveju jau negalėsi atstatyt, nes kainuos ne 150Lt :hmm:
  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser


#868 antanukas

antanukas
  • Nariai
  • Pranešimai: 1.797
  • Vieta:Kėdainiai
  • Automobilis:607 2,2 HDI, 607 2.7 HDI

Parašyta 2010 birželio 29 - 13:46

Bet faktas, kad atgal bet kokiu atveju jau negalėsi atstatyt, nes kainuos ne 150Lt :hmm:

a taip, a taip vistiek uzsikises filtras, jei noresi isidet atgal pirksi nauja filtra, o elktrine dali kas jau kaip. Kazkaip dar negirdet kad kaskas po isemimo nusprende vel isidet.
  • 0

Geriausia nieko neveikti,o po to dar pailseti..
 


#869 p407

p407
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 329
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:p 407

Parašyta 2010 birželio 29 - 15:03

a taip, a taip vistiek uzsikises filtras, jei noresi isidet atgal pirksi nauja filtra, o elktrine dali kas jau kaip. Kazkaip dar negirdet kad kaskas po isemimo nusprende vel isidet.

jei TA kadanors prdes trumpinti - tuomet reikes kisti atgal. Beja jei atjungiama perprogramuojant kompa, isvis ji graziai pasalinti o i ta vieta paprasta vazmdi ideti.
  • 0

#870 Svečias_Gutis_406_*

Svečias_Gutis_406_*
  • Svečiai

Parašyta 2010 birželio 29 - 21:56

na kazkaip prisiskaiciau apie tuos FAP filtrus. Kaip dabar zinoti ar jis yra pas mane? P406, 2.0HDi, 66kw pagal dokus kazkada turejo buti. Kurioj vietoi jo ieskoti?
  • 0

#871 Svečias_Gutis_406_*

Svečias_Gutis_406_*
  • Svečiai

Parašyta 2010 birželio 29 - 22:55

Kazkaip neuzmaciau tokio pas save... Laukiam info is Kenny, ir gal ryt reiks uzlekti pas pazystama i servisa, pasikelti masiniuka.
  • 0

#872 VidasM

VidasM
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 193
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406c

Parašyta 2010 birželio 30 - 07:02

o pas p406c irgi yra tas FAP? :hmm:
  • 0

#873 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2010 birželio 30 - 08:24

FAP filtras atlieka katalizatoriaus vaidmeni.

Nu nevisai taip. Jeigu jau kalbėt teisingai, tai pas dyzelinį stovi du filtrai: normalus katalizatorius ir FAP filtras. Jeigu atkreipėte dėmesį, tai išmetimo bakelis, kuriame stovi FAPas paprastai būna susuktas varžtais iš dviejų dalių. Tai pirmoje dalyje stovi normalus katalizatorius, o antroje pats FAPas. Greičiausiai tai padaryta tam, kad galima būtų juos keist atskirai. Ir dar toks draugiškas patarimas. Jeigu jau pasiryžote mest FAP lauk, tai pasiteiraukit ar būbins ir katalizatorių, geričiausiai taip. Tai vat katalizatorius kaip žinia kainuoja ir musėt tyliai kastruotojai dar pasidaro gražaus pinigo papildomai.
  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser


#874 remapping

remapping
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 46
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Audi A4 B8 3.0TDI Q, VW Scirocco 2.0TDI, Smart 0.6T

Parašyta 2010 birželio 30 - 08:26

o pas p406c irgi yra tas FAP? :hmm:

Taip, pilnai imanoma. Hdi varikliuose FAP'ai buvo pristatyti berods 2000m., taciau tas zinoma nereiskia, kad kiekvienas dyzelis su FAP'u.
  • 0
Galingas.lt chip tuning:
- kompiuterinis variklių tobulinimas
- ribotuvų korekcija
- DPF/FAP filtrų pilnas programinis išjungimas

Automobiliams, sunkvežimiams, žemės ūkio technikai.
www.galingas.lt

#875 Svečias_Gutis_406_*

Svečias_Gutis_406_*
  • Svečiai

Parašyta 2010 liepos 01 - 13:17

Siandien specialiai nuvaziavau i servisa pasiziureti. Tai vat, Kenis mane nugasdino kad pas mano p406 paprastas TDi variklis. Visdelto ten HDi, ir FAP'as nebuvo instaliuotas i ji. Pasnekejus su meistriuku, paaiskejo, kad FAP'ai montuojami buvo tik i masinas skirtas kai kurioms rinkoms.
  • 0

#876 Kir

Kir
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 49
  • Automobilis:P406coupe2.2HDI

Parašyta 2010 liepos 04 - 12:52

Pratesiu tema del FAP filtro. Prabego mano masina apie 162 000 km, staiga Lenkijoj vaziuodamas lenkent turejau staigai paspausti akseleretoriu iki dugno kai zaibiskai uzsidege kompo pranesimas depollution system fault, speed limit control. Uzsidege variklio klaida, masina nebetraukia o pagazavus net ir stabdzio nereikia, i kalna vos antru begiu uzlipa. Sustojau, uzgesinau masina, palaukiau apie minute, vel uzvedziau, klaida isliko, isskyrus greicio ribojima, bet tik staigiai paspaudus ekleleratoriu ant didesniu apsuku, man vel ribojo greiti, vienu zodziu vaziavimo stilius pasidare kaip pensininko, nors avarine isijunges vaziuok, sarmata:) Tokiu stiliumi vaziavau apie 800 km, gryzau namo vakare ir suplanavau kita diena pasvesti to FAP pasalinimui, bet kas idomaiusiai kad per nakti masina pastovejus, tos visos ligos su visais pranesimais isnyko lyg niekur nieko ir nebuvo ir dar pravaziavau apie 4000 km kol analogiskai vel viskas pasikartojo. Nusibodo atvirai pasakysiu, pasijauciau nesaugus tolimose kelionese su tokiomis FAP ligomis...

Labai analogiska ir mano situacija (406 coupe 2.2.HDI 2002m): vaziuojant is LT pas Italus viduryje vokisko autobahn'o i kalniuka lenkdamas truputeli stipriau akseleratoriu paspaudziau ir staiga dingo trauka, kompas ismete "ANTIPOLLUTION FAULT''. Toliau scenarijus toks pats kaip ir cituojamoje zinuteje: isjungus varikli po 15 min. pertraukos apribojimai dingsta, bet jeigu tik stipriau akseleratoriu spustelsi - traukos nebera, lempute dega. I kalniukus masina vos uztraukdavo 4 ir 3 begiu (nekoks kaifas vaziuojant greitkeliu!). Kadangi turejau vaziuoti toliau, ieskojau ivairiu sprendimu - kreipiausi i Peugeot servisa artimiausiame mieste (pasake, padeti negali, fap sistemai kaput), bandziau leist sistemai ''atsipust'' per nakti - vistiek tik isibegejus vel suveikdavo apribojimas. Tada pameginau po eilines pertraukeles isibegeti labai letai, vos paspausdamas pedala - ir pavyko, po truputi pasiekiau 130-140 kmh ir taip atsargiai manipuliuodamas pravaziavau likusius dar beveik 1000 km iki Milano! Sunkiausia buvo Sveicaru/Italu siauruose serpantinuose, kur neimanoma manevruoti svelniai, teko pagadint is paskos vaziuojanciai publikai nervus (isivaizduokite sportini kupe vaziuojanti 30 km/h tunelyje kur nei aplenkt nei ka... :)

Kaip dabar atgal grist, neisivaizduoju... :( Kazkiek nuramino mane cia pateikta informacija apie filtro isemima, kai grisiu turbut iskarto kreipsiuos pas rekomenduotus specialistus, bet jei kas turite patarimu ka galima paciam padaryti kad palengvinti kelia, buciau labai dekingas... Turiu dvi rankas ir galimybe palisti po automobiliu... :D
  • 0
interjero projektai (Vilniuje ir visoje LT)
www.kirana.eu

#877 ARMONDS

ARMONDS
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.329
  • Vieta:ICELAND
  • Automobilis:Peugeot 5008 1.5 BlueHDI EAT8 2022

Parašyta 2010 liepos 04 - 13:26

Labai analogiska ir mano situacija (406 coupe 2.2.HDI 2002m): vaziuojant is LT pas Italus viduryje vokisko autobahn'o i kalniuka lenkdamas truputeli stipriau akseleratoriu paspaudziau ir staiga dingo trauka, kompas ismete "ANTIPOLLUTION FAULT''. Toliau scenarijus toks pats kaip ir cituojamoje zinuteje: isjungus varikli po 15 min. pertraukos apribojimai dingsta, bet jeigu tik stipriau akseleratoriu spustelsi - traukos nebera, lempute dega. I kalniukus masina vos uztraukdavo 4 ir 3 begiu (nekoks kaifas vaziuojant greitkeliu!). Kadangi turejau vaziuoti toliau, ieskojau ivairiu sprendimu - kreipiausi i Peugeot servisa artimiausiame mieste (pasake, padeti negali, fap sistemai kaput), bandziau leist sistemai ''atsipust'' per nakti - vistiek tik isibegejus vel suveikdavo apribojimas. Tada pameginau po eilines pertraukeles isibegeti labai letai, vos paspausdamas pedala - ir pavyko, po truputi pasiekiau 130-140 kmh ir taip atsargiai manipuliuodamas pravaziavau likusius dar beveik 1000 km iki Milano! Sunkiausia buvo Sveicaru/Italu siauruose serpantinuose, kur neimanoma manevruoti svelniai, teko pagadint is paskos vaziuojanciai publikai nervus (isivaizduokite sportini kupe vaziuojanti 30 km/h tunelyje kur nei aplenkt nei ka... :)

Kaip dabar atgal grist, neisivaizduoju... :( Kazkiek nuramino mane cia pateikta informacija apie filtro isemima, kai grisiu turbut iskarto kreipsiuos pas rekomenduotus specialistus, bet jei kas turite patarimu ka galima paciam padaryti kad palengvinti kelia, buciau labai dekingas... Turiu dvi rankas ir galimybe palisti po automobiliu... :D

kad neblokuotu traukos pamegink,i turbina nueinancia vakumo zarnele sujungti tarpusavija su ta zarnele kur ieina i elektro voztuva ,va cia matosi kur zarnele is turbinos eina i ta voztuveli ir tas zarneles kur ieina i ta elektro voztuveli tiesiog sujunk tarpusavija http://www.auto-part...5mWJds3bW75yA== ir parasik kaip tada veikia ar blokuoja ar ne,aisku klaida mes,bet turetum davaziuoti,jai neuzsikis galutinai fap :pug:
  • 0

#878 Kir

Kir
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 49
  • Automobilis:P406coupe2.2HDI

Parašyta 2010 liepos 04 - 20:25

kad neblokuotu traukos pamegink,i turbina nueinancia vakumo zarnele sujungti tarpusavija su ta zarnele kur ieina i elektro voztuva ,va cia matosi kur zarnele is turbinos eina i ta voztuveli ir tas zarneles kur ieina i ta elektro voztuveli tiesiog sujunk tarpusavija ir parasik kaip tada veikia ar blokuoja ar ne,aisku klaida mes,bet turetum davaziuoti,jai neuzsikis galutinai fap :pug:

Aciu uz patarima, tik bijau jeigu tikrai ten fapas uzsikimses ir dumai sunkiai praeina, galima turbina sugadinti (perkaitinti) (cia italijoj dar ir karstis nerealus) :) Bet gal pabandysiu, jei bus visai blogai, kolkas vazineju smulkiais keliukais ir jau bevei ismokau nepakelti apsuku virs 2000. :D Betkokiu atveju aciu kad atsiliepei.

Tiesa, nepasakiau kad klaida meta ANTIPOLLUTION FAULT, o lempute tai dega ne FAP'o o variklio (pase "variklio diagnostikos sistema", raso kad gali reiskti ismetamuju duju valymo sistemos sutrikima). Dar reikes palist po dugnu, lenkijoje buvau ant skaldos kruveles uzlekes, gal uzsispaude vamzdis :)))
  • 0
interjero projektai (Vilniuje ir visoje LT)
www.kirana.eu

#879 ARMONDS

ARMONDS
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.329
  • Vieta:ICELAND
  • Automobilis:Peugeot 5008 1.5 BlueHDI EAT8 2022

Parašyta 2010 liepos 04 - 20:41

Aciu uz patarima, tik bijau jeigu tikrai ten fapas uzsikimses ir dumai sunkiai praeina, galima turbina sugadinti (perkaitinti) (cia italijoj dar ir karstis nerealus) :) Bet gal pabandysiu, jei bus visai blogai, kolkas vazineju smulkiais keliukais ir jau bevei ismokau nepakelti apsuku virs 2000. :D Betkokiu atveju aciu kad atsiliepei.

Tiesa, nepasakiau kad klaida meta ANTIPOLLUTION FAULT, o lempute tai dega ne FAP'o o variklio (pase "variklio diagnostikos sistema", raso kad gali reiskti ismetamuju duju valymo sistemos sutrikima). Dar reikes palist po dugnu, lenkijoje buvau ant skaldos kruveles uzlekes, gal uzsispaude vamzdis :)))

JAIyra galimybe nusiimk ta fapa ir istarabanik lauk ji,bet jai butu jo kalte tai mestu klaida kad filtras kisasi,tai gali buti ir RGE voztuvas kaltas,tai vel gi gali nuo ERG voztuvo numauti vakumine zarnele,jaigu trauka atsiranda ,tai taip ir gali parvaziuoti su numauta,gal tau elektro voztuvas ERG atidaras todel ir netraukia varyklis,pabandik pirma nuo jos numauti zarnele,ten kur atsiunciau brezinuke aiskiai matytis kuria zarnele reikia numauti :pug:
  • 0

#880 Kir

Kir
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 49
  • Automobilis:P406coupe2.2HDI

Parašyta 2010 liepos 10 - 19:59

JAIyra galimybe nusiimk ta fapa ir istarabanik lauk ji,bet jai butu jo kalte tai mestu klaida kad filtras kisasi,tai gali buti ir RGE voztuvas kaltas,tai vel gi gali nuo ERG voztuvo numauti vakumine zarnele,jaigu trauka atsiranda  ,tai taip ir gali parvaziuoti su numauta,gal tau elektro voztuvas ERG atidaras todel ir netraukia varyklis,pabandik pirma nuo jos numauti zarnele,ten kur atsiunciau brezinuke aiskiai matytis kuria zarnele reikia numauti  :pug:

Zarnneles nuo EGR vozhtuvo nuemimas nieko nepakeite, vistiek apsukas riboja. Rimtesniam pasikrapstymui neturiu nei salygu nei irankiu, taigi tenka mokytis nespaust akseleratoriaus. :) Kol apsukos nekyla daugiau 2500, klaidos nemeta ir trauka nedingsta, tiesiog tenka isibegeti letai ir atsargiai. Taip turbut ir sugrisiu i Lietuvele, o jau musu gabus meistrai patvarkys tai ko nesiima tvarkyti vokieciai ir italai :)))

Šį pranešimą redagavo Kir: 2010 liepos 10 - 20:04

  • 0
interjero projektai (Vilniuje ir visoje LT)
www.kirana.eu




Vartotojų skaito šią temą: 8

narių: 0, svečių: 8, slaptų narių: 0