Zarnneles nuo EGR vozhtuvo nuemimas nieko nepakeite, vistiek apsukas riboja. Rimtesniam pasikrapstymui neturiu nei salygu nei irankiu, taigi tenka mokytis nespaust akseleratoriaus.
Kol apsukos nekyla daugiau 2500, klaidos nemeta ir trauka nedingsta, tiesiog tenka isibegeti letai ir atsargiai. Taip turbut ir sugrisiu i Lietuvele, o jau musu gabus meistrai patvarkys tai ko nesiima tvarkyti vokieciai ir italai
))
Taigi, uzbaigsiu savo istorija apie "ANTIPOLLUTION FAULT", traukos dingima bei "FAP filter kaput" diagnoze...
Apsispresti padejo vieno forumiecio laiskas (analogiska istorija - trauka dingsta/ klaidos atsiranda, itariamas fap filtro gedimas, cipavimas nepadeda, o paskui zmogus aptinka trukusia intercoolerio zarna). Jau buvau uzsirases pas cipuotojus, bet dar nuvariau i Zibinta, pasakiau apie fap ir antipollution, tie tik ranka numove - tipo, palauk, paziuresime. Ir ka gi - rado sutrukinejusia interkulerio zarnele, pakeite, trauka atsirado, klaidu nebemeta. Pravaziavo gatve, isbande. Tada dar klausiau ar neatrodo kad auto kazkoks bukas pirmu begiu startuojant (taip buvo nuo pat isigijimo) - sako, matome patys, dar lukterk truputeli, pabandysime si ta. Pakeite oro srauto matuokli, pravaziavo - na sako, tau patiks.

Del Fap'o sake, kadangi klaidos nemeta nieko ir nedaryk (skyscio nerasta, bet filtras neuzsikimses), jei bus problemu - vaziuok pas cipuotojus. Pacio filtro sake ismest negalima, tik cipuoti.
Reziume: uz diagnostika, dalis ir darbus sumokejau nepilnus 500lt, sugaisiau apie 1,5 val. Dabar dziaugiuosi ne tik suremontuotu auto bet dar ir padidejusia trauka 1-2 begiais. Jeigu pries 3 savaites Vokietijoje butu tokie geri meistrai, mano atostogos butu kur kas malonesnes!!! (nepagaileciau ir stukos...) Taigi dar karta isitikinau kad Zibintas yra kompetencija, vokieciai ir italai ilsisi toliau.