Šį pranešimą redagavo Kestas00: 2010 rugpjūčio 20 - 20:39
Kietųjų dalelių filtras (FAP)
#941
Parašyta 2010 rugpjūčio 20 - 20:35
#942
Parašyta 2010 rugpjūčio 20 - 21:11
butent ,turi buti pasipriesinimas i ta perkricio davikli,kitaip mes klaida ir blokuos apsukas ,todel as pragreziau ir pataikiau isgrest reikiama skiliu kieki kad i perkricio davikli butu slegis,ir jis turi buti ne pastovus ,jai visiskai atjungi slangeles ieinancias i davikli,blokuoja variklio apsukas ir klaida kad susigadines FAP ir ismetami tersalai,taip supranta kompas klaida,tam ir yra dedami emuliatoriai,kad imituotu slegi daviklija,na ne slegi o atitinkama voltaza i kompaTai va, atlikau siandien operacija Y pats, isemiau FAP.
Pabandziau pavazineti nieko nepajungus - is turbinos i lauka, bet klaida "Clean diesel filter(FAP) urgent" niekur nedingo, keista nes diferencialinio slegio daviklio zarnos kabo ore - t.y. signalizuoja, kad jokio slegio kritimo nera, FAP laisvas.
Ka manot?
Dvi FAP'o termoporas pakabinau ore, tai itakos turbut neturi.
Šį pranešimą redagavo ARMONDS: 2010 rugpjūčio 20 - 21:17
#943
Parašyta 2010 rugpjūčio 20 - 22:47
P2564 - Turbocharger Boost Control Position Sensor Circuit LowMano problema:
Ismeta Antipollution fault, kartais ieina i avarini rezima kartais ne. Pajungus diagnostika klaidos P2564, P2565 . Kokie galimi variantai?
Aciu
P2565 - Turbocharger Boost Control Position Sensor Circuit High
Ziurek turbos reguliavima ir jos slegio matavima. Taip pat apziurek oro slangas
Ne viskas taip baisu, kaip mes čia rašome...
Automobilio mechanizmų ir sistemų diagnostika ir remontas
SKYPE: Senas69
tel.: 8-612-63215
#944
Parašyta 2010 rugpjūčio 21 - 13:51
Šį pranešimą redagavo Kestas00: 2010 rugpjūčio 21 - 13:56
#945
Parašyta 2010 rugpjūčio 21 - 14:00
trumpas-katalizatorius(pirmas),ilgas(antras)smulkiuju daleliu filtras FAPFAP'as tas trumpas ar ilgas? as isvaliau ta trumpa, ilga irgi isskuobt? kazi ar technikinis nesikabintu poto
T.A. nesikabineja
Šį pranešimą redagavo kenis222: 2010 rugpjūčio 21 - 14:03
#946
Parašyta 2010 rugpjūčio 21 - 14:38
#947
Parašyta 2010 rugpjūčio 21 - 15:25
ka su perkricio davikliu darysidekui
#948
Parašyta 2010 rugpjūčio 21 - 16:38
baikit svaigt su davikliais ,emuliatoriais ir t.t.nuvaziuojat pas Ramus,jis programiskai atjungia fap(perinstaliuoja programa-150 lt)ir vaziuojat uzmirse ,kad buvo fapas.tik teks patiems isdauzyti ar issiimti filtra(arba galite damoketi uz sia operacija)ka su perkricio davikliu darysi
mano 2,2 hdi atjungta ir vargo nematau
#949
Parašyta 2010 rugpjūčio 21 - 19:08
atsibodo man jau rasyti ,kad as ne lietuvoi,tikrai taip ir padaryciau jai butu galimybebaikit svaigt su davikliais ,emuliatoriais ir t.t.nuvaziuojat pas Ramus,jis programiskai atjungia fap(perinstaliuoja programa-150 lt)ir vaziuojat uzmirse ,kad buvo fapas.tik teks patiems isdauzyti ar issiimti filtra(arba galite damoketi uz sia operacija)
mano 2,2 hdi atjungta ir vargo nematau
#950
Parašyta 2010 rugpjūčio 21 - 21:52
aciu labai,uz patarima,ir nepykatsibodo-nerasyk.kaireje puseje irasai vietove:.................ir baigtas klausimas...
atsibodo man jau rasyti ,kad as ne lietuvoi,tikrai taip ir padaryciau jai butu galimybe
#951
Parašyta 2010 rugpjūčio 22 - 02:07
#952
Parašyta 2010 rugpjūčio 22 - 07:51
#953
Parašyta 2010 rugpjūčio 22 - 21:45
Varijantas vienas-jungtis prie normalaus skanerio,kuris ne kodus rasys o konkreciai...Mano problema:
Ismeta Antipollution fault, kartais ieina i avarini rezima kartais ne. Pajungus diagnostika klaidos P2564, P2565 . Kokie galimi variantai?
Aciu
P2564 - Turbocharger Boost Control Position Sensor Circuit Low
P2565 - Turbocharger Boost Control Position Sensor Circuit High
Is tokios info naudos praktiskai 0 taip ir lieka ne aisku..low ar high ir pan
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#954
Parašyta 2010 rugpjūčio 28 - 16:02
#955
Parašyta 2010 rugpjūčio 29 - 09:38
jungi diagnostika,kompas rodo praeinamuma procentais,pagazavus rodo dar geriau ,atjungti fapo kompa keliu minuciu darbas(150lt)ir bedos dingoo kaip nustatyti kiek dar uzteks FAP'o... draugas nori pirkti 607 ir bijo to reikalo...
#956
Parašyta 2010 rugsėjo 01 - 13:43
Geriausia nieko neveikti,o po to dar pailseti..
#957 Svečias_MEISTERIS_*
Parašyta 2010 rugsėjo 02 - 09:09
PEF - Particulate emission filterKaip reiktu suprast tokias klaidas:
Permanent Fault Additive Quantity Additive ECU
Permanent Fault Additive Quantity Max Additive in PEF reached
Permanent Fault Additive Quantity Additive Minimum level
Kas tas PEF?
#958
Parašyta 2010 rugsėjo 13 - 22:12
Šį pranešimą redagavo ARMONDS: 2010 rugsėjo 13 - 22:14
#959
Parašyta 2010 rugsėjo 13 - 22:19
is kur ta softa gavai?atnaujinu tema,,,po ylgo pasivazinejimo su isgreziotu FAP ,atsirado bapkiu nusipirkau laida su programa,ir nusipirkau ECU programa be FAP ,instaliavau i ECU programa be FAP ,ir masina rieda sekmingai toliau,tai dariau ne todel kad blogai buvo vaziuoti su pragrestom skylem,o todel kad nereiktu pilti ,,artimiausiu laiku saliaros i eolio bakeli,ir dar nuroditi kiek ipyliau,tiesiog atsikraciau DPF FAP sistemos
Geriausia nieko neveikti,o po to dar pailseti..
#960
Parašyta 2010 rugsėjo 14 - 08:03
'89 205 CJ 1.4TU
Vartotojų skaito šią temą: 6
narių: 0, svečių: 6, slaptų narių: 0