
Kietųjų dalelių filtras (FAP)
#1121
Parašyta 2011 kovo 06 - 08:13
#1122
Parašyta 2011 kovo 06 - 15:03

#1123
Svečias_klaipedas_*
Parašyta 2011 kovo 11 - 10:01
#1124
Parašyta 2011 kovo 11 - 10:57
tai turi matyti ar gerai veikia EGR ar ne. Tau viska stovinciam automobiliui nustate, kodel tau kartais automobilis netraukia?Tai va! Nuvariau diagnostikai mete daug klaidu,visos issitryne isskyrus kazkoks turbinos sensorius vis atsinaujindavo koalas,tai buvo pakeistas nauju. Viskas buvo ok , bet po poros dienu vel tas pats.vel jungem prie kompo,mete tik viena klaida - oro srautas per egr neatitinkamas rekomenduojamo. Egr pravale,po poros dienu vel tas pats. Tai turbut egr bus parejes? Ar dar kas galetu buti? Gal kas turi minciu nes jau uzpi...... Pas meistrus varineti! Dekui is anksto
#1125
Parašyta 2011 kovo 15 - 19:43





Šį pranešimą redagavo fastkb: 2011 kovo 15 - 19:45
#1126
Svečias_1nsane_*
Parašyta 2011 kovo 17 - 22:31
#1127
Svečias_povylas_*
Parašyta 2011 kovo 19 - 14:03
Reikia kokybiska kura pilti - tada uzsiveda ir prie minus 29C be problemuva cia nesudas http://www.youtube.com/watch?v=bGv_cj6A3Lw...lated'' cia po penkiu metu stovejimo'' .jai ne tokie meistrai kaip ramus spakenas puse peugeot forumo auto atgaivine gerai kad tokiu yra nereikia y peugeot atstovus kreiptisVeikejas, turbut suda nusipirkai, suda ir turi, ne vienas tu toks laimingas.
Zmona turi 307 HDI pirkau 3m senumo dauzta is salono Belgijoje atvazinetas 7m ir dar rieda. Jokiu bedu apart auksto slegio siurblio kuri pats ir sugadinau, o droziamas jis tai per zvirkelius ir kitus sudinus kelius. Turejau 407 pirkau 2m senumo pravazinejau su jo beveik 5m jokiu nusiskundimu tik po ilgesnio stovejimo buvo uzkerpejes starteris.
Niekas nekaltas jei nesugebi nusipirkti normalaus auto. Nusipirk nauja is salono ir tada lazdavok

Beje, turiu M.Pajerov 2.5Td, tai jis geroookai sunkiau vedasi esant tam paciam salciui nei P406 2.2hdi, nors pas abnu sintetiniai tepalai (0W-40). O be to, M.Pajero idetas galingesnis akumuliatorius (100Ah)
#1128
Parašyta 2011 kovo 21 - 16:52
#1129
Svečias_winipuhs_*
Parašyta 2011 balandžio 01 - 08:42
#1130
Svečias_tuziukas_*
Parašyta 2011 balandžio 19 - 14:09
#1131
Parašyta 2011 balandžio 19 - 14:21
#1132
Svečias_Gutis_406_*
Parašyta 2011 balandžio 19 - 14:23
#1133
Parašyta 2011 balandžio 19 - 19:13

Šį pranešimą redagavo VidasM: 2011 balandžio 19 - 19:13
#1134
Parašyta 2011 balandžio 19 - 21:24
Lamda zondas pas mane ir prieš ir už katalyzo stovi, nelabai tikiu, kad atipollution faultas nepradės šokinėt katalyzą pašalinus..O kam tau salinant kataliza kazka dar daryti? Ispjoviai, idejai rezonatoriu, pardaviai katalyza ir litu alui liko.
O gal tu cia apie FAP filtra rasiai?

#1135
Svečias_Gutis_406_*
Parašyta 2011 balandžio 19 - 21:28
Prolema dazniausiai dingsta po ~10 uzvedimu, pas mane tas pats antipolution uzsidega del kiauro egr, jei saltam varikliui ziema duodavau apsuku daugiau. Negalima sakyti kad pasalinus viena ar kita "problema" jis uzgesta. Kiek pats issiaiskinau (ir manau seni specai cia esantys man neleis pameluoti), antipolution uzsidega kai kuri sistemos delis tampa nesandari/nepralaidi. Rase cia kad ir salono filtra pakeitus uzgeso (nors jis neturi absoliuciai jokiu davikliu), tau kuro filtras, man egr, kazkam FAP filtras.Man buvo nesenai antipollution fault'as. Pasikeičiau kuro filtrą ir problema dingo.
Is principo, turint siek tiek naujesnes masinas, nereikia burti is kavos tirsciu, del ko tai uzsidege, o nuvarai, padaro diagnostika, ir viskas aisku. Mano atveju, antipolution lydejo nesandaraus egr klaidos kodas.
#1136
Svečias_Romuald_*
Parašyta 2011 balandžio 20 - 02:06
#1137
Parašyta 2011 balandžio 20 - 06:07
programiškai atjungiai?Pas mane 307 2,0 HDi uzsidega iskart 2 klaidos, kurios visada eina kartu: garsusis "Antipollution fault" ir "Unblock diesel filter"... Kas tai galetu buti??? Visus filtrus keiciau, ta suodziu filtra greziau, nepadejo..
#1138
Parašyta 2011 balandžio 21 - 10:24
#1139
Parašyta 2011 balandžio 25 - 18:43


#1140
Parašyta 2011 balandžio 26 - 07:26
biski nugrybavai ne i ta tema.apie automobilius is tikro sunku sprest is forumu, ieikit i bet kuri technini foruma t.y. bet kurios markes auto..visur ten pilna pagalbos prasanciu vairuotoju. Na kita vertus kad
megsta visokius spec gedimus irgi teisybe, to tikrai neigt nereikia...as kol kas laikas nuomones , kad geriau pirkt benzina ir det dujas. pats jau dujom vazineju 13 metu ir turejau daug automobiliu. Galiu pasakyt tik tiek.. jei nesiruosiat vazinet 100-150 K km per metus tai kam tas dyzelinas ?? per didele rizika, kad kazkas suges, kad kazkas uzlinks, plius pats auto brangesnis, plius jo islaikymas zymiai brangesnis..ir vel..ta baime isgirdus kazkoki garsa ne toki po kapotu kai is kart pamastai sau tyliai ,,neduok die kas..nu sukainuos " taip yra, ir cia to nenuslepsit... aisku. gerai jaustis kai su pilnu baku nuvaziuoji 1200 ar kiek ten km..bet man asmeniskai baisu turet siuolaikini dyzeli...kaip sakiau..nu neduok die kas nutiktu siurbliui ar dar kam..
kas del benzinu..nu ka..uzlinko motoras...max 1000 lt ir stovi visas motoras naujas...
tiek mano pamastymu...siaip pries dyzelius as nieko pries, tik tada kai su jais daroma daug km..
peace
Šį pranešimą redagavo xzibit: 2011 balandžio 26 - 07:27
'89 205 CJ 1.4TU
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0