Kietųjų dalelių filtras (FAP)
#1241
Parašyta 2011 liepos 21 - 17:47
#1242
Parašyta 2011 liepos 22 - 21:13
#1243
Parašyta 2011 liepos 23 - 09:56
DAR NE VAKARAS! is savo patirties galiu pasakyti kad analogiska situacija buvo zmogui,pirko masina pilnai iskastruota,matomai kuriam laikaui nedege,nerode kad filtras "absent"-parakale masina perekupai... reziume po vazinejimosi islindo kad filtro nera , cekas antipolutonas ir pan... Atvaziavo zmogus is Kauno,isprogramavau-viskas cikiMan išpjovė FAP (mechaniškai) ir mašina dabar važiuoja, jokios klaidos nemeta. Tai kaip suprast? Gali būti kad jis išprogramuotas jau anksčiau buvo, kai mašina dar anglijoj buvo?
Papasakosiu gal viska is naujo nuo pradziu:
Seniau buvo pora kartu kad kompas ismesdavo depolution system faulty ir dingdavo trauka. Viena karta ta klaida ismete ir trauka dingo kelyje, gryztant is Latvijos, kita karta paprastai mieste vazinejant trumpais atstumais, bet abu kartus is ryto klaidos neliko ir trauka vel atsirado.
Dabar prie kokias tris savaites po siokio tokio masinos remonto, pasiemiau ja is meistru ir pastebejau kad nera traukos. Jokios klaidos nebuvo. Pavazinejau keleta dienu, trauka neatsirado. Masina jau nepakenciamai buka buvo, Kaune i Parodos kalna tik antru begiu seip ne taip uzvaziuodavo. Kompo diagnostika parode klaida "turbo position repeat signal valve position too distasnt in relation to the reference value". Prie to pacio dar paziurejom info apie FAP, ten sake kad su juo viskas OK, rase kad dar 12000km galeciau nuvaziuot.
Olmio servisas pagal klaida pasake kad neatsidaro turbinos voztuvas ir liepe ieskotis kas sutaisys. Isvaziavau, bet nespejau i kita servisa nuvaziuot, nes po poros dienu masina sustojo vidury kelio ir nebevaziavo. Kuriasi, bet jei nespaudziu gazo, tai po 3-4 sekundziu ir uzdusta. Na kilo minciu kad FAP uzsikiso, bet kadangi masina nejudejo is vietos teko pasirinkti i koki servisa is ryto ja tempt. Ar i Atomį, kad išprogramuotų FAP (paskui dar tektų į kitą servisą tempt, kad mechaniškai išpjautų), ar į servisą Oringas kad prilystų prie turbinos ir pažiūrėtų dėl tos neužsidarančios sklendės. Pasirinkau Oringą. Po poros dienų mašiną atsiėmiau su tokia išvada: iki turbinos viskas tikrai gerai. Patikrino ir ant stendų ir vizualiai ir pan. Kad mašina bent užsikurtų bandė krapštyti FAP mechaniškai. Finale jį išvis nafik išpjovė. Mašina iškart atgijo. Kuriasi, traukia ir kas keisčiausia nemeta jokios klaidos. Net nereikia važiuot niekur dėl išprogramavimo. Oringas būtų ir išprogramavęs, bet kadangi pas mane Siemens kompas, tai jie to nemoka. Reikia į Atomį kreiptis arba pas Ramus į Vilnių mint. Bet jei važiuoja ir klaidos nemeta, tai gal nesukt galvos?
Beje, po remonto vienas keistas šalutinis poveikis yra. Iki 2500 apsukų mašina prasčiau traukia negu prieš tai. Po 2500 šoka į priekį. Oringo meistrai sako jog jeigu prieš tai buvo kitaip, čia jau gali būti turbinos geometrijos bėda, bet dėl to galiu važiuot ir nesukt galvos..
Pravaziuok autostrada ir suzinosi.... isgirsi poksejima ikaitusio duslintuvo(regeneracijos),ventiliatoriai pastoviai sukasi.....cekas dega...
Šį pranešimą redagavo Ramus: 2011 liepos 23 - 10:22
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#1244
Parašyta 2011 liepos 23 - 13:46
nu dar as isilupau fap filtra is bakelio,pasikeitimai is ismetimo buvo pastebeti labai mazas dumelis gerai uzspaudus tapke,seip vaziuojant ir lenket nesimato jokio dumoCia tai geras. Fantastika. Respect!operacija buvo atlikta per atstuma svedija-lietuva-svedija.
esu patenkintas jo darbu
patarimas kam iskilo problemos su fapu,suskrapstykit kapeiku ir tegu atlieka ismanatis tai darba zmogus,paciam nera reikalo kaska burti,tiks sugaisti laika ar tik beda padides labiau.
#1245
Parašyta 2011 liepos 24 - 20:49
Šį pranešimą redagavo stii_cooper: 2011 liepos 24 - 20:49
#1246 Svečias_akon_*
Parašyta 2011 liepos 25 - 10:21
#1247
Parašyta 2011 liepos 25 - 10:26
#1248
Parašyta 2011 liepos 27 - 21:14
#1249
Parašyta 2011 liepos 28 - 20:27
Laikinas,bent jau man taip buvo.po menesio gal daugiau vel nebetrauke.sweiki turiu peugeot 607 2.2HDI ir mete antipolution system faut, buvo jau isijunges avarinis rezimas nebetrauke masina,man padare paprasta diagnostika,ir istryne klaidas ir viskas pasitaise ir dingo klaida ir masina traukti pradejo, tai noreciau paklausti ar tai laikinas dalykas? ar po kiek laiko neismes vel tos klaidos? (kataizatoriuis jau ispjautas)
#1250
Parašyta 2011 liepos 29 - 20:51
#1251 Svečias_adera_*
Parašyta 2011 rugpjūčio 09 - 11:51
#1252
Parašyta 2011 rugpjūčio 09 - 21:26
#1253
Parašyta 2011 rugpjūčio 09 - 21:30
jei nedings tas pranesimas gausi junkt kompa isiaiskinimuiAtsirado" depollution faulty" Ka cia reiskia?
Geriausia nieko neveikti,o po to dar pailseti..
#1254
Parašyta 2011 rugpjūčio 10 - 19:59
#1255
Parašyta 2011 rugpjūčio 12 - 10:30
www.kirana.eu
#1256
Parašyta 2011 rugpjūčio 16 - 08:50
#1257
Parašyta 2011 rugpjūčio 16 - 12:34
#1258
Parašyta 2011 rugpjūčio 16 - 14:21
#1259
Parašyta 2011 rugpjūčio 17 - 15:19
#1260
Parašyta 2011 rugpjūčio 17 - 15:20
Vartotojų skaito šią temą: 2
narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0