Yra dar variantas su 2,2HDI motoru. Kiek teko girdet, tai 2,2HDI siek tiek lepesnis ir daugiau elektronikos prifarsiruotas. Bet jau turi 98kw. Kaip ir bet kuri automobili ziurek kad butu sveikas kebulas, nes motora ir vaziuokle gali pasikeist. Labai atidziai ziurek ar nepagaves rudziu priekinins kapotas, nes cia greiciausiai pradeda rudyt. Taipogi ziurek kad klima tvarkingai veiktu.Dekui, dabar vazineju su 105kw. Ieskosiu 80kw, bet jei rasiu gera variant 66kw manau ir toki imsiu
Apie Peugeot 406
#1461
Parašyta 2013 vasario 05 - 07:20
ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.
ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG
ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.
ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.
Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros
#1462
Parašyta 2013 vasario 05 - 19:47
Aciu LinaiYra dar variantas su 2,2HDI motoru. Kiek teko girdet, tai 2,2HDI siek tiek lepesnis ir daugiau elektronikos prifarsiruotas. Bet jau turi 98kw. Kaip ir bet kuri automobili ziurek kad butu sveikas kebulas, nes motora ir vaziuokle gali pasikeist. Labai atidziai ziurek ar nepagaves rudziu priekinins kapotas, nes cia greiciausiai pradeda rudyt. Taipogi ziurek kad klima tvarkingai veiktu.
#1463
Parašyta 2013 vasario 24 - 23:20
Auto duomenys: P406 D, 80 kw, 2001 m., juoda. Auto parvežta iš Prancūzijos, LTU nevažinėta.
P. S. Trečioj foto, ten to plastmasinio dangčio su užrašu HDI neturėtų būti?
P. P. S. Čia pavyzdinis variantas, nes domina ir su kėbulo defektais.
Šį pranešimą redagavo evbi: 2013 vasario 24 - 23:30
#1464
Parašyta 2013 vasario 25 - 01:27
#1465
Parašyta 2013 vasario 25 - 20:24
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#1466
Parašyta 2013 vasario 25 - 22:15
#1467
Parašyta 2013 vasario 25 - 22:21
#1468
Parašyta 2013 kovo 06 - 20:35
#1469
Parašyta 2013 kovo 06 - 21:45
Pas mane 406 3l varikliukas(konkrečiai - senojo modelio - ES9J4 - 140kw mechanine greičių dėže) Jokių problemų. Trauka superinė, ekonomija - mieste, konkrečiai Vilniuje - drąsiai tilptum į 14l dujų. Tiesiojoj drąsiai į 11l. Čia kalbu apie važiavimą su įjungtu šildymu. Laaaabai kantrus varikliukas, bėgiai jungiasi tiksliai, nereikia spaudinėti akseleratoriaus, malonus ausiai išmetimo garsas, sunku likti nepastebėtam, nuspaudus akseleratorių.Sveiki, ieskau sau Peugeot senos versijos. Lyg ir nuo 96m pradejus eiti.
Ieskau 2l arba 3l varikliuka
Kokios siu aparatu sanaudos su dujomis ?
Kiek kainuoja visi pakeitimai dirzeliu, tepalu ir t.t. V6 variklio ?
Is anksto dekoju uz atsakymus
Pastaruoju metu atrastas dalykas, išsprendęs vieną asmeniškai man kilusią problemą - bake reiktų daryti pertvaras, kad kuras posūkiuose neskraidytų po baką(kalbu apie benziną). Arba laikyti bake pastoviai bent jau 10-12l. kuro.
Dabar apie dalis:
Variklio viršutinė pagalvė - nepirkau, nes man senasis kronšteinas neatrodė nei skilęs, nei lenktas, tad įpresavau gražiai atsargiai kitą sailentbloką. Iki šiol jokių problemų. (kaina kiek pamenu - neskaitant savo viso vakaro darbo - 20lt už sailentbloką).
Variklio apatinė dešiniosios pusės pagalvė, esanti prie dešiniojo pusašio vidinės granatos - kai atšils orai - keisiu, tačiau irgi presuosiu naują sailentbloką vietoj senojo. Kiek domėjausi - toks sailentblokas truputį brangesnis - 30lt.
Variklio pagrindinio dirželio keitimas + įtempėjai -> verta paruošti 350lt-700lt.
Įsiurbimo kolektoriaus tarpinės nepamenu, bendrai abi gaunasi iki 150lt.
Galvučių tarpinės -> ~2x110-150lt -> 220-300lt
Kadangi 24 vožtuvai, tai reiktų nepamiršti ir to, kad kažkada ateis diena, kai reiks keisti vožtuvų gumytes (salnykėlius vadinamus), tikiuosi, kad ta diena neateis Ne dėl to, kad brangu, tiesiog žinau, kad teks krapštytis visą dieną
Alyvos keitimas -> Antrą kartą keisiu alyvą. Konkrečiai - lepinu savąją Castrol Edge Professional 5w30. 6 litrai x 35lt -> 210LT (tepalo aišku liks truputį, bet telpa tikrai virš 5l. )
Prie to paties dar svarstau, ar pirkti variklio pravalymui prieš pat tepalų keitimą skysčio, ar nepirkti. Bet kuriuo atveju nuiminėsiu karterį ir keisiu jo tarpinę. Bus matyti, kiek tai atsieis, bet tikiuosi, kad tilpsiu į 40-50lt.
Benzino filtras -> Kaip ir visoms mašinoms.
Tepalo filtras -> Kaip ir visoms mašinoms.
Oro filtras(konkrečiai ėmiau BOSCH) -> lyg tais 28lt, (yra ir dar pigesnių).
Apie dujas:
Dujų purkštukų gumytės -> 6x10lt. ->60lt.
Dujų skystos fazės filtriukas -> 12-25lt
Dujų dujinės fazės filtriukas -> apie 15-25lt.
Kas čia dar - stabdžių kaladėlės priekiui apie 90lt, galui - apie 50lt, yra ir pigesnių variantų, bet kažkaip ai, gal tiek to...
Stabdžių šlangeliai priekiui - kiek pamenu - apie 63lt už vienetą, na bet čia jau medžiu reiktų būti, kad taupyt ant šito. (pagal katalogus dar klausia kiek pamenu, ar yra ABS, ar nėra. Kaip suprantu, be ABS, truputį pigesni).
Priekinės lempos kaip ir visiem kitiem 406 -> 30-80lt.
Galinė stebulė su "posūkio kūloku", ABS davikliu ir abs dantukų žiedeliu (nežinau, kaip čia geriau išsireikšt, na žodžiu galinė stebulė su viskuo, t.p. guoliu) -> Iki 100lt mokėjau šrote. Nebepamenu jau, bet pigiau grybo žodžiu.
Priekiniai amortizatoriai su spyruoklėmis nuo 406 coupe 3.0 (pilni komplektai, su pusėtinais atraminiais guoliais-300lt už abu)
Galinės spyruoklės - naudotos 40lt-xxxlt (už 2vnt.)
Atraminiai guoliai iki 200lt.
Suvediminės traukės - realiai galima nupirkti 45-150lt(čia jau wtf kaina... realiai po 50-60lt tikrai neblogas galima paimti)
Šviesų perjungimo - posūkių rankenėlė - 30-70lt. (nežinau, kodėl, bet keičiu jau 4)
Reziume - mano asmenine nuomone, nebrangiai išlaikomas auto
Peugeot 605 2.5dt dalimis
Ex - Peugeot 406 3.0 - kekšiauja nebe man
Ex - Ford Mondeo TDCi - fokiška kokybė
BMW E39 3.0d - stovi gražiai atrodydama ant kaladžių.
BMW E39 3.0d touring - iš 3 BMW išėjo viena
Žaibs Astra 2.0D - netaupiai taupus žaibĖlis
Automobilių žibintų poliravimo paslaugos. 860448632
#1470
Parašyta 2013 kovo 06 - 22:14
Dekui uz issamu atsakyma . Nustebino remonto kainos ir sanaudos nedideles.Pas mane 406 3l varikliukas(konkrečiai - senojo modelio - ES9J4 - 140kw mechanine greičių dėže) Jokių problemų. Trauka superinė, ekonomija - mieste, konkrečiai Vilniuje - drąsiai tilptum į 14l dujų. Tiesiojoj drąsiai į 11l. Čia kalbu apie važiavimą su įjungtu šildymu. Laaaabai kantrus varikliukas, bėgiai jungiasi tiksliai, nereikia spaudinėti akseleratoriaus, malonus ausiai išmetimo garsas, sunku likti nepastebėtam, nuspaudus akseleratorių.Sveiki, ieskau sau Peugeot senos versijos. Lyg ir nuo 96m pradejus eiti.
Ieskau 2l arba 3l varikliuka
Kokios siu aparatu sanaudos su dujomis ?
Kiek kainuoja visi pakeitimai dirzeliu, tepalu ir t.t. V6 variklio ?
Is anksto dekoju uz atsakymus
Pastaruoju metu atrastas dalykas, išsprendęs vieną asmeniškai man kilusią problemą - bake reiktų daryti pertvaras, kad kuras posūkiuose neskraidytų po baką(kalbu apie benziną). Arba laikyti bake pastoviai bent jau 10-12l. kuro.
Dabar apie dalis:
Variklio viršutinė pagalvė - nepirkau, nes man senasis kronšteinas neatrodė nei skilęs, nei lenktas, tad įpresavau gražiai atsargiai kitą sailentbloką. Iki šiol jokių problemų. (kaina kiek pamenu - neskaitant savo viso vakaro darbo - 20lt už sailentbloką).
Variklio apatinė dešiniosios pusės pagalvė, esanti prie dešiniojo pusašio vidinės granatos - kai atšils orai - keisiu, tačiau irgi presuosiu naują sailentbloką vietoj senojo. Kiek domėjausi - toks sailentblokas truputį brangesnis - 30lt.
Variklio pagrindinio dirželio keitimas + įtempėjai -> verta paruošti 350lt-700lt.
Įsiurbimo kolektoriaus tarpinės nepamenu, bendrai abi gaunasi iki 150lt.
Galvučių tarpinės -> ~2x110-150lt -> 220-300lt
Kadangi 24 vožtuvai, tai reiktų nepamiršti ir to, kad kažkada ateis diena, kai reiks keisti vožtuvų gumytes (salnykėlius vadinamus), tikiuosi, kad ta diena neateis Ne dėl to, kad brangu, tiesiog žinau, kad teks krapštytis visą dieną
Alyvos keitimas -> Antrą kartą keisiu alyvą. Konkrečiai - lepinu savąją Castrol Edge Professional 5w30. 6 litrai x 35lt -> 210LT (tepalo aišku liks truputį, bet telpa tikrai virš 5l. )
Prie to paties dar svarstau, ar pirkti variklio pravalymui prieš pat tepalų keitimą skysčio, ar nepirkti. Bet kuriuo atveju nuiminėsiu karterį ir keisiu jo tarpinę. Bus matyti, kiek tai atsieis, bet tikiuosi, kad tilpsiu į 40-50lt.
Benzino filtras -> Kaip ir visoms mašinoms.
Tepalo filtras -> Kaip ir visoms mašinoms.
Oro filtras(konkrečiai ėmiau BOSCH) -> lyg tais 28lt, (yra ir dar pigesnių).
Apie dujas:
Dujų purkštukų gumytės -> 6x10lt. ->60lt.
Dujų skystos fazės filtriukas -> 12-25lt
Dujų dujinės fazės filtriukas -> apie 15-25lt.
Kas čia dar - stabdžių kaladėlės priekiui apie 90lt, galui - apie 50lt, yra ir pigesnių variantų, bet kažkaip ai, gal tiek to...
Stabdžių šlangeliai priekiui - kiek pamenu - apie 63lt už vienetą, na bet čia jau medžiu reiktų būti, kad taupyt ant šito. (pagal katalogus dar klausia kiek pamenu, ar yra ABS, ar nėra. Kaip suprantu, be ABS, truputį pigesni).
Priekinės lempos kaip ir visiem kitiem 406 -> 30-80lt.
Galinė stebulė su "posūkio kūloku", ABS davikliu ir abs dantukų žiedeliu (nežinau, kaip čia geriau išsireikšt, na žodžiu galinė stebulė su viskuo, t.p. guoliu) -> Iki 100lt mokėjau šrote. Nebepamenu jau, bet pigiau grybo žodžiu.
Priekiniai amortizatoriai su spyruoklėmis nuo 406 coupe 3.0 (pilni komplektai, su pusėtinais atraminiais guoliais-300lt už abu)
Galinės spyruoklės - naudotos 40lt-xxxlt (už 2vnt.)
Atraminiai guoliai iki 200lt.
Suvediminės traukės - realiai galima nupirkti 45-150lt(čia jau wtf kaina... realiai po 50-60lt tikrai neblogas galima paimti)
Šviesų perjungimo - posūkių rankenėlė - 30-70lt. (nežinau, kodėl, bet keičiu jau 4)
Reziume - mano asmenine nuomone, nebrangiai išlaikomas auto
Kiek ziema ir vasara benzino sunaudoji pakaitinti varikli ?
Šį pranešimą redagavo seiptoks: 2013 kovo 06 - 22:15
#1471
Parašyta 2013 kovo 06 - 23:07
Žiemą - vasarą pašildau. Žiemą tobulas variantas - jeigu pastovi benzinu užkūrus kokias 5 minutes. (Kaip tik užtenka varikliukui truputį pašilt, kad patirpdytų priekinį stiklą ir persijungtų dujos + paklausyt kokią dainą - kitą gerai dienos pradžiai ) Aišku, skubant nelabai šildysi 5 minutes, tai pasirtaiko, kad išskrendu ir benzinu BET , jeigu išskrendi į miesto kamščius visiškai šaltu varikliu skubėdamas ir važiuoji gzas-stabdis, gazas-stabdis, tai dujų sąnaudos gali pasiekt ir 20l, taigi geriau pašildyt - ir sveikiau, ir taupiau.
O vasarą tai greit labai persijungia, kiek prisimenu - po minutės kokios. Jeigu neklystu - gal taip yra todėl, kad sistema kažkaip reaguoja į lauko temperatūrą, kadangi ir orams atšilus dabar, dujos persijungia greičiau(mano spėjimas - greičiau įšyla variklis).
Patarčiau dar palaukti žmonių nuomonių apie 2l ir 3l. Greičiausiai pastarojo atsiras tik coupe savininkai - 3l sedanas, kol kas, mano akimis - retas modelis.
Ai, dar galiu pasakyti, kad už dujų reduktorių gali tekti mokėt nepigiai, kadangi pagal kilovatažą eina truputį didesni reduktoriai, to pasekoje ir brangesni.
Ir dar galiu pasakyti, kad kai kurios variklio dalys tinka ir nuo peugeot 605 3.0 123kw, konkrečiai - žvaklaidžiai.
Forumietis Eddy galėtų ir daugiau papasakoti apie išlaidas 3.0 v6 24v. variklio aptarnavimui Pas jį 605'ame stovi toks pats variklis, kaip ir 406 3.0
Šį pranešimą redagavo Silogizmo: 2013 kovo 06 - 23:21
Peugeot 605 2.5dt dalimis
Ex - Peugeot 406 3.0 - kekšiauja nebe man
Ex - Ford Mondeo TDCi - fokiška kokybė
BMW E39 3.0d - stovi gražiai atrodydama ant kaladžių.
BMW E39 3.0d touring - iš 3 BMW išėjo viena
Žaibs Astra 2.0D - netaupiai taupus žaibĖlis
Automobilių žibintų poliravimo paslaugos. 860448632
#1472
Parašyta 2013 kovo 07 - 20:38
#1473
Parašyta 2013 kovo 11 - 17:28
#1474
Parašyta 2013 kovo 11 - 17:43
juokina mane tokie zmones ziuredami kaip i didziausia faktoriu RIDA.... px ta rida, tiek pasakysiu...Jau ilgą laiką stebiu skelbimus ir ieškau P406 benzinas/dujos, kuris būtų su normalia komplektacija ir visi pasitaiko su ~260k-280k km rida. Verta pirkti tokį automobilį už maždaug 3,5 tūkstančio litų? Nebus taip, kad ta rida jau ribinė?
Dėkui.
be ridos galiu pamates auto, paklauses variklio pasakyt jam cia ragai ar ne..
Šį pranešimą redagavo Eddy: 2013 kovo 11 - 17:45
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#1475
Parašyta 2013 kovo 11 - 17:44
Jei rida bus tikrai tokia kad ir 300 000, dar 100 000 trauks, bet vat kad nebutu jog atsuktas buvo iki 150 ( kai buvo 300 000) ir dabar iki tiek daejes...Jau ilgą laiką stebiu skelbimus ir ieškau P406 benzinas/dujos, kuris būtų su normalia komplektacija ir visi pasitaiko su ~260k-280k km rida. Verta pirkti tokį automobilį už maždaug 3,5 tūkstančio litų? Nebus taip, kad ta rida jau ribinė?
Dėkui.
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#1476
Parašyta 2013 kovo 11 - 17:45
o taip ir bus.. ant spidometro suksis 2,4km., realiai bus virs 3,4Jei rida bus tikrai tokia kad ir 300 000, dar 100 000 trauks, bet vat kad nebutu jog atsuktas buvo iki 150 ( kai buvo 300 000) ir dabar iki tiek daejes...Jau ilgą laiką stebiu skelbimus ir ieškau P406 benzinas/dujos, kuris būtų su normalia komplektacija ir visi pasitaiko su ~260k-280k km rida. Verta pirkti tokį automobilį už maždaug 3,5 tūkstančio litų? Nebus taip, kad ta rida jau ribinė?
Dėkui.
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#1477
Parašyta 2013 kovo 11 - 17:47
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#1478
Parašyta 2013 kovo 11 - 18:14
Jei tiki, kad rasi masina uz 3,5 tukst su 100 000 rida, tai patarimo kur tokios ieskoti reikia pasiklausti stebuklingosios fejos, greiciausiai tokiu, yra tik piktoji ragana skelbimus blokuoja, kad tu nepamatytum....Jau ilgą laiką stebiu skelbimus ir ieškau P406 benzinas/dujos, kuris būtų su normalia komplektacija ir visi pasitaiko su ~260k-280k km rida. Verta pirkti tokį automobilį už maždaug 3,5 tūkstančio litų? Nebus taip, kad ta rida jau ribinė?
Dėkui.
#1479
Parašyta 2013 kovo 15 - 13:56
Peugeot 406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW
Peugeot 206 XS 2001 m. 1.4 benzo
#1480
Parašyta 2013 kovo 15 - 14:31
I <3 HATERS
Vartotojų skaito šią temą: 8
narių: 0, svečių: 8, slaptų narių: 0